BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luigi Bruins is beste opvolger voor Jordi Claesie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wim Baerken
 Wim Baerken - donderdag 05 maart 2015 - 13:21   quote  deeplink  
Beste Feyenoordvolgers, is het jullie ook opgevallen dat Luigi Bruins weer ouderwets goed speelt bij Excelsior? In deze vorm zou het naar mijn bescheiden mening een aanwinst zijn voor ons cluppie Feyenoord. Hij is nog steeds de onbetwiste koning van de steekpass, kan de ballen op je stropdas leggen en scoort meer dan Claesie. Daarnaast zien we nu ook bij hem dat hij kan bikkelen en slidings maken. Claesie gaat zeker weg, misschien El Ahmadi ook nog wel... waarom niet Bruins terughalen en een 2e kans geven? De vooroordelen over Bruins zullen wel weer de doorslag geven, maar geef deze gozer een 2e kans!!!
ar
 ar - donderdag 05 maart 2015 - 13:29   quote  deeplink  
Sorry Wim,
Ik kan jou eerste post niet serieus nemen.
Welkom!
cresto
 cresto - donderdag 05 maart 2015 - 13:37   quote  deeplink  
Wim, doe gewoon.
Leuv
 Leuv - donderdag 05 maart 2015 - 13:40   quote  deeplink  
Om toch ook maar even net zo gek als Wim te doen zeg ik:
Wout Brama
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 05 maart 2015 - 13:44   quote  deeplink  
Voor Wim en Leuv;

hqdefault.jpg
cresto
 cresto - donderdag 05 maart 2015 - 13:46   quote  deeplink  
Ok, iets meer nuance dan.

Luigi heeft lang genoeg tijd gehad om zich bij feyenoord te bewijzen niet gelukt, kansloze optie
Wout,....hoera nog een niet scorende middenvelder.....laat die lekker bij pec blijven.
Kan er nu een slotje op dit topic?
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 05 maart 2015 - 14:10   quote  deeplink  
Sowieso is Bruins toch een totaal andere voetballer dan Clasie? Hij was toentertijd de gedroomde 10 van Feyenoord (haha!), en Clasie is overduidelijk geen 10.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 maart 2015 - 14:37   quote  deeplink  
hoe ziet zijn moeder er hedendaags nog uit eigenlijk..(?)
MMM
 MMM - donderdag 05 maart 2015 - 14:39   quote  deeplink  
Slotje en meteen een ban!!!!
MMM
 MMM - donderdag 05 maart 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 13:40 schreef Leuv het volgende:
Om toch ook maar even net zo gek als Wim te doen zeg ik:
Wout Brama
Ban.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 maart 2015 - 14:44   quote  deeplink  
😂😂
F-Roy
 F-Roy - donderdag 05 maart 2015 - 14:51   quote  deeplink  
Gewoon gudelj halen of propper van mij part vejinovic maar verder niet, en bruins ?? Serieus?? Hahaha niet serieus te nemen dit
daan limbos
 daan limbos - donderdag 05 maart 2015 - 15:31   quote  deeplink  
Beste Wim, hoeveel alcohol stroomde er door je aderen die deze clowneske onzin schreef? Heb niks tegen homo's, maar deze............ En nu slot erop
theezakje
 theezakje - donderdag 05 maart 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 13:29 schreef ar het volgende:
Sorry Wim,
Ik kan jou eerste post niet serieus nemen.
Welkom!
Waarschijnlijk was het ook gelijk zijn laatste!
V town madness
 V town madness - donderdag 05 maart 2015 - 16:05   quote  deeplink  
Zucht
van geil
 van geil - donderdag 05 maart 2015 - 16:08   quote  deeplink  
goed topic
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 maart 2015 - 16:10   quote  deeplink  
Lol.
R()b
 R()b - donderdag 05 maart 2015 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 13:21 schreef Wim Baerken het volgende:
Beste Feyenoordvolgers, is het jullie ook opgevallen dat Luigi Bruins weer ouderwets goed speelt bij Excelsior? In deze vorm zou het naar mijn bescheiden mening een aanwinst zijn voor ons cluppie Feyenoord. Hij is nog steeds de onbetwiste koning van de steekpass, kan de ballen op je stropdas leggen en scoort meer dan Claesie. Daarnaast zien we nu ook bij hem dat hij kan bikkelen en slidings maken. Claesie gaat zeker weg, misschien El Ahmadi ook nog wel... waarom niet Bruins terughalen en een 2e kans geven? De vooroordelen over Bruins zullen wel weer de doorslag geven, maar geef deze gozer een 2e kans!!!
Leuke binnenkomer zo'n grapje,
Afijn welkom :)

