|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat ben ik niet eens. ploegen als Sevilla en Villareal zijn 3 klasses beter als sommige andere ploegen.. |
|
|
|
|
biebie
|
|
|
Zware tegenstander. Volwassen, sterke spelers die zich niet gek laten maken. Schat de kansen van Ajax niet hoog in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach ja. We zitten bij de beste 16 in de Europa League. Dan ga je geen makkelijke tegenstanders meer loten...
En er zitten echt makkelijkere maar ook zeker moeilijkere tegenstanders tussen..
Ik denk echt een prima loting... En deze gaat allicht lastiger worden als Legia.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 19:31 schreef remco k het volgende:[..] Ook gister hadden ze kunnen en moeten winnen. Waar het mij om gaat is het volgende. Spelers gaan naar de trainer toe om te zeggen dat ze deze pot wel vol willen spelen, alleen dat gegeven op zich zegt mij genoeg, en dat zegt me dat de club het niet belangrijk genoeg vind, en daardoor zal de ploeg nooit en te nimmer een 110% prestatie kunnen geven, en wat een ander ervan vind boeit me geen ene moer, ik heb een PSV gezien dat niet 110% was en zeker niet alles gegeven heeft en zeker beter kan. En als je dan de wesdtrijden er bij pakt, en de kansen die PSV met name in de eerste helft in Eindhoven heeft gehad, maar ook gister hadden ze meer kunnen en moeten geven. Dan heeft PSV gewoon een wanprestatie geleverd en is Zenit zeker niet zo goed als sommigen doen geloven. Zenit is overigens een prima ploeg, maar een ploeg die net uit de winterstop komt en gewoon niet goed speelt moet van gewonnen worden.. En nogmaals, dat is mijn mening.. Dat klopt allemaal wel maar je ziet nu gelijk wat ik bij het andere topic zei: je draait het helemaal om.
Het ging over de wedstrijd en de wedstrijd hebben ze verdient verloren, het was gewoon geen goede prestatie, punt. Dat is toch waar we het over hebben? Dat ze een wanprestatie hebben geleverd en dat ze hadden moeten winnen klopt.
Maar dat is toch een wereld van verschil? ze hebben verdient verloren van een niet erg goede ploeg waar ze wel van hadden kunnen winnen als PSV er als club er 100 procent voor was gegaan.
Ik hoop trouwens dat dit, again, dit jaar een soort van dreun geeft en ze daardoor 7-8 punten verliezen. Puur omdat dit soort zielige gedrag gewoon belachelijk is. Je gaat als club toch overal voor.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 19:31 schreef remco k het volgende:[..] Dat ben ik niet eens. ploegen als Sevilla en Villareal zijn 3 klasses beter als sommige andere ploegen.. Nou en dat is waar ik van zeg dat je net als Monaco ook een kans maakt tegen deze teams, natuurlijk zijn de klasse beter maar het gaan maar over 2 wedstrijden en als je die 2 wedstrijden knalt dan kan het gewoon. Dat gelde dit jaar tegen PSG ook en die is toch weer een klasse beter dan Sevilla en Villareal. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 20:21 schreef remco k het volgende:Ach ja. We zitten bij de beste 16 in de Europa League. Dan ga je geen makkelijke tegenstanders meer loten... En er zitten echt makkelijkere maar ook zeker moeilijkere tegenstanders tussen.. Ik denk echt een prima loting... En deze gaat allicht lastiger worden als Legia.. Nou ja dat is wat ik toch ook zei. Alles is moeilijk dan kan er wel iemand beter zijn. Ook voor een sevilla en Villareal geldt, er zitten geen makkelijke meer tussen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Die pisboeren zijn gewoon zielig en willen zich al jaren lang niet inzetten voor een resultaat in de Europa League. Die tyfusboeren staan 14 punten voor en zelfs dan vinden ze de competitie nog belangrijker! Eigenlijk zou je ze als KNVB gewoon de kans moeten ontnemen om mee te mogen doen aan de CL. Er zijn ploegen die wel vol voor elke wedstrijd in Europa gaan! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Hebben ze gewonnen? Staan ze op het scorebord? Nope dus gewoon kansloos naar huis wat vandaag in langs de lijn door zowel wijnaldum (interview na de wedstrijd) en Gerbrands werd bevestigd. Nederlandse clubs zijn ook altijd zogenaamd beter tegen Italianen maar toch verliezen we altijd van ze.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 14:49 schreef remco k het volgende:[..] Had de pot bekeken, dan zou je een andere mening hebben gehad, keeper blundert gewoon bij de 1-0, Hendrikx of Hiljemark blundert in Eindhoven terwijl PSV 4 100% kansen heeft gemist.. En de mensen die ik spreek zijn het met me eens, zelfs de PSVers onder hun. Dus ga jij je lekker afvragen waarom ik een andere mening heb, ga ik er gewoon van vinden wat ik vind. De mensen die jij spreekt terwijl ik gewoon de kranten/media aanhou. Vandag in langs de lijn bevestigen zowel Wijnaldum en Gerbrands de terechte uitschakeling die gewoon kansloos was.
