BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 1 maart 2015, 16:45); 1 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zondag 01 maart 2015 - 17:15   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaa
freakie
 freakie - zondag 01 maart 2015 - 17:16   quote  deeplink  
Jaaaaaaa
3sterren
 3sterren - zondag 01 maart 2015 - 17:16   quote  deeplink  
Dag schone
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 17:24   quote  deeplink  
Overtreding? Dat is verdomme een rode kaart voor bruma man.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 01 maart 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Nu veel beter de bal controleren tot de rust. Nu rust in de tent houden. Zal De Boer tevreden zijn over het spel van Ajax ? Zijn gezicht sprak boekdelen.
Pietje
 Pietje - zondag 01 maart 2015 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:24 schreef remco k het volgende:
Dat leek mij inderdaad ook
freakie
 freakie - zondag 01 maart 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:24 schreef remco k het volgende:
Jup en die hand in het gezicht.. Manman
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:32 schreef freakie het volgende:

[..]

Die hand was niks, gebeurt zoveel, moet je Millik er ook direct afsturen na 20 seconden..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 maart 2015 - 17:34   quote  deeplink  
Ajax wacht af en laat psv het spel maken en daar hebben ze moeite mee, het lijkt daarom dat ze veel sterker zijn dan ajax, maar dat is niet echt zo. psv is de bovenliggende partij, maar het gevaar komt meer van onze kant met een heerlijke 0-1 voorsprong.
nora
 nora - zondag 01 maart 2015 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat leek mij inderdaad ook
100 procent rood voor Bruma
freakie
 freakie - zondag 01 maart 2015 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Die hand was niks, gebeurt zoveel, moet je Millik er ook direct afsturen na 20 seconden..
Die hand niks? En ja Milik had er ook af gemoeten, zo ben ik. Dan hadden we nu met 10 tegen 9 gestaan

Ik vind die hand of die elleboog gewoon niet bij het voetbal horen.. Die elleboog vind ik nig enigszins te verklaren. Die hand snap ik niet, hoe komt die hand daar op zo'n manier

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door freakie --
Pietje
 Pietje - zondag 01 maart 2015 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:32 schreef freakie het volgende:

[..]

Ook dat klopt!
Brandje
 Brandje - zondag 01 maart 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Wat ik al zei. De boertjes gewoon met eigen munt terug betalen en loeren op de counter.
Brandje
 Brandje - zondag 01 maart 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Wat ik al zei. De boertjes gewoon met eigen munt terug betalen en loeren op de counter.
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2015 - 17:37   quote  deeplink  
Bazoer groeit trouwens wel in de wedstrijd. Vond trouwens dat Bruma eraf had gemoeten. PSV zoekt de overtredingen echt op. Ajax zal nu na rust eens beter voor de dag moeten komen.

Bij die van Milik twijfel ik. Speelt trouwens dramatisch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door Loetje --
Pietje
 Pietje - zondag 01 maart 2015 - 17:37   quote  deeplink  
Al met al zag ik twee teams die er een matige eerste helft hebben opzitten. Wel wat teleurstellend. Ik ben oprecht erg blij met de tussenstand, maar ik juich pas wanneer de 90 minuten plus blessuretijd erop zitten. PSV vind ik wat gretiger, ze leveren wat meer strijd om de bal. Maar echt goed vind ik ook de Eindhovenaren niet. Verder vind ik Boilesen zijn man veel te veel ruimte geven.
freakie
 freakie - zondag 01 maart 2015 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ook dat klopt!
Dankje, het lijkt soms alsof ik niks goed zeg bij Remco
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 17:38   quote  deeplink  
Een eerste helft waarin ik een PSV heb gezien dat Ajax wil vastzetten en wil domineren, iets wat ze normaal niet eigen is, en dat is ons geluk denk ik. Ze krijgen mogelijkheden zat om er meer van te maken, maar dat doen ze niet..

Ajax heeft ook echt veel meer mogelijkheden dan dat ze zich beseffen. Zo moest er een bal niet op Kishna gespeeld worden maar op Klaassen die positioneel weer erg goed is.
Prachtige 1-0 van Kishna.. Messcherpe voorzet..

Waar ik echt trots op ben wat Ajax betreft, is dat men vandaag een over mijn lijk mentaliteit heeft, niet des Ajax maar wel vol strijd en vechtend voor de tweede bal. Bazoer vind ik echt een top spelertje, aan de bal niet geweldig, maar wel bikkelhard als het nodig was..

Boilesen echt dramatisch, ik herken niet 1 eigenschap die het doet rechtvaardigen dat hij de band draagt.. Ook die bal op El Ghazi aanvallend, echt schandalig..