Mooie accordeon btw

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2015 door R()b --
cat
 cat - donderdag 05 maart 2015 - 16:23   quote  deeplink  
pleur je effe gauw op gek
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 maart 2015 - 17:02   quote  deeplink  
Tomtomtidom..
9kxsp1.jpg
van geil
 van geil - donderdag 05 maart 2015 - 17:04   quote  deeplink  
en bij zijn terugkeer op de middenstip,
4551279562.jpg
wat n feest.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 05 maart 2015 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 13:21 schreef Wim Baerken het volgende:
Beste Feyenoordvolgers, is het jullie ook opgevallen dat Luigi Bruins weer ouderwets goed speelt bij Excelsior? In deze vorm zou het naar mijn bescheiden mening een aanwinst zijn voor ons cluppie Feyenoord. Hij is nog steeds de onbetwiste koning van de steekpass, kan de ballen op je stropdas leggen en scoort meer dan Claesie. Daarnaast zien we nu ook bij hem dat hij kan bikkelen en slidings maken. Claesie gaat zeker weg, misschien El Ahmadi ook nog wel... waarom niet Bruins terughalen en een 2e kans geven? De vooroordelen over Bruins zullen wel weer de doorslag geven, maar geef deze gozer een 2e kans!!!
AUB zeg! Doe even normaal ...
ar
 ar - donderdag 05 maart 2015 - 17:21   quote  deeplink  
Nou..duidelijk over Bruins Wim.
Nndusss..
R()b
 R()b - donderdag 05 maart 2015 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 17:21 schreef ar het volgende:
Bruins Wim.

Wim Bruins
Els
 Els - donderdag 05 maart 2015 - 17:27   quote  deeplink  
Ik begrijp de gedachtengang wel, hij doet het prima bij Excelsior, ook al is er wel wat op zijn spel aan te merken. Zijn periode bij Feyenoord was helaas verre van succesvol, dus ik denk dat dit als een te groot risico wordt gezien.
JanM
 JanM - vrijdag 06 maart 2015 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 13:21 schreef Wim Baerken het volgende:
Beste Feyenoordvolgers, is het jullie ook opgevallen dat Luigi Bruins weer ouderwets goed speelt bij Excelsior? In deze vorm zou het naar mijn bescheiden mening een aanwinst zijn voor ons cluppie Feyenoord. Hij is nog steeds de onbetwiste koning van de steekpass, kan de ballen op je stropdas leggen en scoort meer dan Claesie. Daarnaast zien we nu ook bij hem dat hij kan bikkelen en slidings maken. Claesie gaat zeker weg, misschien El Ahmadi ook nog wel... waarom niet Bruins terughalen en een 2e kans geven? De vooroordelen over Bruins zullen wel weer de doorslag geven, maar geef deze gozer een 2e kans!!!
Ik weet niet wie Claesie is, maar Bruins///HELD! zou ik altijd terughalen! Denk alleen dat Bruins///HELD! zal bedanken voor de eer vanwege de wijze waarop hij door Feyenoord is behandeld ...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 maart 2015 - 19:29   quote  deeplink  
Laten we het hopen..!!
ar
 ar - vrijdag 06 maart 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 17:01 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik weet niet wie Claesie is, maar Bruins///HELD! zou ik altijd terughalen! Denk alleen dat Bruins///HELD! zal bedanken voor de eer vanwege de wijze waarop hij door Feyenoord is behandeld ...
Ik weet niet hoe jij de periode Bruins bij Feyenoord ervaren hebt,maar die is totaal geflopt.En ga nu niet zeggen dat ie een fijne trap heeft..
JanM
 JanM - vrijdag 06 maart 2015 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 19:38 schreef ar het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij de periode Bruins bij Feyenoord ervaren hebt,maar die is totaal geflopt.En ga nu niet zeggen dat ie een fijne trap heeft..
Sommigen hebben een zwak voor Babovic, ik heb dat voor Bruins ...
ar
 ar - vrijdag 06 maart 2015 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 19:42 schreef JanM het volgende:

