|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ok, maar dat is geen kwaliteit. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, zonde? Hij kan er gewoon geen hout van ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wel een mooi statistiek: Als Immers scoort verloor Feyenoord nooit ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
ja lijdensweg dan vond je zijn goal zeker ook kut,maar dan vraag ik me eigen af wie jij dan wel goed vind bij feyenoord |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
De volgens jeugd product die debuteert ... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Woudenberg moe gestreden, of geblesseerd? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2015 - 16:00 schreef donskie kanonskie het volgende:ja lijdensweg dan vond je zijn goal zeker ook kut,maar dan vraag ik me eigen af wie jij dan wel goed vind bij feyenoord Lucky goal dankzij de technologie . Was niet goed ingeschoten, ook weer een voorbeeld van zijn onkunde ... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Hij scoort ook alleen nog maar in dit soort wedstrijden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Tsja... hij was er nog niet uit of... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Begint een beetje comedy capers te worden met te Vrede nu, bal op de rug zucht.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mooie aanval, eindelijk @!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kunnen we voortaan niet gewoon met drie aanvallers starten. ipv die onzin. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Mooi dat Boetius ook eindelijk voor het eerst dit seizoen goed invalt, gloort toch weer een beetje hoop. Moet hij natuurlijk wel zijn contract nog verlengen. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Waarschijnlijk wel ja, hahaha |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
kijk toch wel lekkerder met 3/0 op het bord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schandalig slecht elftal dat NAC. 3-0 is heel mager. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maak jij er 10 ? Zonder spits tegen een muur aan spelen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
gewoon een lekkere wedstrijd voor feyenoord |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moet je ff weg voor een bespreking, kom je terug heeft te Vrede 2 keer gescoord. Wat een joker joh, maar goed gelukkig een ruimere voorsprong nu. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik heb me geen moment vermaakt. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Zullen we Rutten maar op Marktplaats zetten, want ik kan me nauwelijks voorstellen dat iemand met het voetbalinzicht van eebn gestresste kanarie de functie van TD kan bekleden. Dus na deze wedstrijd een hand geven, plus een enkeltje Overdinkel. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat jij onder vermaak versta is mij een raadsel !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hele vervelende wedstrijd. |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
nou ik wel ,lekker 3 punten hoppa,fijne dag allemaal verder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
we voetballen n stuk makkelijker met drie aanvallers. en dan gebruik je Te Vrede in wat hij wel kan. nuttige overwinning. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond er de hele wedstrijd niets aan. Toevallige goals. Te wijten aan de slechte tegenstader. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2015 - 16:21 schreef van geil het volgende:we voetballen n stuk makkelijker met drie aanvallers. en dan gebruik je Te Vrede in wat hij wel kan. nuttige overwinning. NAC was ook wel op toen. Zeeën van ruimte bij de 2-0 en 3-0.
Ben wel met je eens dat Te Vrede lang nauwelijks goed gebruikt werd. Het is een beperkte spits, maar dat weet je. Richt je dan als ploeg naar wat ie kan en niet naar wat ie niet kan. Hij is nuttig bij luchtduels en hij moet de bal in de 16 hebben. Voor de rest speel je hem gewoon nooit aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2015 - 16:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] NAC was ook wel op toen. Zeeën van ruimte bij de 2-0 en 3-0. Ben wel met je eens dat Te Vrede lang nauwelijks goed gebruikt werd. Het is een beperkte spits, maar dat weet je. Richt je dan als ploeg naar wat ie kan en niet naar wat ie niet kan. Hij is nuttig bij luchtduels en hij moet de bal in de 16 hebben. Voor de rest speel je hem gewoon nooit aan. en dat kan met 4-3-3 zeker als je er n vaardige 10 bij zet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eens. Bezetting van de vleugels was er lange tijd (weer) niet. Toornstra is en speelt als een verkapte middenvelder. En Manu liep heel veel centraal. Te Vrede kreeg veel te veel de bal tever van de goal af en met een man in zijn rug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waardeloze wedstrijd, 3 punten binnen. Belangrijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Lekker 3 punten en weer de 0 . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
De kaasjes ook achter met 3-0 in 17 minuten. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Lekker hoor , die gudelj met zijn grote muil die zouden ons wel even voorbij gaan. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 08 maart 2015 - 17:17 schreef Tjabba het volgende:Lekker hoor , die gudelj met zijn grote muil die zouden ons wel even voorbij gaan. Hij zei dat hij 2e wilde worden, misschien doet ie dat wel met Feyenoord. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|