BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kwaad

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
feyenoordster!
 feyenoordster! - vrijdag 27 februari 2015 - 10:01   quote  deeplink  
Even als eerste wil ik gezegd hebben dat ik het zeer afkeur dat mensen dingen op het veld gooien etc. Maar wat me eigenlijk nog kwader maakt is dat zowat iedereen de aanleiding niet wil zien ( buitenstaanders, media etc )

Het begon vorige week al een paar "supporters" die alleen uit waren op rellen en het slopen van Rome. Ik was zelfs ook in Rome en heb het deels meegekregen en weet dat die Italiaanse bende ook niet goed bezig is geweest maar daarentegen zijn er altijd mensen die niks met de club te maken willen hebben en het voor die duizenden andere mensen willen verzieken, het is ze gelukt de hele media en alles spreekt schande, maar dat grondpersoneel op het vliegveld, personeel in het ziekenhuis, het handelen van de politie daar etc daar hoor je niemand over dat had schande is, ik keur nog steeds af wat er gebeurd is maar alles wordt maar weer lekker van 1 kant belicht. Waarom kan het dan vorige week na de wedstrijd in het stadion wel goed gaan terwijl we uur moeten wachten, juist de echte die hard fans die er voor hun club waren!

Dan gister avond, super sfeer vooraf en tijdens de wedstrijd.. Tot dat..
Meneer "Totti" en z'n bende gingen janken over een banaan op het veld, juist ja, een fucking banaan, ok racistisch kan maar dat is iets bij Feyenoord zeker niet. Feyenoord supporters nemen vaker opblaasdingen mee en hebben zelf "donkere" spelers rondlopen dus dat zou raar zijn toch? Maar wat me dan nog meer irriteert is dat er gewoon door die Italianen om gezeken wordt en dus word je hard genaaid, bijkomend dat vorige week uit Feyenoord in 12e minuut alleen maar opblaasdingen had en daarna achter het doel bij Rome zowat het hele veld vol lag, oja dat mag dus wel?

We gaan verder..

Tuurlijk is er bij dat doelpunt niet goed verdedigd, maar de manier van juichen, lekker uitdagen met de gehele bank 30 meter in het veld etc dat mag allemaal wel? Maar als immers in de hekken hangt omdat die blij is, krijg je geel? Terwijl het volgens mij niet eens een officiële regel is.. Hoe tegenstrijdig.

Naja goed de 2e helft nog van alles mogelijk..

Sfeer zat er buiten die paar dingetjes die naar mijn idee de scheids en die Italianen veroorzaakt hebben goed in.
En ja keur nog steeds niet goed wat er allemaal het veld op wordt gegooid maar trek ajb 1 lijn met andere scheidsrechters enz enz.

Een onterechte rode kaart voor te vrede hoe raar hoe opvallend was dit zeg? Na het warrige optreden van de scheids als de eerste helft, verkeerde kaarten aan verkeerde mensen geven enz? Nou weer zo n belachelijke kaart. Niemand weet nog steeds niet waarom? ( dom gezegd vond ik de actie van kazim bij Excelsior thuis nog zwaarder )
En dan begrijp dus werkelijk waar niemand dat het publiek zo reageerd als je zo hard, onterecht en zelfs heel opvallend genaaid wordt! Tuurlijk moet je niks "scherps" gooien maar kom op zeg hoe duidelijk was deze man uit op het verzieken van de avond voor Feyenoord. Ik praat niks goed maar niemand ziet de sfeer van voor of na die incidenten, omdat het zo opvallend was.. Het is echt onrecht!

Na de staking en het doelpunt de rode kaart voor Mulder nou god mag weten waarom ? Maar die Italiaanse bende stond 40 meter in het veld, bij 2e doelpunt weer en daar werd heel opvallend niks van gezegd, zelfde als de trainer van hun die 90 min lang buiten zijn vak stond, sorry maar hier in Nederland zijn we daar zelfs strenger in.
Bij het doelpunt van hun en het juichen bij hun vak werd geloof ik vorige week geel gegeven en de manier gister was zowat het zelfde, opvallend.

Hoe dan ook bij de 2 doelpunten werd er ook niet best verdedigd.

