|
|
Terminator1908
|
|
|
VIEZE UEFA HONDEN~!!!!!!!!!!KNJBERS
lachwekkend dit!!en nu maar zeggen dat wij het altijd doen.ja waar denk je dat door komt!!!
frannse viezerikken uefa honden |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
schandalig je weet dat we minder zijn als roma en dan toch ga je ons nakken.hetzelfde gebeurt in dit knjb land.hier krijg je dus frustraties door!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ja, bedankt weer hoor pikkie. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
onzin, die scheidsrechter is niet omgekocht. Maar de UEFA heeft vooraf de winnaar bepaald en deze scheidrechter fluit de finale. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Deze scheids is een chaoot en irriteert. Als Feyenoord boetes krijgt moet hij de helft mee betalen. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
nu kan iedereen zien wrom wij zo gefrustreerd zijn!hahaha goed zo jongens ik ben trots op jullie!!
come on feyenoord! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Hele wedstrijd die knjb schijds uitfluiten |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Kom fluiten fluiten zeg ik je |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Vieze hond weer tegenfluiten |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Die schijds is mongolllll zomaar onze reservekeeper rood geven homo
Come on feyenoord |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Buitenspel.vermeer zijn fout |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Hij schiet de bal weg neus das een kaart kaffer |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Uitfluiten die knjb schijds continue franse viezerik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
De UEFA heeft een hekel aan ons. Tja... Hoe zou het komen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door Els -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Omdat ze aan ons verdienen? |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
omdat ze liever de bijlmer hebben dan een echte club zoals Feyenoord.maar wat heb ik genoten van de supporters!geweldig! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik krijg toch het gevoel dat er iemand moest boeten voor wat er in Rome gebeurd is. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: het was vooraf al vastgesteld.daarom houden roma supporters zich rustig.uefa maffia.en ze hebben alles in scene gezet van begin tot eind.maar corruptie blijft corruptie en wij vergeten die uefa knjb turpin niet maar hij zal onze supporters ook niet snel vergeten die lamlullen hehehe!
Feyenoord till i die!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dat krijg je nou van sex met je eigen familie, als je moeder ook je broer is gaat dat ten koste van je beoordelingsvermogen. In de 4e reserve klasse Q hadden we nog betere scheidsrechters, correctie, in de 4e reserve klasse Q hadden we zelfs niet zulke slechte scheidsrechters. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 00:47 schreef Terminator1908 het volgende:[..] het was vooraf al vastgesteld.daarom houden roma supporters zich rustig.uefa maffia.en ze hebben alles in scene gezet van begin tot eind.maar corruptie blijft corruptie en wij vergeten die uefa knjb turpin niet maar hij zal onze supporters ook niet snel vergeten die lamlullen hehehe! Feyenoord till i die!! Is die scheidsrechter familie van Dick Turpin? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat klopt dan weer wel.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee van ben turpin |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ah! Nu begin ik zijn optreden te begrijpen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien krijgen we wel uitsluiting |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan, maar is niet logisch. Dikke boete en geen publiek |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik houd rekening met een zware sanctie. Uitsluiting is volgens mij de zwaarste en ik vrees ervoor. Misschien wel 3 jaar. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dat hoef je niet te pikken stap je naar CAS. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Was het verloop van de return logisch? Hoeveel blijkt waar te zijn van wat zich in Rome zou hebben afgespeeld en is er ook maar 1 persoon met invloed die dat publiekelijk aan de kaak heeft gesteld? Heb jij nog iets gehoord van die twee schandalige overtredingen van De Rossi?
Mark my words: Er zit iets zeer ernstigs aan te komen. Of dat terecht is? Natuurlijk niet. Zal wel een gang naar het CAS worden.
