BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wacht ons weer een nieuwe straf van UEFA..(?)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 juli 2016 - 11:05   quote  deeplink  
Hahaha door een blanke uiteraard
Barabas
 Barabas - maandag 04 juli 2016 - 11:17   quote  deeplink  
Wat een onrecht zeg.... trek ik bijzonder slecht.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juli 2016 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 11:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een aanklacht van racisme is niet hetzelfde als een fonteintje beschadigen.
Dat wettelijk gezien niet in hetzelfde rijtje geplaatst worden.
Kan ook niet nee, maar deze straf slaat ook nergens op, je toont aan dat het geen racisme is (Antilliaan gooit) en je krijgt minder straf, maar toch straf.
nr 10
 nr 10 - maandag 04 juli 2016 - 12:07   quote  deeplink  
Die Belgische verslaggevers dan. Die hebben het steeds over de bruine ipv die speler bij zijn naam te noemen. En dat mag weer wel.

Maar met een vol stadion is die boete zo terugverdiend.
nr 10
 nr 10 - maandag 04 juli 2016 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 11:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kan ook niet nee, maar deze straf slaat ook nergens op, je toont aan dat het geen racisme is (Antilliaan gooit) en je krijgt minder straf, maar toch straf.
Een Antilliaan kan een Ivoriaan niet racistisch bejegenen?
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2016 - 12:24   quote  deeplink  
Volledig belachelijke straf en belachelijk om aan te tonen, in een betoog van zes uur, dat t geen racisme is omdat t van de ene kleurling, naar de andere gegooid werd.

Dat is hetzelfde als iets van iemand stelen en dat t dan geen diefstal is, omdat diegene t ook al gestolen had. Kansloos.

Mocht er nog een beroepsmogelijkheid zijn, zou ik t toch doen, je mag nooit zwichten voor de aantijging racisme, wanneer je weet dat t 100% er niets mee te maken heeft.

Nooit meer bananen, want bananen zijn niet gezond.
Barabas
 Barabas - maandag 04 juli 2016 - 12:27   quote  deeplink  
De enige mogelijkheid is een gang naar de rechter. Zeker doen. Belachelijke straf. Meten met twee maten.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juli 2016 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 12:08 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Een Antilliaan kan een Ivoriaan niet racistisch bejegenen?
Tuurlijk kan dat. Maar is de banaan daar aantoonbaar bewijs van?
tomson
 tomson - maandag 04 juli 2016 - 17:43   quote  deeplink  
Tssssk volledige vrijspraak (enige terechte uitkomst) zou hun eigen miskleun bevestigen dus was zowiezo nooit een optie. Ptfoe fokking politics. (En fokking Gervinho) 😝
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 04 juli 2016 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 12:24 schreef Stylzz het volgende:
Volledig belachelijke straf en belachelijk om aan te tonen, in een betoog van zes uur, dat t geen racisme is omdat t van de ene kleurling, naar de andere gegooid werd.

Dat is hetzelfde als iets van iemand stelen en dat t dan geen diefstal is, omdat diegene t ook al gestolen had. Kansloos.

Gedurfde vergelijking Stylzz, politie al aan de deur gehad? ;)
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2016 - 18:53   quote  deeplink  
eh?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 juli 2016 - 18:58   quote  deeplink  
Kwekkerdekwek ,snap m ook niet
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2016 - 18:59   quote  deeplink  
Ik ben wel benieuwd wie kwak is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 juli 2016 - 19:01   quote  deeplink  
100% Henk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 juli 2016 - 19:02   quote  deeplink  
Zo'n eentje die per ongeluk op de laken is gevallen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juli 2016 - 19:02   quote  deeplink  
Hoor ik daar de grijze muis?
Barabas
 Barabas - maandag 04 juli 2016 - 19:03   quote  deeplink  
Een hele kleine ja...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 juli 2016 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 19:03 schreef Barabas het volgende:
Een hele kleine ja...
Had je wat kwikkie
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juli 2016 - 19:04   quote  deeplink  
Hoor nog steeds de grijze muis.
Barabas
 Barabas - maandag 04 juli 2016 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2016 - 19:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Had je wat kwikkie
Ben je aan het uitdelen vandaag?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 juli 2016 - 19:06   quote  deeplink  
Een kwakkie heeft geen oortjes
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juli 2016 - 19:09   quote  deeplink  
Onderzoek jij dat soort dingen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 juli 2016 - 19:11   quote  deeplink  
Dat leer je al in groep 6 bij biologie Henk
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juli 2016 - 19:15   quote  deeplink  
Dan weet jij alles over grijze muizen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 juli 2016 - 19:16   quote  deeplink  
En jij niks over mensen kennis 😘
ar
 ar - maandag 04 juli 2016 - 19:17   quote  deeplink  
En dikkopjes
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juli 2016 - 19:18   quote  deeplink  
Biertje?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 juli 2016 - 19:18   quote  deeplink  
Zelfde als plofkopjes?
ar
 ar - maandag 04 juli 2016 - 19:22   quote  deeplink  
Nee, die heeft Henk
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juli 2016 - 19:23   quote  deeplink  
Is ar al eens gemeld?
ar
 ar - maandag 04 juli 2016 - 19:24   quote  deeplink  
Haha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 oktober 2016 - 23:26   quote  deeplink  
Feyenoord ontvangt wederom boete van UEFA