Daarnaast praat ik niks goed maar is dit alles een reactie van dat uitdagen van die kut Italianen en dat domme gefluit van de scheidsrechter. De media ziet dit toch ook maar nee daar hoor je niemand over het publiek dit en dat is weer de hoofdmoot maar de sfeer voor dat gedoe en de aanleidingen voor dit alles wil niemand zien. Dat die vent duidelijke opdrachten maar had gekregen wil ook niemand zien. En jawel
Feyenoord krijgt waarschijnlijk een mega straf waar een ander amper wat krijg voor hetzelfde vergrijp. Dit was het puur terug pakken van alles en nog wat en dat was zeer duidelijk te zien. Hoe blind en naïef moet je als UEFA zijn om dit zo te laten als iedereen het heeft kunnen waarnemen, daarentegen vind ik dat ook Feyenoord er harder tegen in moet gaan al bereik je er vrees ik weinig mee, maar alles heeft nog 3 kanten, as roma, UEFA en Feyenoord....

En dat ze in 020 denken dat wij debiel zijn en hun niet stoort me ook want als dit andersom had gebeurd.. Had ik het ook wel willen zien. Maar hun hebben altijd dat geluk en zijn natuurlijk zo braaf.

Pfff

Even als afsluiting, vorige week werden er in Rome tijdens de wedstrijd denk wel 6-7 "nitraten or what ever" afgestoken door hun, 0 waarschuwingen dat is toch ook heel opvallend?
Ook dat maakt me kwaad want ik haat onrecht.

Praat niks goed maar er was een super sfeer totdat.... En die scheids heeft het overduidelijk verpest, zeker als je achteraf ook hoor dat die de Rossi meteen al rood moest hebben en ze dat gezien moesten hebben, hoe opvallend is het dan allemaal nog meer..,?!

Naja ben super trots op dit Feyenoord, we zijn niet in super goede doen maar zijn ook niet overlopen door as Roma. Helaas mocht het niet zo zijn. Wat nog steeds vreemd blijft als je eerste wordt in een poule dat je wel iemand kan loten uit champions league ook zo n rare regel die niemand begrijpt en erg opvalt.
Laten we er met z'n alle nog een top seizoen van proberen te maken en er het maximale uit te halen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door feyenoordster! --
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 27 februari 2015 - 10:12   quote  deeplink  
Wat ik vanmorgen in het AD gelezen hebt dat maakt mij heel erg kwaad
80.000 Euro al schuld bij de UEFA en wat er nu bij komt
bedankt daarvoor ik schaam me nu nog erger
dat geld hadden we beter aan een goed doel kunnen geven
dan aan de UEFA

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door de bluffer --
feyenoordster!
 feyenoordster! - vrijdag 27 februari 2015 - 10:15   quote  deeplink  
Ben ik mee eens maar deze scheidsrechter greep werkelijk elk dingetje aan wat die maar kon pakken om ook maar elke euro van Feyenoord te kennen weg trekken. Daarbij als die normaal had gefloten en die Italianen niet zo hadden mogen uitdagen dan had dit nooit zo gelopen. En nee dan praat ik niks goed maar het is wel een gevolg van... Jammer genoeg .
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 27 februari 2015 - 10:25   quote  deeplink  
Je gaat toch naar een voetbalwedstrijd om te kijken
en niet om dingen op het veld te gooien, ga dan lieve naar een kermis om op bussen te gooien
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 februari 2015 - 10:34   quote  deeplink  
Al het bovenstaande is waar.

