|
|
Stylzz
|
|
|
Nu moeten de spelers het zelf doen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
tactiek is op dit niveau cruciaal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
kunt u deze topichouder per direct op non actief zetten!P; |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Lijkt me een prima idee |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
senor surprise socce
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2015 - 21:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Lijdensweg is ook mijn grootste vriend niet. Jij hebt je nu alleen direct tot mijn vijand gebombardeerd. Wat ben jij een zielig, misselijk graf mannetje. Jij bent echt het laagste van het laagste!! Dit zijn de contouren van een haat mail! Hoeveel mensen hebben hun afkeuring hierover laten blijken: 0 Daarom huil ik nooit met jullie wolven mee, het is altijd willekeurig en dus schijnheilig. |
|
|
|
|
senor surprise socce
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2015 - 21:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Lijdensweg is ook mijn grootste vriend niet. Jij hebt je nu alleen direct tot mijn vijand gebombardeerd. Wat ben jij een zielig, misselijk graf mannetje. Jij bent echt het laagste van het laagste!! Vrijheid van meningsuiting is onbegrensd en compromisloos. Lees Hans Teeuwen, Theo van Gogh en Theo Maassen Dus ook bovenstaande figuur mag dit over mij zeggen Jullie intolerantie is groter dan mijn vrijheid, helaas! |
|
|
|
|
senor surprise socce
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2015 - 21:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Lijdensweg is ook mijn grootste vriend niet. Jij hebt je nu alleen direct tot mijn vijand gebombardeerd. Wat ben jij een zielig, misselijk graf mannetje. Jij bent echt het laagste van het laagste!! Ik zal met veel plezier terugdenken aan dit forum-uitstapje. Door 1 zin begon iedereen huilie-huilie te doen en pestkopje begon normaal te formuleren. Natuurlijk stop ik per direct gezien mijn beperkte tijd maar bovenal omdat ik geen paarlen voor de zwijnen gooi-ha, ha,ha! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2015 - 06:41 schreef senor surprise socce het volgende:[..] Ik zal met veel plezier terugdenken aan dit forum-uitstapje. Door 1 zin begon iedereen huilie-huilie te doen en pestkopje begon normaal te formuleren. Natuurlijk stop ik per direct gezien mijn beperkte tijd maar bovenal omdat ik geen paarlen voor de zwijnen gooi-ha, ha,ha! opzouten 020-er |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wij zijn hier toch om over Feyenoord te praten niet om elkaar te beoordelen. Iedereen mag iets opperen over Feyenoord hoe afwijkend en misschien voor vele onbegrijpelijk dan ook.
Gekke storyline hoor in dit topic!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb trouwens Luigi bij OSM net verkocht, als het totale niveau van het team omhoog gaat sneeuwt hij onder. Ik heb het idee dat dit redelijk paralel loopt met de real life omstandigheden van Luigi, kan opvallen en nuttig zijn bij een middelmatige club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2015 - 06:25 schreef senor surprise socce het volgende:[..] Vrijheid van meningsuiting is onbegrensd en compromisloos. Lees Hans Teeuwen, Theo van Gogh en Theo Maassen Dus ook bovenstaande figuur mag dit over mij zeggen Jullie intolerantie is groter dan mijn vrijheid, helaas! Wat waar is mag gezegd worden. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2015 - 06:25 schreef senor surprise socce het volgende:[..] Vrijheid van meningsuiting is onbegrensd en compromisloos. Lees Hans Teeuwen, Theo van Gogh en Theo Maassen Dus ook bovenstaande figuur mag dit over mij zeggen Jullie intolerantie is groter dan mijn vrijheid, helaas! Je mag zeggen wat je wil maar over iemand zijn familie hou je gewoon je bek. Zeker als diegene overleden is! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja maar in principe geld dat voor alles, had ook een hartelijk ontvangst als nieuwkomer. Kan een mens dan eens iets verkeerd zeggen, dacht het wel.
Je kan natuurlijk ook gewoon begronden waarom je Luigi niet ziet zitten en hem persoonlijk een tikkeltje minder afschieten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Vrijheid van meningsuiting: absoluut
Lijdensweg is een LUL: zeker weten
Post was onnodig kwetsend: 100%!
Dat 'ie vervolgens wegloopt vind ik zwak
En last but not least: Bruins///HELD! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2015 - 06:41 schreef senor surprise socce het volgende:[..] Ik zal met veel plezier terugdenken aan dit forum-uitstapje. Door 1 zin begon iedereen huilie-huilie te doen en pestkopje begon normaal te formuleren. Natuurlijk stop ik per direct gezien mijn beperkte tijd maar bovenal omdat ik geen paarlen voor de zwijnen gooi-ha, ha,ha! Aantoonbare domheid door onwetend narcisme. Weglopen tekent een gepijnigde en geschrokken geest. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2015 - 06:41 schreef senor surprise socce het volgende:[..] Ik zal met veel plezier terugdenken aan dit forum-uitstapje. Door 1 zin begon iedereen huilie-huilie te doen en pestkopje begon normaal te formuleren. Natuurlijk stop ik per direct gezien mijn beperkte tijd maar bovenal omdat ik geen paarlen voor de zwijnen gooi-ha, ha,ha! Zzzzzźzzzzzzz ....................... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t wachten is op Wim 3 of 4 inmiddels. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2015 - 09:15 schreef FR-Henk het volgende:[..] Aantoonbare domheid door onwetend narcisme. Weglopen tekent een gepijnigde en geschrokken geest. Is de billenmaat van L. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je bent goed op de hoogte. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: ???
Simon Tahamata is terug bij Ajax. Vijf jaar geleden vertrok de techniektrainer bij de jeugd om zijn geluk te beproeven in het Midden-Oosten. Bij zijn terugkeer werd de legendarische linksbuiten met open armen ontvangen.
??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja welke Simon dan..(?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Krisztian Simon Net zo,n eendagsvlieg als Babovic. |
|
|
|