Ps De mensen die ik heb gesproken waren het roerend met mijn eens. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 14:49 schreef remco k het volgende:[..] Had de pot bekeken, dan zou je een andere mening hebben gehad, keeper blundert gewoon bij de 1-0, Hendrikx of Hiljemark blundert in Eindhoven terwijl PSV 4 100% kansen heeft gemist.. En de mensen die ik spreek zijn het met me eens, zelfs de PSVers onder hun. Dus ga jij je lekker afvragen waarom ik een andere mening heb, ga ik er gewoon van vinden wat ik vind. was het niet gewoon een gebrek aan kwaliteit? of een gebrek aan de wil om te winnen?
Dat ze hier bovenaan staan, betekend niet dat ze zeer goed zijn. De keeper is de matigste speler van psv, depay steekt niet in zijn beste doen. Hiljemark is voegt niks toe aan het spel.
In de eredivisie is het soms een wonder dat ze winnen. zo geweldig is psv niet en zo geweldig is hun trainer ook niet.
Vorig jaar kon hij er niks van en nu heeft hij alles onder controle? Vorig jaar zat het tegen en dit jaar mee, dat kan.
Ze hadden moeten winnen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 19:28 schreef Brandje het volgende:[..] Hebben ze gewonnen? Staan ze op het scorebord? Nope dus gewoon kansloos naar huis wat vandaag in langs de lijn door zowel wijnaldum (interview na de wedstrijd) en Gerbrands werd bevestigd. Nederlandse clubs zijn ook altijd zogenaamd beter tegen Italianen maar toch verliezen we altijd van ze. Halloooo sorry hoor maar lees al mijn berichten eens. Ik was tegen Remco aan het "praten". Ja ze hebben dik verdient verloren, dat zeg ik de hele tijd. Waar PSV tegen speelde was alleen geen italiaanse ploeg;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 22:35 schreef freakie het volgende:[..] Dat klopt allemaal wel maar je ziet nu gelijk wat ik bij het andere topic zei: je draait het helemaal om. Het ging over de wedstrijd en de wedstrijd hebben ze verdient verloren, het was gewoon geen goede prestatie, punt. Dat is toch waar we het over hebben? Dat ze een wanprestatie hebben geleverd en dat ze hadden moeten winnen klopt. Maar dat is toch een wereld van verschil? ze hebben verdient verloren van een niet erg goede ploeg waar ze wel van hadden kunnen winnen als PSV er als club er 100 procent voor was gegaan. Ik hoop trouwens dat dit, again, dit jaar een soort van dreun geeft en ze daardoor 7-8 punten verliezen. Puur omdat dit soort zielige gedrag gewoon belachelijk is. Je gaat als club toch overal voor.. Je wil het gewoon niet snappen en nee ik draai niks om.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 22:36 schreef freakie het volgende:[..] Nou en dat is waar ik van zeg dat je net als Monaco ook een kans maakt tegen deze teams, natuurlijk zijn de klasse beter maar het gaan maar over 2 wedstrijden en als je die 2 wedstrijden knalt dan kan het gewoon. Dat gelde dit jaar tegen PSG ook en die is toch weer een klasse beter dan Sevilla en Villareal. En volgens mij verloren we PSG ook over twee potjes gezien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 19:28 schreef Brandje het volgende:[..] Hebben ze gewonnen? Staan ze op het scorebord? Nope dus gewoon kansloos naar huis wat vandaag in langs de lijn door zowel wijnaldum (interview na de wedstrijd) en Gerbrands werd bevestigd. Nederlandse clubs zijn ook altijd zogenaamd beter tegen Italianen maar toch verliezen we altijd van ze. Wat moeten die anders zeggen dan?? We hebben niet zo goed ons best gedaan?? Of we gaan niet voor de EL omdat die ons niet boeit?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 19:31 schreef Brandje het volgende:[..] De mensen die jij spreekt terwijl ik gewoon de kranten/media aanhou. Vandag in langs de lijn bevestigen zowel Wijnaldum en Gerbrands de terechte uitschakeling die gewoon kansloos was. Ps De mensen die ik heb gesproken waren het roerend met mijn eens. Machtig mooi voor je, maar zoals net ook al gepost, wat moeten die anders zeggen?
