|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom nou weer van alles op het veld gooien, iedereen weet inmiddels toch wel NIET IN HET STADION!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord supporter heeft nou eenmaal meer adrenaline. Ze ZIJN Feyenoord. Gedrag niet okee, maar begrijp het enigszins wel.
Fikse boete, geen uitsluiting lijkt me. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
100% dat er een dikke boete volgt. Misschien wel 1 of meerdere wedstrijden zonder publiek. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Hahahaha voor wat??????hahahahahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik vind trouwens dat bijvoorbeeld Clasie zich wel iets meer mag uitspreken tegen de supporters. Tegen die zooi die op het veld wordt geworpen. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Kan een club ook een klacht indienen over een scheids? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ongetwijfeld. Maar of het zin heeft? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zit er dik in!! Thanks DEBIELEN ...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
GAAAAAAP
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Die scheidsrechter had een betonblok op zijn muil moeten krijgen!!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Feyenoord ligt onder een vergrootglas na de rellen in Romme. Er staat nog een rekening open van Nancy. Platini komt uit Nancy, de scheidsrechter uit Frankrijk. Italianen zijn beter in het bespelen van de media, Italiaanse voetballers zijn beter in het bespelen van de scheidsrechter. En wij moeten weer zo nodig onze frustratie uiten door aanstekers tegen grensrechters te gooien, er komt weer van alles en nog wat op het veld en wij vinden het echt vreemd dat de avond gelopen is zoals hij is gelopen? Hoe kun je zo stom zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 00:31 schreef Els het volgende:Feyenoord ligt onder een vergrootglas na de rellen in Romme. Er staat nog een rekening open van Nancy. Platini komt uit Nancy, de scheidsrechter uit Frankrijk. Italianen zijn beter in het bespelen van de media, Italiaanse voetballers zijn beter in het bespelen van de scheidsrechter. En wij moeten weer zo nodig onze frustratie uiten door aanstekers tegen grensrechters te gooien, er komt weer van alles en nog wat op het veld en wij vinden het echt vreemd dat de avond gelopen is zoals hij is gelopen? Hoe kun je zo stom zijn. Inderdaad. Een terugkerend verhaal bovendien. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: hahaha wij kunnen wel een boek maken met klachten over scheidsrechters tov ons!dat wordt het grootste boek aller tijden nog groter als de bijbel/koran....etcetcetc |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
dacht een leuke avond te hebben,en het begon best wel goed,maar weer een wrange smaak te pakken Dat we verloren hebben is nog niet eens zo,n schande,maar ik schaam me dood voor die nep supporters die onze mooie clup kapot maken Wat krijgen we nu weer voor een boete,en wat als we voor 1 of 2 jaar europa niet meer in mogen dankzij deze snuivende achterlijke dwazen,zou ze het liefste de pap die ze in dr kop hebben er met een honkbal knuppel uit willen meppen de klootzakken |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 00:53 schreef flipje tiel het volgende:dacht een leuke avond te hebben,en het begon best wel goed,maar weer een wrange smaak te pakken Dat we verloren hebben is nog niet eens zo,n schande,maar ik schaam me dood voor die nep supporters die onze mooie clup kapot maken Wat krijgen we nu weer voor een boete,en wat als we voor 1 of 2 jaar europa niet meer in mogen dankzij deze snuivende achterlijke dwazen,zou ze het liefste de pap die ze in dr kop hebben er met een honkbal knuppel uit willen meppen de klootzakken jij bent de enige die niet goed bij zijn hoofd is samen met de rest die zich iedere keer maar zonder slag of stoot zich letterlijk door corruptie in de kont laat boren!
