BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 1 maart 2015, 16:45); 1 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2015 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 13:31 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik ben het met een ding niet eens. Sinkgraven en Andersen komen er wel maar Serero is op dit moment gewoon een stuk beter. Klaassen heeft zelf ook gezegd dat hij liever op links speelt omdat hij daar beter is. CVM viel ook tegen de vorige werstrijd. Dat hij daarom juist niet schuift en Serero CVM laat staan is dan niet zo vreemd.

Ovrr van den Brom enzo ben ik het helemaal eens. Goed dat hij dat zei, al dat negatieve
Volgens mij gad Klaassen juist aan het best op rechts te spelen .

http://www.ajaxshowtime.com/mobile/bijzaken-en-geruchten/86101
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 02 maart 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Heerenveen en Utrecht de enige lastige. PSV moet tegen vrijwel de hele top en alle ploegen die goed draaien dit seizoen..
Wie draait er goed?
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2015 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 14:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wie draait er goed?
Ik vind al die ploegen die PSV nog treft die ik opnoemde het goed doen dit seizoen..
Eide
 Eide - maandag 02 maart 2015 - 15:19   quote  deeplink  
Heerenveen afgelopen weekend gezien dan? Of Twente waar geschreeuwd om het ontslag van Schreuder. Heel veel van die ploegen zijn enorm wisselvallig momenteel.
freakie
 freakie - maandag 02 maart 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 14:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij gad Klaassen juist aan het best op rechts te spelen .

http://www.ajaxshowtime.com/mobile/bijzaken-en-geruchten/86101
hahaha ow ik wist in ieder geval dat hij niet de CVM positie bedoelde.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 maart 2015 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 14:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat ook niet. Ik geloof echt niet dat PSV nu instort. Maar feit is wel dat Feyenoord - PSV door dit resultaat eigenlijk alleen maar goed kan uitvallen, mits Ajax zelf blijft winnen. Als Feyenoord verliest lopen we op hen dusdanig ver uit dat ze ons niet meer kunnen inhalen. Indien PSV verliest komt er toch druk op te staan. Win-win voor Ajax.
Ik geloof ook niet dat ze het weggeven, maar het is wel leuk aftellen natuurlijk, maar mag ook anders:
11, 9, 7, 5, 3, 1, -1.....
ervan uitgaan dat wij in een 'flow' zitten en verder alles winnen, oké Heerenveen uit dan gelijk spelen. Er zijn nog 27 punten te vergeven en psv heeft er 11 meer. psv heeft 17 punten nodig om zeker te zijn van de titel, halen ze er 16 dan kan het doelsaldo, wat nu nog in het voordeel van psv is, een rol gaan spelen. Als psv zaterdag verliest van Go Ahead Eagles en wij zondag winnen van Excelsior is het gaatje nog 'maar' 8 punten en dan moet ik het nog maar zien.........

Wel leuk om over te praten natuurlijk ;-)
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2015 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 15:19 schreef Eide het volgende:
Heerenveen afgelopen weekend gezien dan? Of Twente waar geschreeuwd om het ontslag van Schreuder. Heel veel van die ploegen zijn enorm wisselvallig momenteel.
Maar brengen altijd weer wat extra's tegen de toppers. Ik zeg ook niet dat ze er punten gaan verspelen. Maar dit zijn stuk voor stuk geen zekere potjes. Uit bij go ahead hebben ze echt nog niet gewonnen. En als dat niet lukt kan het nog eens gaan spoken in Eindhoven.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 02 maart 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 15:19 schreef Eide het volgende:
Voeg toe dat Zwolle ook niet bepaald in vorm verkeerd.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 02 maart 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 17:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar brengen altijd weer wat extra's tegen de toppers. Ik zeg ook niet dat ze er punten gaan verspelen. Maar dit zijn stuk voor stuk geen zekere potjes. Uit bij go ahead hebben ze echt nog niet gewonnen. En als dat niet lukt kan het nog eens gaan spoken in Eindhoven.
Je kan wel zien dat er veel spanning heerst in Eindhoven.
Dat is al bij 14 punten voorsprong al het geval, nu is het nog maar 11.
Laat staan dat het minder word dan 11.