Het optreden van de scheidsrechter was onbegrijpelijk. Alleen als je er complottheorieën op loslaat zou je het kunnen begrijpen, maar de vraag is of dat überhaupt opschiet. We krijgen een dikke boete, misschien zelfs een schorsing, Roma komt weg met onsportief gedrag en de relschoppers uit Rome.... die kan Feyenoord niet aanpakken. Aangezien de politiek ook geen verantwoordelijkheid neemt gaan we de volgende keer precies hetzelfde meemaken.
Jan Tol
 Jan Tol - vrijdag 27 februari 2015 - 10:34   quote  deeplink  
De aanIJding is die scheidsrechter Turpin, een aantal van ons lieten zich daardoor provoceren, dat is niet goed te praten, maar deze "verdacht" handelende scheidsrechter moet voor altijd worden uitgesloten van het fluiten van Europacup - wedstrijden (zo maar een moment Kazim kreeg een elle boog, maar te Vrede krijgt zomaar ineens rood, één van de vele verdachte handelingen... ??).
dr love
 dr love - vrijdag 27 februari 2015 - 10:52   quote  deeplink  
Jongens het is gewoon simpel heb je liefde voor je club dan moet je lekker de club en speler spekken en je muil houden en rustig zitten en kijken naar stel homo voetballer na afloop winst of verlies toch financiële winst hebben.supporters wordt toch es wakker dit heeft helemaal niks met voetbal te maken mensen raken langzamerhand hun werk kwijt om dat de regeringen en bedrijven ook flink saneren en de sport, media, music wereld strooit men lekker met miljoenen tot miljarden. Sea en drugs en rock and roll.
Omekees
 Omekees - vrijdag 27 februari 2015 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 10:52 schreef dr love het volgende:
Jongens het is gewoon simpel heb je liefde voor je club dan moet je lekker de club en speler spekken en je muil houden en rustig zitten en kijken naar stel homo voetballer na afloop winst of verlies toch financiële winst hebben.supporters wordt toch es wakker dit heeft helemaal niks met voetbal te maken mensen raken langzamerhand hun werk kwijt om dat de regeringen en bedrijven ook flink saneren en de sport, media, music wereld strooit men lekker met miljoenen tot miljarden. Sea en drugs en rock and roll.
In jouw geval is niets simpel. Valt geen touw aan vast te knopen aan je bericht...
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 27 februari 2015 - 11:07   quote  deeplink  
Mensen die bij de banaan gooie stonden moeten hem aangeven dan kan hij de boete betalen
doen hoor, dan wordt het makkelijk voor het Feyenoord bestuur
plannetje
 plannetje - vrijdag 27 februari 2015 - 11:16   quote  deeplink  
ben gestopt met lezen bij; dat zowat iedereen de aanleiding niet wilt zien... DAt geeft je geen vrijbrief.
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 februari 2015 - 11:17   quote  deeplink  
Volgens mij waaide die banaan het veld op. Die Gervinho moet zich niet aanstellen; deze prima donna krijgt in het zeer racistische Italië wel ergere dingen naar zich toe gegooid. Die Prince Boateng is daarom weggegaan bij Milan. Wederom meten met twee maten. Helemaal in de lijn van het wangedrag van die Romeinen. Kutstad, kutland, kutvolk.
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 februari 2015 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 11:16 schreef plannetje het volgende:
ben gestopt met lezen bij; dat zowat iedereen de aanleiding niet wilt zien... DAt geeft je geen vrijbrief.
Begrijp je soms niet dat dit allemaal emotioneel beladen reacties zijn? Je neemt jezelf zo veel te serieus kerel.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 27 februari 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 11:17 schreef Barabas het volgende:
Volgens mij waaide die banaan het veld op. Die Gervinho moet zich niet aanstellen; deze prima donna krijgt in het zeer racistische Italië wel ergere dingen naar zich toe gegooid. Die Prince Boateng is daarom weggegaan bij Milan. Wederom meten met twee maten. Helemaal in de lijn van het wangedrag van die Romeinen. Kutstad, kutland, kutvolk.
Wat een gekoper smoes, wie neemt nou een opblazer banaan mee, JE GAAT TOCH NAAR HET VOETBALLEN KIJKEN OF NOET SOMS
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 27 februari 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Nogmaals aangeven die MAFKEES
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 februari 2015 - 11:55   quote  deeplink  
Je lijkt wel een Romein.... je gelooft er echt in hè...
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 27 februari 2015 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 11:55 schreef Barabas het volgende:
Je lijkt wel een Romein.... je gelooft er echt in hè...
Of heb jij die banaan gegooid
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 februari 2015 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 11:59 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Of heb jij die banaan gegooid
Jij bent overduidelijk geen Feyenoord supporter anders had je de banaan gesnapt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 februari 2015 - 12:26   quote  deeplink  
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 27 februari 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 12:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Jij bent overduidelijk geen Feyenoord supporter anders had je de banaan gesnapt.
ik zat bij de Sky Box

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door de bluffer --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 februari 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 12:27 schreef de bluffer het volgende:

[..]

ik zat bij de Sky Box
Hahaha cabaret
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 februari 2015 - 12:30   quote  deeplink  
BIJ de Sky Box?
Ben je toiletjuffrouw?
kuipje
 kuipje - vrijdag 27 februari 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 10:25 schreef de bluffer het volgende:
Je gaat toch naar een voetbalwedstrijd om te kijken
en niet om dingen op het veld te gooien, ga dan lieve naar een kermis om op bussen te gooien
Bluffer, ik begrijp je punt en ben het deels met je eens... om het even samen te vatten.