1y7s7r.jpg

Feyenoord ontving naar aanleiding van de thuiswedstrijd tegen Manchester United vorige maand alweer een forse boete van 13.000 euro. Dit meldt de Rotterdamse club zojuist op haar website. De reden is het niet vrijhouden van de trappen en het afsteken van vuurwerk door het publiek.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 oktober 2016 - 23:26   quote  deeplink  
Mag toch aannemen dat die gozer opgepakt is..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 oktober 2016 - 23:30   quote  deeplink  
STAAN OP TRAPPEN BESPROKEN MET SUPPORTERS

syxq2w.jpg

Feyenoord heeft, naar aanleiding van de problematiek rondom het staan door supporters op de trappen, gesproken met verschillende seizoenkaarthouders aan de noordzijde. Feyenoord heeft het belang voor de club om de trappen vrij te houden nogmaals onder de aandacht gebracht. Tegelijkertijd hebben de seizoenkaarthouders toegelicht waarom een groep supporters vaak op de trappen wil staan.

Naar aanleiding van het gesprek heeft Feyenoord besloten om voorlopig bij alle nationale thuiswedstrijden terughoudend te zijn met optreden tegen het staan op de trappen. Voor de Europese wedstrijden geldt dat Feyenoord er wel alles aan zal blijven doen om trappen vrij te houden. Dit onder meer om het risico op nieuwe boetes of de sanctie van het moeten leeghouden van delen van het stadion uit te sluiten. Feyenoord ontving naar aanleiding van de thuiswedstrijd tegen Manchester United vorige maand alweer een forse boete van 13.000 euro wegens het niet vrijhouden van de trappen en het afsteken van vuurwerk door het publiek.

Feyenoord heeft in het gesprek met de groep supporters aangegeven dat het opnieuw serieus werk gaat maken van het toetsen van de haalbaarheid van de invoer van staanplaatsen op vak S en wellicht iets daarbuiten. Omdat er sinds 2006 door Feyenoord al meerdere malen onderzoek is verricht naar de mogelijkheden en kosten verwacht de club hier op redelijk korte termijn een uitspraak over te kunnen doen. 
De (uiteindelijke) doelstelling om trappen leeg te houden blijft onverminderd van kracht. Feyenoord beseft echter dat er een overgangsfase nodig is om in overleg met haar supporters een voor iedereen aanvaardbare en werkbare situatie te creëren.

Europees voetbal

Voor wat betreft de Europese wedstrijden zal Feyenoord er vanwege de zware sancties van de UEFA dus alles aan blijven doen om trappen vrij te houden voor publiek. Feyenoord heeft de supporters tijdens het gesprek hierop nadrukkelijk gewezen en de supporters gaven aan dit te begrijpen. De club doet dan ook een vriendelijk maar ook dringend verzoek aan supporters om bij de Europese wedstrijden hieraan volledige medewerking te verlenen en instructies van veiligheidspersoneel zonder enig voorbehoud op te volgen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 oktober 2016 - 23:30   quote  deeplink  
Heb geen uitnodiging mogen ontvangen voor enig gesprek..d:-(
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 19 oktober 2016 - 05:19   quote  deeplink  
Verhalen op die debielen! En een levenslang stadionverbod

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2016 door lijdensweg --
ar
 ar - woensdag 19 oktober 2016 - 11:29   quote  deeplink  
Al dat voetbalgezeik.
Ik zou mij volledig op de formule 1 storten L..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 19 oktober 2016 - 11:37   quote  deeplink  
Die van dat vuurwerk zag iedereen wel aankomen, denk ik zo. Het was in elk geval mijn eerste gedachte toen het afgestoken werd: 'daar gaan we weer, nog maar eens een boete..'
Wat mij betreft ook een enorme idioot die nu nog vuurwerk gaat afsteken. Het is inmiddels toch wel duidelijk dat dit niet mag en laat het dan, zeker in Europese wedstrijden, gewoon achterwege. Wat mij betreft is het verhalen van de boete voor het vuurwerk op de dader sowieso een goed idee.

