|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 00:31 schreef Els het volgende:Feyenoord ligt onder een vergrootglas na de rellen in Romme. Er staat nog een rekening open van Nancy. Platini komt uit Nancy, de scheidsrechter uit Frankrijk. Italianen zijn beter in het bespelen van de media, Italiaanse voetballers zijn beter in het bespelen van de scheidsrechter. En wij moeten weer zo nodig onze frustratie uiten door aanstekers tegen grensrechters te gooien, er komt weer van alles en nog wat op het veld en wij vinden het echt vreemd dat de avond gelopen is zoals hij is gelopen? Hoe kun je zo stom zijn. Els Klasse wat je hierboven gezegd hebt, 100% meeeens |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ja gaat bijna veronderstellen dat er veel geld betaald is matchfixin of hoe je het schrijft. Verkochte wedstrijd. Hoeveel zouden de romeinen betaald hebben. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 12:09 schreef legrande het volgende:Ja gaat bijna veronderstellen dat er veel geld betaald is matchfixin of hoe je het schrijft. Verkochte wedstrijd. Hoeveel zouden de romeinen betaald hebben. Is dat belangrijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
UEFA wacht nog een tijdje met het onderzoek omdat we toch al uitgeschakeld zijn.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t racisme wordt gezien. 50Kboete en wedstrijd zonder publiek. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Hersenloos!! Wat zijn we ook een stelletje idioten, laten ons weer zo makkelijk provoceren, ongelofelijk. Minderwaardigheidscomplex of iets dergelijks. Om je kapot te schamen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 12:09 schreef legrande het volgende:Ja gaat bijna veronderstellen dat er veel geld betaald is matchfixin of hoe je het schrijft. Verkochte wedstrijd. Hoeveel zouden de romeinen betaald hebben. Dat wordt toch NOOIT bewezen als het waar is .... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: lira's??? of is het lire's??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 00:31 schreef Els het volgende:Feyenoord ligt onder een vergrootglas na de rellen in Romme. Er staat nog een rekening open van Nancy. Platini komt uit Nancy, de scheidsrechter uit Frankrijk. Italianen zijn beter in het bespelen van de media, Italiaanse voetballers zijn beter in het bespelen van de scheidsrechter. En wij moeten weer zo nodig onze frustratie uiten door aanstekers tegen grensrechters te gooien, er komt weer van alles en nog wat op het veld en wij vinden het echt vreemd dat de avond gelopen is zoals hij is gelopen? Hoe kun je zo stom zijn. Het zijn niet voor niks DEBIELEN !!! |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 00:31 schreef Els het volgende:Feyenoord ligt onder een vergrootglas na de rellen in Romme. Er staat nog een rekening open van Nancy. Platini komt uit Nancy, de scheidsrechter uit Frankrijk. Italianen zijn beter in het bespelen van de media, Italiaanse voetballers zijn beter in het bespelen van de scheidsrechter. En wij moeten weer zo nodig onze frustratie uiten door aanstekers tegen grensrechters te gooien, er komt weer van alles en nog wat op het veld en wij vinden het echt vreemd dat de avond gelopen is zoals hij is gelopen? Hoe kun je zo stom zijn. komt ie echt uit Nancy ?? inderdaad scheids uit Frankrijk. Dat maakt de zaak inderdaad wel rond. Die link had ik nog niet gelegd. Ongelooflijk.
Hadden we van tevoren aan moeten zien komen. Ook Rutten en de spelers. Dan kun je je daar mentaal op voorbereiden. Te Vrede neemt met zo'n domme overtreding teveel risico. Maar verloren hadden we denk ik sowieso... het mocht niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Voor die DEBIELEN hoop ik minimaal 4 wedstrijden zonder thuis publiek, Hoe erg dat ook is. Zolang men in NL geen fatsoenlijke wet heeft om die DEBIELEN op te pakken en te berechten is dat de enige optie |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Eerst maar eens een verbod op uitsupporters, niemand meer meenemen naar uitwedstrijden in Eredivisie, Europa League en KNVB beker. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zegt de debiel, als we ons nou ook al druk moeten gaan maken om opblaasbananen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:12 schreef ViezeFurr het volgende:Hersenloos!! Wat zijn we ook een stelletje idioten, laten ons weer zo makkelijk provoceren, ongelofelijk. Minderwaardigheidscomplex of iets dergelijks. Om je kapot te schamen. nee geen minderwaardigheids complex,maar geen verstand |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: De grot waar jij uitgekomen bent ook.vriendje van de corruptie |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Joh, de hele wereld is zo corrupt als de tering... beetje boter op je hoofd of zo... ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En nu treft het Feyenoord, dus de tering. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:23 schreef de kromme2 het volgende:[..] komt ie echt uit Nancy ?? inderdaad scheids uit Frankrijk. Dat maakt de zaak inderdaad wel rond. Die link had ik nog niet gelegd. Ongelooflijk. Hadden we van tevoren aan moeten zien komen. Ook Rutten en de spelers. Dan kun je je daar mentaal op voorbereiden. Te Vrede neemt met zo'n domme overtreding teveel risico. Maar verloren hadden we denk ik sowieso... het mocht niet. Nou Els je kent wel je klassiekers ! Heb ff ge-googled: Hij heeft inderdaad 6 seizoenen bij Nancy gevoetbald (daar is ie begonnen) en is vlak bij Metz geboren 85 km van Nancy. Hij had duidelijk nog een rekening te vereffenen. Ik denk dat je de spijker helemaal op zijn kop slaat. We zijn gewoon gigantisch genaaid. Maar ik blijf het zeggen: met dank aan die klootzakken in Rome (en in Nancy). Zo wordt het nooit wat met ons cluppie. Daar wordt ik wel heel droevig van... En de rest van dit seizoen wordt vrees ik ook een drama nu Rutten de handdoek heeft gegooid en de spelers maar wat gaan aanrommelen.
