BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 1 maart 2015, 16:45); 1 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 01 maart 2015 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 18:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beste Eide en ook remco,
we hebben zo vaak met elkaar in de clinch gelegen maar deze os zoooo lekker. Heb de hele wedstrijd twee tv's gezien want ben echt lam. Dus ik feliciteer elke ajax iedereen hier met deze zo fijne overwinning
Thanks, Brandje. Daar nemen we er eentje (of meer...) op ;-)
Brandje
 Brandje - zondag 01 maart 2015 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 19:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Thanks, Brandje. Daar nemen we er eentje (of meer...) op ;-)
Yep. Vrouwtje en ik zijn nu bezig aan het tweede kratje hahah
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 maart 2015 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 19:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Biertje van Brand(je)?
Brandje
 Brandje - zondag 01 maart 2015 - 19:32   quote  deeplink  
Nope Heineken hahaha. Ze komt uit Vlaardingen dus onder de rook van Rotterdam maar ze is om hoor
Eide
 Eide - zondag 01 maart 2015 - 19:32   quote  deeplink  
Vreemd hoe blij je dan kan zijn met een hele slechte wedstrijd. Ik ben hier eigenlijk nog wel blijer mee dan met die 0-1 bij Feyenoord. Met name omdat ik vandaag echt een strijdbaar Ajax heb gezien. Ik kan niet uitdrukken hoe goed mij dat doet en hoeveel vertrouwen dat geeft voor de rest van het seizoen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 maart 2015 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 19:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ben niet meer zo'n flapuit....dus ik zeg maar niks op deze post ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 maart 2015 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 19:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Netjes afgericht dus ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 01 maart 2015 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 19:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je bent de laatste tijd al zo stil! :-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 01 maart 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 19:32 schreef Eide het volgende:
Vreemd hoe blij je dan kan zijn met een hele slechte wedstrijd. Ik ben hier eigenlijk nog wel blijer mee dan met die 0-1 bij Feyenoord. Met name omdat ik vandaag echt een strijdbaar Ajax heb gezien. Ik kan niet uitdrukken hoe goed mij dat doet en hoeveel vertrouwen dat geeft voor de rest van het seizoen.
Vertrouwen voor de rest van het seizoen.. Psv 1 wij 2 de rest zoekt het verder maar uit.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 maart 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 19:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je bent de laatste tijd al zo stil! :-)
Ik heb geen stopcontact in mijn auto ;-(
dege
 dege - zondag 01 maart 2015 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 18:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Leef jij ook nog?
eindelijk weer eens een wedstrijd kunnen zien, dat heb je als je veel werkt. maar ben blij dat ik deze pot heb kunnen zien
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 01 maart 2015 - 20:00   quote  deeplink  
Heineken is homo bier!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 01 maart 2015 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 15:32 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Jou posts beginnen ernstige vormen aan te nemen.
?
infamous psv
 infamous psv - zondag 01 maart 2015 - 20:09   quote  deeplink  
gefeliciteerd met de overwinning..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 01 maart 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 20:09 schreef infamous psv het volgende:
Omg....

Ga weg man, verdriet en afgunst moet je niet omkopen door zogenaamd sportief te zijn.

Lekker uithuilen bij guus op schoot. Welke guus dat zoek je maar uit
infamous psv
 infamous psv - zondag 01 maart 2015 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 20:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Omg....

Ga weg man, verdriet en afgunst moet je niet omkopen door zogenaamd sportief te zijn.

Lekker uithuilen bij guus op schoot. Welke guus dat zoek je maar uit
hahahahahaha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 01 maart 2015 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 16:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ajax pakt de titel gewoon weer, we winnen zondag van de mietjes uit eindhoven en dan begint het weer te lopen in de broekjes van die kutventjes.

5e titel is een feit!!

2-3
Rampapapam rampapapam trrrrrrrrrrrrrrr.........bibberen in eindhoven 😊
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 maart 2015 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
dank je wel vriend ;-)

this is the beginning.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door Ronald 1960 --
Eide
 Eide - zondag 01 maart 2015 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Thanks gap.
biebie
 biebie - zondag 01 maart 2015 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 19:32 schreef Eide het volgende:
Iedereen heeft het over een slechte wedstrijd van Ajax. Fuck it! Ze waren perfect. Eindelijk speelden ze als kerels, vol passie en vuur. Op zijn Italiaans hebben ze gewonnen: vier kansen, drie goals. En uiteindelijk heeft PSV maar heel weinig uitgespeelde kansen gehad.
Eide
 Eide - zondag 01 maart 2015 - 20:58   quote  deeplink  
Mag ik overigens zeggen dat Cillissen de criticasters zeer duidelijk de mond heeft gesnoerd met zijn prestaties de afgelopen weken? De een na de ander wilde voor de camera wel even vertellen hoe Vermeer de betere keeper was. Ik denk dat Cillissen de afgelopen wedstrijden dat wel heeft recht gezet. Hij was vandaag ook weer in goede doen.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 21:12   quote  deeplink  
Cilissen speelde vandaag zeker goed.. Erg zeker in zijn reddingen en goed klemvast..

