BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eens/Oneens?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2015 - 09:30   quote  deeplink  
Kan Rutten niet beter direct oprotten als v. Gastel de nieuwe trainer word? Dan kan v.Gastel alvast met zijn visie gaan werken. Is een voordeel voor volgend seizoen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 28 februari 2015 - 09:37   quote  deeplink  
Natuurlijk mee eens.
En JP kan laten zien of hij ook volgend seizoen erbij moet pakken.
Niet weer een passant maar een clubman, en de doelen iets lager stellen.
En scheelt een hoog salaris.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2015 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 09:37 schreef FR-Henk het volgende:
Natuurlijk mee eens.
En JP kan laten zien of hij ook volgend seizoen erbij moet pakken.
Niet weer een passant maar een clubman, en de doelen iets lager stellen.
En scheelt een hoog salaris.
Wij zijn het volledig eens.
Kan de spelersgroep ook al aan zijn werkwijze wennen.
Kost je waarschijnlijk wel een afkoopsom voor die slissert.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 28 februari 2015 - 10:01   quote  deeplink  
Liever een afkoopsom.
Kan JP nu al gaan bouwen, met jeugd erbij.
Met Rutten wordt het alleen maar meer irriteren.
Alexi
 Alexi - zaterdag 28 februari 2015 - 10:11   quote  deeplink  
Ben ik het helemaal mee eens.
Dit werkt alleen maar dempend op de groep lijkt mij.
van Gastel kan zich dan goed voorbereiden op het volgende seizoen, als dat de bedoeling is tenminste en niet al Ron Jans benaderd is eventueel..
Niet weer een tussenpaus maar voor een langer termijn, dat geeft rust in de tent.
Appie53
 Appie53 - zaterdag 28 februari 2015 - 10:11   quote  deeplink  
Hou toch op man, de hele club is verziekt door de aanhang, in plaats van in de spiegel te kijken wordt de trainer afgezeikt en kan oprotten. Na 45j trouw aan mijn club wordt alles aan de kloetn geholpen door die zogenaamde geweldige aanhang. Rutten moet blijven, aanhang oprotten!
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 28 februari 2015 - 10:21   quote  deeplink  
Appie, je hebt gelijk, maar het is helaas niet de realiteit. Wij waren in de jaren '50 ook niet altijd lieverdjes (rock en roll-rellen op de Beyerlandselaan)maar wat nu gebeurt durfden wij zelfs niet aan te denken. Wat een klotenmentaliteit van die nepsupporters.
Appie53
 Appie53 - zaterdag 28 februari 2015 - 10:28   quote  deeplink  
Ik vind dit zo slecht allemaal, ik baal van mijn club op dit moment. Ik kan me niet herinneren in welk seizoen dan ook, dat we Ajax zo de baas waren. Deed de trainer het toen ook slecht dan?
Nee Rutten heeft geprobeerd alles uit deze groep te halen, dit met een wel zeer beperkte aanval!
En om dan al dat gezeik over oprotten trainer, Immers moet oprotten en die moet oprotten, nee SUPPORTERS van niks!!!!!!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 28 februari 2015 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 10:28 schreef Appie53 het volgende:
Ik vind dit zo slecht allemaal, ik baal van mijn club op dit moment. Ik kan me niet herinneren in welk seizoen dan ook, dat we Ajax zo de baas waren. Deed de trainer het toen ook slecht dan?
Nee Rutten heeft geprobeerd alles uit deze groep te halen, dit met een wel zeer beperkte aanval!
En om dan al dat gezeik over oprotten trainer, Immers moet oprotten en die moet oprotten, nee SUPPORTERS van niks!!!!!!!!!!!!!!
Hoezo de baas, thuis verloren, uit gelijk.
Na de nederlaag bij PSV lijkt de inspiratie gewoon weg bij het team, voor een wedstrijd als tegen Roma kunnen ze zich nog wel opladen maar ik zie PSV thuis bezorgt tegemoet.
Natuurlijk probeert hij alles uit de groep te halen maar hij faalt daar jammerlijk in. Je ziet steeds meer spelers onzeker worden en hun niveau niet halen. Hij vind zichzelf belangrijker dan de club (zie soap om de contract verlenging) en voert een discutabel wissel beleid.

