|
|
Barabas
|
|
|
quote: Heb je dyscalculie of zo? Koop een rekenmachine en veel plezier Piet... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen trek om uit te zoeken. Dé kans voor ieder om wat te roepen. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Feyenoord heeft van de UEFA in 2014 in totaal een boete gekregen van € 80.000,--. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 - 20:01 schreef sportverteller het volgende:Feyenoord heeft van de UEFA in 2014 in totaal een boete gekregen van € 80.000,--. Dat is 2x transfersom Te Vrede. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dus als we de UEFA Mitchell daarvoor geven en 20.000 bij leggen valt dat toch best mee.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 - 18:01 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zolang die Immers, Nelom, Manu en die Kazim in de basis staan wel ja ... Het doet pijn aan onze ogen om elke keer weer dat leedvermaak aan het werk te moeten zien ! Een zielenknijper loopt binnen aan figuren met dit soort problemen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
je zou zweren dat ie het over 7 seizoenskaarten in de aRENa heeft. Maar goed ach weet je als iemand zo over zijn club denkt kan ie beter ook maar niet meer komen ook en zijn plaats vergeven aan iemand die wel zijn club wilt steunen.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 - 10:28 schreef piet de paler het volgende:Ben toch blij dat de meeste Posts inzien dat de randdebielen een hoop verzieken voor Feyenoord, misschien kan iemand eens berekenen hoeveel geld we al uit hebben gegeven aan boetes en randzaken, misschien wel de prijs of het salaris van een goede spits. Ik denk vooral een Els die volgens mij financieel iets kan berekenen kunnen we de volgende keer die randdebielen laten zingen whe cost you feyenoord we do. Is iemand in staat dit eens te berekenen? Zoals hierboven al gezegd, er is dit jaar zo'n 80.000 euro aan boetes aan Feyenoord uitgedeeld. Dat is zonder de twee wedstrijden tegen Roma, als ik het goed heb bijgehouden. Tot Roma heeft Feyenoord zo'n 4 miljoen verdiend aan Europa (bron: Gudde, interview Rijnmond), daar zijn de kosten zoals boetes, vliegreizen en organisatie thuiswedstrijd vanaf. In die 4 miljoen zit 2,85 miljoen van de Uefa (tot de wedstrijden tegen Roma, startpremie, marketinggelden en winstpremie) daar gaat dus zo'n 80.000 vanaf. 3 % dus. Niet wereldschokkend, maar die 80.000 euro is wel het salaris van een talent dat doorstroomt van Varkenoord. Manu verdiende recent nog een jeugdsalaris, dus de loonkosten voor hem zullen om en nabij de 80.000 zijn geweest (30.000 salaris, lease-auto, loonbelasting, premies ed) . En als we bijvoorbeeld eens op z'n Romeins gaan rekenen, dan loopt die 80.000 aardig op door reputatieschade en de accelerator die die 80.000 is op toekomstige boetes. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als we op z'n Grieks rekenen hebben we nog zat van die duiters te goed ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bedankt ! Bij nader inzien : nee. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Een zielenknijper hebben we niet nodig om al dat leedvermaak niet te willen zien. Dat is gewoon je verstand gebruiken en realistisch oordelen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 - 22:05 schreef RenatoBos het volgende:je zou zweren dat ie het over 7 seizoenskaarten in de aRENa heeft. Maar goed ach weet je als iemand zo over zijn club denkt kan ie beter ook maar niet meer komen ook en zijn plaats vergeven aan iemand die wel zijn club wilt steunen.. Heb ik het over Feyenoord dan? We kunnen gewoon die anti voetballers niet meer aanzien ... Buiten dat blijf ik de club gewoon ondersteunen ! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Veel commentaar , maar als het op papier komt wat het ons kost stopt de forumpolitie misschien met het bepalen wat iemand schrijft, en schamen diegene welke deze problemen veroorzaken zich misschien? En nog even dit voor degene die dit zich moeten aantrekken, vrijheid van meningsuiting is een groot goed. En ala je dit niet bevalt met jullie eeuwige commentaar vertrek en ga wonen in een dictatuur. Een prettige Zondag gewenst voor iedereen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geef mijn mening Stylz maar soms lijkt het alsof de norm bepaald wordt door ..........vul zelf maar in |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 - 22:25 schreef Els het volgende:[..] Zoals hierboven al gezegd, er is dit jaar zo'n 80.000 euro aan boetes aan Feyenoord uitgedeeld. Dat is zonder de twee wedstrijden tegen Roma, als ik het goed heb bijgehouden. Tot Roma heeft Feyenoord zo'n 4 miljoen verdiend aan Europa (bron: Gudde, interview Rijnmond), daar zijn de kosten zoals boetes, vliegreizen en organisatie thuiswedstrijd vanaf. In die 4 miljoen zit 2,85 miljoen van de Uefa (tot de wedstrijden tegen Roma, startpremie, marketinggelden en winstpremie) daar gaat dus zo'n 80.000 vanaf. 3 % dus. Niet wereldschokkend, maar die 80.000 euro is wel het salaris van een talent dat doorstroomt van Varkenoord. Manu verdiende recent nog een jeugdsalaris, dus de loonkosten voor hem zullen om en nabij de 80.000 zijn geweest (30.000 salaris, lease-auto, loonbelasting, premies ed) . En als we bijvoorbeeld eens op z'n Romeins gaan rekenen, dan loopt die 80.000 aardig op door reputatieschade en de accelerator die die 80.000 is op toekomstige boetes. Bedankt Els |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 11:44 schreef piet de paler het volgende:Ik geef mijn mening Stylz maar soms lijkt het alsof de norm bepaald wordt door ..........vul zelf maar in Een ieder heeft recht op een mening. Een ieder heeft recht op een tegenmening.
Meer mening heb ik er niet over. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laten we het laten rusten , allemaal achter ONS cluppie vanmiddag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh ik dacht dat we gewoon een gesprek hadden :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Idd en dat blijven we ook doen : ) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 11:46 schreef Stylzz het volgende:[..] Een ieder heeft recht op een mening. Een ieder heeft recht op een tegenmening. Meer mening heb ik er niet over. Volledig mee eens. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, dat moeten we koesteren. Het is wel heel erg jammer dat een aantal dat recht uitoefenen zonder de normale omgangsvormen erbij te betrekken. Ook op dit forum. The usual suspects, trouwens. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die DEBIELEN MOET JE NOOIT laten rusten. Die moeten UITGEROEID WORDEN
Zij zijn de enige die Feyenoord een SLECHTE NAAM bezorgen !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 12:30 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die DEBIELEN MOET JE NOOIT laten rusten. Die moeten UITGEROEID WORDEN Zij zijn de enige die Feyenoord een SLECHTE NAAM bezorgen !!! Rustig, rustig kleine Dolf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 12:30 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die DEBIELEN MOET JE NOOIT laten rusten. Die moeten UITGEROEID WORDEN Zij zijn de enige die Feyenoord een SLECHTE NAAM bezorgen !!! Maak je niet druk ik heb zojuist vernomen dat ze hun 7 seizoenskaarten niet verlengen, komt goed dus.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 06:32 schreef RenatoBos het volgende:[..] Maak je niet druk ik heb zojuist vernomen dat ze hun 7 seizoenskaarten niet verlengen, komt goed dus.. Heb je een lappie voor mijn beeldscherm? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 06:32 schreef RenatoBos het volgende:[..] Maak je niet druk ik heb zojuist vernomen dat ze hun 7 seizoenskaarten niet verlengen, komt goed dus.. Verslikte me bijna in m'n koffie! Goede joke! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De UEFA Control, Ethics and Disciplinary body heeft besloten een inspecteur aan te stellen die nader onderzoek gaat verrichten naar de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen AS Roma in de Europa League. Het onderzoek zal zich richten op de feiten waarvoor Feyenoord in staat van beschuldiging is gesteld betreffende dit duel, waaronder racistisch gedrag. Feyenoord is woensdagochtend op de hoogte gesteld door de UEFA van dit besluit.