Maar dit mag je toch niet meer weg geven?
Maar ik ben wel benieuwd hoe hard deze 2 nederlagen aankomen(Zenit, Ajax)
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2015 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 17:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Voeg toe dat Zwolle ook niet bepaald in vorm verkeerd.
Die ploegen gaan vol gas tegen PSV, dat is wel wat anders als NAC op bezoek krijgen.. Dat zijn echt ploegen waar PSV zomaar van kan verliezen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 02 maart 2015 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 19:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Die ploegen gaan vol gas tegen PSV, dat is wel wat anders als NAC op bezoek krijgen.. Dat zijn echt ploegen waar PSV zomaar van kan verliezen..
slecht voorbeeld, NAC is altijd een lastige tegenstander geweest van PSV.
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2015 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 19:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

slecht voorbeeld, NAC is altijd een lastige tegenstander geweest van PSV.
Uit is altijd lastig geweest, thuis is dat heel anders. En er staat op bezoek krijgen, dus thuis..
passievoorvoetbal
 passievoorvoetbal - maandag 02 maart 2015 - 20:06   quote  deeplink  
Ik geniet nog lekker na... zelfde speelbeeld en uitslag als in de Arena
maar nu in het voordeel van Ajax... heerlijk helder 3 punten..

We hebben de klassieker..

Maar tegen Psv is het de titanenstrijd! Er zijn maar 2 clubs die de afgelopen 45jaar
de dienst uitmaken en dat zijn Ajax en Psv...

Heerlijke overwinning !!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 02 maart 2015 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 20:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Uit is altijd lastig geweest, thuis is dat heel anders. En er staat op bezoek krijgen, dus thuis..
Agh, het maakt toch niet wie tegen wie

Nac speelde in Enschede 1-1, gewoon het bewijs dat van alles kan in de eredivisie

Als je keek hoe hoog Zwolle en Vittesse een paar weken geleden nog stond en nu.

Iedereen kan van iedereen verliezen
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 20:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Agh, het maakt toch niet wie tegen wie

Nac speelde in Enschede 1-1, gewoon het bewijs dat van alles kan in de eredivisie

Als je keek hoe hoog Zwolle en Vittesse een paar weken geleden nog stond en nu.

Iedereen kan van iedereen verliezen
En dus kan PSV van deze ploegen verliezen, en hebben ze best een zwaar programma..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 03 maart 2015 - 03:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 21:46 schreef remco k het volgende:

[..]

En dus kan PSV van deze ploegen verliezen, en hebben ze best een zwaar programma..
dat kan overigens ajax ook, dus dat valt wel mee
nora
 nora - dinsdag 03 maart 2015 - 09:22   quote  deeplink  
Het progamma van PSV is echt zwaarder als dat van Ajax maar 11 punten is gewoon te veel.
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 03:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

dat kan overigens ajax ook, dus dat valt wel mee
Op Heerenveend en Utrecht na heeft Ajax gewoon een makkelijk programma waar Ajax in goede doen zeker van moet kunnen winnen.
Eide
 Eide - dinsdag 03 maart 2015 - 12:02   quote  deeplink  
Ik zal vanavond trouwens wel even het volgende wedstrijd topic in elkaar draaien. Hebben we weer iets nieuws om over te zeiken :)
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 10:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Op Heerenveend en Utrecht na heeft Ajax gewoon een makkelijk programma waar Ajax in goede doen zeker van moet kunnen winnen.
Ja zeker, je mag het niet zeggen maar ik zeg het toch. Ik denk dat ook het programma bij heeft gedragen aan slecht seizoen. Ajax heeft na de zomer en na de winter gewoon gelijk al moeilijke wedstrijden gehad daarna kwam er een makkelijkere fase. PSV heeft dat precies andersom en kan zo ook heel slecht spelen maar heel lelijk winnen van een dordrecht of een willem 2.

Dat mag nooit een excuus zijn maar ik denk echt zeker dat ook dit er deels mee te maken heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2015 door freakie --
nora
 nora - dinsdag 03 maart 2015 - 12:39   quote  deeplink  
Ze hadden alleen van Willem2 moeten winnen dat gelijke spel kan je zomaar opbreken.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 12:39 schreef nora het volgende:
Ze hadden alleen van Willem2 moeten winnen dat gelijke spel kan je zomaar opbreken.
Ja dat weet je pas aan het einde. Alle wedstrijden die je ongelukkig wint zijn dan te bedenken.

