|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
BREAKING | De Boer nog 'minimaal anderhalf jaar' bij Ajax (Ajaxfanatics.nl)
|
|
|
remco k
|
|
|
Frank de Boer fungeert ook volgend seizoen als trainer van Ajax, zo heeft hij vrijdag laten weten op een persconferentie.
"Ik vind dat Ajax duidelijkheid verdient. Dat wilde ik zelf ook", aldus De Boer, die de clubleiding eerder op de dag op de hoogte stelde van zijn beslissing. "Ik wilde mezelf rust geven. Er staat een goed fundament."
Afgelopen jaar stond De Boer in de belangstelling van Tottenham Hotspur, dat uiteindelijk koos voor Mauricio Pochettino.
"Momenteel speelt er helemaal niets", aldus de 44-jarige coach, wiens contract in 2017 afloopt. "Het is honderd procent zeker dat ik blijf bij Ajax. Ik zie hier nog heel veel perspectief, ik ben nog niet klaar bij deze club." Vier titels
De Boer werkt sinds december 2010 voor Ajax, waarmee hij in 2011, 2012, 2013 en 2014 de landstitel veroverde.
Momenteel bezetten de Amsterdammers de tweede plaats in de competitie, op veertien punten van koploper PSV, zondag de opponent in Eindhoven.
Donderdag bereikte Ajax ten koste van Legia Warschau de achtste finales van de Europa League, waarin Dnjepr Dnjepropetrovsk komende maand de tegenstander is.
bron
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijk, goed nieuws en mooi op tijd.. Ik denk dan ook dat er besloten is de selectie te vormen zoals de Boer dat graag wil zien.
Hopelijk leert ie wel van zijn fouten dit seizoen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 14:51 schreef remco k het volgende:Frank de Boer fungeert ook volgend seizoen als trainer van Ajax, zo heeft hij vrijdag laten weten op een persconferentie. "Ik vind dat Ajax duidelijkheid verdient. Dat wilde ik zelf ook", aldus De Boer, die de clubleiding eerder op de dag op de hoogte stelde van zijn beslissing. "Ik wilde mezelf rust geven. Er staat een goed fundament." Afgelopen jaar stond De Boer in de belangstelling van Tottenham Hotspur, dat uiteindelijk koos voor Mauricio Pochettino. "Momenteel speelt er helemaal niets", aldus de 44-jarige coach, wiens contract in 2017 afloopt. "Het is honderd procent zeker dat ik blijf bij Ajax. Ik zie hier nog heel veel perspectief, ik ben nog niet klaar bij deze club." Vier titels De Boer werkt sinds december 2010 voor Ajax, waarmee hij in 2011, 2012, 2013 en 2014 de landstitel veroverde. Momenteel bezetten de Amsterdammers de tweede plaats in de competitie, op twaalf punten van koploper PSV, zondag de opponent in Eindhoven. Donderdag bereikte Ajax ten koste van Legia Warschau de achtste finales van de Europa League, waarin Dnjepr Dnjepropetrovsk komende maand de tegenstander is. [/quote Goede zaak denk ik, eh Remco het aantal punten achter PSV is 14 .... helaas |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 14:57 schreef Peter1956 het volgende:quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 14:51 schreef remco k het volgende:Frank de Boer fungeert ook volgend seizoen als trainer van Ajax, zo heeft hij vrijdag laten weten op een persconferentie. "Ik vind dat Ajax duidelijkheid verdient. Dat wilde ik zelf ook", aldus De Boer, die de clubleiding eerder op de dag op de hoogte stelde van zijn beslissing. "Ik wilde mezelf rust geven. Er staat een goed fundament." Afgelopen jaar stond De Boer in de belangstelling van Tottenham Hotspur, dat uiteindelijk koos voor Mauricio Pochettino. "Momenteel speelt er helemaal niets", aldus de 44-jarige coach, wiens contract in 2017 afloopt. "Het is honderd procent zeker dat ik blijf bij Ajax. Ik zie hier nog heel veel perspectief, ik ben nog niet klaar bij deze club." Vier titels De Boer werkt sinds december 2010 voor Ajax, waarmee hij in 2011, 2012, 2013 en 2014 de landstitel veroverde. Momenteel bezetten de Amsterdammers de tweede plaats in de competitie, op twaalf punten van koploper PSV, zondag de opponent in Eindhoven. Donderdag bereikte Ajax ten koste van Legia Warschau de achtste finales van de Europa League, waarin Dnjepr Dnjepropetrovsk komende maand de tegenstander is. [/quote Goede zaak denk ik, eh Remco het aantal punten achter PSV is 14 .... helaas Goede zaak denk ik, eh Remco het aantal punten achter PSV is 14 .... helaas |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Remco plaatst gewoon een bericht van een andere site (Ajax Fanatics). Dat die nu telfoutjes maken :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 14:51 schreef remco k het volgende:Frank de Boer fungeert ook volgend seizoen als trainer van Ajax, zo heeft hij vrijdag laten weten op een persconferentie. "Ik