|
|
RenatoBos
|
|
|
Opblaasbanaan heb ik ook gezien op S, tevens de trappen waar ondanks de vele stewards toch toegelaten werd dat er mensen op stonden.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 11:52 schreef RenatoBos het volgende:Opblaasbanaan heb ik ook gezien op S, tevens de trappen waar ondanks de vele stewards toch toegelaten werd dat er mensen op stonden.. Dan zullen we wel sowieso een boete krijgen die boven de 50.000 euro ligt. En dan maar hopen dat het bij een boete blijft |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk die trappen snap ik nog, kunnen we allemaal wel weer gaan roepen dat het asociaal is om niet te gaan zitten maar de mensen die reeds zitten vertikken het om door te schuiven zodat mensen op de trap niet kunnen zitten. Mensen die vuurwerk af steken moeten de supporters gewoon aangeven/aanwijzen.. Zoals ik al zei er waren zat stewards in mijn vak..
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 11:52 schreef RenatoBos het volgende:Opblaasbanaan heb ik ook gezien op S, tevens de trappen waar ondanks de vele stewards toch toegelaten werd dat er mensen op stonden.. Echt joh mensen die denken "ludiek" te zijn om lekker dwars toch een banaan mee te nemen. Dan ben je echt vergeten aan te sluiten in de rij toen hersens uitgedeeld werden. Wat een domoor. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 12:31 schreef RenatoBos het volgende:Kijk die trappen snap ik nog, kunnen we allemaal wel weer gaan roepen dat het asociaal is om niet te gaan zitten maar de mensen die reeds zitten vertikken het om door te schuiven zodat mensen op de trap niet kunnen zitten. Mensen die vuurwerk af steken moeten de supporters gewoon aangeven/aanwijzen.. Zoals ik al zei er waren zat stewards in mijn vak.. [ afbeelding ] Ik snap heel goed dat het irritant is. Mensen die niet willen doorschuiven zijn eveneens fout bezig natuurlijk. Maar het lijkt me toch dat je op zijn minst er alles aan wil doen om nu niet op de trap te gaan staan. Er zijn in zo'n situatie meerdere mensen schuldig dan, maar we moeten toch met zijn allen dit kunnen oppakken om boetes te voorkomen..
Voor het afsteken van vuurwerk zou ik sowieso een stadionverbod uitdelen voor het leven. Nooit meer toelaten in de Kuip. Als je nou niet begrepen hebt dat je dit niet mag doen in de Kuip, dan kun je beter maar nooit meer komen ook.
Ik zie inderdaad een hoop stewards. Die hebben wellicht ook fouten gemaakt tav het staan op de trappen, maar ik blijf erbij dat de eerste verantwoordelijkheid bij een ieder ligt om er gewoon zelf niet te gaan staan. Hoe moeilijk dat in sommige situaties ook kan zijn. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 12:53 schreef tomson het volgende:[..] Echt joh mensen die denken "ludiek" te zijn om lekker dwars toch een banaan mee te nemen. Dan ben je echt vergeten aan te sluiten in de rij toen hersens uitgedeeld werden. Wat een domoor. Zulke mensen, evenals degene die vuurwerk afsteken, wat mij betreft gewoon een stadionverbod voor het leven geven en de kosten verhalen bij de daders. Keihard aanpakken zulk gedrag. Die mensen hebben het inderdaad niet begrepen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Roltrappen plaatsen dan maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 12:53 schreef tomson het volgende:[..] Echt joh mensen die denken "ludiek" te zijn om lekker dwars toch een banaan mee te nemen. Dan ben je echt vergeten aan te sluiten in de rij toen hersens uitgedeeld werden. Wat een domoor. En dan heb je nog mensen die Aboutaleb tijdens de wedstrijd verwensingen doen of mensen die trots zingen "wij staan op de trap, wij staan op de trap", heb soms het idee dat ik tussen een stel hersenlozen staat, mja daar hoef ik jou niets over te vertellen, jij weet hoe het gaat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 13:14 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Ik snap heel goed dat het irritant is. Mensen die niet willen doorschuiven zijn eveneens fout bezig natuurlijk. Maar het lijkt me toch dat je op zijn minst er alles aan wil doen om nu niet op de trap te gaan staan. Er zijn in zo'n situatie meerdere mensen schuldig dan, maar we moeten toch met zijn allen dit kunnen oppakken om boetes te voorkomen.. Voor het afsteken van vuurwerk zou ik sowieso een stadionverbod uitdelen voor het leven. Nooit meer toelaten in de Kuip. Als je nou niet begrepen hebt dat je dit niet mag doen in de Kuip, dan kun je beter maar nooit meer komen ook. Ik zie inderdaad een hoop stewards. Die hebben wellicht ook fouten gemaakt tav het staan op de trappen, maar ik blijf erbij dat de eerste verantwoordelijkheid bij een ieder ligt om er gewoon zelf niet te gaan staan. Hoe moeilijk dat in sommige situaties ook kan zijn. Ik wens je succes met die hersenlozen, vrees dat je het niet voor elkaar gaat krijgen. Sommigen vinden het blijkbaar vermakelijk om tegendraads te zijn helaas.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 14:12 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik wens je succes met die hersenlozen, vrees dat je het niet voor elkaar gaat krijgen. Sommigen vinden het blijkbaar vermakelijk om tegendraads te zijn helaas.. Tsja, het is ook een vrij hopeloze zaak, maar als club moet je gewoon hard hiertegen optreden, want anders kom je er zeker nooit vanaf. Boetes op hen verhalen en een stadionverbod is het enige wat een beetje kan helpen. Maar goed, zelf kan ik er weinig aan oplossen, want zit niet bij de club of in een positie om er echt wat aan te veranderen. Dit moet van bovenaf gebeuren met inzet van camera's en security/politie. En helaas heb je gelijk en willen sommigen tegendraads zijn, hoe stom en dom dat ook mag zijn.