Ik had het laatst over Liverpool en hoe die vorig jaar maar net de kampioenstitel misliepen. Die hebben gewoon 1 goal te weinig gemaakt of er 1 te veel tegen gehad. Ja zo gaat dat..
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 12:13 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja zeker, je mag het niet zeggen maar ik zeg het toch. Ik denk dat ook het programma bij heeft gedragen aan slecht seizoen. Ajax heeft na de zomer en na de winter gewoon gelijk al moeilijke wedstrijden gehad daarna kwam er een makkelijkere fase. PSV heeft dat precies andersom en kan zo ook heel slecht spelen maar heel lelijk winnen van een dordrecht of een willem 2.

Dat mag nooit een excuus zijn maar ik denk echt zeker dat ook dit er deels mee te maken heeft.
Ik denk niet dat het er mee te maken heeft. In die periode moest PSV ook tegen Ajax wat ze wonnen..
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het er mee te maken heeft. In die periode moest PSV ook tegen Ajax wat ze wonnen..
Het gaat niet om een periode maar om de hele indeling, Ajax is beter aan het einde maar als ze het moeilijker hebben aan het begin dan krijg je het ook moeilijker aan het einde. Op het moment dat Ajax en PSV elkaar troffen was op het begin. Ajax had toen al Az, Vitesse en Pec gehad. Ze deden het aardig maar PSV had Willem 2 en NAC, dan begin je toch wat makkelijker he..

Maar hey je zal het wel niet eens zijn en weer ergens ander op over gaan.. Ben er klaar mee..
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:19 schreef freakie het volgende:

[..]

Het gaat niet om een periode maar om de hele indeling, Ajax is beter aan het einde maar als ze het moeilijker hebben aan het begin dan krijg je het ook moeilijker aan het einde. Op het moment dat Ajax en PSV elkaar troffen was op het begin. Ajax had toen al Az, Vitesse en Pec gehad. Ze deden het aardig maar PSV had Willem 2 en NAC, dan begin je toch wat makkelijker he..

Maar hey je zal het wel niet eens zijn en weer ergens ander op over gaan.. Ben er klaar mee..
PSV zal ongetwijfeld een wat makkelijker programma hebben gehad, maar dat mag geen reet uitmaken, en dat heeft het ook niet. We zijn zelfs pas later in het seizoen slechter en slechter gaan spelen..

Maar wat is er kerel, begin je het vervelend te vinden dat je gewoon structureel mij niet kan overtuigen van je mening???
Lijkt wel obsessief man..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 maart 2015 - 13:24   quote  deeplink  
Hey Remco en Freakie, jullie verschillen van mening en/of opvatting. Laat elkaar in elkaars waarde en stop dan met deze discussie. Jullie komen er samen niet uit op deze manier.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:22 schreef remco k het volgende:

[..]

PSV zal ongetwijfeld een wat makkelijker programma hebben gehad, maar dat mag geen reet uitmaken, en dat heeft het ook niet. We zijn zelfs pas later in het seizoen slechter en slechter gaan spelen..

Maar wat is er kerel, begin je het vervelend te vinden dat je gewoon structureel mij niet kan overtuigen van je mening???
Lijkt wel obsessief man..
Heb je gezien wie er op mij reageert?? Wie is er dan Obsessief?;) Juistum goedzo kerel
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:28 schreef freakie het volgende:

[..]

Heb je gezien wie er op mij reageert?? Wie is er dan Obsessief?;) Juistum goedzo kerel
Ja, en ik maak me ook echt zo druk om jou.. Ik reageer op wat je post, als je niet zo posten zoals wel vaker wordt je door mij niet gemist, sterker nog, het valt niet eens op als je er niet bent. Kijk voor de grap eens terug hoe vaak jij mijn naam noemt in posts naar andere mensen toe, en vraag jezelf dan nog eens hetzelfde af..
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, en ik maak me ook echt zo druk om jou.. Ik reageer op wat je post, als je niet zo posten zoals wel vaker wordt je door mij niet gemist, sterker nog, het valt niet eens op als je er niet bent. Kijk voor de grap eens terug hoe vaak jij mijn naam noemt in posts naar andere mensen toe, en vraag jezelf dan nog eens hetzelfde af..
Regelmatig verdedig ik dan wat jij zegt, dan moet je ook goed lezen.. Wat er zijn wel degelijk dingen waar weinig de het beleid van weinig aankopen etc goed vinden.