Spelhervattingen waren vandaag trouwens weer ver onder maat en daar lijkt geen verbetering in te komen, daar blijf ik van balen en is gewoon heel erg slecht voor een Ajax keeper.. Hopelijk kan hij ook dat deel verbeteren in de toekomst, dan wordt het een echte topkeeper..
nora
 nora - zondag 01 maart 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 20:58 schreef Eide het volgende:
Mag ik overigens zeggen dat Cillissen de criticasters zeer duidelijk de mond heeft gesnoerd met zijn prestaties de afgelopen weken? De een na de ander wilde voor de camera wel even vertellen hoe Vermeer de betere keeper was. Ik denk dat Cillissen de afgelopen wedstrijden dat wel heeft recht gezet. Hij was vandaag ook weer in goede doen.
plus 1 ik wist het de man is techn/een pervecte keeper.
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 19:44 schreef dege het volgende:

[..]

eindelijk weer eens een wedstrijd kunnen zien, dat heb je als je veel werkt. maar ben blij dat ik deze pot heb kunnen zien
Betet man. Zag je voorheen nog wel eens regelmatig posten..
Brandje
 Brandje - zondag 01 maart 2015 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Heb je het nou over remco hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 maart 2015 - 22:30   quote  deeplink  
Eerste keer dit seizoen dat ze echt gestreden hebben....prachtig, al gaat de titel wel naar Eindhoven maar we spelen toch weer C.L....
Eide
 Eide - zondag 01 maart 2015 - 23:22   quote  deeplink  
Gewoon rellen buiten het PSV stadion na de wedstrijd. Beelden van bereden Politie die charges uitvoert over de rijbaan onder de spoortunnel bij het stadion. Het zit geloof ik een beetje diep in Eindhoven. Laat dergelijke overwinningen alleen maar zoeter smaken.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 maart 2015 - 23:24   quote  deeplink  
ajax veroorzaakt kortsluiting bij lampjes ;-)
Eide
 Eide - zondag 01 maart 2015 - 23:25   quote  deeplink  
Waarom kan het niet als vroegah

image_382.jpg
Eide
 Eide - zondag 01 maart 2015 - 23:28   quote  deeplink  
Overigens moet PSV nog naar Rotterdam. De kakkies MOETEN winnen om in de race te blijven voor plek 3 dus ze kunnen ons nog helpen ook dit seizoen. :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 01 maart 2015 - 23:28   quote  deeplink  
Doe mij die rooie maar
freakie
 freakie - zondag 01 maart 2015 - 23:31   quote  deeplink  
Leuk ook dat sommige mensen(voetballers en trainers) zeggen dat Ajax, PSVs speelde. Prima, kan je voelen hoe het voelt, onterecht of terecht. Aan het einde weet je pas waar je staat. Ajax heeft 4 jaar lang geweldig voetbal laten zien in de CL en we kregen de deksel op onze neus omdat we niet slim genoeg waren.

Prima dit, je merkt hoe hoog de frustratie zit bij PSV.. Raar want je zou dat eerder verwachten bij Ajax
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 maart 2015 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 23:31 schreef freakie het volgende:
Leuk ook dat sommige mensen(voetballers en trainers) zeggen dat Ajax, PSVs speelde. Prima, kan je voelen hoe het voelt, onterecht of terecht. Aan het einde weet je pas waar je staat. Ajax heeft 4 jaar lang geweldig voetbal laten zien in de CL en we kregen de deksel op onze neus omdat we niet slim genoeg waren.

Prima dit, je merkt hoe hoog de frustratie zit bij PSV.. Raar want je zou dat eerder verwachten bij Ajax
Misschien zijn wij meer een counterploeg geworden gezien de wedstrijden tegen Feijenoord en PSV....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door Jack Huntelaar --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 maart 2015 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 23:28 schreef Nenam_tiL het volgende:
Doe mij die rooie maar
Neem ik die rechter dame wel, die is ook rood, maar ze hebben haar haar ook gebody-paint ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 maart 2015 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 23:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien zijn wij meer een counterploeg geworden gezien de wedstrijden tegen Feijenoord en PSV....
Zijn we ook met counter-voetbal gewoon de beste, dus:

WZAWZDB (ook met counter-voetbal) ;-)
Eide
 Eide - maandag 02 maart 2015 - 07:48   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat geloof ik niet. De vervelende realiteit is dat we op dit moment niet beter kunnen. Aan het begin van het seizoen ging het nog wel maar Ajax is dusdanig slecht in vorm dat we tegen de betere ploegen in de Eredivisie het spel toch vooral aan de tegenstander moeten laten.
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2015 - 09:54   quote  deeplink  
Hopelijk geeft dit een boost en kan men nog een wat leuke potjes op de mat leggen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 02 maart 2015 - 10:11   quote  deeplink  
Zowel Ajax als Psv doen het niet uit wilde, maar soms is het beter iets anders te doen.