Het staan op de trappen, verbaast me eigenlijk wel, want volgens mij liepen er toch vrij veel mensen rond om dat in de gaten te houden. Verbazingwekkend als er dan echt veel op de trappen is gestaan. Niettemin sowieso dom dat mensen dat nog doen na al die waarschuwingen. Wordt er zo moe van dat mensen nog altijd dingen blijven doen in de Kuip, waarvan inmiddels toch lang en breed duidelijk is dat het niet mag en gezeik voor de club oplevert. Je brengt met zulk gedrag alleen maar de club in de problemen, dus waarom zou je het doen. Ongelofelijk, ik blijf me verbazen, terwijl ik eigenlijk al lang weet dat sommigen in ons stadion nou eenmaal erg hardleers zijn.

Hoewel het trieste is dat je eigenlijk al blij bent dat het bij dit soort 'kleine' vergrijpen blijft, kan ik alleen maar hopen dat het donderdag eens een keer helemaal goed gaat.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 19 oktober 2016 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2016 - 05:19 schreef lijdensweg het volgende:
Verhalen op die debielen! En een levenslang stadionverbod
Het is inmiddels vaak genoeg gecommuniceerd, ook voorafgaand in het stadion, dus ik ben het, hoe gek ook, dit keer eigenlijk wel met je eens.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 oktober 2016 - 12:25   quote  deeplink  
Klopt..
ar
 ar - woensdag 19 oktober 2016 - 12:52   quote  deeplink  
Uiteraard.
Els
 Els - woensdag 19 oktober 2016 - 13:07   quote  deeplink  
Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom het op debielen moet worden verhaald. Verhaal het gewoon op de supporters die in overtreding zijn.
ar
 ar - woensdag 19 oktober 2016 - 13:09   quote  deeplink  
Dat is L he..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 oktober 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2016 - 13:07 schreef Els het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom het op debielen moet worden verhaald. Verhaal het gewoon op de supporters die in overtreding zijn.
d:-)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 19 oktober 2016 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2016 - 13:07 schreef Els het volgende:
Haha, goed punt ;)
van geil
 van geil - woensdag 19 oktober 2016 - 20:02   quote  deeplink  
Een paar gerichte schoten wil ook nog wel eens helpen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 oktober 2016 - 20:04   quote  deeplink  
Nekschot.
van geil
 van geil - woensdag 19 oktober 2016 - 20:05   quote  deeplink  
Haha
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 oktober 2016 - 20:05   quote  deeplink  
Ook gericht kan decimeters mis zitten.
Maar da's pech natuurlijk.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 21 oktober 2016 - 11:39   quote  deeplink  
Prima overwinning gisteren, maar we kunnen wederom een dikke rekening op de mat verwachten van de UEFA. Ik zag gisteren bij opkomst al een stuk of drie keer vuurwerk. Later bij de goal nogmaals. Uitgaande van €5000 per stuk vuurwerk, wat volgens mij de boete is, zullen we alleen daaraan al zo'n €30.000 boete ontvangen, vermoed ik. Dikke kans dat er, ondanks alle security, toch weer ergens mensen op de trap hebben gestaan, dan krijgen we daar ook weer een boete voor. De UEFA zit ook gewoon te turven wat er allemaal niet goed gaat in de Kuip, helaas. Dan lees ik vandaag in het AD nog over een opblaasbanaan, wat me in het stadion ontgaan is, maar ook dat zal wel weer problemen opleveren. Hoe dom kunnen mensen zijn dat men hiermee door blijft gaan?

Ongelofelijk. Ik verbaas me er eigenlijk over dat ik toch telkens weer verbaasd ben over het gedrag van sommige 'supporters', want inmiddels weten we wel hoe het gaat. Gezien die banaan erbij mogen we dit keer denk ik nog blij zijn als het bij een boete blijft....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wacht ons weer een nieuwe straf van UEFA..(?)

0.0113670