Maar hey, kerel, lezen is lastig ik weet het.
nora
 nora - dinsdag 03 maart 2015 - 13:40   quote  deeplink  
pff misschien een eigen topic voor jullie twee ?
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:40 schreef nora het volgende:
pff misschien een eigen topic voor jullie twee ?
Nee laat maar..
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:34 schreef freakie het volgende:

[..]

Regelmatig verdedig ik dan wat jij zegt, dan moet je ook goed lezen.. Wat er zijn wel degelijk dingen waar weinig de het beleid van weinig aankopen etc goed vinden.

Maar hey, kerel, lezen is lastig ik weet het.
Ik zeg toch nergens dat daar waar je het doet, dat dit slecht is?

En inderdaad, in dit geval is lezen erg lastig, als je namelijk normaal zou typen is het makkelijker te begrijpen.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat daar waar je het doet, dat dit slecht is?

En inderdaad, in dit geval is lezen erg lastig, als je namelijk normaal zou typen is het makkelijker te begrijpen.
Tsja telefoon he;) Het werkt prima maar in de kou met trillende handen of onder het lopen even gauw.. We kennen het allemaal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 maart 2015 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:51 schreef freakie het volgende:

[..]

Tsja telefoon he;) Het werkt prima maar in de kou met trillende handen of onder het lopen even gauw.. We kennen het allemaal.
Misschien is het handig om je telefoon in de zak te steken als je op straat loopt. Voorkomt een hoop onnodige ongelukken! Dat ik dat nog tegen een leraar moet vertellen! ;-)
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 16:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien is het handig om je telefoon in de zak te steken als je op straat loopt. Voorkomt een hoop onnodige ongelukken! Dat ik dat nog tegen een leraar moet vertellen! ;-)
Haha, nee fietsen met je mobiel in je hand vind ik gevaarlijk. Oo ja en die kut oortjes met muziek, ik zeg dan ook vaak de eerste les dat ze muziek mogen luisteren maar doe je dat beantwoord ik geen vragen. Je gedraagt je in de klas maar een beetje normaal, je wilt mij niet horen dan wil ik jou ook niet horen haha.

Telefoons vind ik in principe geen probleem maar die rot muziek. Ik zie ze wel eens in een supermarkt lopen, ik zou het zelfs vreemd vinden. Muziek in je oren en een winkel doorlopen. Je hoort toch niks? Er zijn altijd wel mensen die je aanspreken. Gekkigheid.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 03 maart 2015 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 20:17 schreef infamous psv het volgende:

[..]

hahahahahaha
Weglachen kan natuurlijk ook....ook een vorm van onzekerheid 😉
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 maart 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Achterkamertjes politiek flikker toch op....wij zijn Ajax.....wat Wout zegt...Yelllelleee
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 maart 2015 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:
Achterkamertjes politiek flikker toch op....wij zijn Ajax.....wat Wout zegt...Yelllelleee
Back again ;-)

lekker man ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 maart 2015 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 23:00 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Back again ;-)

lekker man ;-)
Jij bent een gouwe ouwe....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 04 maart 2015 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij bent een gouwe ouwe....
Jij ook! Yelleleleeeeeeeeeeeee
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 06 maart 2015 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 09:01 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Jij ook! Yelleleleeeeeeeeeeeee
Woutje....proost pik...Yelleleleeeeeeeeeeeee
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 maart 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 22:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Woutje....proost pik...Yelleleleeeeeeeeeeeee
Peetje....kater man 😈 yelleleleleleleleeeeee
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 maart 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 10:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Peetje....kater man 😈 yelleleleleleleleeeeee
Die had ik ook vandaag....moest nog 160 km rijden ook....pfffff

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 1 maart 2015, 16:45); 1 - 3

0.0098910