Psv had vorig jaar ook al de beste selectie, de trainer wou aanvallend voetbal laten zien.
Dat mislukte als geen ander, voetballen dat kunnen ze wel.
maar wil je aanvallen dan heb je goeie verdedigers nodig, dat heeft psv niet.
Daardoor hebben ze de teamtactiek aangepast en laten ze de bal aan de ander.

Ajax kan in dat opzicht beter verdedigen alleen kan momenteel het middenveld het niet belopen.
En is de aanval te zwak om iets uit te kunnen richten.
Veel balbezit en weinig kansen is normaal voor ajax.

Gister heeft Ajax de bal gelaten aan psv en de ruimtes klein gehouden, dan zie je eigenlijk hoe matig psv is.
Dat psv bovenaan staat heeft puur te maken met de eredivisie.
Veel aanvallende ploegen die meestal de mindere zijn en is geen team die niet dominant wil zijn
nora
 nora - maandag 02 maart 2015 - 10:44   quote  deeplink  
Ik denk dat wij gisteren het spelletje speelde wat PSV al het hele seizoen speeld, en het leuke is dat Ajax nu wordt bestempeld als zwak omdat ze zo weinig kansen afdwongen.Maar v/d Brom zei het gewoon goed Ajax speelde zoals PSV al het hele seizoen speelt dit snoerde de mond van die andere analisten die alleen maar schreeuwde hoe zwak Ajax was onverdiend hadden gewonnen. In Amsterdam Arena was Ajax de bovenliggende party en kwam PSV uit het niets op 1-1 en counterde onverdiend naar 1-2 en 1-3 daar hoor ik die sukkels niet meer alleen v/d Brom zei min of meer koekie van eigen deeg voor PSV. Ik vond Cillissen weer geweldig alleen vinden Remco en ik het belachelijk dat zijn lange trappen naar voren niet bij Ajax spelers komen wat een slechte spelhervattingen he Rem. Voor de rest werd er eindelijk strijd geleverd met een geweldige ballenafpakker Serero maar zijn opbouwende kwalteiten naar voren zijn nog steeds dramatisch en ja onze topper Klaasen blijft 30 % minder op links en voor mij onbegrijpelijk dat Frank hem weer op links zet, en ja Bazoer doet het geweldig maar ik zou Bazoer wel is op de CVM positie willen zien met Klaasen op zijn oude stek en Sinkgraven/Andersen op links.
De posities achterin werden gisteren prima ingevuld door van Rhijn en Veltman en een hard werkende Viergever beter als Moisander en een toch weer de zwakste man achterin Boilessen.Voorin een keihard werkende Milik en de 2 buitenspelers allebei een dikke voldoende haalde.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 maart 2015 - 10:48   quote  deeplink  
Lekker hoor, het aftellen is begonnen:

11, 8, 5, 2, -1.........
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2015 - 11:20   quote  deeplink  
Ik zal niet gaan denken dat PSV dit nog weggeeft, maar dit hieronder is het programma van PSV de komende wedstrijden. En geen van deze wedstrijden heeft PSV op voorhand al gewonnen..

Za 07-03-2015 18:30 Go Ahead Eagles PSV
Za 14-03-2015 18:30 PSV FC Groningen
Zo 22-03-2015 14:30 Feyenoord PSV
Za 04-04-2015 20:45 FC Twente PSV
Vr 10-04-2015 20:00 PSV PEC Zwolle
Za 18-04-2015 19:45 PSV sc Heerenveen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 maart 2015 - 11:25   quote  deeplink  
Eigenlijk moet je het programma van ajax er naast zetten, dan krijg je een iets zuiverder beeld. Ons programma is volgens mij ook niet echt makkelijk...

Zo. -8 maart 14.30 uur ajax - excelsior
Zo. 15 maart 14.30 uur Heerenveen - ajax
Zo. 22 maart 16.45 uur ajax - ADO Den Haag
Zo. -5 april 12.30 uur Utrecht - ajax
Za. 11 april 20.45 uur Heracles - ajax
Zo. 19 april 14.30 uur ajax - NAC

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2015 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:25 schreef Ronald 1960 het volgende:
Eigenlijk moet je het programma van ajax er naast zetten, dan krijg je een iets zuiverder beeld. Ons programma is volgens mij ook niet echt makkelijk...