Het achterlijke gedeelte van de Feyenoord aanhang zal genoeg topics opleveren hier, maar heeft met deze discussie niks te maken.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 februari 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 10:28 schreef Appie53 het volgende:
Ik vind dit zo slecht allemaal, ik baal van mijn club op dit moment. Ik kan me niet herinneren in welk seizoen dan ook, dat we Ajax zo de baas waren. Deed de trainer het toen ook slecht dan?
Nee Rutten heeft geprobeerd alles uit deze groep te halen, dit met een wel zeer beperkte aanval!
En om dan al dat gezeik over oprotten trainer, Immers moet oprotten en die moet oprotten, nee SUPPORTERS van niks!!!!!!!!!!!!!!
Daar is hij dan de uber supporter.
De man die we allemaal moeten volgen.

Nou mijnheer uber. Jij wilt blijkbaar door met leiding die zijn eigen jeugd wil verkwanselen en matige spelers wil aanschaffen.

Chapeau.
Els
 Els - zaterdag 28 februari 2015 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 09:55 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Wij zijn het volledig eens.
Kan de spelersgroep ook al aan zijn werkwijze wennen.
Kost je waarschijnlijk wel een afkoopsom voor die slissert.
Dat geld ben je toch kwijt, of omdat hij nutteloos op de bank zit, of als afkoopsom. Doe dan dat laatste maar.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 februari 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 11:20 schreef Els het volgende:

[..]

Dat geld ben je toch kwijt, of omdat hij nutteloos op de bank zit, of als afkoopsom. Doe dan dat laatste maar.
Lijkt mij ook beter, zijn aanblijven gaat alleen maar averechts werken bij het publiek en de spelers..
Els
 Els - zaterdag 28 februari 2015 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 11:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Lijkt mij ook beter, zijn aanblijven gaat alleen maar averechts werken bij het publiek en de spelers..
En er is nu al hoogspanning genoeg.
Barabas
 Barabas - zaterdag 28 februari 2015 - 11:26   quote  deeplink  
Zagen jullie ook hoe goed Tonny was tegen Roma? Zou hij geweten hebben dat Fred vertrekt?

Ik zeg: Weg met Fred. Krediet verspeeld, want hij zegt nu gewoon geen vertrouwen te hebben dat deze selectie niet goed genoeg is.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 februari 2015 - 11:26   quote  deeplink  
En dat word alleen maar erger zeker als het ook nog eens niet mee mocht gaan zitten..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 februari 2015 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 11:26 schreef Barabas het volgende:
Zagen jullie ook hoe goed Tonny was tegen Roma? Zou hij geweten hebben dat Fred vertrekt?

Ik zeg: Weg met Fred. Krediet verspeeld, want hij zegt nu gewoon geen vertrouwen te hebben dat deze selectie niet goed genoeg is.
Nee dat zag ik niet..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 februari 2015 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 11:26 schreef Barabas het volgende:
Zagen jullie ook hoe goed Tonny was tegen Roma? Zou hij geweten hebben dat Fred vertrekt?

Ik zeg: Weg met Fred. Krediet verspeeld, want hij zegt nu gewoon geen vertrouwen te hebben dat deze selectie niet goed genoeg is.
Nee, vond m maar matig..
Appie53
 Appie53 - zaterdag 28 februari 2015 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 11:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Daar is hij dan de uber supporter.
De man die we allemaal moeten volgen.

Nou mijnheer uber. Jij wilt blijkbaar door met leiding die zijn eigen jeugd wil verkwanselen en matige spelers wil aanschaffen.

Chapeau.
Uber nee, alles afzeiken is zo gemakkelijk, negatief zijn, nou dat draagt bij.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 februari 2015 - 11:53   quote  deeplink  
Helemaal mee eens, gooi die Rutten en ZIJN assistent gelijk op straat en laat JP en Gio het verder maar afmaken ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door lijdensweg --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 februari 2015 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 11:48 schreef Appie53 het volgende:

[..]

Uber nee, alles afzeiken is zo gemakkelijk, negatief zijn, nou dat draagt bij.
Ik kan ook verdomd weinige positieve aanknopingspunten vinden op dit moment
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 februari 2015 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 11:26 schreef Barabas het volgende:
Zagen jullie ook hoe goed Tonny was tegen Roma? Zou hij geweten hebben dat Fred vertrekt?