Uithuilen en weer helemaal opnieuw beginnen. Dat wordt het. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote: nou reken daar maar wel op je bent een grote eikel als je dingen op het veld gooit al waren de scheidsrechter en zijn maatjes zo blind als een mol als je 5 meter van die elleboog stoot op kazim staat en je ziet dan nog niets dan heb je een bril met jampot glazen nodig was gewoon donker rood dingen op het veld gooien kost dik geld en dan maar zeiken als er weer niets aangekocht wordt |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
dat wordt een voorronde zonder toeschouwers |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Heren voor de mensen die het niet zullen begrijpen . Dat wanneer er ongeregeldheden zijn met de politie in het buitenland in dit geval Rome .en zo is het wel vaker gegaan met onze supporters begrijpen zij niet dat de scheidsrechter instruckties krijgt van de uefa om kort en streng op te treden tegen onze spelers. Dat is nu voor de zoveelste keer gebeurd.zelfs die klojo van johan derksen vond het geen rode kaart voor tevrede .De slag van die verdeiger tegen kazim bewijst dit maar weer is dat er dan met 2maten word gemeten. Dus lieve kabouters stop nu eens met dat gooien met rotzooi op hetof naar grens stuwards te gooien al is het nog zo onterecht .inderdaad vlagde die grensrechter steeds erg laat op buiten spel. Dit is zuiver straffend naar het hele gebeuren in Rome.DUS WORD WAKKER ENWEES JE EMOTIES .de BAAS.Zo als ik gehoord heb hier op straat en TV hadden de toeristen last van de feyenoord suporters waren luidrugtig en gooiede met blikjes enzv .Daarop is de ME gekomen en ja met een slok op en snuiven dat hoef ik nog niet eens te noemen was het ijsgebroken en begonnen we naar de politie te gooien gaat helemaal nergens over.Ik moet zeggen er zijn geen leiders onder de suporters die dat afkeuren en gewoon rustg blijven en de boel in het gareel proderen te houden.Het is steeds in het nadeel vanje jouw club waar je zo gek op bentalstublieft mannen stop er mee geef het aanelkaar door doe er iets mee voor elkaar in het belang van FEYENOORD Ik wens jullie heel veel geluk de komende jaren al vind ik het te lang duren nu met zoveel mogelijkheden. Vriendelijke groet van Fer |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Heel goed dat Gudde de racisme kaart van de UEFA meteen onderuithaalde in de media door te verwijzen naar de "bring back the bananas" acties van de laatste paar jaar. Aboutaleb had overigens nog wel een goede opmerking mbt de rol van de media in deze.
'Hijgerige media' Aboutaleb is kritisch over de volgens hem 'hijgerige' manier waarop de media over de supportersgroepen heeft bericht. Er werd gespeculeerd over wraakacties van boze Italianen na de relletjes rond de heenwedstrijd in Rome. ''We hadden geen enkel signaal dat er hier wraak zou worden genomen, terwijl we er bovenop zitten met onze inlichtingensystemen'', aldus een geïrriteerde Aboutaleb.
http://www.rijnmond.nl/nieuws/26-02-2015/aboutaleb-sfeer-feyenoord-roma-voortreffelijk
Het gros van de media doet helemaal geen onderzoek voor ze iets publiceren. Alleen NRC Next schijnt een genuanceerd artikel over de gang van zaken in Rome geplaatst te hebben. Koppen met de strekking "Roma komt wraak nemen", "Radicale Ultra's reizen mee met Roma fans" hebben aanzuigende werking op allerlei figuren die wel in zijn voor een robbetje knokken / rellen.