En leuk dat de mensen die jij spreekt wat anders zeggen.. Het is simpelweg niet mijn mening.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Over 2 potjes, maar toch spelen we daar ook gelijk tegen.. Man je blijft maar zeuken over kleine dingen he.. Als we gelijk spelen en een keer verliezen. Ze zegt dan dat Ajax niet in staat is te winnen van Villareal? `Dat is wat ik zeg en je draait het weer om |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Je draait het wel om. Hier werd gesproken over de wedstrijd, de wedstrijd heeft PSV verdient verloren. Jij zegt dat PSV had moeten winnen op kwaliteit, ja das toch helemaal omdraaien?? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gefeliciteerd nog met de volgende ronde, veel succes tegen Dnipro. Zou moeten kunnen met een beetje goede wil en wat lucky Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 19:31 schreef Brandje het volgende:[..] De mensen die jij spreekt terwijl ik gewoon de kranten/media aanhou. Vandag in langs de lijn bevestigen zowel Wijnaldum en Gerbrands de terechte uitschakeling die gewoon kansloos was. Ps De mensen die ik heb gesproken waren het roerend met mijn eens. Je moet daar ook niet in discussie gaan, Remco vond dat PSV op kwaliteit had kunnen winnen maar het mentaal ontbrak en er daarom kansen lagen. Wij zeggen dat ze de wedstrijd terecht hebben verloren omdat ze gewoon in de wedstrijd niet goed waren. Is een verschilletje maar het werd omgedraaid. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 22:47 schreef VVout het volgende:Gefeliciteerd nog met de volgende ronde, veel succes tegen Dnipro. Zou moeten kunnen met een goede wil en Ajax. Thanks |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 22:47 schreef VVout het volgende:Gefeliciteerd nog met de volgende ronde, veel succes tegen Dnipro. Zou moeten kunnen met een beetje goede wil en wat lucky Ajax. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 22:47 schreef VVout het volgende:Gefeliciteerd nog met de volgende ronde, veel succes tegen Dnipro. Zou moeten kunnen met een beetje goede wil en wat lucky Ajax. Thanks, we zijn door das goed. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe.....geintje skipper |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 22:44 schreef freakie het volgende:[..] Over 2 potjes, maar toch spelen we daar ook gelijk tegen.. Man je blijft maar zeuken over kleine dingen he.. Als we gelijk spelen en een keer verliezen. Ze zegt dan dat Ajax niet in staat is te winnen van Villareal? `Dat is wat ik zeg en je draait het weer om Ik denk inderdaad dat wij niet in staat zijn daarvan te winnen.. Net zoals we niet in staat waren van PSG te winnen.. En volgens mij zijn dat helemaal geen kleine dingen, maar hele grote dingen die je probeert te vergelijken maar die volledig mank gaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 22:45 schreef freakie het volgende:[..] Je draait het wel om. Hier werd gesproken over de wedstrijd, de wedstrijd heeft PSV verdient verloren. Jij zegt dat PSV had moeten winnen op kwaliteit, ja das toch helemaal omdraaien?? Het ging mij over de uitschakeling, en het feit dat PSV dit had kunnen winnen, en aangezien ik de eerste was die het daar al tijden over heeft hier, denk ik dat ik wel weet waar we het over hadden.. PSV had beide wedstrijden niet hoeven te verliezen en zelfs moeten winnen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 22:47 schreef freakie het volgende:[..] Je moet daar ook niet in discussie gaan, Remco vond dat PSV op kwaliteit had kunnen winnen maar het mentaal ontbrak en er daarom kansen lagen. Wij zeggen dat ze de wedstrijd terecht hebben verloren omdat ze gewoon in de wedstrijd niet goed waren. Is een verschilletje maar het werd omgedraaid. Nogmaals, ik was de eerste die het erover had, als andere mensen daar dan op reageren, kan je moeilijk mij beschuldigen van het omdraaien kerel.