Ik zeg: Weg met Fred. Krediet verspeeld, want hij zegt nu gewoon geen vertrouwen te hebben dat deze selectie niet goed genoeg is.
Met welke bril heb jij gekeken dan?
Appie53
 Appie53 - zaterdag 28 februari 2015 - 11:54   quote  deeplink  
En ik wil helemaal niet door met deze leiding, maar geef eens toe man dat deze groep ook zeer matig is.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 februari 2015 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 11:54 schreef Appie53 het volgende:
En ik wil helemaal niet door met deze leiding, maar geef eens toe man dat deze groep ook zeer matig is.
75% van de selectie is prima eredivisie .materiaal.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 februari 2015 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 10:28 schreef Appie53 het volgende:
Ik vind dit zo slecht allemaal, ik baal van mijn club op dit moment. Ik kan me niet herinneren in welk seizoen dan ook, dat we Ajax zo de baas waren. Deed de trainer het toen ook slecht dan?
Nee Rutten heeft geprobeerd alles uit deze groep te halen, dit met een wel zeer beperkte aanval!
En om dan al dat gezeik over oprotten trainer, Immers moet oprotten en die moet oprotten, nee SUPPORTERS van niks!!!!!!!!!!!!!!
Rutten: oprotten
Greveraars: oprotten
Lodewijks: oprotten
Ímmers: oprotten
Nelom: oprotten
Boulahrouz: oprotten
Mulder: oprotten
Wilkshire: oprotten
te Vrede: oprotten
Verhoek: oprotten
Kazim: oprotten

Is het duidelijk genoeg voor jou? Oprotten dan ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 februari 2015 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 10:11 schreef Appie53 het volgende:
Hou toch op man, de hele club is verziekt door de aanhang, in plaats van in de spiegel te kijken wordt de trainer afgezeikt en kan oprotten. Na 45j trouw aan mijn club wordt alles aan de kloetn geholpen door die zogenaamde geweldige aanhang. Rutten moet blijven, aanhang oprotten!
Een deel ( DIE DEBIELEN ) moeten inderdaad oprotten, de rest zijn meelopers ... Als niemand iets doet , dan blijven die meelopers ook rustig!!
Appie53
 Appie53 - zaterdag 28 februari 2015 - 12:00   quote  deeplink  
Wat een lijdensweg.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 februari 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 11:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Rutten: oprotten
Greveraars: oprotten
Lodewijks: oprotten
Ímmers: oprotten
Nelom: oprotten
Boulahrouz: oprotten
Mulder: oprotten
Wilkshire: oprotten
te Vrede: oprotten
Verhoek: oprotten
Kazim: oprotten