vind dat Ajax duidelijkheid verdient. Dat wilde ik zelf ook", aldus De Boer, die de clubleiding eerder op de dag op de hoogte stelde van zijn beslissing. "Ik wilde mezelf rust geven. Er staat een goed fundament." Afgelopen jaar stond De Boer in de belangstelling van Tottenham Hotspur, dat uiteindelijk koos voor Mauricio Pochettino. "Momenteel speelt er helemaal niets", aldus de 44-jarige coach, wiens contract in 2017 afloopt. "Het is honderd procent zeker dat ik blijf bij Ajax. Ik zie hier nog heel veel perspectief, ik ben nog niet klaar bij deze club." Vier titels De Boer werkt sinds december 2010 voor Ajax, waarmee hij in 2011, 2012, 2013 en 2014 de landstitel veroverde. Momenteel bezetten de Amsterdammers de tweede plaats in de competitie, op twaalf punten van koploper PSV, zondag de opponent in Eindhoven. Donderdag bereikte Ajax ten koste van Legia Warschau de achtste finales van de Europa League, waarin Dnjepr Dnjepropetrovsk komende maand de tegenstander is. Waar is je bronvermelding whahahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je hebt gelijk sorry.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Staat erboven want via HL geplaatst. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik vind dit grandioos nieuws. Lekker vroeg, waardoor er veel duidelijk is. Daarnaast hebben hij en Marc Overmars diverse keren aangegeven om de selectie kwaliteitsimpulsen te gaan geven met ervaren en wat oudere spelers om de meer balans in de selectie / in het eerste elftal te krijgen. Hulde! Ik kijk met vertrouwen uit naar het volgende seizoen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Is in dit geval niet nodig. Dus je bericht schiet weer geen doel. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Trouwens blij met het nieuws! Nu je selectie op pijl brengen voor het nieuwe seizoen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Komt goed, Warrior :-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: weet ik. Boeit me oom niet was meer om te jennen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Nee komt namelijk uit op de reguliere site en niet direct bij het bericht. Maar leuk dat jullie er zo serieus op in gaan |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Tsja anders ga je er lekker serieus op in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou ik ga de polonaise lopen:D
Nu finale EL winnen en hots bots |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 17:24 schreef Brandje het volgende:[..] Nee komt namelijk uit op de reguliere site en niet direct bij het bericht. Maar leuk dat jullie er zo serieus op in gaan Blij dat jij blij bent. Waar je al niet gelukkig van kan worden. :) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 14:51 schreef remco k het volgende:Frank de Boer fungeert ook volgend seizoen als trainer van Ajax, zo heeft hij vrijdag laten weten op een persconferentie. "Ik vind dat Ajax duidelijkheid verdient. Dat wilde ik zelf ook", aldus De Boer, die de clubleiding eerder op de dag op de hoogte stelde van zijn beslissing. "Ik wilde mezelf rust geven. Er staat een goed fundament." Afgelopen jaar stond De Boer in de belangstelling van Tottenham Hotspur, dat uiteindelijk koos voor Mauricio Pochettino. "Momenteel speelt er helemaal niets", aldus de 44-jarige coach, wiens contract in 2017 afloopt. "Het is honderd procent zeker dat ik blijf bij Ajax. Ik zie hier nog heel veel perspectief, ik ben nog niet klaar bij deze club." Vier titels De Boer werkt sinds december 2010 voor Ajax, waarmee hij in 2011, 2012, 2013 en 2014 de landstitel veroverde. Momenteel bezetten de Amsterdammers de tweede plaats in de competitie, op veertien punten van koploper PSV, zondag de opponent in Eindhoven. Donderdag bereikte Ajax ten koste van Legia Warschau de achtste finales van de Europa League, waarin Dnjepr Dnjepropetrovsk komende maand de tegenstander is. bron Mooi nieuws en hij mag waarschijnlijk ook gaan investeren want anders was hij denk ik wel weg geweest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Van de kleine dingen in het leven |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 19:00 schreef Brandje het volgende:[..] Mooi nieuws en hij mag waarschijnlijk ook gaan investeren want anders was hij denk ik wel weg geweest. Ajax zou toch hetzelfde gaan doen als ze altijd al doen. Er zou ervaring komen maar ik denk eerder dan Frank heel veel potentie ziet in deze groep. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Weet ik, daarom zei ik ook sorry.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Goede zaak en lekker op tijd!!