Overigens, als club heb je wel echt een onmogelijke taak, want dat vuurwerk dat buiten de kuip wordt afgestoken en door de lucht vliegt, wordt ook beboet aan Feyenoord in het geval één van die dingen per ongeluk in het stadion terecht komt. Dan moet je dus in heel de omgeving gaan kijken of iemand vuurwerk afsteekt, voordat je weer een boete krijgt. Ben je mooi klaar mee. Helaas is het een hele moeilijke strijd om van die hersenlozen te winnen inderdaad. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 14:11 schreef RenatoBos het volgende:[..] En dan heb je nog mensen die Aboutaleb tijdens de wedstrijd verwensingen doen of mensen die trots zingen "wij staan op de trap, wij staan op de trap", heb soms het idee dat ik tussen een stel hersenlozen staat, mja daar hoef ik jou niets over te vertellen, jij weet hoe het gaat.. Het nivo wordt er in de loop der jaren niet beter op idd |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Die klootzakken zijn die nog meegenomen die dat vuurwerk ik geloof op J afstaken tot 2 maal ik zou de boete inderdaad op die randdebielen verhalen en laten de supporters die erbij stonden deze klootzakken gewoon aanwijzen. Dit is dan niet verraden maar bescherming van je eigen club. iedereen weet nu toch wel wat de consequenties van zulke acties zijn. Hufters. Ik zat aan de overkant me dood te ergeren. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Laten we nu voor eens en altijd afspreken dat als we zien dat een klootzak wat gooit of vuurwerk afsteekt wij deze mensen gewoon oppakken en aangeven. Nogmaals dit is geen verraden maar club beschermen. Even als die banaangooier. Wat denkt die klootzak wel niet. Ik zal mijn cluppie waar zoveel mensen zo van houden even kapotmaken en wat doen ze die erbij staan meelachen. schandalig. Dit moet nu echt afgelopen zijn en we beginnen zondag. Vuurwerk afsteken levenslang verbod en opdraaien voor de boete en aangeven die klootzak. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 17:24 schreef legrande het volgende:Die klootzakken zijn die nog meegenomen die dat vuurwerk ik geloof op J afstaken tot 2 maal ik zou de boete inderdaad op die randdebielen verhalen en laten de supporters die erbij stonden deze klootzakken gewoon aanwijzen. Dit is dan niet verraden maar bescherming van je eigen club. iedereen weet nu toch wel wat de consequenties van zulke acties zijn. Hufters. Ik zat aan de overkant me dood te ergeren. Ik ook schande.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Echt van de zotte dat je moedwillig je club/grote liefde wilt benadelen.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 12:31 schreef RenatoBos het volgende:Kijk die trappen snap ik nog, kunnen we allemaal wel weer gaan roepen dat het asociaal is om niet te gaan zitten maar de mensen die reeds zitten vertikken het om door te schuiven zodat mensen op de trap niet kunnen zitten. Mensen die vuurwerk af steken moeten de supporters gewoon aangeven/aanwijzen.. Zoals ik al zei er waren zat stewards in mijn vak.. [ afbeelding ] Heel veel mensen kunnen gewoon langs de mensen lopen die al zitten en verderop in de rij plaats nemen. Dus als jij er niet langs kan, moet je misschien een abonnementje voedingscoach overwegen? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 12:53 schreef tomson het volgende:[..] Echt joh mensen die denken "ludiek" te zijn om lekker dwars toch een banaan mee te nemen. Dan ben je echt vergeten aan te sluiten in de rij toen hersens uitgedeeld werden. Wat een domoor. Sigaretten mee en even tegen die banaan aanhouden. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: als ik het zo lees is het weer mis gegaan wat moet dat a.s. zondag dan niet worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