Is het duidelijk genoeg voor jou? Oprotten dan ...
Haha wat een lul ben jij ook, je vergeet Mulder..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 februari 2015 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 12:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Haha wat een lul ben jij ook, je vergeet Mulder..
Nee nee , goed lezen blinde!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 februari 2015 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 12:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee nee , goed lezen blinde!!
Las erover heen, had wel verwacht dat het in hoofdletters zou staan😁
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 februari 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 12:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Las erover heen, had wel verwacht dat het in hoofdletters zou staan😁
Hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 10:11 schreef Appie53 het volgende:
Hou toch op man, de hele club is verziekt door de aanhang, in plaats van in de spiegel te kijken wordt de trainer afgezeikt en kan oprotten. Na 45j trouw aan mijn club wordt alles aan de kloetn geholpen door die zogenaamde geweldige aanhang. Rutten moet blijven, aanhang oprotten!
Ben jij blind of heb je gewoon oogkleppen op? Rutten gaat sowieso. De vraag is of we hem dan nu moeten laten gaan zodat we kunnen bouwen voor volgend seizoen als v.Gastel de trainer word. Het was een vraagstelling en geen verwijt. Jij leest zo slecht dat je net zo'n hersenloze lijkt als wat jij van de aanhang vind.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door Feyenoord till i die --
Els
 Els - zaterdag 28 februari 2015 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 12:25 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ben jij blind of heb je gewoon oogkleppen op? Rutten gaat sowieso. De vraag is of we hem dan nu moeten laten gaan zodat we kunnen bouwen voor volgend seizoen als v.Gastel de trainer word. Het was een vraagstelling en geen verwijt. Jij leest zo slecht dat je net zo'n hersenloze lijkt als wat jij van de aanhang vind.
Ik vind dat Rutten moet gaan. Om 2 redenen. De reden die jij geeft, opbouw naar volgend seizoen. Maar ook omdat je vaak ziet dat een afscheid nemende trainer de ploeg niet meer kan raken. Zie bijvoorbeeld van Marwijk bij Feyenoord. Uitzondering is dan Koeman afgelopen jaar.
Versterkend hierin vind ik de tendens van de elftallen van Rutten na de winterstop, maar ook dat twijfelende van hem. Ik zie dat steeds meer terug in het elftal.
Ik denk ook dat Van Geel dit seizoen goed moet evalueren: Is het wel zo handig geweest om de versterkingen pas zo laat te laten komen? Hoe kan dat anders? Is het verstandig om een elftal in (weder)opbouw met zo'n hoge doelstelling op te zadelen? Was het fair naar de coach? Zelfs al is de doelstelling in lijn met de status van de club.
En Rutten moet ook even nadenken. Hoe komt het dat mijn teams zo terugvallen? Wat doet mijn uitstraling in de media met een club? Waarom heb ik zo'n slechte relatie met de lokale zender?
En de supporters moeten nadenken. Gaan we terug naar de status van 'de beste supporters van het land', worden we zoals de cynische, verwende Ajax-aanhang of starten we een slopersbedrijf.
Een rotseizoen, dit seizoen, maar wel een leerzaam seizoen. Ik hoop dat iedereen bereid is de les te leren.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2015 - 12:52   quote  deeplink  
Perfect verwoord Els. Geen woord waar ik het niet mee eens ben.
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 28 februari 2015 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 12:48 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind dat Rutten moet gaan. Om 2 redenen. De reden die jij geeft, opbouw naar volgend seizoen. Maar ook omdat je vaak ziet dat een afscheid nemende trainer de ploeg niet meer kan raken. Zie bijvoorbeeld van Marwijk bij Feyenoord. Uitzondering is dan Koeman afgelopen jaar.
Versterkend hierin vind ik de tendens van de elftallen van Rutten na de winterstop, maar ook dat twijfelende van hem. Ik zie dat steeds meer terug in het elftal.
Ik denk ook dat Van Geel dit seizoen goed moet evalueren: Is het wel zo handig geweest om de versterkingen pas zo laat te laten komen? Hoe kan dat anders? Is het verstandig om een elftal in (weder)opbouw met zo'n hoge doelstelling op te zadelen? Was het fair naar de coach? Zelfs al is de doelstelling in lijn met de status van de club.
En Rutten moet ook even nadenken. Hoe komt het dat mijn teams zo terugvallen? Wat doet mijn uitstraling in de media met een club? Waarom heb ik zo'n slechte relatie met de lokale zender?
En de supporters moeten nadenken. Gaan we terug naar de status van 'de beste supporters van het land', worden we zoals de cynische, verwende Ajax-aanhang of starten we een slopersbedrijf.
Een rotseizoen, dit seizoen, maar wel een leerzaam seizoen. Ik hoop dat iedereen bereid is de les te leren.
Els, je wordt steeds beter. Helemaal eens.
broer van Ted
 broer van Ted - zaterdag 28 februari 2015 - 12:59   quote  deeplink  
Aboutaled. Heeft geschokt zitten kijken ! Zijn commentaar op de rellen dat de media schuld heeft klopt als een bus !
Voor ik in de bus naar Luik kon gaan plaats nemen werd er door een deel gezongen A. Vuile vieze K.jood . Nu gaat deze man het regelen voor alle welwillenden. Ik ben er blij mee . Want het is niet leuk meer in het stadion . Vuurwerkbommen ben je wel goed bij je hoofd .
Snap goed dat Fredje denkt weg wezen . Nu van Geel er achteraan en Knudde ook wat mij aangaat . De spelers tja ik ben geen deskundige de ene week speelt hij goed en de andere week raakt tie geen pepernoot . Laat v.Gastel het maar doen dan lijkt me prima oplossing als hij het wil doen hoor! Is dat al bekend . Fijne dag allemaal .
Els
 Els - zaterdag 28 februari 2015 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 12:59 schreef broer van Ted het volgende:
Aboutaled. Heeft geschokt zitten kijken ! Zijn commentaar op de rellen dat de media schuld heeft klopt als een bus !
Voor ik in de bus naar Luik kon gaan plaats nemen werd er door een deel gezongen A. Vuile vieze K.jood . Nu gaat deze man het regelen voor alle welwillenden. Ik ben er blij mee . Want het is niet leuk meer in het stadion . Vuurwerkbommen ben je wel goed bij je hoofd .
Snap goed dat Fredje denkt weg wezen . Nu van Geel er achteraan en Knudde ook wat mij aangaat . De spelers tja ik ben geen deskundige de ene week speelt hij goed en de andere week raakt tie geen pepernoot . Laat v.Gastel het maar doen dan lijkt me prima oplossing als hij het wil doen hoor! Is dat al bekend . Fijne dag allemaal .
Misschien ook iets respectvoller als je Gudde gewoon Gudde noemt. Hoe je ook over de man denkt, dat kan op een normale manier geuit worden.
En de media werkt niet echt de-escalerend. Maar z ehebben er geen schuld aan. iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 28 februari 2015 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 10:11 schreef Appie53 het volgende:
Hou toch op man, de hele club is verziekt door de aanhang, in plaats van in de spiegel te kijken wordt de trainer afgezeikt en kan oprotten. Na 45j trouw aan mijn club wordt alles aan de kloetn geholpen door die zogenaamde geweldige aanhang. Rutten moet blijven, aanhang oprotten!
Start je eigen club met Rutten zou ik zeggen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 28 februari 2015 - 13:16   quote  deeplink  
Zowel Gudde als Van Geel hebben topprestaties geleverd.