Het is Feyenoord niet bekend wanneer dit onderzoek van start gaat en hoe lang dit gaat duren.
Voor de uitwedstrijd tegen AS Roma heeft Feyenoord inmiddels een boete ontvangen van € 11.000,- wegens het afsteken van vuurwerk door supporters in het uitvak. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 06:32 schreef RenatoBos het volgende:[..] Maak je niet druk ik heb zojuist vernomen dat ze hun 7 seizoenskaarten niet verlengen, komt goed dus.. ?????????????????????????????????????
Wat voor een Debiel ben jij? Dat je mij daarvoor wil uit maken boeit mij niet! Maar niet mij vrouw en kinderen!!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 25 maart 2015 - 16:35 schreef lijdensweg het volgende:[..] ????????????????????????????????????? Wat voor een Debiel ben jij? Dat je mij daarvoor wil uit maken boeit mij niet! Maar niet mij vrouw en kinderen!!! Eentje met een beter gevoel voor humor dan jij... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 25 maart 2015 - 15:53 schreef RenatoBos het volgende:De UEFA Control, Ethics and Disciplinary body heeft besloten een inspecteur aan te stellen die nader onderzoek gaat verrichten naar de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen AS Roma in de Europa League. Het onderzoek zal zich richten op de feiten waarvoor Feyenoord in staat van beschuldiging is gesteld betreffende dit duel, waaronder racistisch gedrag. Feyenoord is woensdagochtend op de hoogte gesteld door de UEFA van dit besluit. Het is Feyenoord niet bekend wanneer dit onderzoek van start gaat en hoe lang dit gaat duren. Voor de uitwedstrijd tegen AS Roma heeft Feyenoord inmiddels een boete ontvangen van € 11.000,- wegens het afsteken van vuurwerk door supporters in het uitvak. Telraampje ingeruild voor calculator: 96.000 euto boete. And counting.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 25 maart 2015 - 16:35 schreef lijdensweg het volgende:[..] ????????????????????????????????????? Wat voor een Debiel ben jij? Dat je mij daarvoor wil uit maken boeit mij niet! Maar niet mij vrouw en kinderen!!! Waar suggereer ik dat dan volgens jouw, ware vrind.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
UEFA_Belasting.xls kan je het mooi bijhouden in excel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je wel eens rondloopt in Italië, Griekenland,en in Frankrijk merk je dat racisme daar zeker een rol speelt, in Nederland heb ik nog geen. Problemen meegemaakt met mijn vriendin ( Malinese) in de ander landen zeer zeker. Dus als je objectief kijkt is er bij Feyenoord niets mis. Maar let op het roepen van Joden Joden gaat ons opbreken . Ik ben nog steeds bang voor een fikse straf, de EUFA wil een wit voetje halen bij Italië. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zag dat er bij wen interland de wedstrijd ook stilgelegd werd ben benieuwd wat daar voor straf gegeven gaat worden |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vuurpijl op de keeper.... Moest ook gewisseld worden... Wordt vast een hele zware straf. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Doet mij denken aan de ijzeren staaf incident |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er zijn elders in Europa zat incidenten geweest waar hetgeen in de kuip gebeurde totaal verbleekt. Ik denk een storm in een glas water.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 04:17 schreef tomson het volgende:Er zijn elders in Europa zat incidenten geweest waar hetgeen in de kuip gebeurde totaal verbleekt. Ik denk een storm in een glas water.. Ik denk van niet! Heeft ook met het verleden te maken helaas ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat was het 35 gewonden bij de Africa cup? Blater zij niet lullen, toernooi is goed georganiseerd!? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 04:17 schreef tomson het volgende:Er zijn elders in Europa zat incidenten geweest waar hetgeen in de kuip gebeurde totaal verbleekt. Ik denk een storm in een glas water.. Ik help het je open, maar we hebben wel een bedenkelijk trackrecord. Ik ben bang dat het niet met een sisser afloopt. Cruciaal zal dat bananenincident wel worden. Hoop dat we dat geloofwaardig kunnen weerleggen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|