ik ben trots op de supporters.hij (turpin) mag blij zijn als hij nog vannacht bij zijn vriend in bed ligt die franse uefa knjb flikker!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Praat jij het maar weer goed ! |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Dit gaat feyenoord geld kosten. Meestal is de boete iets van 40k toch? Gewoon elke keer wanneer dit gebeurt voor 1 wedstrijd een eurootje bovenop ticketprijs gooien en kosten zijn gedekt. Moeten mensen alleen stoppen met troep gooien zodat het eurootje in de vuurwerkpot gaat ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Sneue rukkers die spullen op het veld gooien. Vooral dat vuurwerk bij de cornervlag. Feyenoord is de perfecte club om als zondebok te dienen. Uit een onbeduidend voetballand met een onbelangrijke competitie. Gaat weer een hoop geld kosten, ook omdat ze er niet tegen in verweer gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zie eerste post in dit topic..👀 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgend jaar mogen we niet meedoen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 00:53 schreef flipje tiel het volgende:dacht een leuke avond te hebben,en het begon best wel goed,maar weer een wrange smaak te pakken Dat we verloren hebben is nog niet eens zo,n schande,maar ik schaam me dood voor die nep supporters die onze mooie clup kapot maken Wat krijgen we nu weer voor een boete,en wat als we voor 1 of 2 jaar europa niet meer in mogen dankzij deze snuivende achterlijke dwazen,zou ze het liefste de pap die ze in dr kop hebben er met een honkbal knuppel uit willen meppen de klootzakken Ik ben het helemaal met je eens. Diep triest dat supporters zo slecht kunnen nadenken en altijd maar in de slachtofferrol duiken. O, wat zijn we zielig en we zijn zelf volstrekt onschuldig, maar die boze buitenwereld toch.... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het enige wat jij zegt is: niet in het stadion.....
Dus neem jij er niet volledig afstand van !!! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Nog nooit een scheidsrechter gezien die niet eens probeert te verbloemen dat ie instructies heb gehad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 08:34 schreef lijdensweg het volgende:[..] Het enige wat jij zegt is: niet in het stadion..... Dus neem jij er niet volledig afstand van !!! Buiten het stadion heb je als club niet in de hand. Dat moet je ook niet als Feyenoord supporters zijn, dat kunnen elke willekeurige mafkezen zijn die alleen maar uit zijn op ellende. Zelfs van andere clubs. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 23:48 schreef FR-Henk het volgende:Feyenoord supporter heeft nou eenmaal meer adrenaline. Ze ZIJN Feyenoord. Gedrag niet okee, maar begrijp het enigszins wel. Fikse boete, geen uitsluiting lijkt me. Daar gaan we weer.... gedrag niet oké, maar begrijp het wel...
Tot in de kern verbannen uit je stadion dit soort gespuis!!!!!
het hoort niet, mag niet en kan gewoon niet.
wat heb je eraan om een beker bier te gooien naar een speler ??? |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 00:55 schreef Terminator1908 het volgende:[..] jij bent de enige die niet goed bij zijn hoofd is samen met de rest die zich iedere keer maar zonder slag of stoot zich letterlijk door corruptie in de kont laat boren! ik ben trots op de supporters.hij (turpin) mag blij zijn als hij nog vannacht bij zijn vriend in bed ligt die franse uefa knjb flikker! word tijd dat jij ook een levenslang verbod krijgt om in de kuip te komen en ook om hier van die onzin neet te kalken randdebiel |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
De partijdige leiding (arbitrage) zou gestraft moeten worden, iedereen heeft gezien wat er is gebeurd en waarom het publiek zo gefrustreerd werd zowel door de scheidsrechter als de 2,3,4,5 en 6e man!! Bah... UEFA, wij zijn niet gek hoor!!! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 09:35 schreef Jan Tol het volgende:De partijdige leiding (arbitrage) zou gestraft moeten worden, iedereen heeft gezien wat er is gebeurd en waarom het publiek zo gefrustreerd werd zowel door de scheidsrechter als de 2,3,4,5 en 6e man!! Bah... UEFA, wij zijn niet gek hoor!!! Helemaal mee eens , dit was echt schandalig. Dit was de meest waardeloze scheids die ik ooit heb meegemaakt. Zelfs in mijn amateurtijd heb ik geen slechtere meegemaakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 09:11 schreef plannetje het volgende:[..] Daar gaan we weer.... gedrag niet oké, maar begrijp het wel... Tot in de kern verbannen uit je stadion dit soort gespuis!!!!! het hoort niet, mag niet en kan gewoon niet. wat heb je eraan om een beker bier te gooien naar een speler ??? Lees wat er staat. De emotie is hoog en heeft een aanleiding, de uiting is afkeurenswaardig. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Missie geslaagd voor de Italiaanse regering en Burgemeester van Roma.Bedankt taxichauffeurs en ultra's. Bedankt Uefa voor de scheids met instructies. En bedankt hersenloze imbecielen die zich Feyenoord supporter noemt. Club naar de kloten. Schande door de ogen van Europa. Vieze jankende Italiaanse nazi's die zich in het slachtofferrol hebben gedrukt. Alles voor een overwinning blijkbaar. Heeft niets meer met voetbal te maken. Doet me denken aan Lyon Zagreb 7-0. Uefa mafia
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Ik denk dat Vermeer helemaal gelijk heeft. Wij mochten deze wedstrijd niet winnen en de scheids heeft daar 'subtiel' aan meegeholpen. Met dank aan dat tuig in Rome. En helaas heeft het publiek gisteren ook niet bepaald geholpen onze reputatie weer een beetje op te vijzelen. Maar die scheids haalde inderdaad het bloed onder je nagels vandaan... |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 09:42 schreef FR-Henk het volgende:[..] Lees wat er staat. De emotie is hoog en heeft een aanleiding, de uiting is afkeurenswaardig. ja maar lieve Henk, even serieus... ik heb die emoties toch ook waarom kan ik mij dan wel gedragen ?