- Aanstekers, mobieltjes, muntjes etc gooien... belachelijk, snap ik werkelijk geen reet van. We krijgen boete op boete, maar ze blijven het doen.
Die opblaasbananen gebeuren al tal jaren, was ooit een sfeer actie. Ik vind het alleen erg onnadenkend. Ieder persoon weet dat de hele wereld dit met racisme associeert, dus waarom zou je het risico nemen? Maar goed.. van racisme is in ieder geval geen sprake.

Conclusie: Doe het niet, je helpt de club naar de afgrond.. Het is niet stoer om als hooligan gezien te worden.

- Spreekkoren.. Dit is iets dat terug blijft komen. Op de een of andere manier zijn de liedjes van Feyenoord gewoon te saai denk ik. Want heel het stadion staat binnen no time iedereen voor k*****lijer, tyfusm*****, hoer of wat dan ook uit te maken...

Conclusie: Het is onnodig en dom, misschien meer liederen maken? :P

- Bedreigen van mensen.. Keer op keer wordt het bestuur bedreigd. Feyenoord is van bijna Failiet, naar een gezonde club gegaan.. We zijn afgelopen jaren 2x als 2e geëindigd en 1x als 3e... We hebben een leuke selectie, veel smaakmakers gehad (pelle, guidetti) goede prestatie zou je zo denken... Maar nee, toch gaan mensen het bestuur weer bedreigen.

Conclusie: Ga die aanstekergooiers, bedreigers en spreekkoren zingende mensen maar een bedreigen.. Zij zijn op dit moment het echte probleem van deze club.
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 februari 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 11:59 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Of heb jij die banaan gegooid
Als ik die banaan had gehad dan had ik hem overdwars in die ruime reet van je geparkeerd. Je maakt er een drama van terwijl er niks aan de hand is. Ga lekker naar Rome en ga daar maar lekker meehuilen.
theezakje
 theezakje - dinsdag 03 maart 2015 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 11:59 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Of heb jij die banaan gegooid
Hij lijkt me de kwaadste niet
dr love
 dr love - woensdag 04 maart 2015 - 15:33   quote  deeplink  
Die voetballers moeten es kappen met die zielige gedrag ze verdienen een godsvermogen Door clubs en supporters.
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 15:41   quote  deeplink  
Welkom en tot de volgende keer. 2027 lijkt mij een goed jaar daarvoor.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 10:34 schreef Jan Tol het volgende:
De aanIJding is die scheidsrechter Turpin, een aantal van ons lieten zich daardoor provoceren, dat is niet goed te praten, maar deze "verdacht" handelende scheidsrechter moet voor altijd worden uitgesloten van het fluiten van Europacup - wedstrijden (zo maar een moment Kazim kreeg een elle boog, maar te Vrede krijgt zomaar ineens rood, één van de vele verdachte handelingen... ??).
Dan nog dien je je te gedragen!! Al die DEBIELEN zouden zich bij de politie en/of Feyenoord moeten melden!!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 11:19 schreef Barabas het volgende:

[..]

Begrijp je soms niet dat dit allemaal emotioneel beladen reacties zijn? Je neemt jezelf zo veel te serieus kerel.
Emotioneel kan je er ook voor zorgen dat je niet OVER EEN GRENS ga !!!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 12:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Jij bent overduidelijk geen Feyenoord supporter anders had je de banaan gesnapt.
Ook al snap je wel of niet van die bananas, dan nog kan je je gewoon gedragen en niks doen wat Feyenoord schade toebrengt
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 12:30 schreef FR-Henk het volgende:
BIJ de Sky Box?
Ben je toiletjuffrouw?
Zie ik hem wel voor aan ja, de toiletten schoon schrobben! Hahaha
Jan Tol
 Jan Tol - woensdag 04 maart 2015 - 15:53   quote  deeplink  
Er was maar 1 Banaan en dat was scheidsrechter Turpin en die had niet op het veld gemogen.
Milo
 Milo - woensdag 04 maart 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 12:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Jij bent overduidelijk geen Feyenoord supporter anders had je de banaan gesnapt.
Bonnetje! Ik snapte hem in eerste instantie ook niet? Maar ik ben ook geen supporter ik ben een ouwe hooligan ;)
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 15:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Emotioneel kan je er ook voor zorgen dat je niet OVER EEN GRENS ga !!!
Emotioneel over een grens door een onschuldige opblaasbare banaan.

