|
|
R()b
|
|
|
quote: Ben ik het wel mee eens, inzakken en aanbieden en vervolgens terug spelen... Ziet er vaak raar uit. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @Tussendelinies: De bijdrage van Mitchell te Vrede tot nu toe.
Balcontacten: 10 Goede passes: 6 Keypasses: 1 Schoten: 0
#feynac |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2015 - 15:27 schreef Stylzz het volgende:[..] precies, Immers en te Vrede. Overigens stagneert el Ahmadi het spel vaak ook. Ik vind dat dat schijterige rondspelen al begint bij van Beek en Kongolo, tikkie terug naar Vermeer ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2015 - 15:29 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik vind dat dat schijterige rondspelen al begint bij van Beek en Kongolo, tikkie terug naar Vermeer ... Omdat er geen aanspeelpunten zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het oogt wel wat frisser als tegen Utrecht. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Er zijn zat aanspeelpunten , ze durven gewoon niet een speler met een man in de rug aan te spelen ... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2015 - 15:29 schreef R()b het volgende:[..] Ben ik het wel mee eens, inzakken en aanbieden en vervolgens terug spelen... Ziet er vaak raar uit. Clasie doet overigens hetzelfde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2015 - 15:33 schreef lijdensweg het volgende:[..] Er zijn zat aanspeelpunten , ze durven gewoon niet een speler met een man in de rug aan te spelen ... nee, want wie zijn die spelers... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2015 - 15:33 schreef lijdensweg het volgende:[..] Er zijn zat aanspeelpunten , ze durven gewoon niet een speler met een man in de rug aan te spelen ... Dat zou ik ook niet durven in een elftal met te Vrede en Immers :D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Het elftal beweegt iig. te weinig, vooral in dit soort wedstrijden, in de toppers is het spel vaak gelijk veel beter. Het tikkie terug en tikkie breed gebeurd te veel en te vaak onnodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2015 door moa -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is zo ergerlijk gewoon een aanvalsmogelijkheid om zeep door zo;n prutser. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
kijk m koppen, de toppert! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Waarom worden die dan opgesteld? Met deze redenering geef je mij gewoon gelijk dat die 2 spelers niet bij Feyenoord thuis horen. Zoals wel meer spelers ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2015 - 15:43 schreef lijdensweg het volgende:[..] Waarom worden die dan opgesteld? Met deze redenering geef je mij gewoon gelijk dat die 2 spelers niet bij Feyenoord thuis horen. Zoals wel meer spelers ... Lexie scoort en dat levert punten op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit ook, dit is een prima indraaiende vrije trap. Geen mens erbij. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het gaat steeds slechter in de 2de helft ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het wordt eerder 1-1 dan 2-0 als het zo door gaat ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ah ha dacht het ook al. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Waarom Toornstra eruit, beter Manu en te Vrede en Immers !!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
kijk dat we nu zeggen dat het echt bout is, oke, maar dat is eigenlijk pas vanaf min 40 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lekkere kopbal hoor. En mooie assist van Boëtius. |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Die had mn dochtertje ook gemaakt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Inderdaad mooi ingekopt .... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zou het niet erg vinden als NAC weer eens een keer afzakt ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die had m,n dochter van 9 ook gemaakt |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jajaja jij wel. Hahaha Als jij het kan, dan mijn oma ook zeker! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jij had m zelfs ingekopt. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Echte vleugelspelers en Te Vrede scoort!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Te Vrede moeten ze een hamer geven en met zijn kloten de bouw in schoppen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Man man man.. Immers toch :') |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2015 - 15:43 schreef lijdensweg het volgende:[..] Waarom worden die dan opgesteld? Met deze redenering geef je mij gewoon gelijk dat die 2 spelers niet bij Feyenoord thuis horen. Zoals wel meer spelers ... Wil je aanwijzen waar ik zeg van niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
haaaaaaaaaaaaaahahahaha!! Onze as...
HILARISCH |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nu zag je welke kwaliteiten Immers heeft ... niks dus. Kan zo'n kans niet eens afmaken !!! |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
kijk dit is gewoon zonde dat immers zijn bal er niet in gaat |
|
|
|