Verder hebben media en regering er eigenlijk geen belang bij dat dit probleem wordt opgelost, de media heeft het nodig om kranten te kunnen blijven verkopen en voor de regering is het een prima bliksem afleider. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
We hadden schoenen met stalen neuzen moeten gooien naar die lul! Rode kaart voor Erwin haha maar goed dat tie gebleven is . Echt eerlijk waar ik heb zelf ook gevoetbald van m,n 11e tot m,n 40e in clubverband ik had z,on scheids een schop verkocht! 42.000 man in de maling genomen en geprovoceerd dat was precies de bedoeling . Sjoerd Moes schreef in het AD al Mischien een noodzakelijke nieuw stadion net als in 020 , een nieuwe indeling van de vakken haal de raddraaiers uit elkaar plaats ze bovenin vak 110 bijv. . Slim gespeeld pffff . Fijne dag allemaal en laat de directie ,vGeel de griep krijgen 3 weken ziek zijn wij ook dankzij hun! Kaar al |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 03:57 schreef hotjumper het volgende:Heel goed dat Gudde de racisme kaart van de UEFA meteen onderuithaalde in de media door te verwijzen naar de "bring back the bananas" acties van de laatste paar jaar. Aboutaleb had overigens nog wel een goede opmerking mbt de rol van de media in deze. 'Hijgerige media' Aboutaleb is kritisch over de volgens hem 'hijgerige' manier waarop de media over de supportersgroepen heeft bericht. Er werd gespeculeerd over wraakacties van boze Italianen na de relletjes rond de heenwedstrijd in Rome. ''We hadden geen enkel signaal dat er hier wraak zou worden genomen, terwijl we er bovenop zitten met onze inlichtingensystemen'', aldus een geïrriteerde Aboutaleb. http://www.rijnmond.nl/nieuws/26-02-2015/aboutaleb-sfeer-feyenoord-roma-voortreffelijkHet gros van de media doet helemaal geen onderzoek voor ze iets publiceren. Alleen NRC Next schijnt een genuanceerd artikel over de gang van zaken in Rome geplaatst te hebben. Koppen met de strekking "Roma komt wraak nemen", "Radicale Ultra's reizen mee met Roma fans" hebben aanzuigende werking op allerlei figuren die wel in zijn voor een robbetje knokken / rellen. Verder hebben media en regering er eigenlijk geen belang bij dat dit probleem wordt opgelost, de media heeft het nodig om kranten te kunnen blijven verkopen en voor de regering is het een prima bliksem afleider. Precies. In Engeland is t ook pas gaan lopen toen media en regering er geen baat meer bij hadden. Toen t volk hooligan moe was en t niet meer verkocht en t stemmen opleverde wanner ze er tegen op traden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
UEFA buigt zich over schriftelijke verklaring van Feyenoord
Feyenoord hoeft geen kilometers af te leggen om de zaak rond de Europa League-wedstrijd tegen AS Roma uit te leggen. De zaak zal door de Europese voetbalbond UEFA volgende week (19 maart) schriftelijk worden behandeld.
Er is geen mogelijkheid om de zaak persoonlijk toe te lichten, zo meldt Feyenoord-watcher Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad. De Rotterdamse club moet schriftelijk een verklaring indienen over de gebeurtenissen in De Kuip. De UEFA buigt zich volgende week over deze uitleg.
Algemeen directeur Eric Gudde sprak eerder al de verwachting uit dat de UEFA Feyenoord een flinke boete zal opleggen. Gudde denkt niet dat de Rotterdammers uitgesloten zullen worden van Europees voetbal of dat De Kuip één wedstrijd leeg moet blijven bij een volgend duel op het internationale podium. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nogmaals als redelijke supporters ( boefjes mogen altijd) eens stelling nemen tegen de mannetjes met rode oogjes die zich Feyenoorder noemen. Is het snel afgelopen. Wat denk je als ze weer wat doen gewoon naar hun toe draaien met 10.000 man en wijzen en uitlachen dan is het snel gedaan hoor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daar raken ze vast van onder de indruk? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 11:21 schreef piet de paler het volgende:Nogmaals als redelijke supporters ( boefjes mogen altijd) eens stelling nemen tegen de mannetjes met rode oogjes die zich Feyenoorder noemen. Is het snel afgelopen. Wat denk je als ze weer wat doen gewoon naar hun toe draaien met 10.000 man en wijzen en uitlachen dan is het snel gedaan hoor. Iets tegen mensen met rode oogjes die voor Feyenoord zijn..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 11:21 schreef piet de paler het volgende:Nogmaals als redelijke supporters ( boefjes mogen altijd) eens stelling nemen tegen de mannetjes met rode oogjes die zich Feyenoorder noemen. Is het snel afgelopen. Wat denk je als ze weer wat doen gewoon naar hun toe draaien met 10.000 man en wijzen en uitlachen dan is het snel gedaan hoor. Zullen eerder de gefrustreerde huisvadertjes zijn die thuis niks mogen en dan hersenloos uit hun dak gaan tijdens z'n ding.
