|
|
Bosifyable
|
|
|
Gaat lekker met die Mitchell. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Achahbar schiet ze er met de ogen dicht nog in |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sorry maar ik moet gewoon effe lachen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet serieus te nemen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Lees wat meer of bel je huisarts met je korte termijn geheugen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kolere zeg, alleen Lex kan ze zo inschieten hoor.. :') |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Feyenoorder voor alt
|
|
|
Ziouden er na deze wedstrijd nog steeds mensen zijn die Te Vrede een goede spits vinden? Wat een droevig figuur. Helaas niet de enige die Feyenoord onwaardig speelt. Succes in de play offs met deze lamlendige instelling.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door Feyenoorder voor alt -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Anass dan maar. kom op jongen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
79 minuten te laat deze wissel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik heb altijd geroepen dat ie niet in het betaald voetbal thuis hoort ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zelfs verdedigen lukt niet 😓 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: 79 minuten? Een heel seizoen bedoel je ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:21 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb altijd geroepen dat ie niet in het betaald voetbal thuis hoort ... Daar ben je niet uniek in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jezus Manu gaat meer en meer op TeVrede lijken..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Tsjonge jonge Manu toch , wat een drama is dat toch weer !!! |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
kom op feyenoord,nog zeker 10 min |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Manu is een invaller. Geen basis. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is net zo slecht hoor ! Dat je dat niet wist ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mitchell is geen basis, maar behoort invaller te zijn.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Manu is een goede invaller. Volgend seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: O wijze heer, bedankt dat Umij op mijn ontwetendheid wijst.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Minder dan dat. Naar een rechterrijtje club. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat vind ik van niet, hoort niet in het betaald voetbal thuis naar mijn mening ! Mist totaal het overzicht ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: deed t best aardig hoor, tot die kans. die had er in gemoeten. zorgelijker vind ik t niveau van Toornstra Immers en ook EL. zo slecht ,, bizar Boula idem |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee echt, te Vrede was echt ook net zo kut als de rest. |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
Jaaaaaaaa hoor, waar is Feyenoord nou mee bezig, komop zeg dit is matig.. inplaats om naar andere clubs te wijzen,.is wijzen naar Feyenoord meer aan de orde geloof mijn ogen niet, komop zeg... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:26 schreef van geil het volgende:[..] deed t best aardig hoor, tot die kans. die had er in gemoeten. zorgelijker vind ik t niveau van Toornstra Immers en ook EL. zo slecht ,, bizar Boula idem Ti's allemaal van een bedenkelijk niveau vandaag.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:27 schreef DeS.C.F het volgende:Jaaaaaaaa hoor, waar is Feyenoord nou mee bezig, komop zeg dit is matig.. inplaats om naar andere clubs te wijzen,.is wijzen naar Feyenoord meer aan de orde geloof mijn ogen niet, komop zeg... Kom jij met je lesjes. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:27 schreef DeS.C.F het volgende:Jaaaaaaaa hoor, waar is Feyenoord nou mee bezig, komop zeg dit is matig.. inplaats om naar andere clubs te wijzen,.is wijzen naar Feyenoord meer aan de orde geloof mijn ogen niet, komop zeg... Matig..????? Zeg maar gerust slecht..!!! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Hoe dichter bij Dort.......... |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Ik lig in een foetushouding |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zit aan mijn zak te krabben.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
tevrede en manu hebben weer laten zien totaal feyenoord onwaardig te zijn , gewoon lachwekkend die 2 pffff einde van het seizoen exit voor die 2 AUB |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ooooohhh, 4 minuten nog. Komt goed!
Dus.. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, heb jij die dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:31 schreef kenny het volgende:tevrede en manu hebben weer laten zien totaal feyenoord onwaardig te zijn , gewoon lachwekkend die 2 pffff einde van het seizoen exit voor die 2 AUB Achabar !!! |
|
|
|