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 15:28 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk inderdaad dat wij niet in staat zijn daarvan te winnen.. Net zoals we niet in staat waren van PSG te winnen.. En volgens mij zijn dat helemaal geen kleine dingen, maar hele grote dingen die je probeert te vergelijken maar die volledig mank gaan.. Dat slaat nergens op een gelijk spel en een klein verlies is toch heel erg goed. Maar je gaat het toch niet toegeven, zo ben je;) dus dan zal ik je gelijk geven. Je hebt gelijk Remco |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 14:21 schreef remco k het volgende:[..] Hoezo niet dan, veel meer kansen gehad en alles wat ze weg gaven aan kansen waren fouten van PSVers.. Zenit is een prima ploeg maar was heel erg matig tegen PSV. Hier begon je, en kijk eens waar je eindigd Remco, beginnen bij de wedstrijd en eindigen bij dat ze mentaal anders de wedstrijd in hadden moeten gaan. Dat is toch totaal je hele punt omdraaien?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 15:32 schreef freakie het volgende:[..] Dat slaat nergens op een gelijk spel en een klein verlies is toch heel erg goed. Maar je gaat het toch niet toegeven, zo ben je;) dus dan zal ik je gelijk geven. Je hebt gelijk Remco Inderdaad is dat niet heel erg goed, erg slecht zelfs, je bent namelijk gewoon uitgeschakeld..
Maar fijn dat je me gelijk geeft, dank je.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 15:35 schreef freakie het volgende:[..] Hier begon je, en kijk eens waar je eindigd Remco, beginnen bij de wedstrijd en eindigen bij dat ze mentaal anders de wedstrijd in hadden moeten gaan. Dat is toch totaal je hele punt omdraaien?? Nee hoor ging al verder terug, was al veel eerder begonnen..
En wat staat daar trouwens wat niet op het feit is terug te voeren dat PSVV er met de pet naar heeft gegooid??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door remco k -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het was toch na de verloren thuis wedstrijd van PSV tegen Zenit al duidelijk dat PSV er niet meer in geloofde? Je merkte, zag en hoorde aan alles wat ze zeiden dat na die 0-1 thuis alle pijlen op Ajax gingen en ze Europa wel geloofden. En een dergelijke attitude vanuit de club wrijft gewoon af op een ploeg. Die gaan dan ook niet voor 100% tenzij ze echt bloed ruiken.
Ik ben er van overtuigd dat er meer in heeft gezeten voor PSV dan dat ze eruit gehaald hebben. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 15:29 schreef remco k het volgende:[..] Het ging mij over de uitschakeling, en het feit dat PSV dit had kunnen winnen, en aangezien ik de eerste was die het daar al tijden over heeft hier, denk ik dat ik wel weet waar we het over hadden.. PSV had beide wedstrijden niet hoeven te verliezen en zelfs moeten winnen.. Denk dat ik duidelijk heb gemaakt waarom dit zo verwarrend is.. Het feit is dat ze terecht hebben verloren op basis van de wedstrijden maar hadden moeten winnen op kwaliteiten. Je zegt trouwens dat PSV veel meer kansen had maar dat klopt ook helemaal niet.. In de eerste wedstrijd was de verhouding 10 schoten en 1 op doel van PSV, Zenith had er 9 en 6 op doel.