8 maart ajax - excelsior
15 maart Heerenveen - ajax
22 maart ajax - ADO Den Haag
5 april Utrecht - ajax
11 april Heracles - ajax
19 april ajax - NAC
Heerenveen en Utrecht de enige lastige. PSV moet tegen vrijwel de hele top en alle ploegen die goed draaien dit seizoen..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 maart 2015 - 11:36   quote  deeplink  
Ik zeg ook niet dat psv het nog gaat weggeven, maar het kan idd nog best spannend gaan worden...
Voor psv is aankomende zaterdag daarom ondermeer belangrijk uit tegen Go Ahead Eagles....

Wat hierbij wel opvalt is dat ajax boven genoemde wedstrijden na die van psv speelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door Ronald 1960 --
Pietje
 Pietje - maandag 02 maart 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 19:32 schreef Brandje het volgende:
Nope Heineken hahaha. Ze komt uit Vlaardingen dus onder de rook van Rotterdam maar ze is om hoor
Dan heb je goed werk verricht ;)
Pietje
 Pietje - maandag 02 maart 2015 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Thanks! :)
Pietje
 Pietje - maandag 02 maart 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Voor 200% met je eens
freakie
 freakie - maandag 02 maart 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik weet niet, ik heb maar heel weinig momenten van omschakelingen gezien van Ajax. Pas 2 wedstrijden heeft Ajax die nadrukkelijk. Ik kon me wel eens ergeren dat Ajax gewoon een bal breed gaf en weer terug als er een counter mogelijkheid Was. Eindelijk hebben ze ook dat het mag, ja mag soms ook dven lelijk spelen. Even achteruit en dan toeslaan. Ik ben blij met ze.
freakie
 freakie - maandag 02 maart 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 10:44 schreef nora het volgende:
Ik denk dat wij gisteren het spelletje speelde wat PSV al het hele seizoen speeld, en het leuke is dat Ajax nu wordt bestempeld als zwak omdat ze zo weinig kansen afdwongen.Maar v/d Brom zei het gewoon goed Ajax speelde zoals PSV al het hele seizoen speelt dit snoerde de mond van die andere analisten die alleen maar schreeuwde hoe zwak Ajax was onverdiend hadden gewonnen. In Amsterdam Arena was Ajax de bovenliggende party en kwam PSV uit het niets op 1-1 en counterde onverdiend naar 1-2 en 1-3 daar hoor ik die sukkels niet meer alleen v/d Brom zei min of meer koekie van eigen deeg voor PSV. Ik vond Cillissen weer geweldig alleen vinden Remco en ik het belachelijk dat zijn lange trappen naar voren niet bij Ajax spelers komen wat een slechte spelhervattingen he Rem. Voor de rest werd er eindelijk strijd geleverd met een geweldige ballenafpakker Serero maar zijn opbouwende kwalteiten naar voren zijn nog steeds dramatisch en ja onze topper Klaasen blijft 30 % minder op links en voor mij onbegrijpelijk dat Frank hem weer op links zet, en ja Bazoer doet het geweldig maar ik zou Bazoer wel is op de CVM positie willen zien met Klaasen op zijn oude stek en Sinkgraven/Andersen op links.
De posities achterin werden gisteren prima ingevuld door van Rhijn en Veltman en een hard werkende Viergever beter als Moisander en een toch weer de zwakste man achterin Boilessen.Voorin een keihard werkende Milik en de 2 buitenspelers allebei een dikke voldoende haalde.
Ik ben het met een ding niet eens. Sinkgraven en Andersen komen er wel maar Serero is op dit moment gewoon een stuk beter. Klaassen heeft zelf ook gezegd dat hij liever op links speelt omdat hij daar beter is. CVM viel ook tegen de vorige werstrijd. Dat hij daarom juist niet schuift en Serero CVM laat staan is dan niet zo vreemd.

Ovrr van den Brom enzo ben ik het helemaal eens. Goed dat hij dat zei, al dat negatieve
Eide
 Eide - maandag 02 maart 2015 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 10:48 schreef Ronald 1960 het volgende:
Lekker hoor, het aftellen is begonnen:

11, 8, 5, 2, -1.........
Dat ook niet. Ik geloof echt niet dat PSV nu instort. Maar feit is wel dat Feyenoord - PSV door dit resultaat eigenlijk alleen maar goed kan uitvallen, mits Ajax zelf blijft winnen. Als Feyenoord verliest lopen we op hen dusdanig ver uit dat ze ons niet meer kunnen inhalen. Indien PSV verliest komt er toch druk op te staan. Win-win voor Ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 1 maart 2015, 16:45); 1 - 3

0.0108590