|
|
moa
|
|
|
Kwam deze tegen op Youtube, kan me herinneren dat er een aantal forum leden op zoek waren naar deze documentaire over het succes jaar van John Guidetti bij Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2015 door moa -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuk om weer eens te zien Moa |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ben er ook maar ff voor gaan zitten. Was toch wel een verdomd mooi seizoen, vooral na het slechte seizoen het jaar daarvoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Kreeg bijna de tranen in mijn ogen. John moet terugkomen!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik dacht zelf ook niet dat het mogelijk was, maar toch. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Mooi stukje uit Kenia in de documentaire. Foto met Guidetti tussen alleen maar donkere kinderen. Mijn zoon heeft dat juist andersom. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
1, 2 en 3 op ranglijst der topics. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 maart 2015 - 21:01 schreef Vincent1970 het volgende:Mooi stukje uit Kenia in de documentaire. Foto met Guidetti tussen alleen maar donkere kinderen. Mijn zoon heeft dat juist andersom. Ghehe |
|
|
|
|
cat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik ben m nu dus aan t kijken...
fuckers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zoals hij praat. Bij elk ander is het arrogant. Hij komt er mee weg. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Het is de manier waarop he, hij kijkt op niemand neer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, hij vergeet de anderen niet, maar t draait wel om hem. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Had ik gisteren :-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Uniek in z,n soort denk ik,een echte winnaar. En hij houdt van Feyenoord,prachtig die laatste minuten.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Aja heefd godenzonen wij halen GOD terug john guidettie ik hoop ook op kaloe en wij hebben een fantastise jeugd als het zo gaat worden .zit de angst er lekker in bij die neuzen in eindh en ams . ROTTERDAM FOREVER.kuyt gaat als een sneltrein let op we worden zeker kampioen .feyenoord feyenoord wat gaan wij doen van daag wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag. Ik wens een grote nederlaag voor am en eindeh. Gr Fer er moet meer gezongen worden in de kuip echt mannen doen he groeten allemaal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
WTF... geweldig seizoen bij ons gedraaid en ook echt gepiekt op de juiste momenten. En een tof gastje die de kachel flink aan kan maken. Maar god ? Voel s aan je hoofd man. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel lekker trouwens, zo'n vers Guidetti topic 😆 |
|
|
|