BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - NAC Breda (Zondag 8 maart 2015, 14:30 uur) 3-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - zondag 08 maart 2015 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 18:34 schreef moa het volgende:
6-2 auw
Damn geslagen als een ...
van geil
 van geil - zondag 08 maart 2015 - 21:02   quote  deeplink  
ben best wel happy met drie punten.
zeker gezien t programma.
Alexi
 Alexi - zondag 08 maart 2015 - 21:24   quote  deeplink  
Simpel 3 punten!!!!!!!!!!!!!!!
VVout
 VVout - zondag 08 maart 2015 - 23:49   quote  deeplink  
En dat AZ aansluitend punten morst, had ik ook niet verwacht.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 maart 2015 - 09:20   quote  deeplink  
Is alweer gesmolten kaas aan het worden.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 maart 2015 - 11:07   quote  deeplink  
Boëtius liet eindelijk weer mooie dingen zien. Zal hij nu dan op de terugweg zijn?

En zal Feyenoord Nelom nu proberen te slijten nu dat jonkie al zijn debuut kreeg? Dan wordt Woudenberg vaste back en Verdonk zijn stand-in. En zo selecteren we door... Mooi man! We moeten toch ergens wat geld verdienen toch?
Appie53
 Appie53 - maandag 09 maart 2015 - 12:15   quote  deeplink  
Maakt schijnbaar verschil voor Boetius op links of rechts.
Barabas
 Barabas - maandag 09 maart 2015 - 12:15   quote  deeplink  
Denk het niet. Zeker gezien de verlenging van zijn contract.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 maart 2015 - 12:30   quote  deeplink  
Misschien dat Verdonk eerst wat ervaring/spierkracht kan opdoen tijdens een jaartje jupiler?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 maart 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 11:07 schreef Arie.Klooster het volgende:
Boëtius liet eindelijk weer mooie dingen zien. Zal hij nu dan op de terugweg zijn?

En zal Feyenoord Nelom nu proberen te slijten nu dat jonkie al zijn debuut kreeg? Dan wordt Woudenberg vaste back en Verdonk zijn stand-in. En zo selecteren we door... Mooi man! We moeten toch ergens wat geld verdienen toch?
Verdonk is een CV, dus de kans is aanwezig dat hij eerder stand-in wordt van Van Beek en Kongolo, zeker als Mathijsen en Boulahrouz vertrekken.
Barabas
 Barabas - maandag 09 maart 2015 - 14:33   quote  deeplink  
Dat zou een slechte zaak zijn. Niets ten nadele van dit talent, maar we hebben echt wel een meer ervaren centrale man nodig als backup.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 maart 2015 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 14:33 schreef Barabas het volgende:
Dat zou een slechte zaak zijn. Niets ten nadele van dit talent, maar we hebben echt wel een meer ervaren centrale man nodig als backup.
Ik ga er vanuit dat er minstens 2 stand-in nodig zijn voor Van Beek en Kongolo. Het zou me niet verbazen als Mathijsen of Boulahrouz er nog een seizoen aanplakt. Trouwens, waren Kongolo en Van Beek ook al niet op jonge leeftijd stand-in voor spelers als Janmaat, De Vrij , Mathijsen en Indi?
Barabas
 Barabas - maandag 09 maart 2015 - 15:06   quote  deeplink  
Mathijssen is out. Te duur om te houden. Boulahrouz zou nog 1 jaar kunnen. In Rome stond hij er wel. Ik heb nog geen betere oplossing voorbij zien/horen komen. Ja, die van Groningen, maar die gaf aan naar het buitenland te willen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 maart 2015 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 14:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Verdonk is een CV, dus de kans is aanwezig dat hij eerder stand-in wordt van Van Beek en Kongolo, zeker als Mathijsen en Boulahrouz vertrekken.
Verdonk heeft in de jeugd vooral back gespeeld. Plus dat hij op de back mooi kan rijpen, om uiteindelijk naar het centrum te gaan (zie zijn voorgangers De Vrij en momenteel Van Beek)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 maart 2015 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 15:07 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Verdonk heeft in de jeugd vooral back gespeeld. Plus dat hij op de back mooi kan rijpen, om uiteindelijk naar het centrum te gaan (zie zijn voorgangers De Vrij en momenteel Van Beek)
Ik heb hem een handvol keer zien spelen het afgelopen jaar. Hij stond altijd CV. Dus daar ga ik op af. Voor zover ik weet is dat zijn normale positie.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 maart 2015 - 15:28   quote  deeplink  
Oh, maar daar doet het ook wel prima geloof ik, maar hij kan ook als back. Nou, dat is toch een prima opstapje naar de vaste CV? Laat hem maar rijpen op back... Er zijn meer goede CV's die ooit begonnen op de backpositie (in de luwte dus)...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 maart 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 15:28 schreef Arie.Klooster het volgende:
Oh, maar daar doet het ook wel prima geloof ik, maar hij kan ook als back. Nou, dat is toch een prima opstapje naar de vaste CV? Laat hem maar rijpen op back... Er zijn meer goede CV's die ooit begonnen op de backpositie (in de luwte dus)...
Dat zeker. De Vrij, Van Beek, BMI, Kongolo... hebben allemaal eerst als back bij ons gespeeld, voordat ze centraal kwamen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5134
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - NAC Breda (Zondag 8 maart 2015, 14:30 uur) 3-0









0.0091149