Go ajax Go!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Waarschijnlijk ook met het oog op Jaap Stam. Kan die rustig zijn papieren halen en dan na volgend seizoen FdB opvolgen. Dan heeft Ajax nu even rust voor die periode en hetzelfde geldt voor Frank de Boer en Jaap Stam die beiden alvast weten waar ze aan toe zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Misschien dat Jaap aankomend seizoen al assistent wordt bij Frankie en Bergkamp naar Jong Ajax.Dit is een goede zaak hopelijk dat ze geleerd hebben van dit seizoen en goed weten waar de versterking moet komen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jaap Stam was al assistent bij Frank de Boer. De stap naar Jong Ajax was juist de stap voorwaarts voor hem. En dan Ulderink ernaast omdat die het papiertje heeft. Stam is ook actiever de laatste weken langs de lijn. In het begin vond ik hem tam en was het toch voornamelijk Ulderink die de boventoon vooerde maar je ziet Stam dat meer en meer doen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
'Schöne was een betere spits dan Milik, volgens De Boer. Onzin natuurlijk'
Arek Milik haalde de afgelopen tien dagen zijn gram en lijkt weer eerste spits van Ajax te zijn. De Pool werd aan het begin van de maand februari geslachtofferd ten faveure van Lasse Schöne, die een aantal keer als spits aan de wedstrijd begon. Een warrige keuze, vindt tv-analyticus Wim Kieft, die de Pool in de laatste drie wedstrijden vier keer zag scoren
In zijn column in De Telegraaf noemt hij het beleid van De Boer van de afgelopen maanden 'soms onnavolgbaar'. "Schöne was op een gegeven moment een betere spits dan Milik, volgens De Boer. Onzin natuurlijk", vindt de oud-international. "Maar Schöne redt met zijn kwaliteiten zijn trainer op een voor hem vreemde positie en wordt vervolgens op de bank gezet. Lekker voor zo'n speler, die zijn trainer altijd heeft gesteund."
Ook het passeren van Niklas Moisander voor de duels met Legia Warschau vindt Kieft vreemd. De Fin wilde aanvankelijk in de winter vertrekken, maar kreeg te horen dat hij niet weg mocht. Vervolgens belandde hij volgens Kieft 'zonder duidelijke argumenten' op de bank. "Terwijl De Boer zeurpiet Boilesen aanvoerder maakt en de hand boven het hoofd houdt."
Bron
Ooo man.. Sorry weet niet een bron neer te zetten maar heef die Wim Kieft wel een beeld van de contracten bij Ajax?
Edit, gedaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door freakie -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach... Wim Kieft. Heeft z'n leven naar de klote geholpen met drugs en moet nu vooral zorgen dat hij in de picture blijft. En daar passen dit soort uitspraken bij waarbij hij een wat unieke interpretatie hanteerd van hetgeen De Boer eigenlijk heeft gezegd.
