|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed zo Anass. Basisplaats! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wereldspeler, altijd al gezegd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuk voor die Anass. goede goal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Eigenlijk niet verdiend, maar wat ben je hier dan toch weer blij mee. En Joopie ook wel stiekem..! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Tattooo bobb waar ben je. Nu Achahbar op M'n hart! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hoho, het is nog niet afgelopen !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het zal je gebeuren.. :') |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mmm, dat was n herhaling van Te Vrede |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Piet Velthuizen momentje van vorig seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
God wat komen we weer goed weg hier.... pfffff helaas zitten we Door dit soort gelukje wel met die slisser opgescheept tot einde seizoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door Voetbalgek -- |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
hehe eindelijk, 3de blijft Feyenoord nu ik zie Az niet meer Feyenoord inhalen.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Godskolere, wat onnodig spannend dan nog. Kurto die ineens boven iedereen uit komt. En een ge-wel-di-ge redding van Vermeer! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vermeer.....je bent mijn held.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zo blij met die vermeer pfff |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mannen of the match zijn: Vermeer en Achabar !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
kutkeeper zg die Veemeer. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:35 schreef DeS.C.F het volgende:hehe eindelijk, 3de blijft Feyenoord nu ik zie Az niet meer Feyenoord inhalen.. Mwah, ik ben er niet gerust op hoor. Maar goed, in ieder geval weer 3 punten uitgelopen, dus dat voordeel hebben we! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:35 schreef DeS.C.F het volgende:hehe eindelijk, 3de blijft Feyenoord nu ik zie Az niet meer Feyenoord inhalen.. Roep maar niet te hard met dit waardeloos voetbal !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Weet je dat nu pas? Jij bent toch zo'n Mulder-fan? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, KUT Fc Dordrecht fan ben je toch ;-) |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:36 schreef Bosifyable het volgende:[..] Mwah, ik ben er niet gerust op hoor. Maar goed, in ieder geval weer 3 punten uitgelopen, dus dat voordeel hebben we! Ja ik ook niet alhoewel het gat nog prima is zie ik vooral vitesse als bedreiging |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Wat een vertoning zeg... gefeliciteerd met een super overwinning op de laatste in de ere divisie ... voor de rest laat maar .. en nu weer die slisbek aanhoren... we hebben...ensovortssss |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Pfffffffffffffffffff, Nou nou vanuit de tenen! 3 punten, en daar is alles mee gezegt! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Een Die Hard fan ja ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoe lang nog voordat ze dit zien. |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:36 schreef Bosifyable het volgende:[..] Mwah, ik ben er niet gerust op hoor. Maar goed, in ieder geval weer 3 punten uitgelopen, dus dat voordeel hebben we! Feyenoord gaat die 4 punten niet verspelen, Az gaat ook niet alles winnen. Az uit word wel interessant. En in de Kuip tegen Psv erop knallen 3-0 niet moeilijk doen Punt.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ongelooflijk, wat een wanprestatie!!! Leek helemaal nergens op en dan toch nog zoveel kansen creëren. Je had hier gewoon met 1-5 kunnen en moeten winnen! Achahbar bedankt, prima goal!
En nou oppleuren met Te Vrede, waardeloze arrogante lul die er helemaal niks van kan.
Vermeer///HELD!!!!!!!!! |
|
|
|
|
DeS.C.F
|
|
|
quote: Ik riep het niet hard anders had je wel hoofdletters gezien;-)
Nummer 1 en 2 is wel 100% bekend. Feyenoord 3de schat ik nu wel op 75% |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pfffffff tjonge Ritten wat zet je neer, Bilal voor mij mag hij weg, Achabar lichtpuntje wederom. Boula dat kan toch niet meer. Bah Pleister op de wonde 3 punten en even dit nog........nu nooit meer schelden op Kazim we missen hem |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Met Rutten? Dit seizoen niet meer ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:43 schreef piet de paler het volgende:Pfffffff tjonge Ritten wat zet je neer, Bilal voor mij mag hij weg, Achabar lichtpuntje wederom. Boula dat kan toch niet meer. Bah Pleister op de wonde 3 punten en even dit nog........nu nooit meer schelden op Kazim we missen hem KUT Kazim . Vind ik ook een drama! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:43 schreef piet de paler het volgende:Pfffffff tjonge Ritten wat zet je neer, Bilal voor mij mag hij weg, Achabar lichtpuntje wederom. Boula dat kan toch niet meer. Bah Pleister op de wonde 3 punten en even dit nog........nu nooit meer schelden op Kazim we missen hem Kazim heeft nog meer kansen nodig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar die had meer verdedigers gebonden met zijn spel , en wat ik niet begrijp dat jullie nog steeds niet begrijpen dat je met deze selectie tot het einde door moet. Of je het leuk vindt of niet en met Kazim en met Immers. Of zien jullie nog wat lopen wat we nu nog aanvallend kunnen inpassen...........nee dus |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik hoop dat v Geel goed gekeken heeft en een grote bezem gaat gebruiken |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Gefeliciteerd allemaal dat was op het nippertje maar de punten gaan mee naar Rotterdam |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 17:04 schreef legrande het volgende:Hoop op 0-3 of zo. Beetje bang op zware 1-2. Verbaast me ook niets 1-1 en zelfs met dit team is 1-0 voor dord mogelijk. Ze moeten natuurlijk winnen komen we 4 punten voor op az en na dord volgen psv thuis en az uit. Dus winnen is noodzakelijk of we moeten de 16 te horen krijgen dat we er helemaal uit liggen in Europa. Maar daar ga ik nog maar niet van uit. Dus gewoon winnen zondag. Had volgens mij redelijk gelijk. Maar eerlijk is eerlijk als het 2e helft 1-5 staat is het ook normaal. Wat heb ik mij weer dood geërgerd aan die te Vrede. Ik ben 60 en kan bijna niet lopen maar zelfs ik had er nog 3 van zijn kansen gescoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:50 schreef muisje1966 het volgende:Gefeliciteerd allemaal dat was op het nippertje maar de punten gaan mee naar Rotterdam Hoppaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:35 schreef DeS.C.F het volgende:hehe eindelijk, 3de blijft Feyenoord nu ik zie Az niet meer Feyenoord inhalen.. Als we uit de volgende 2 wedstrijden thuis psv en uit az 3 punten halen minimaal heb je gelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 18:50 schreef legrande het volgende:[..] Had volgens mij redelijk gelijk. Maar eerlijk is eerlijk als het 2e helft 1-5 staat is het ook normaal. Wat heb ik mij weer dood geërgerd aan die te Vrede. Ik ben 60 en kan bijna niet lopen maar zelfs ik had er nog 3 van zijn kansen gescoord. Komend weekend spits als je tijd hebt? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
De grootste overwinning van vandaag zou zijn als van Geel Rutten nu een schop onder zijn reet geeft richting Overdinkel en nooit meer terugkomen. Laat hem bij Twenthe de boel maar verder verpesten |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoop trouwens dat ze die Everse als ervaren man naast JP en Gio aanstellen , zou ik een goede keuze vinden |
|
|
|