[..]

Sommigen hebben een zwak voor Babovic, ik heb dat voor Bruins ...
ok..fair enough.
van geil
 van geil - vrijdag 06 maart 2015 - 19:52   quote  deeplink  
mooi toch
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 maart 2015 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 19:42 schreef JanM het volgende:

[..]

Sommigen hebben een zwak voor Babovic, ik heb dat voor Bruins ...
Ja, ik heb dat bijvoorbeeld met vrouwen borsten.
ar
 ar - vrijdag 06 maart 2015 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 19:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, ik heb dat bijvoorbeeld met vrouwen borsten.
cupje D?
sevillana
 sevillana - vrijdag 06 maart 2015 - 20:24   quote  deeplink  
heb ook vrij lang vertrouwen in die jongen gehad maar vrees dat hij toch iets tekort komt voor het echte topvoetbal, bij Excelsior van grote waarde, misschien wel beter om het daar te blijven doen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 maart 2015 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 20:09 schreef ar het volgende:

[..]

cupje D?
nee, liever niet. Ik hou meer van kleinere borsten.
ar
 ar - vrijdag 06 maart 2015 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 20:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee, liever niet. Ik hou meer van kleinere borsten.
Dan heb jij een vrouw met grote borsten:)
senor surprise socce
 senor surprise socce - vrijdag 06 maart 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Wim, namens een andere nieuwkomer welkom maar heb jij deze topic misschien aangebracht om aan te geven dat Clasie de meest overschatte voetballer van Nederland is. Want dan heeft dr. love eindelijk 2 vrienden.

Clasie veel te weinig scorend vermogen, te weinig passeervermogen, te klein om goed
te kunnen koppen. Een geheide mislukking in het buitenland tenzij hij de eerder genoemde facetten snel beheerst. 1e aankoop van onze nieuwe trainer Preudhomme zou gudelj of gutierez moeten zijn. En Clasie....... voor heel veel geld verkopen!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 maart 2015 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 20:43 schreef senor surprise socce het volgende:
Wim, namens een andere nieuwkomer welkom maar heb jij deze topic misschien aangebracht om aan te geven dat Clasie de meest overschatte voetballer van Nederland is. Want dan heeft dr. love eindelijk 2 vrienden.

Clasie veel te weinig scorend vermogen, te weinig passeervermogen, te klein om goed
te kunnen koppen. Een geheide mislukking in het buitenland tenzij hij de eerder genoemde facetten snel beheerst. 1e aankoop van onze nieuwe trainer Preudhomme zou gudelj of gutierez moeten zijn. En Clasie....... voor heel veel geld verkopen!!!!
Sinds wanneer moet een controlerende middenvelder een mannetje kunnen passeren. Die eigenschap hebben spelers als Pirlo, Xabi Alonso, Schweinsteiger, Busquets, Xavi ook niet. Trouwens dat zijn ook niet allemaal veelscorende spelers. Busquets maakt er bijvoorbeeld minder dan Clasie.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 06 maart 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 19:42 schreef JanM het volgende:

[..]