Overigens kan ik mij wel vinden in het idee dat het wisselen tussen Schone en Milik (en het uitblijven van een kans voor Zickovic) waarig is en niet handig is. Maar verder staat hier best het een en ander wat ik toch in de catagorie stemmingmakerij schaar. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 16:59 schreef Eide het volgende:Ach... Wim Kieft. Heeft z'n leven naar de klote geholpen met drugs en moet nu vooral zorgen dat hij in de picture blijft. En daar passen dit soort uitspraken bij waarbij hij een wat unieke interpretatie hanteerd van hetgeen De Boer eigenlijk heeft gezegd. Overigens kan ik mij wel vinden in het idee dat het wisselen tussen Schone en Milik (en het uitblijven van een kans voor Zickovic) waarig is en niet handig is. Maar verder staat hier best het een en ander wat ik toch in de catagorie stemmingmakerij schaar. Ja das wat ik ook wel begrijp, alleen ja dat kan iedereen nou zien. Hetgeen over Schone en Moisander is al 10 keer uitgelegd door Frank de Boer, als iemand contract afloopt en niet veel beter is dan zijn concurrent gaat de speler met een aflopend contract op de bank.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door freakie -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zeker en let op, zondag staat Moisander daar "gewoon" weer. En je moet niet gek opkijken als hij daar samen met Van der Hoorn staat. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 16:44 schreef freakie het volgende:'Schöne was een betere spits dan Milik, volgens De Boer. Onzin natuurlijk'Arek Milik haalde de afgelopen tien dagen zijn gram en lijkt weer eerste spits van Ajax te zijn. De Pool werd aan het begin van de maand februari geslachtofferd ten faveure van Lasse Schöne, die een aantal keer als spits aan de wedstrijd begon. Een warrige keuze, vindt tv-analyticus Wim Kieft, die de Pool in de laatste drie wedstrijden vier keer zag scoren In zijn column in De Telegraaf noemt hij het beleid van De Boer van de afgelopen maanden 'soms onnavolgbaar'. "Schöne was op een gegeven moment een betere spits dan Milik, volgens De Boer. Onzin natuurlijk", vindt de oud-international. "Maar Schöne redt met zijn kwaliteiten zijn trainer op een voor hem vreemde positie en wordt vervolgens op de bank gezet. Lekker voor zo'n speler, die zijn trainer altijd heeft gesteund." Ook het passeren van Niklas Moisander voor de duels met Legia Warschau vindt Kieft vreemd. De Fin wilde aanvankelijk in de winter vertrekken, maar kreeg te horen dat hij niet weg mocht. Vervolgens belandde hij volgens Kieft 'zonder duidelijke argumenten' op de bank. "Terwijl De Boer zeurpiet Boilesen aanvoerder maakt en de hand boven het hoofd houdt." BronOoo man.. Sorry weet niet een bron neer te zetten maar heef die Wim Kieft wel een beeld van de contracten bij Ajax? Edit, gedaan. Dat soort gasten neem ik al jaren niet serieus! Hebben het verstand terwijl ze alles enkel en alleen van de zijlijn roepen! Net als wij dus! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 17:19 schreef Eide het volgende:Zeker en let op, zondag staat Moisander daar "gewoon" weer. En je moet niet gek opkijken als hij daar samen met Van der Hoorn staat. Ja dat heb ik bij het PSV-Ajax topic ook al gezegd.. haha |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 10:40 schreef Eide het volgende:Jaap Stam was al assistent bij Frank de Boer. De stap naar Jong Ajax was juist de stap voorwaarts voor hem. En dan Ulderink ernaast omdat die het papiertje heeft. Stam is ook actiever de laatste weken langs de lijn. In het begin vond ik hem tam en was het toch voornamelijk Ulderink die de boventoon vooerde maar je ziet Stam dat meer en meer doen. Assistent-trainer Jaap Stam, die Jong Ajax dit seizoen samen met Andries Ulderink onder zijn hoede heeft, mag van de KNVB en de belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal niet meer zo nadrukkelijk coachen tijdens wedstrijden. De licentievoorwaarden zijn aangescherpt, meldt De Telegraaf.