47.000 mensen. Altijd percentage dat elkaar vindt in onaangepast willen zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 18:45 schreef Els het volgende:[..] Heel veel mensen kunnen gewoon langs de mensen lopen die al zitten en verderop in de rij plaats nemen. Dus als jij er niet langs kan, moet je misschien een abonnementje voedingscoach overwegen? Hmmm jij hebt zeker een vast plekkie B-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Niet aanwezig dus die verantwoordelijkheid valt toch iemand anders toe.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 14:43 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Tsja, het is ook een vrij hopeloze zaak, maar als club moet je gewoon hard hiertegen optreden, want anders kom je er zeker nooit vanaf. Boetes op hen verhalen en een stadionverbod is het enige wat een beetje kan helpen. Maar goed, zelf kan ik er weinig aan oplossen, want zit niet bij de club of in een positie om er echt wat aan te veranderen. Dit moet van bovenaf gebeuren met inzet van camera's en security/politie. En helaas heb je gelijk en willen sommigen tegendraads zijn, hoe stom en dom dat ook mag zijn. Overigens, als club heb je wel echt een onmogelijke taak, want dat vuurwerk dat buiten de kuip wordt afgestoken en door de lucht vliegt, wordt ook beboet aan Feyenoord in het geval één van die dingen per ongeluk in het stadion terecht komt. Dan moet je dus in heel de omgeving gaan kijken of iemand vuurwerk afsteekt, voordat je weer een boete krijgt. Ben je mooi klaar mee. Helaas is het een hele moeilijke strijd om van die hersenlozen te winnen inderdaad. Feyenoord is toch enkel maar aansprakelijk voor wat er binnen het stadion gebeurd..(?) |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay ik was in die veronderstelling, vond het wel mooi. Was tegen Man United ook |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: We zullen een boete krijgen voor op de trap staan en vuurwerk. Die banaan heb ik niet gezien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Of was het het laatste kunstje van Cobus? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 20:27 schreef RenatoBos het volgende:[..] Feyenoord is toch enkel maar aansprakelijk voor wat er binnen het stadion gebeurd..(?) Dat zijn we ook, maar zodra er vuurwerk van buitenaf wordt aangestoken, maar in de Kuip terecht komt, is dat binnen het stadion en ben je dus aansprakelijk. Wat dus zomaar een keer kan gebeuren met die dingen in de lucht. Je hoeft maar een keer pech te hebben.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 - 22:03 schreef Els het volgende:[..] We zullen een boete krijgen voor op de trap staan en vuurwerk. Die banaan heb ik niet gezien. Elsje bedankt voor je uitleg zondag wordt het feest op het veld |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha...staan de klompjes al bij t vuurrr |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Barabas bakt pannenkoeken want z'n tent staat te huurrrrrrr |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Prachtig als ik lees dat er zoveel ophef kan ontstaan over een opblaasbanaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat hebben we wel gezien met Turpin tegen Roma, met alle gevolgen van dien, dat er dan nog een malloot probeert dit te herhalen slaat alles.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zegt meer over de Uefa dan die banaan. Lopen allemaal blanken bij die club waar we tegen moesten pfffff
Ps vanmorgen een duik genomen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N bananasplit , mag dat wel? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 - 13:31 schreef Leon FR1908 het volgende:Zegt meer over de Uefa dan die banaan. Lopen allemaal blanken bij die club waar we tegen moesten pfffff Ps vanmorgen een duik genomen? Vlissingen :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 - 13:31 schreef Leon FR1908 het volgende:Zegt meer over de Uefa dan die banaan. Lopen allemaal blanken bij die club waar we tegen moesten pfffff Ps vanmorgen een duik genomen? Huh een duik..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb ik iets gemist ..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja er zwom een bultrug 2 uur in de haven :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Moest gelijk aan mattie Renato denken.:,) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lul, kijk jij maar uit maatje anders kom ik je ff opzoeken in Madurodam.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha koffie staat klaar,heb ook bier koud staan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha dan wordt t een watertje RB :p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Blijkbaar, heeft zelfs geen appelsap in huis pffff, maar ik waardeer de gastvrijheid.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Duinwater ,multivitamine,cola fanta ,bacardi ,vieux,sprite maar geen appelsap.. Ook zeewater is geen probleem |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|