Cilissen weer een puike pot..
Pietje
 Pietje - zondag 01 maart 2015 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:37 schreef Loetje het volgende:
Bazoer groeit trouwens wel in de wedstrijd. Vond trouwens dat Bruma eraf had gemoeten. PSV zoekt de overtredingen echt op. Ajax zal nu na rust eens beter voor de dag moeten komen.
Klopt zeker Loetje. Een aantal PSV'ers viel "prachtig" en daar trapte de scheidrechter in. Duikelaars.
Pietje
 Pietje - zondag 01 maart 2015 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:37 schreef freakie het volgende:

[..]

Haha. Trek het je niet aan ;)
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:37 schreef freakie het volgende:

[..]

Boehoe..

Wou je zeggen dat die van Millik niks was dan?? Die loopt gewoon met zijn elleboog in het gezicht..

Of beiden niks, of beiden wel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door remco k --
Pietje
 Pietje - zondag 01 maart 2015 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:38 schreef remco k het volgende:
Een eerste helft waarin ik een PSV heb gezien dat Ajax wil vastzetten en wil domineren, iets wat ze normaal niet eigen is, en dat is ons geluk denk ik. Ze krijgen mogelijkheden zat om er meer van te maken, maar dat doen ze niet..

Ajax heeft ook echt veel meer mogelijkheden dan dat ze zich beseffen. Zo moest er een bal niet op Kishna gespeeld worden maar op Klaassen die positioneel weer erg goed is.

Waar ik echt trots op ben wat Ajax betreft, is dat men vandaag een over mijn lijk mentaliteit heeft, niet des Ajax maar wel vol strijd en vechtend voor de tweede bal. Bazoer vind ik echt een top spelertje, aan de bal niet geweldig, maar wel bikkelhard als het nodig was..

Boilesen echt dramatisch, ik herken niet 1 eigenschap die het doet rechtvaardigen dat hij de band draagt.. Ook die bal op El Ghazi aanvallend, echt schandalig..

Daar kan ik me in vinden. Maar opnieuw vallen de spelhervattingen op van Jasper Cillissen. Daar moet hij beslist aan gaan werken, want bijna elke bal komt bij een tegenstander terecht, en daar kun je als ploeg pure winst uit halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door Pietje --
freakie
 freakie - zondag 01 maart 2015 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Trek het je niet aan ;)
Nee doe ik niet, beetje de pik op me denk ik.. Prima, Ajax staat voor das het belangrijkst
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2015 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:38 schreef remco k het volgende:

Eens. Strijd is er eindelijk. Bazoer is een baas. Vond ik aan de bal ook groeien. Heeft wel alles voor een complete middenvelder hè.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 01 maart 2015 - 17:42   quote  deeplink  
PSV als bovenliggende partij, wil ook niet zeggen dat ze met 1-0 voorsprong de rust in gaan.
Ook zij maakten teveel fouten in de laatste kwartier. Had even gevoel dat Ajax beter in de wedstrijd kwam. Cillissen weer een goede eerste helft.
Brandje
 Brandje - zondag 01 maart 2015 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Boehoe..

Wou je zeggen dat die van Millik niks was dan?? Die loopt gewoon met zijn elleboog in het gezicht..

Milik speelt bij Ajax dus die mag dat doen hahah. Psv heeft dit seizoen al genoeg met gehad
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2015 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt zeker Loetje. Een aantal PSV'ers viel "prachtig" en daar trapte de scheidrechter in. Duikelaars.
Vooral die vrije trap kort voor rust. Hij gaat naar binnen door 2 man. Moedwillig de vrije trap zoeken. Die moet je verdienen vind ik.
Pietje
 Pietje - zondag 01 maart 2015 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Milik speelt bij Ajax dus die mag dat doen hahah. Psv heeft dit seizoen al genoeg met gehad
En daarnaast is hij een Pool en die mag dat ook doen ;)
freakie
 freakie - zondag 01 maart 2015 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Boehoe..

Ik heb nog wat anders geschreven, inplaats van alles af te kraken kan je ook gewoon eens iets toegeven want dat doe je bij werkelijk niks. Ben er echt klaar mee.. Ik heb het over die hand en je gaat er gelijk andere dingen bijhalen. Alweer, alles wat er gezegd word draai je om. Die hand was gewoon een belachelijk iets.
Eide
 Eide - zondag 01 maart 2015 - 17:43   quote  deeplink  
Een beter PSv, dat is duidelijk. Maar naar mate de eerste helft vorderde kreeg PSV steeds minder greep op het spel en werd het eigenlijk na de 25e minuut ook niet meer gevaarlijk.