© ANP Stam heeft het hoogste trainersdiploma nog niet gehaald, al besloot de KNVB deze week wel dat de oud-verdediger op basis van zijn verleden in aanmerking komt voor een cursus op maat. ,,Bij Sparta - Jong Ajax heb ik anderhalf uur tegen de welgevormde schedel van Jaap aangekeken, terwijl de schedel van Aldries Ulderink, op papier de hoofdcoach, maar twee keer voorbijkwam. Toen hij het veld opkwam en er weer afging", zegt CBV-voorzitter Leo Beenhakker in de krant. 'Don Leo' vindt dat de CBV in de maling is genomen en ook zou de KNVB slap met de kwestie zijn omgegaan.
Na overleg met de bond zijn de licentievoorwaarden aangepast. De nieuwe voorwaarden zijn sinds januari van kracht. Maandag, tijdens het duel Jong Ajax - Roda JC (3-3), was Ulderink dan ook degene die langs het veld stond te coachen. Het gaat Beenhakker niet om Stam, benadrukt hij. ,,Het is ons om de vakbroeders te doen die wel aan alle voorwaarden voldoen."
http://www.parool.nl/parool/nl/11/SPORT/article/detail/3853864/2015/02/18/KNVB-Stam-mag-niet-zo-nadrukkelijk-coachen.dhtml
Dat nadrukkelijke coachen zal helaas weer minde worden |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Frank is gewoon onnavolgbaar . Even mijn opstelling Cillissen van Rhijn -Veltman-Viergever-Riedewalt. Klaasen ( indien fit) anders Serero Bazoer --------------Sinkgraven El Ghazi Milik Kisnha |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 16:59 schreef Eide het volgende:Ach... Wim Kieft. Heeft z'n leven naar de klote geholpen met drugs en moet nu vooral zorgen dat hij in de picture blijft. En daar passen dit soort uitspraken bij waarbij hij een wat unieke interpretatie hanteerd van hetgeen De Boer eigenlijk heeft gezegd. Overigens kan ik mij wel vinden in het idee dat het wisselen tussen Schone en Milik (en het uitblijven van een kans voor Zickovic) waarig is en niet handig is. Maar verder staat hier best het een en ander wat ik toch in de catagorie stemmingmakerij schaar. Heeft toch gewoon gelijk in deze en wat hij heeft gedaan in zijn verleden doet 0,0 af dat Kieft gewoon zijn mening mag geven. Schone speelde al tijden als een natte krant op rechts en mag dan, waarschijnlijk voor bewezen diensten, nog in de spits opdraven en heeft daar drie wedstrijden gespeeld daar en precies 20 minuten, uit tegen GAE, aardig gespeeld. Voor de rest was het ruk met hem Dus ondanks dat Kieft het misschien wat krom uitdrukt heeft hij gewoon gelijk |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nee, want dat zegt Kieft niet. Hij verdraait de woorden van FdB die keer na keer daar uitleg over heeft gegeven. En dat verdraait Kieft heel bewust. En dat noem ik stemmingmakerij. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 18:51 schreef Eide het volgende:Nee, want dat zegt Kieft niet. Hij verdraait de woorden van FdB die keer na keer daar uitleg over heeft gegeven. En dat verdraait Kieft heel bewust. En dat noem ik stemmingmakerij. niet van de lange tenen hebben joh. Kieft wil er alleen mee zeggen dat Milik een betere optie is in de spits dan Schone en daar heeft hij gelijk in Want dat bewijst Milik ook. FdB wilde een een Siemens de Jong effect krijgen met Schone en dat is totaal verkeerd uitgepakt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat zal, maar hij schrijft "Schöne was op een gegeven moment een betere spits dan Milik, volgens De Boer". Lulkoek. En Moisander "'zonder duidelijke argumenten' op de bank". Even zo goed lulkoek. Dan probeer je iets te creeeren wat er niet is. Stemmingmakerij.