De 2e wedstrijd had Zenith 21 schoten en 10 op doel, Psv had 5 schoten en 4 op doel. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 15:36 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor ging al verder terug, was al veel eerder begonnen.. En wat staat daar trouwens wat niet op het feit is terug te voeren dat PSVV er met de pet naar heeft gegooid?? Daar begon het hier beste Remco, sorry maar dat is wat ik zie. Als je van daar naar de instelling gaat dan is dat omdraaien |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 15:40 schreef Eide het volgende:Het was toch na de verloren thuis wedstrijd van PSV tegen Zenit al duidelijk dat PSV er niet meer in geloofde? Je merkte, zag en hoorde aan alles wat ze zeiden dat na die 0-1 thuis alle pijlen op Ajax gingen en ze Europa wel geloofden. En een dergelijke attitude vanuit de club wrijft gewoon af op een ploeg. Die gaan dan ook niet voor 100% tenzij ze echt bloed ruiken. Ik ben er van overtuigd dat er meer in heeft gezeten voor PSV dan dat ze eruit gehaald hebben. Dat klopt, daarom is het nog wel dat ze terecht verloren hebben, alleen jammer want ze hebben de kwaliteit wel. Zonde is t wel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 15:42 schreef freakie het volgende:[..] Denk dat ik duidelijk heb gemaakt waarom dit zo verwarrend is.. Het feit is dat ze terecht hebben verloren op basis van de wedstrijden maar hadden moeten winnen op kwaliteiten. Je zegt trouwens dat PSV veel meer kansen had maar dat klopt ook helemaal niet.. In de eerste wedstrijd was de verhouding 10 schoten en 1 op doel van PSV, Zenith had er 9 en 6 op doel. De 2e wedstrijd had Zenith 21 schoten en 10 op doel, Psv had 5 schoten en 4 op doel. Wat zeggen schoten in hemelsnaam over kansen?? Helemaal niks namelijk. En wat zeggen schoten over de verhoudingen in het veld?? PSV speelde Zenith in de eerste helft thuis van de mat, maar door arrogantie en minachting in combinatie met gebrek aan concentratie maakte ze die goals niet. En ze hadden er echt een aantal moeten maken.
PSV neemt de Europa League niet serieus en daarom speel je stukken minder dan je zou kunnen. En daarom hadden ze dus gewoon moeten kunnen winnen, relatief makkelijk zelfs, want als je die eerste helft er 2 of 3 maakt heeft Zenith niks te vertellen..
Ik vraag me echt af of sommigen die wedstrijden wel gezien hebben..
maar ik ga er echt mee stoppen. Je wil het maar niet snappen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 15:44 schreef freakie het volgende:[..] Daar begon het hier beste Remco, sorry maar dat is wat ik zie. Als je van daar naar de instelling gaat dan is dat omdraaien Whahaha, eigenwijs stuk vreten, het begon al rond de eerste wedstrijd man.. Wat luk je toch.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Die tweede wedstrijd wel natuurlijk, maar die eerste zeker niet. En als ze die eerste wedstrijd winnen of er met een optimale instelling uit op af gaan had er veel meer ingezeten. En dus vond ik PSV niet kansloos en Zenit helemaal niet zo goed als dat ze nu leken op basis van die tweede wedstrijd. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 15:46 schreef remco k het volgende:[..] Wat zeggen schoten in hemelsnaam over kansen?? Helemaal niks namelijk. En wat zeggen schoten over de verhoudingen in het veld?? PSV speelde Zenith in de eerste helft thuis van de mat, maar door arrogantie en minachting in combinatie met gebrek aan concentratie maakte ze die goals niet. En ze hadden er echt een aantal moeten maken. PSV neemt de Europa League niet serieus en daarom speel je stukken minder dan je zou kunnen. En daarom hadden ze dus gewoon moeten kunnen winnen, relatief makkelijk zelfs, want als je die eerste helft er 2 of 3 maakt heeft Zenith niks te vertellen.. Ik vraag me echt af of sommigen die wedstrijden wel gezien hebben.. maar ik ga er echt mee stoppen. Je wil het maar niet snappen.. Ik snap echt niet wat ik dan fout zeg, ze spelen in 2 wedstrijden 1 helft Zenith van de mat en moeten dan winnen? Nee jij basseert het op spelersmatriaal en niet op de wedstrijd... Je gaat mij en ieder ander voor gek verklaren maar ze zijn verslagen om dat ze die wedstrijd niet goed genkeg waren..