Ajax speelt matig, erg matig. Wat mij wel bevalt is het fysieke dat Ajax in de wedstrijd legt. Het is winnen of een overtreding. Niemand mag zomaar lopen. En die "over mijn lijk" mentaliteit heeft Ajax wel nodig om door deze wedstrijd heen te komen.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar kan ik me in vinden. Maar opnieuw vallen de spelhervattingen op van Jasper Cillissen. Daar moet hij beslist aan gaan werken, want bijna elke bal komt bij een tegenstander terecht, en daar kun je als ploeg pure winst uit halen.
Daar mag ik niks meer over zeggen. Cilissen is heilig..
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:41 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee doe ik niet, beetje de pik op me denk ik.. Prima, Ajax staat voor das het belangrijkst
Totaal niet, weet de helft van de tijd niet eens met wie ik discussieer. En zou naar iedereen hetzelfde posten wat ik naar jou post..
Eide
 Eide - zondag 01 maart 2015 - 17:45   quote  deeplink  
HET zwakke punt van Cillissen, z'n spelhervattingen. Want verder is het een uitstekende keeper.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat laatste klopt inderdaad.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 maart 2015 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Totaal niet, weet de helft van de tijd niet eens met wie ik discussieer. En zou naar iedereen hetzelfde posten wat ik naar jou post..
Wedden van wel...pinnokio
Pietje
 Pietje - zondag 01 maart 2015 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar mag ik niks meer over zeggen. Cilissen is heilig..
Haha. De waarheid mag gezegd worden.
Pietje
 Pietje - zondag 01 maart 2015 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:45 schreef Eide het volgende:
HET zwakke punt van Cillissen, z'n spelhervattingen. Want verder is het een uitstekende keeper.
Klopt, dat schreef ik ook.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:43 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik heb nog wat anders geschreven, inplaats van alles af te kraken kan je ook gewoon eens iets toegeven want dat doe je bij werkelijk niks. Ben er echt klaar mee.. Ik heb het over die hand en je gaat er gelijk andere dingen bijhalen. Alweer, alles wat er gezegd word draai je om. Die hand was gewoon een belachelijk iets.
Dat doe ik wel degelijk, alleen ben jij niet in staat om met dusdanige verhalen of feiten te komen dat ik mijn mening omdraai..

Dat met die handen zie je in iedere pot meerdere keren, en terecht wordt daar een vrije trap voor gefloten en verder niets.

En jij hebt het de hele tijd over Engeland gehad, nou daar gebeurt het echt iedere 10 minuten wel een x in een pot..
Pietje
 Pietje - zondag 01 maart 2015 - 17:48   quote  deeplink  
Wat een bal van Boilesen. Die moet er echt vanaf worden gehaald.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wedden van wel...pinnokio
Ik post altijd wat ik vind mafkees, wou jij gaan beweren van niet?
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 01 maart 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Klaassen mist duidelijk scherpte en snelheid.
freakie
 freakie - zondag 01 maart 2015 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat doe ik wel degelijk, alleen ben jij niet in staat om met dusdanige verhalen of feiten te komen dat ik mijn mening omdraai..

Dat met die handen zie je in iedere pot meerdere keren, en terecht wordt daar een vrije trap voor gefloten en verder niets.

En jij hebt het de hele tijd over Engeland gehad, nou daar gebeurt het echt iedere 10 minuten wel een x in een pot..
Ik laat je;)
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Nou nou, volgens mij is dat een 100% penalty..
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Milik sukkel!!
freakie
 freakie - zondag 01 maart 2015 - 17:50   quote  deeplink  
Wat mij enorm opvalt is dat de commentator alleen praat over PSV, negatief maar ook positief. Alleen wel over PSV
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2015 - 17:50   quote  deeplink  
Let nou op jongens....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 maart 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik post altijd wat ik vind mafkees, wou jij gaan beweren van niet?
Nee dat zeg ik toch ook niet....
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 17:50   quote  deeplink  
En dat is natrappen van Wijnaldum
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2015 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 17:50 schreef freakie het volgende:
Wat mij enorm opvalt is dat de commentator alleen praat over PSV, negatief maar ook positief. Alleen wel over PSV
Reitsma is een PSV'er in hart en nieren. Dus vind die keuze sowieso raar. Ten Apel is dat ook.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 01 maart 2015 - 17:51   quote  deeplink  
wat een homo van een scheids!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 1 maart 2015, 16:45); 1 - 3

0.0073900