Tik alles maar eens af wat ze voor hun kiezen hebben gekregen vanaf het moment dat ze zijn aangesteld.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 februari 2015 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 13:16 schreef Barabas het volgende:
Zowel Gudde als Van Geel hebben topprestaties geleverd.

Tik alles maar eens af wat ze voor hun kiezen hebben gekregen vanaf het moment dat ze zijn aangesteld.
Eens maar v.Geel heeft dit jaar wel steken laten vallen.
Dat zal hij zelf ook wel inzien. (hoop ik)
van geil
 van geil - zaterdag 28 februari 2015 - 17:03   quote  deeplink  
t zijn eerder miskleumen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 februari 2015 - 17:16   quote  deeplink  
Miskleunen.
van geil
 van geil - zaterdag 28 februari 2015 - 17:37   quote  deeplink  
kleumen want het is koud buiten
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 28 februari 2015 - 17:40   quote  deeplink  
Klunen als het nog kouder wordt.
van geil
 van geil - zaterdag 28 februari 2015 - 17:41   quote  deeplink  
hahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 februari 2015 - 17:42   quote  deeplink  
Eens😂
the artist
 the artist - zaterdag 28 februari 2015 - 17:51   quote  deeplink  
lijdensweg
stuur prive bericht
sinds 18-06-2011 , 13219 posts

lijdensweg - zaterdag 28 februari 2015 - 11:57 quote deeplink

quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 10:28 schreef Appie53 het volgende:
Ik vind dit zo slecht allemaal, ik baal van mijn club op dit moment. Ik kan me niet herinneren in welk seizoen dan ook, dat we Ajax zo de baas waren. Deed de trainer het toen ook slecht dan?
Nee Rutten heeft geprobeerd alles uit deze groep te halen, dit met een wel zeer beperkte aanval!
En om dan al dat gezeik over oprotten trainer, Immers moet oprotten en die moet oprotten, nee SUPPORTERS van niks!!!!!!!!!!!!!!

Rutten: oprotten
Greveraars: oprotten
Lodewijks: oprotten
Ímmers: oprotten
Nelom: oprotten
Boulahrouz: oprotten
Mulder: oprotten
Wilkshire: oprotten
te Vrede: oprotten
Verhoek: oprotten
Kazim: oprotten

Is het duidelijk genoeg voor jou? Oprotten dan ...

Lijdensweg oprotten
negatieve zoutzak
je kan alleen maar alles opzeiken
ga in de arena zitten daar pas je goed bij
van geil
 van geil - zaterdag 28 februari 2015 - 17:52   quote  deeplink  
is opzeiken de overtreffende trap van afzeiken ?
the artist
 the artist - zaterdag 28 februari 2015 - 17:53   quote  deeplink  
Appie53 - zaterdag 28 februari 2015 - 10:28 quote deeplink
Ik vind dit zo slecht allemaal, ik baal van mijn club op dit moment. Ik kan me niet herinneren in welk seizoen dan ook, dat we Ajax zo de baas waren. Deed de trainer het toen ook slecht dan?
Nee Rutten heeft geprobeerd alles uit deze groep te halen, dit met een wel zeer beperkte aanval!
En om dan al dat gezeik over oprotten trainer, Immers moet oprotten en die moet oprotten, nee SUPPORTERS van niks!!!!!!!!!!!!!!

en hier ben ik het 100% mee eens
the artist
 the artist - zaterdag 28 februari 2015 - 17:54   quote  deeplink  
van geil - zaterdag 28 februari 2015 - 17:52 quote deeplink
is opzeiken de overtreffende trap van afzeiken ?

hh bedoelde afzeiken dus, sorry
raak geirriteerd van die vent
van geil
 van geil - zaterdag 28 februari 2015 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 17:54 schreef the artist het volgende:
van geil - zaterdag 28 februari 2015 - 17:52 quote deeplink
is opzeiken de overtreffende trap van afzeiken ?

hh bedoelde afzeiken dus, sorry
raak geirriteerd van die vent
was n geintje, ik tik zo vaak er naast.
:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eens/Oneens?









0.0059459