Sommigen hebben een zwak voor Babovic, ik heb dat voor Bruins ...
Daar kan je niks aan doen, je heb geen verstand van voetbal. Daar ben je mee geboren ...
senor surprise socce
 senor surprise socce - vrijdag 06 maart 2015 - 21:11   quote  deeplink  
Schweinsteiger, Xavi en Pirlo hebben zelfs op krukken meer passeervermogen dan Clasie. Controlerende middenvelders heb ik persoonlijk een hekel aan omdat het de lievelingen van behoudzuchtige, controlerende trainers zijn die het mooie, verrassende voetbal om zeep helpen.
Veel controlerende voetballers zijn dan ook halve moordenaars op het veld, de davidjes-de woutertjes en in Spanje kennen ze Nigel de Jong ook alleen maar vanwege zijn karatetrap en zijn ballenafpakken zien ze dan ook in een ander context.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 maart 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 21:11 schreef senor surprise socce het volgende:
Schweinsteiger, Xavi en Pirlo hebben zelfs op krukken meer passeervermogen dan Clasie. Controlerende middenvelders heb ik persoonlijk een hekel aan omdat het de lievelingen van behoudzuchtige, controlerende trainers zijn die het mooie, verrassende voetbal om zeep helpen.
Veel controlerende voetballers zijn dan ook halve moordenaars op het veld, de davidjes-de woutertjes en in Spanje kennen ze Nigel de Jong ook alleen maar vanwege zijn karatetrap en zijn ballenafpakken zien ze dan ook in een ander context.
Nigel de Jong is puur een balafpakker. Clasie is een stuk sterker voetballend gezien. En ben het niet met je eens dat die spelers zich op basis van een passeervermogen onderscheiden van Clasie.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 maart 2015 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 20:30 schreef ar het volgende:

[..]

Dan heb jij een vrouw met grote borsten:)
nope!
senor surprise socce
 senor surprise socce - vrijdag 06 maart 2015 - 21:42   quote  deeplink  
vrijdag 06 maart 2015 - 21:19[/url] schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nigel de Jong is puur een balafpakker. Clasie is een stuk sterker voetballend gezien. En ben het niet met je eens dat die spelers zich op basis van een passeervermogen onderscheiden van Clasie.
Let's agree to disagree maar dit bedoel ik nou met het overschatten van Clasie.
Clasie zou niet eens de veters mogen strikken van Schweini en Pirlo/ alhoewel zij ook hun beperkingen hebben.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 06 maart 2015 - 22:02   quote  deeplink  
Ik heb toch een hoop mensen een bericht verkeerd zien quoten op dit forum, maar dit is nieuw. Positieve feedback, doe er niets aan. Begin je tekst onder het laatste woord in het gequote bericht, wat altijd [ /quote ] is, en er is niets aan de hand. Kom de opmaak en de duidelijkheid van je eigen bericht ten goede :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2015 door Bosifyable --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 maart 2015 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 21:42 schreef senor surprise socce het volgende:
Let's agree to disagree maar dit bedoel ik nou met het overschatten van Clasie.
Clasie zou niet eens de veters mogen strikken van Schweini en Pirlo/ alhoewel zij ook hun beperkingen hebben.
Voor de duidelijkheid. Ik stel niet dat Clasie even goed is als die spelers die ik noem. Ik stel alleen dat het verschil hem niet zozeer zit in de punten die jij noemde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2015 door T-FeYeN00rD --
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 06 maart 2015 - 22:03   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2015 door Bosifyable --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 maart 2015 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 22:03 schreef Bosifyable het volgende:
.
Ik snap je niet?
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 06 maart 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 22:03 schreef Bosifyable het volgende:
.
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 22:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Waarom maak je het dan ook zoveel moeilijker dan het is..!11!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 maart 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 22:07 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Waarom maak je het dan ook zoveel moeilijker dan het is..!11!!
[hmm lekker paaseitjes./quote]
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 maart 2015 - 22:08   quote  deeplink  
Quoten gaat lekker zie ik.. ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luigi Bruins is beste opvolger voor Jordi Claesie









0.0073299