Zat net zoveel lucht in die banaan als in jouw hoofd.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 maart 2015 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 19:28 schreef Milo het volgende:

[..]

Bonnetje! Ik snapte hem in eerste instantie ook niet? Maar ik ben ook geen supporter ik ben een ouwe hooligan ;)
Gast!
daan limbos
 daan limbos - woensdag 04 maart 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Banaan, spreekkoren, aanstekers en mobieltjes,hoe je ook over die scheidsrechter denkt, het is ongecontroleerd gedrag en kost de club een vermogen. Met dank aan een stelletje zuipende, snuivende en spuitende heethoofden.
van geil
 van geil - woensdag 04 maart 2015 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 19:49 schreef daan limbos het volgende:
Banaan, spreekkoren, aanstekers en mobieltjes,hoe je ook over die scheidsrechter denkt, het is ongecontroleerd gedrag en kost de club een vermogen. Met dank aan een stelletje zuipende, snuivende en spuitende heethoofden.
Herman_Brood_2000_Amsterdam_Sander_Lamme.jpg
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 maart 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 19:49 schreef daan limbos het volgende:
Banaan, spreekkoren, aanstekers en mobieltjes,hoe je ook over die scheidsrechter denkt, het is ongecontroleerd gedrag en kost de club een vermogen. Met dank aan een stelletje zuipende, snuivende en spuitende heethoofden.
Dat vinden van Geel en Gudde niet aardig van je.
Milo
 Milo - woensdag 04 maart 2015 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 19:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Gast!
Hahaha wilde je ff trollen gelukt ;) wie neemt de fluffer uuh bluffer serieus?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 maart 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Doutze..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 maart 2015 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 19:55 schreef Milo het volgende:

[..]

Hahaha wilde je ff trollen gelukt ;) wie neemt de fluffer uuh bluffer serieus?
Bloedserieus.

Nu nog een Inrichting zoeken.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 09 maart 2015 - 23:37   quote  deeplink  
Even mee hinten dhr van praag ja hetprobleem ligt niet bij de uefa maar bij feyenoord. Die slijmbal vind dat onze suporters niet zo te keer hadden mogen gaan .want dat is geen complot theorie van de uefa want dhr v praag moet zo nodig voorzitter daar worden hoe hard kunnen we dalijk niet gestraft en nog meer genaaid worden gewoon belachelijk ze hebben ook alles in eigenzak snapje nu hoe aja zo groot heb kunnen worden door bepaalde scheidsrechters in nederland te manupileren angstaanjagen tegen feyenoord zo is er ook een sponsor bij aja die wanneer feyenoord tegen nac breda moest uit spelen geld gaf als premie alasponsor geld matchfixing hoe komje daar nu bij enzo heeft aja duizend en een streken uitgehaald om feyenoord in hetdiscrediet te brengen aja was in den beginnen helemaal niet zo goed als word voorgesteld feyenoord was veel verder het was ook helemaal niet de bedoeling dat feyenoordals eerste de cup met de grote oren gewonnen had voorafgaande de 9-5en 9-4 winst van feyenoord op aja. En zo nog veel meer het hadrogenias serpenten anunakie het slechtste wat er op aarde rond lopt dat is nu weer aan de gang als deze illuminatie daar aan de macht komt benje beter af met blatter gegroet allemaal dit wilde ik ff kwijtFer
tomson
 tomson - maandag 09 maart 2015 - 23:44   quote  deeplink  
Goh...hoe heb ik dit topic over t hoofd kunnen zien ? Daar knapt een mens van op 😹
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 10 maart 2015 - 03:44   quote  deeplink  
Dat komt om dat de nieuwe generatie helemaal niets weet net wat koeman verteld heeft tegen een van de verslaggevers jullie weten of willen niet weten wat deze club in vijftig jaar heeft meegemaakt.En nog steeds bestaat deze club nog komt ook mede door de trouwste suporters van nederlandfeyenoord en dat scheelde niet veel speelde bijna in de eerste divisie en nog gingen er 5000 suporters mee zonder besef en te weten dat onze club expres tegen gewerkt werd door de knvb aja en politiek mevr verdonk ala kaloe.daar wil ikwel het een en ander nog wel toeligten aanjouw zo n tijd maak ik het dus al mee dus van af 1962stond
ikachter de coal van eddie pieter graafland dus die 9-4en 9-5 zo wel uit als thuis winst voor feyenordvanaf 1970 na de wereld beker voor club teams is het bergaf waards gegaan .want aja ik kan die naam niet spellen sorryhoor
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 10 maart 2015 - 03:49   quote  deeplink  
Was zo verschrikkelijk jaloers geworden op onze club dat hemel en aarde bewogen werd om ons dwars te zitten dusniet met sportief voetbal scheidsrechters speelde een grote rol daar in .kees verwonderen werd door meneerdje de boer half doodgeschopt en wij kregen geen strafschop nee bij de volgende aanval van aja kregen wij hem tegen om dat zij er hem zelf niet in kreegen dus je heb heel wat gemist van hoe de vork aan de steel zit gr Fer1
VVout
 VVout - dinsdag 10 maart 2015 - 08:42   quote  deeplink  
Eenheelverhaalomhetdoorteworstelenmaarsnapjepunthetheeftfeyenoordnietmeegezetenendaar schijntdeknjbbestweleendeelaantehebbenalsjefeyenoordersmaggelovendaarkanjenatuurlijk
kwaadoverwordenenzokanjeookkwaadwordenalseenvetnekvaneenvanpraageropdezemanierweereenseenschepjebovenopdoethoopechtvanhartedatdeenesenielezaknietdeandereafgaatlossen.