Ze hadden moeten, dat is achteraf gelul.. Als PSV stukken minder speelt hebben ze toch terecht verloren?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 15:47 schreef remco k het volgende:[..] Whahaha, eigenwijs stuk vreten, het begon al rond de eerste wedstrijd man.. Wat luk je toch.. Ik lul niet, ik zie op dit topic niks over iets wat daar op verder gaat. Alleen dat Brandje op jou reageert dat ze niet hadden moeten winnen. Hij had het op basis van de wedstrijd en jij ook en daarna begon je over de instelling.. Maar ja als je jezelf maar gelooft Remco |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 15:56 schreef freakie het volgende:[..] Ik lul niet, ik zie op dit topic niks over iets wat daar op verder gaat. Alleen dat Brandje op jou reageert dat ze niet hadden moeten winnen. Hij had het op basis van de wedstrijd en jij ook en daarna begon je over de instelling.. Maar ja als je jezelf maar gelooft Remco Ik weet wat ik post, en het hele PSV verhaal loopt wel degelijk al langer....
Op je andere post reageer ik niet meer, zoals ik al zei ben ik er wel klaar mee.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 15:53 schreef Eide het volgende:[..] Die tweede wedstrijd wel natuurlijk, maar die eerste zeker niet. En als ze die eerste wedstrijd winnen of er met een optimale instelling uit op af gaan had er veel meer ingezeten. En dus vond ik PSV niet kansloos en Zenit helemaal niet zo goed als dat ze nu leken op basis van die tweede wedstrijd. Ja ben ik het helemaal mee eens, nou waren ze de eerste wedstrijd ook niet bijzonder goed, dat psv. Het is puur de instelling, ze hadden kunnen winnen maar op basis van die wedstrijden hebben ze terecht verloren. Die eerste wedstrijd was misschien uiteindelijk ook een probleem waar Ajax in de CL tegenaan liep al die jaren, beter spelen maar niet effectief genoeg |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 15:58 schreef remco k het volgende:[..] Ik weet wat ik post, en het hele PSV verhaal loopt wel degelijk al langer.... Op je andere post reageer ik niet meer, zoals ik al zei ben ik er wel klaar mee.. Pfoeii ook nog aangebrand zijn, jongen.. We hoeven je mening niet altijd over te nemen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 16:01 schreef freakie het volgende:[..] Pfoeii ook nog aangebrand zijn, jongen.. We hoeven je mening niet altijd over te nemen.. Aangebrand?? Alles behalve zelfs..
En staat er ergens dat je mijn mening moet overnemen?? Nee toch of wel soms?? Maar ik die van jou ook niet he.
Nogmaals, het is mijn mening, wat jij ervan vind zal me een zalige rotzorg zijn.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 17:32 schreef remco k het volgende:[..] Aangebrand?? Alles behalve zelfs.. En staat er ergens dat je mijn mening moet overnemen?? Nee toch of wel soms?? Maar ik die van jou ook niet he. Nogmaals, het is mijn mening, wat jij ervan vind zal me een zalige rotzorg zijn.. Hoe kan een rotzorg zalig zijn ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tis maar waar je van houd.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: klopt....maar begin nu toch aan je te twijfelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is het zo ja.. Ok, zal mij een zalige rotzorg zijn :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
Dnipro is niet voor niets de 3de club geworden in Oekraine, Oekraine die 2 plekken boven NL staan in de Co Efficient lijst. Ik heb heel die selectie onder de loep genomen aantal wedstrijden heb ik al gezien. plus verslagen enz. Ik vind ze qua sterkte niet minder dan Feyenoord, Dnipro heeft aanvallend iig meer kwaliteit. qua mentaliteit kun je ze wel met Feyenoord vergelijken... Word dus gewoon niet makkelijk voor Ajax.. voor vele een lange iets wat onbekende naam, maar voor mij een club die ik niet onderschat..