Kieft heeft een mening. Moet hij ook vooral voor uitkomen, maar zodra mensen bewust dingen gaan verdraaien word ik achterdochtig. Daar zit namelijk een reden achter. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 16:59 schreef Eide het volgende:Ach... Wim Kieft. Heeft z'n leven naar de klote geholpen met drugs en moet nu vooral zorgen dat hij in de picture blijft. En daar passen dit soort uitspraken bij waarbij hij een wat unieke interpretatie hanteerd van hetgeen De Boer eigenlijk heeft gezegd. Overigens kan ik mij wel vinden in het idee dat het wisselen tussen Schone en Milik (en het uitblijven van een kans voor Zickovic) waarig is en niet handig is. Maar verder staat hier best het een en ander wat ik toch in de catagorie stemmingmakerij schaar. Ik heb zijn boek gelezen en was daar behoorlijk van onder de indruk....vergeleken met hem ben ik een padvindertje....toch heb ik sympathie voor hem |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tja, het boek van Andy van der Meijde was ik ook van onder de indruk. Maar ik vind em nog steeds een domme lul. Gelukkig vind Andy dat ook van zichzelf ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 20:36 schreef Eide het volgende:Tja, het boek van Andy van der Meijde was ik ook van onder de indruk. Maar ik vind em nog steeds een domme lul. Gelukkig vind Andy dat ook van zichzelf ;) Daar ben ik het dan weer mee eens ;-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 19:24 schreef Brandje het volgende:[..] niet van de lange tenen hebben joh. Kieft wil er alleen mee zeggen dat Milik een betere optie is in de spits dan Schone en daar heeft hij gelijk in Want dat bewijst Milik ook. FdB wilde een een Siemens de Jong effect krijgen met Schone en dat is totaal verkeerd uitgepakt. Hij zegt in dat Artikel toch vrij weinig over die 'Spits" positie. Hij zegt eerder iets verkeerds over het wisselen en dat de sterkhouders er ineens uitgingen. Dat is bullshit, de Boer heeft altijd gezegd dat in de vorm van Moisander en Schone er een langer contract moet komen willen die 2 spelen. Ze hebben dat nu niet en ze spelen niet goed, ja daar ga je niet meer een team op bouwen.
Het is dan toch vrij logisch dat ze niet spelen? Maar Wim Kieft vind het raar. Hij weet gewoon niet wat er gezegd is door de Boer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 17:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat soort gasten neem ik al jaren niet serieus! Hebben het verstand terwijl ze alles enkel en alleen van de zijlijn roepen! Net als wij dus! In principe is iedere voetbal supporter daarin hetzelfde. Iedereen heeft een mening. En meer dan dat is het niet, sommige meningen krijgen veel volgers en anderen totaal niet..
En dat wat die zogenaamde analisten allemaal melden over het spelletje op zich, is in mijn ogen dan ook niets meer waar dan dat jij of ik het zeg.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 22:25 schreef remco k het volgende:[..] In principe is iedere voetbal supporter daarin hetzelfde. Iedereen heeft een mening. En meer dan dat is het niet, sommige meningen krijgen veel volgers en anderen totaal niet.. En dat wat die zogenaamde analisten allemaal melden over het spelletje op zich, is in mijn ogen dan ook niets meer waar dan dat jij of ik het zeg.. Dat zeg ik toch???? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik vind Frank een norse ouwe vent, die gaat Ajax niet meer beter maken.....ik ben zelf een tweeling....ik heb de klappen van het leven mee gemaakt, mijn broer niet. Ik denk dat Ronald het beter gaat doen als zijn (ideale schoonzoon broertje) Op je bek gaan daar leer je van....van mij mag Frank oprotten met zijn paai verhalen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oja....Stam ook, die voelt zich te groot voor de schoolbanken...optyfen, Ajax onwaardig |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 23:35 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik vind Frank een norse ouwe vent, die gaat Ajax niet meer beter maken.....ik ben zelf een tweeling....ik heb de klappen van het leven mee gemaakt, mijn broer niet. Ik denk dat Ronald het beter gaat doen als zijn (ideale schoonzoon broertje) Op je bek gaan daar leer je van....van mij mag Frank oprotten met zijn paai verhalen :| |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 23:35 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik vind Frank een norse ouwe vent, die gaat Ajax niet meer beter maken.....ik ben zelf een tweeling....ik heb de klappen van het leven mee gemaakt, mijn broer niet. Ik denk dat Ronald het beter gaat doen als zijn (ideale schoonzoon broertje) Op je bek gaan daar leer je van....van mij mag Frank oprotten met zijn paai verhalen Whahahaha lekker ongegeneerd uit halen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha goed in vorm narreke... |
|
|
|