PS ben wel de zin met een hoofdletter begonnen, om het leesbaar te houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2015 door VVout --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 10 maart 2015 - 08:51   quote  deeplink  
Wel de layout naar de klote.
R()b
 R()b - dinsdag 10 maart 2015 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 08:42 schreef VVout het volgende:
Eenheelverhaalomhetdoorteworstelenmaarsnapjepunthetheeftfeyenoordnietmeegezetenendaar schijntdeknjbbestweleendeelaantehebbenalsjefeyenoordersmaggelovendaarkanjenatuurlijk
kwaadoverwordenenzokanjeookkwaadwordenalseenvetnekvaneenvanpraageropdezemanierweereenseenschepjebovenopdoethoopechtvanhartedatdeenesenielezaknietdeandereafgaatlossen.

PS ben wel de zin met een hoofdletter begonnen, om het leesbaar te houden.
Dat is een ontsnapte joh.
VVout
 VVout - dinsdag 10 maart 2015 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 08:51 schreef Bosifyable het volgende:
Wel de layout naar de klote.
Kom je daar je bed voor uit, haha.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 10 maart 2015 - 14:23   quote  deeplink  
Ja man ik moest ff reageren dat doet pijn weetje dat corupte zooitje en de media hilversum nou word heel moeilijk voetballen .En de media steund dat .Alleen jammer dat maar een enkeling reageerd met goede nette woorden zo als van de herik heeft geprobeerd.Het is een zeer onsportief en laag zooitje ik zeg altijd waar rook is is vuur.KNVB is aja en psvu zonder dat gegeven is het kaarsje zo uit bij hun.En ook dat wil ik nog kwijt ik ben feyenoorder zonder een feyenoord bril dus gezonde kretiek sta ik altijd voor open .Dat virusje van guidettie wel vreemd dat precies wanneer we eindelijk een scorende spits gevonden hebben ook die naar de klote geholpen word ik heb mijn gedachtens daar over zit mij nog steeds niet lekker.En van Geel schiet nou is op man maak nou is contakt met die boy jullie hebben 37 milj opgehaald ga mij toch niet vertellen dat alles op is niet!.Te voorzichtig is ook niet goed deze man is top fit .De inspiratie in deze man is geweldig voor feyenoord Hij is echt de ware spits voor feyenoord alsje dat nu nog niet ziet benje blind en moet maar naar stevie wonder gaan die zingt ook zo mooi als een vogeltje . Mannen ik hoop echt dat die komt .Wat kuyt betreft ouwe man over de datum kaloe is een betere optie kwa flair is kuyt leuk maar ik denk dat als kuyt beslist hij voor het geld komt
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 10 maart 2015 - 14:26   quote  deeplink  
En dat hebben ze niet ? Nou kuyt hoefd voor mij zo nodig niet als hij er nu al moeite mee hebt om te beslissen en dat zou hr van Geel moeten weten.Maar niet te min Feyenoord volgend seisoen kampioen echt maar dan wel met guidettie gr Fer1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kwaad









0.0079669