|
|
theezakje
|
|
|
Alstublieft Feyenoord(van Geel) haal deze speler nu het nog kan voor een betaalbare prijs. Jullie zoeken een spits, dit is er echt een. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Je bedoelt die jongen van FC Oss? Is die niet naar Engeland verhuisd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Die van Excelsior natuurlijk. Heeft eerst Twente gek gemaakt, en nu vandaag Heerenveen. Ronald de Boer is al weken lyrisch over hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door theezakje -- |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
Ga de beelden van Fox Sport maar is goed bekijken of de samenvatting vanavond. Ik zit al weken goed op hem te letten, was tegen Feyenoord ook goed en heeft in de kuip ook 2 keer gescoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door theezakje -- |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
Een doelpunt en een assist op zijn naam tegen Willem II |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Klopt, hij is snel en heeft scorend vermogen, maar of hij een topspits is... ik denk het niet.., maar ja.... misschien juist wel... Is denk ik beter als counterspits. Meestal voetbal je dat niet als je voor het kampioenschap gaat.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Net als Kramer. Iedereen wilde hem toen en nu van Weert..
Allebei niet goed genoeg voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Kramer niet? Och.... het is dat Kuyt, misschien Guidetti terug komen, maar zonder hun beiden, mag Van Geel van mij Kramer en De Leeuw halen... Een van de twee slaagt wel bij Feyenoord... in elk geval een van de twee bedoel ik..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Komen maar net uit de verf bij hun huidige club, bij Feyenoord is het gedaan met hun. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 16 maart 2015 - 14:20 schreef Arie.Klooster het volgende:Kramer niet? Och.... het is dat Kuyt, misschien Guidetti terug komen, maar zonder hun beiden, mag Van Geel van mij Kramer en De Leeuw halen... Een van de twee slaagt wel bij Feyenoord... in elk geval een van de twee bedoel ik.. Alleen als het niet anders kan. Ik vind Kramer steeds meer op te Vrede lijken: sta in de weg als het om voetbal gaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 16 maart 2015 - 14:20 schreef Arie.Klooster het volgende:Kramer niet? Och.... het is dat Kuyt, misschien Guidetti terug komen, maar zonder hun beiden, mag Van Geel van mij Kramer en De Leeuw halen... Een van de twee slaagt wel bij Feyenoord... in elk geval een van de twee bedoel ik.. Middelmaat dan maar jeugd voor de leeuwen gooien |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wie hebben we in de jeugd lopen naast Manns..(?) |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet meer nodig toch |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die Van Weert is minder of hooguit even goed als Anass.
Aardige spits, zeker niet goed genoeg voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|