Ik ben ook blij dat je het afkeurt, maar wat word er nu aan gedaan... ?
Je moet deze mensen gewoon verbannen uit je club. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 09:52 schreef plannetje het volgende:[..] ja maar lieve Henk, even serieus... ik heb die emoties toch ook waarom kan ik mij dan wel gedragen ? Ik ben ook blij dat je het afkeurt, maar wat word er nu aan gedaan... ? Je moet deze mensen gewoon verbannen uit je club. Lieve Henk??? Heb je een verkeerd mannenblad gelezen?
Verbannen is één. Een afrastering rond een deel van het veld is helaas 2. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
De UEFA kan ons niet nog verder straffen, dit hebben zij tijdens de wedstrijd al gedaan... nogmaals iedereen heeft het kunnen zien, we zijn niet gek hoor!!! THANKS UEFA FOR NOTHING... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 09:46 schreef de kromme2 het volgende:Ik denk dat Vermeer helemaal gelijk heeft. Wij mochten deze wedstrijd niet winnen en de scheids heeft daar 'subtiel' aan meegeholpen. Met dank aan dat tuig in Rome. En helaas heeft het publiek gisteren ook niet bepaald geholpen onze reputatie weer een beetje op te vijzelen. Maar die scheids haalde inderdaad het bloed onder je nagels vandaan... laat dat subtiel maar achterwege. Het is zo duidelijk als het maar kan... Wij krijgen een rode kaart (waar van de tien scheidsrechters er maar 1 is die hem geeft, waar 8 geel geven en waarvan 1 helemaal geen kaart geeft), maar die flapdrol plus zijn assistent-flapdrollen zien die elleboog van De Rossi niet en precies hetzelfde geval als Tevrede wordt als geel bestraft. Tel daar nog het zeikerige gedrag (corner moet persé aan de andere kant worden genomen, bal ligt bij vrije trap wel dertig hele centimeters van de plek...)