Als ik met rooie oogjes in de zon zit verlang ik hooguit naar een biertje, veeeel voedsel en een relaxte sfeer, slaat dus nergens op Piet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
UEFA behandelt Feyenoord: wat gebeurt er precies vandaag?
De UEFA behandelt vandaag de zaak naar aanleiding van de gebeurtenissen bij de Europa League-wedstrijd Feyenoord - AS Roma. De Rotterdammers hebben schriftelijke verweren ingediend tegen drie aanklachten: voorwerpen op het veld, organisatie wedstrijd en racisme.
Het Algemeen Dagblad schetst vandaag wat er te gebeuren staat. De UEFA gaat de verweren van Feyenoord vergelijken met de rapporten van drie waarnemers die in De Kuip aanwezig waren. Een torenhoge boete staat vast, maar voor Feyenoord hangt er veel af van de aanklacht racisme. Als er geen vrijspraak volgt, lijkt een deel of het gehele stadion bij de volgende Europese thuiswedstrijd gesloten te worden.
Wanneer de uitspraak volgt, is niet duidelijk. Het kan vandaag al zijn, maar het kan ook dagen of zelfs weken duren. Is Feyenoord het niet eens met de sanctie, dan kan de club in beroep bij de UEFA. Is vervolgens de nieuwe straf in Rotterdamse ogen nog steeds te zwaar, dan is er nog één kans: een gang naar het sporttribunaal (CAS) in Lausanne. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Vrijspraak, maar ongetwijfeld wel een boete voor alles wat er daarna is gebeurd... Plus dat de uefa niet snel een scheidsrechter laat vallen.... Het is ook maar net hoe het hun uitkomt. Het kan niet anders dan dat er met verschillende maten gemeten wordt.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is het waar of jouw wens? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 10:10 schreef Arie.Klooster het volgende:Vrijspraak, maar ongetwijfeld wel een boete voor alles wat er daarna is gebeurd... Plus dat de uefa niet snel een scheidsrechter laat vallen.... Het is ook maar net hoe het hun uitkomt. Het kan niet anders dan dat er met verschillende maten gemeten wordt.... Deze zaak gaat alleen over die opblaasbanaan, als ik het goed begrepen heb. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wat ik tot nu gelezen heb, gaat het om alles tegelijk. Racisme aanklacht, het niet vrij hebben van de trappen en de aanstekers op het veld. Drie aanklachten in één keer behandelen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik dacht ook dat het bananenverhaal één van de aanklachten was? |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
dat bananenverhaal valt onder de racisme aanklacht maar daar zullen we wel voor worden vrij gesproken denk ik de andere 2 kom je niet onderuit. daar valt nou eenmaal niet veel tegen in te brengen dus zal wel weer een tonnetje of 3 boete worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hopen dat t mee gaat vallen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 12:00 schreef Voetbalgek het volgende:dat bananenverhaal valt onder de racisme aanklacht maar daar zullen we wel voor worden vrij gesproken denk ik de andere 2 kom je niet onderuit. daar valt nou eenmaal niet veel tegen in te brengen dus zal wel weer een tonnetje of 3 boete worden Ik denk dat we voor de bananen vrijgesproken zullen worden, maar voor het andere krijgen we in elk geval een fikse geldboete plus één wedstrijd zonder publiek... én we staan ongetwijfeld op de nominatie voor zwaardere straffen zodra we weer de fout in gaan. Dat we op dat (zwarte) lijstje staan zal een feit zijn.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 11:47 schreef Bosifyable het volgende:Wat ik tot nu gelezen heb, gaat het om alles tegelijk. Racisme aanklacht, het niet vrij hebben van de trappen en de aanstekers op het veld. Drie aanklachten in één keer behandelen. Oké... 1x vrijspraak en de rest zullen we moeten slikken. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 12:26 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ik denk dat we voor de bananen vrijgesproken zullen worden, maar voor het andere krijgen we in elk geval een fikse geldboete plus één wedstrijd zonder publiek... én we staan ongetwijfeld op de nominatie voor zwaardere straffen zodra we weer de fout in gaan. Dat we op dat (zwarte) lijstje staan zal een feit zijn.... jep dat is het vervelende het is noet de eerste keer. dat zal zeker gaan meewegen in de strafbepaling... nou we zullen het wel zien |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 maart 2015 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Die boete komt er sowieso, en wss ook verdomd hoog. Alleen hopen op die vrijspraak op racisme, want dat is de zwaarst wegende. Die bepaalt of sommige vakken, of het hele stadion leeg moet zijn in een volgend Europees duel. Voor de andere twee krijg je 'gewoon' een boete. |
|
|
|