|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: elke dag maar weer hahaha |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
tomson is een vuile rascist!!!hij denkt alleen maar aan zijn eigen tv!!P:100.000 euro boete!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 16:44 schreef Terminator1908 het volgende:[..] ik hoorde higler higler roepen maja we hadden weer eens een goede knjb schijdsrechter.dat vonden jullie toch ook?whahaha Er is er wel eens één voor minder van z'n bed gelicht.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2015 door Els -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: en wat had hij gedaan dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die. Zei dat ze die lerares in een tapijt moesten stoppen en in de fik steken meen ik. Die lerares was voor ajaks en tolereerde een Feyenoord-shirt in haar klas niet (meen ik). Maurice reageerde er dus zo op en van het een kwam het ander.. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 17:08 schreef RenatoBos het volgende:[..] Die. Zei dat ze die lerares in een tapijt moesten stoppen en in de fik steken meen ik. Die lerares was voor ajaks en tolereerde een Feyenoord-shirt in haar klas niet (meen ik). Maurice reageerde er dus zo op en van het een kwam het ander.. werd zij ook opgepakt wegens fascisme en discriminatie of niet?? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Iets gepost hier. En dat was akelig uit te leggen. Maar kinderspel bij wat jij post. IP adres opgezocht en 's nachts politie in z'n slaapkamer. Daarna een veroordeling. Dus hou ons op de hoogte. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 17:10 schreef Els het volgende:[..] Iets gepost hier. En dat was akelig uit te leggen. Maar kinderspel bij wat jij post. IP adres opgezocht en 's nachts politie in z'n slaapkamer. Daarna een veroordeling. Dus hou ons op de hoogte. dus ik moet stoppen volgens jouw? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik dacht dat ik dat punt zo'n 20 posts geleden al gemaakt had. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Bedankt, al dat soort terminator-achtige tuig dat blijkbaar maar één ding wil: deze mooie club kapot maken. Kunnen we dat hele zootje niet naar Noord-Korea sturen, want, Terminator, daar hebben ze echt heerlijke valse honden. De president liet er zelfs zijn eigen oom door verscheuren en hij stond er bij en keek er naar. Dus zou hij best graag het pleziertje hebben jullie daat te zien gillen krijsen. Maar nu verlaag ik me tot het peil van deze anti-supporters. De straf is zwaar, maar valt me eerlijk gezegd nog mee, al vind ik de aantijging "rascistisch gedrag" niet juist. Ik hoop nu maar dat het bestuur de wijsheid vind om dit in de toekomst te voorkomen, maar ik ben bang dat dit zootje ongeregeld met het IQ van een guppy er niet van leert. De straffen van Feyenoord zelf naar deze eikels zullen nog strenger moeten worden, ook in de normale competitie. Nog betere camera`s in de Kuip. Wie na een waarschuwing toch op de trappen blijft hangen keihard 2 jaar stadionverbod en verder maar twee straffen: 7 jaar stadionverbod bij zwaardere overftredingen en bij recidivisme levenslang.stadionverbod. Ik wens RvC en directie veel sterkte en wijsheid. En toch maar hopen dat die achterlijken nu eindelijk eens inzien wat ze allemaal kapot maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sowieso dan maar een net rondom. Geen troep meer op het veld. Tis niet anders. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Of gewoon weer hekken. Oldskool. Ik zou er helemaal klaar mee zijn met dat gezeik en die boetes. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: nou de kwestie is gestopt nu! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 17:12 schreef daan limbos het volgende:Bedankt, al dat soort terminator-achtige tuig dat blijkbaar maar één ding wil: deze mooie club kapot maken. Kunnen we dat hele zootje niet naar Noord-Korea sturen, want, Terminator, daar hebben ze echt heerlijke valse honden. De president liet er zelfs zijn eigen oom door verscheuren en hij stond er bij en keek er naar. Dus zou hij best graag het pleziertje hebben jullie daat te zien gillen krijsen. Maar nu verlaag ik me tot het peil van deze anti-supporters. De straf is zwaar, maar valt me eerlijk gezegd nog mee, al vind ik de aantijging "rascistisch gedrag" niet juist. Ik hoop nu maar dat het bestuur de wijsheid vind om dit in de toekomst te voorkomen, maar ik ben bang dat dit zootje ongeregeld met het IQ van een guppy er niet van leert. De straffen van Feyenoord zelf naar deze eikels zullen nog strenger moeten worden, ook in de normale competitie. Nog betere camera`s in de Kuip. Wie na een waarschuwing toch op de trappen blijft hangen keihard 2 jaar stadionverbod en verder maar twee straffen: 7 jaar stadionverbod bij zwaardere overftredingen en bij recidivisme levenslang.stadionverbod. Ik wens RvC en directie veel sterkte en wijsheid. En toch maar hopen dat die achterlijken nu eindelijk eens inzien wat ze allemaal kapot maken. dank je wel!haha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Als ik jou was zou ik de berichten verwijderen. Lijkt me handiger. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: want anders.....alleen om jouw een plezier te doen dan.jij bent ook maar een simpele ziel.... |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 17:12 schreef daan limbos het volgende:Bedankt, al dat soort terminator-achtige tuig dat blijkbaar maar één ding wil: deze mooie club kapot maken. Kunnen we dat hele zootje niet naar Noord-Korea sturen, want, Terminator, daar hebben ze echt heerlijke valse honden. De president liet er zelfs zijn eigen oom door verscheuren en hij stond er bij en keek er naar. Dus zou hij best graag het pleziertje hebben jullie daat te zien gillen krijsen. Maar nu verlaag ik me tot het peil van deze anti-supporters. De straf is zwaar, maar valt me eerlijk gezegd nog mee, al vind ik de aantijging "rascistisch gedrag" niet juist. Ik hoop nu maar dat het bestuur de wijsheid vind om dit in de toekomst te voorkomen, maar ik ben bang dat dit zootje ongeregeld met het IQ van een guppy er niet van leert. De straffen van Feyenoord zelf naar deze eikels zullen nog strenger moeten worden, ook in de normale competitie. Nog betere camera`s in de Kuip. Wie na een waarschuwing toch op de trappen blijft hangen keihard 2 jaar stadionverbod en verder maar twee straffen: 7 jaar stadionverbod bij zwaardere overftredingen en bij recidivisme levenslang.stadionverbod. Ik wens RvC en directie veel sterkte en wijsheid. En toch maar hopen dat die achterlijken nu eindelijk eens inzien wat ze allemaal kapot maken. onze club is al 16 jaar kapot en niemand die DAAR wat aan doet! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Onzin. Onze club komt er juist bovenop omdat heel veel mensen daar wat aan gedaan hebben de afgelopen vier jaar. Misschien niet zo als iedereen wilde, maar als er geen poot uitgestoken was, keek je nu elke zondag naar je vrouw dr bokkenpuik in plaats van een waardeloze pot voetbal. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 17:56 schreef Stylzz het volgende:[..] Onzin. Onze club komt er juist bovenop omdat heel veel mensen daar wat aan gedaan hebben de afgelopen vier jaar. Misschien niet zo als iedereen wilde, maar als er geen poot uitgestoken was, keek je nu elke zondag naar je vrouw dr bokkenpuik in plaats van een waardeloze pot voetbal. ben ik effe blij dat ik vrijgezel ben hahaha ps:bokkenpuik??
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Sinds ik een fox abbo heb is het kut met Feyenoord. Zeg het maar weer op. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote: lol ja misschien weer naar fc rijnmond/langs de lijn luisteren zoals eerst.hoef je het gekut ook niet te zien....is wat spannender ook met muziek erbij.midden in het liedje ja een doelpunt van feyenoord P: |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 17:56 schreef Stylzz het volgende:[..] Onzin. Onze club komt er juist bovenop omdat heel veel mensen daar wat aan gedaan hebben de afgelopen vier jaar. Misschien niet zo als iedereen wilde, maar als er geen poot uitgestoken was, keek je nu elke zondag naar je vrouw dr bokkenpuik in plaats van een waardeloze pot voetbal. Het gaat pas goedkomen als die RANDDEBIELEN van de wedstrijden tegen AS Roma optyfen ... Voor mijn part gaan die 25 jaar de bak in ! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 18:08 schreef lijdensweg het volgende:[..] Het gaat pas goedkomen als die RANDDEBIELEN van de wedstrijden tegen AS Roma optyfen ... Voor mijn part gaan die 25 jaar de bak in ! hahahaha nou daar ligt het dus echt niet aan he lamlul!ik kan je meer vertellen.het wordt juist erger als er niet gepresteert wordt!das logisch na 16 jaar al niks.over 2 weken het stadion vol met bananen!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 18:10 schreef Terminator1908 het volgende:[..] hahahaha nou daar ligt het dus echt niet aan he lamlul!ik kan je meer vertellen.het wordt juist erger als er niet gepresteert wordt!das logisch na 16 jaar al niks.over 2 weken het stadion vol met bananen!!!! Jammer, de Feyenoord supporters zou eens moeten gaan aantonen respect voor een tegenstander te hebben en niks meer op het veld te gooien richting de tegenstander. Of dat nou bier, banaan, muntgeld of een aansteker is ... Daar zou Feyenoord bij gebaat zijn , Niet van die stomme acties zoals meer bananen meenemen . Dat is echt een kinderlijke reactie!