Waar kennen we Dnipro Dnipropetrovsk van? 2004/2005 Uefacup: Groepsfase tegen Fc Utrecht Poule van 5 clubs 4 wedstrijden, Dnipro won in Utrecht 1-2..
2005/2006 Uefacup, poule van 5, 4 wedstrijden. Dnipro - Az 1-2
2012/2013 Dnipro - Psv 2-0 Psv - Dnipro 1-2
Dnipro Dnipropetrovsk speelde vanaf 2000 tot nu 2015, 11x in de Uefacup/EuropaL
Ze hadden een heel lelijke sfeerloos stadionnetje.. Maar dat is verleden tijd. Dnipro Arena 32.000 toeschouwers.. Een moderne stadion...
Dnipro Dnipropetrovsk EuropaL 2015 Laatste voorronde Dnipro - Hajduk split 2-1 Hajduk Split - Dnipro 0-0
Groepsfase: Dnipro - Inter Milan 0-1 Saint Etienne - Dnipro 0-0 Dnipro - Qarabag 0-1 Qarabag - Dnipro 1-2 Inter Milan - Dnipro 2-1 Dnipro - Sainf Etienne 1-0 1.Inter 12, 2.Dnipro 7, 3.Qrabag 6..
Laatste 32 Dnipro - Olympiacos 2-0 Olympiacos - Dnipro 2-2
Competitie stand na 14 wedstrijden.. 1. D.Kieff 39 2. S.Donetsk 34 3. Dnipro 31 4. Lugansk 24 5. M.Karkiv 22
Dnipro Dnipropetrovsk een sterke ploeg waarbij ik vooral tegen Olympiacos zag dat als ze kansen krijgen zoals Legia ze tegen Ajax kreeg dan kunnen ze dodelijk zijn.. Ze staan bekend dat ze een wedstrijd kunnen winnen als ze maar 2 kansen krijgen. Mentaal een sterk team.. Maar er zijn kansen voor Ajax, Ajax heeft meer kwaliteit (maar dan moet de verdediging het wel beter doen!) Meest gunstige loting dus ik ben tevreden! Maar niet onderschatten !
Hun beste spelers zijn, De ervaren Chyrgrynskiy 29jaar, 10jaar bij S.Donesk en 1jaar bij Barcelona waar hij niet veel speelde. Deze speler zou ik graag bij Ajax zien. Op het middenveld moeten de goals komen van Konoplyanka zeer opvallend dat hij nog steeds daar speelt veel potentie! De ervaren Rotan heeft alles al meegemaakt en samen met Kankava hebben ze een sterk middenveld die 1 op 1 speelt. Kalinic en Gama beide 27jaar en zeer lepe gevaarlijke spitsen, ze spelen op zijn Italiaans. 1 kansje kan soms al genoeg zijn.. Deze ploeg zit goed inelkaar!
Toevallig speelde ze 2,5 week geleden een oefenwedstrijd uit bij Legia, Dnipro won met 1-3 4 kansen 3 goals, dus geef ze geen kansen! Als ze met 1-0 voorstaan kunnen ze vooral met hun ervaren spelers onzettend goed de nul houden en vaak dodelijk counteren met hun lepe dodelijke spitsen
Oekraine staat al weer een tijdje boven ons op de Co efficient lijst.. Als Ajax nu 2x gaat winnen van Dnipro dan halen we dat een klein beetje in...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door passievoorvoetbal -- |
|
|
|