Ik praat het gooien van inboedel zeker niet goed, asociaal is het, maar het is de fout van de uefa. Als ze een goede scheidsrechter op dit duel hadden gezet, was het allemaal niet gebeurd. De aanleiding was de scheidsrechter. Wat een slechte scheids, verschrikkelijk. Dan is de boel al beladen, zetten ze pipo op de wedstrijd... Vind je het raar dat ze over de rooie gaan? Turpin mag wat mij betreft nooit weer internationaal fluiten..., maar ja, hij is fransoos, net als platini, die toevallig uit.... Nancy komt....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 00:31 schreef Els het volgende:Feyenoord ligt onder een vergrootglas na de rellen in Romme. Er staat nog een rekening open van Nancy. Platini komt uit Nancy, de scheidsrechter uit Frankrijk. Italianen zijn beter in het bespelen van de media, Italiaanse voetballers zijn beter in het bespelen van de scheidsrechter. En wij moeten weer zo nodig onze frustratie uiten door aanstekers tegen grensrechters te gooien, er komt weer van alles en nog wat op het veld en wij vinden het echt vreemd dat de avond gelopen is zoals hij is gelopen? Hoe kun je zo stom zijn. ik ben het helemaal eens , wat denken die klootzakken te berijken met dat gegooi , zo verschrikkelijk sup en dom , en dat elke keer weer het moet eens afgelopen zijn met die hufters |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik moet wel zeggen dat die scheids wel heel erg tegen feyenoord was , het zou mij niet verbazen dat het doorgestoken kaart is |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik vind dat nu wel terecht, hebben we te danken aan een paar mafkezen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
reken maar op een paar wedstrijden zonder publiek ,nou tel uit je winst dankzij die hersenloze klootzakken |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 00:51 schreef Terminator1908 het volgende:[..] hahaha wij kunnen wel een boek maken met klachten over scheidsrechters tov ons!dat wordt het grootste boek aller tijden nog groter als de bijbel/koran....etcetcetc En Feyenoord wel een Encyclopedie over de wedstrijden met rellen en boetes |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 10:59 schreef kenny het volgende:reken maar op een paar wedstrijden zonder publiek ,nou tel uit je winst dankzij die hersenloze klootzakken wel hersen maar wel de verkeerde |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik pleit voor een onderzoek van 1 of ander onafhankelijk onderzoeksbureau. Zal niet gebeuren |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 09:56 schreef FR-Henk het volgende:[..] Lieve Henk??? Heb je een verkeerd mannenblad gelezen? Verbannen is één. Een afrastering rond een deel van het veld is helaas 2. Nee dat niet haha. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 10:59 schreef kenny het volgende:reken maar op een paar wedstrijden zonder publiek ,nou tel uit je winst dankzij die hersenloze klootzakken Ik denk dat we sowieso voor straf een wedstrijd zonder Mulder moeten voetballen.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 09:46 schreef de kromme2 het volgende:Ik denk dat Vermeer helemaal gelijk heeft. Wij mochten deze wedstrijd niet winnen en de scheids heeft daar 'subtiel' aan meegeholpen. Met dank aan dat tuig in Rome. En helaas heeft het publiek gisteren ook niet bepaald geholpen onze reputatie weer een beetje op te vijzelen. Maar die scheids haalde inderdaad het bloed onder je nagels vandaan... Toch opvallend dan dat randzaken buiten het veld deze wedstrijd zo beïnvloed hebben. Sport is toch geen politiek? Gisteravond was een duidelijk voorbeeld van hoe het werkelijk zit. De politiek heeft boter op zijn hoofd. Het enige dat ze doen is reageren en stelling nemen, maar oplossen ho maar.....
Weer lekker VVD en PvdA stemmen met zijn allen en we weten zeker dat het voorlopig zo blijft. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Hij heeft adem gehaald. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Rood voor te uitbundig juichen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
NEE: DIE ROMEINEN MOCHTEN ALLES VAN DIE MAF FRANSMAN |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Wat ik gisteren pas echt heel erg vond. Ik zat ik vak E en vanuit Z1 werd tot 2 maal toe vuurwerk gegooid op et veld. Een steward die het weg wilde halen verloor bijna zijn hand toen het ontplofte terwijl hij het vast had. Ik hoop dat het goed met hem gaat en vlak daarop nog zo'n zelfde stuk vuurwerk dat wederom een steward het wilde oprapen maar gelukkig ontplofte het net daarvoor. Toen werd er massaal geroepen richting vak Z1 maak je club maar kapot en dat er diverse op vak z1 stonden die gebaren aan het maken waren tegen de supporters die dit zongen dat ze de strot wilden afsnijden en zo te zien waren deze idioten zwaar onder invloed. Abnormaal deze klootzakken. Deze idioten horen niet in een stadion nee deze horen gewoon in de bak of in een gesloten inrichting. Het zijn o.a deze, ik noem het geen supporters die Feyenoord kapot maken. Laten we daar nu echt eens sociale controle op houden en niet steeds de scheids (hoewel deze inderdaad bar slecht was) de schuld geven. Je hoort gewoon niets op het veld te gooien. Iedere normale supporters was gisteren woest ik ook maar beheers je. |
|
|
|