En jij zal waarschijnlijk bij een van de vele horen met die kinderlijke reacties. Dat is een conclusie naar aanleiding van je vele 'kinderlijke' reacties
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 18:22 schreef lijdensweg het volgende:[..] Jammer, de Feyenoord supporters zou eens moeten gaan aantonen respect voor een tegenstander te hebben en niks meer op het veld te gooien richting de tegenstander. Of dat nou bier, banaan, muntgeld of een aansteker is ... Daar zou Feyenoord bij gebaat zijn , Niet van die stomme acties zoals meer bananen meenemen . Dat is echt een kinderlijke reactie! En jij zal waarschijnlijk bij een van de vele horen met die kinderlijke reacties. Dat is een conclusie naar aanleiding van je vele 'kinderlijke' reacties dag opa!slaap lekker!uefa kinderlijkheid lokt dingen uit dus logisch dat ze het krijgen.een stadion vol met bananen van chiquitaaaaaaaaaaaaa!!haha
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 18:10 schreef Terminator1908 het volgende:[..] hahahaha nou daar ligt het dus echt niet aan he lamlul!ik kan je meer vertellen.het wordt juist erger als er niet gepresteert wordt!das logisch na 16 jaar al niks.over 2 weken het stadion vol met bananen!!!! 16 jaar klopt niet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 18:32 schreef Terminator1908 het volgende:[..] dag opa!slaap lekker!uefa kinderlijkheid lokt dingen uit dus logisch dat ze het krijgen.een stadion vol met bananen van chiquitaaaaaaaaaaaaa!!haha Ik vraag me af: Ben je nu echt een klein kind? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Betekent deze straf dat de seizoenskaarthouders, deze normaal gesproken gratis wedstrijd, niet mogen bezoeken..(?) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 19:17 schreef RenatoBos het volgende:Betekent deze straf dat de seizoenskaarthouders, deze normaal gesproken gratis wedstrijd, niet mogen bezoeken..(?) Goeie vraag |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Natuurproducten zoals sneeuw en water dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 19:17 schreef RenatoBos het volgende:Betekent deze straf dat de seizoenskaarthouders, deze normaal gesproken gratis wedstrijd, niet mogen bezoeken..(?) ja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En als ik Feyenoord was, zou ik gewoon geen uitsupporters ook mee meenemen. Al is t maar voor een jaartje. Je houdt ze toch niet in de hand. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 19:21 schreef Stylzz het volgende:En als ik Feyenoord was, zou ik gewoon geen uitsupporters ook mee meenemen. Al is t maar voor een jaartje. Je houdt ze toch niet in de hand. Krijg je weer de vraag waar de schuld ligt. Feyenoord heeft er alles aangedaan. Rome heeft het uit de hand laten lopen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zal zo blijven ook. Koren op de molen van de moraalridders |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 19:24 schreef RenatoBos het volgende:[..] Krijg je weer de vraag waar de schuld ligt. Feyenoord heeft er alles aangedaan. Rome heeft het uit de hand laten lopen.. Ja, daarom zou je het een keer niet moeten doen. Valt je als club niets te verwijten. Als het dan mis gaat, heb je echt een probleem in je achterban. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 19:38 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja, daarom zou je het een keer niet moeten doen. Valt je als club niets te verwijten. Als het dan mis gaat, heb je echt een probleem in je achterban. Kut is juist ook dat je een probleem krijgt mét je achterban. Dat moet dan maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das waar maar zou het betreuren om de goedwillenden onder de slechte te laten lijden.. Zoals Els destijds al aangaf was de sfeer in het stadion prima.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 19:41 schreef RenatoBos het volgende:Das waar maar zou het betreuren om de goedwillenden onder de slechte te laten lijden.. Zoals Els destijds al aangaf was de sfeer in het stadion prima.. Juist dat.. altijd 99% die voor een prima sfeer zorgen, 1% die het verziekt en dan wordt iedereen weer over 1 kam geschoren. En dat er dan figuren zijn die zich Feyenoorder noemen en daar net zo hard aan mee doen....gadverdamme |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En toch moet je de goeden onder de kwaden laten lijden om een soort sociale controle te creëren. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 19:21 schreef Stylzz het volgende:En als ik Feyenoord was, zou ik gewoon geen uitsupporters ook mee meenemen. Al is t maar voor een jaartje. Je houdt ze toch niet in de hand. Ik zou ze NOOIT meer mee nemen . Dan kan Feyenoord laten zien dat zij er alles aan gedaan hebben moch het mis gaan ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Stomme kinderlijke opmerking weer ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Valt me niet eens tegen deze straf |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nooit wat begrepen van sarcasme he ? Stop er toch mee mafkees |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 16:42 schreef Terminator1908 het volgende:[..] 2 ton?????????????whahahahahahaha ach ja maak het nog gekker......die 50000 is al een schande apenkop!P: Haha 2 ton lijkt veel maar is geen ene fuck voor een Nederlandse topclub. Het salaris van kazim kazim kazim is 3x zoveel ? Dus boeit geen fuck |
|
|
|