Wat mij de gelegenheid geeft een woord van dank uit te spreken naar de echte fans die Rome op stelten hebben gezet en onze club daarmee veel schade hebben berokkend. Stelletje ongelooflijke sukkels! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hmmm, dat denk ik niet, ik denk eerder dat ze alles onder een microscoop gaan leggen. Om maar IETS te kunnen vinden wat lijkt op racisme. Aanstekers en vuurwerk boetes kennen we onderhand wel, racisme is niet te bewijzen voor hun (ook al doen ze hun best). Als spelers zoals Cissé al moeite gaan doen voor ons, dan zullen er nog wel meerdere volgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 12:20 schreef R()b het volgende:[..] Hmmm, dat denk ik niet, ik denk eerder dat ze alles onder een microscoop gaan leggen. Om maar IETS te kunnen vinden wat lijkt op racisme. Aanstekers en vuurwerk boetes kennen we onderhand wel, racisme is niet te bewijzen voor hun (ook al doen ze hun best). Als spelers zoals Cissé al moeite gaan doen voor ons, dan zullen er nog wel meerdere volgen. ik heb begrepen dat t anders ligt. bananen in Europa staat bij de UEFA als racisme. Feyenoord zal dan moeten bewijzen alles gedaan te hebben om de bananen te weren uit het stadion. OOPS |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 12:22 schreef van geil het volgende:[..] ik heb begrepen dat t anders ligt. bananen in Europa staat bij de UEFA als racisme. Feyenoord zal dan moeten bewijzen alles gedaan te hebben om de bananen te weren uit het stadion. OOPS Onzin bananen is zijn geen verboden fruit, en bananen associeren met donkere medemensen is pas racisme. Dan erbij denken die 150 rechters bij CAS er anders over dan de UEFA, en die hebben de eindbeslissing. OOPS. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 12:54 schreef R()b het volgende:[..] Onzin bananen is zijn geen verboden fruit, en bananen associeren met donkere medemensen is pas racisme. Dan erbij denken die 150 rechters bij CAS er anders over dan de UEFA, en die hebben de eindbeslissing. OOPS. van mij krijg je gelijk helaas bepaald de UEFA de spelregels en regelementen en als je mee speelt dan ga je daar mee akkoord , dus zo simpel is het helaas niet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 13:00 schreef van geil het volgende:[..] van mij krijg je gelijk helaas bepaald de UEFA de spelregels en regelementen en als je mee speelt dan ga je daar mee akkoord , dus zo simpel is het helaas niet. Dat zal ook allemaal wel zo zijn,. Maar daarin staat niet de hele groenteafdeling in vermeld met bijbehorende huidskleur. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Volgende keer gewoon sinaasappels dan, die gooien ook veel beter. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 13:03 schreef R()b het volgende:[..] Dat zal ook allemaal wel zo zijn,. Maar daarin staat niet de hele groenteafdeling in vermeld met bijbehorende huidskleur. Het beleid van de UEFA heeft weinig juridische grondslag in zaken als deze, maar daar trekken zij zich niets van aan. Het CAS is overigens ook een onbetrouwbare partij in deze. Is ook al vaak genoeg gebleken. Daarna naar de burgerrechter, Hoger Beroep, evt. zelfs het Europese Hof... Zijn we een poosje verder... |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Welke rol speelde de UEFA bij de "Daden" van scheidsrechter Turpin, dit wordt toch zeker ook officieel onderzocht... Zo lees ik in veel voetbalverslagen in heel minnend Europa dat de beslissingen van deze scheidsrechter in ernstige twijfel worden getrokken!! (dit is veel erger dan die éne banaan). |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Roma heeft n boete van 10.000 euro gekregen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Omdat ze geen zin hadden in de tweede helft.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 13:49 schreef Barabas het volgende:[..] Het beleid van de UEFA heeft weinig juridische grondslag in zaken als deze, maar daar trekken zij zich niets van aan. Het CAS is overigens ook een onbetrouwbare partij in deze. Is ook al vaak genoeg gebleken. Daarna naar de burgerrechter, Hoger Beroep, evt. zelfs het Europese Hof... Zijn we een poosje verder... Precies het zou ff lekker zijn dat de UEFA bepaald wat racisme is en wat niet. Ik bedoel wat als je een opblaasbare kokosnoot zo gooien? Lekker de tijdrekken met een eventuele uitspraak. En zoals Arie al opperde , een actie of iets dergelijks met Chiquita :)
quote: Zijn vrouw ontvoerd?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2015 door R()b -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch is t helaas zo dat de Uefa bepaalt of het racisme is of niet en Feyenoord alleen maar kan aantonen dat ze er alles aan gedaan hebben het te voorkomen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een goude budplug belooft als ie zijn best doet. |
|
|
|