|
|
tomson
|
|
|
Dijk van een pot. Onherkenbaar vandaag, in positieve zin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Was Gio zelf, geschminkt , en andersom. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Niet mee eens, de oplettende kijker kan zien dat hij voetballend prima is en een ontwikkeling doormaakt... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind ik ook @Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 16:43 schreef CobusIII het volgende:[..] Niet mee eens, de oplettende kijker kan zien dat hij voetballend prima is en een ontwikkeling doormaakt... Oke dat mag Cobus. Ben ik vast geen oplettende kijkert he .. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Weet ik niet, maar je kan niet alles in de gaten houden...Daarom houden we elkaar scherp op het forum. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Altijd de ogen in de zak he, die Zeeuwen :) |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Verdonk liet vandaag Ziyech te veel vrij en bracht daardoor Sven van Beek in de problemen.
Af en toe wel een mooie interceptie, maar ik heb liever Haps op linksback. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als Haps zo speelt, ligt hij er over 5 wedstrijden weer een half jaar uit.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dingen die je niet verwacht:
Drie Feyenoord-spelers uitgelicht: "Verdonk had Hakim Ziyech in zijn zak" |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waar is Arie? Kan hij een keer zijn gelijk opeisen, is hij er niet.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ligt nog naast mama Verdonk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Maar gvd wat legt hij een energie neer op die positie. Als hij heel blijft gaan we weer veel plezier aan hem beleven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat heb je goed gezien . Daarbij werd er op hem een overtreding gemaakt wat voor een speler van Feyenoord rood had opgeleverd als Kuipers of Blom scheidsrechters geweest waren. Kan alleen het moment niet meer voor mij halen.
Maar je heb gelijk ,Haps is een gevaar voor zichzelf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2019 - 12:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat heb je goed gezien . Daarbij werd er op hem een overtreding gemaakt wat voor een speler van Feyenoord rood had opgeleverd als Kuipers of Blom scheidsrechters geweest waren. Kan alleen het moment niet meer voor mij halen. Maar je heb gelijk ,Haps is een gevaar voor zichzelf. Yep ,heb nog nooit een speler zich zo vaak zien overstappen. Te ver door strekken in de loop .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 januari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ik weet het niet, hij begon slecht |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2019 - 22:46 schreef Arie.Klooster het volgende:Let op mijn woorden, Verdonk komt vroeg of laat in het centrum. Prima spelertje. Heeft rust aan de bal, heeft inzicht, staat bijna altijd goed gepositioneerd, heeft goede inspeelpass. Helaas is hij niet al te groot, maar dat zal hij uiteindelijk weten te compenseren. Eerst meters maken, ervaring opdoen. Gaan we nog veel plezier aan beleven, hoop en denk ik. Mark my words: VERDONK.IN HET CENTRUM! Speelde bijzonder goed Gisteren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En als een speler een wedstrijd goed speelt staan de topploegen met geld.........zijn we geen dromers |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
5 slechte wedstrijden en de waarde is weer terug bij af. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2019 - 09:03 schreef piet de paler het volgende:En als een speler een wedstrijd goed speelt staan de topploegen met geld.........zijn we geen dromers Krenkie is ook verkocht voor 76M.... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Schijnt interesse opgewekt te hebben van clubs uit het buitenland. Kaartje eraan van 15 miljoen, bij een bod van 8 a 10 miljoen accepteren. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: te optimistisch.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jep. Calvin op doel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik stel voor Haps, uit zelfbescherming . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 1 één op één met een aanvaller en het is krak |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook een goed ventje,de tweede lach van Zuid |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
So Calvin goes USA. En als voorbereiding vast even half jaartje naar Duitsland. Het ga je goed.
Ik vond/vind het best een aardig backje, maar komt misschien net even tekort voor Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zinloos verhuren. Verkoop hem dan |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Eens. Had je beter Malacia kunnen verhuren en hem nog 1 jaar aanhouden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij een verkoop heb je twee partijen nodig |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Nu zit Malacia merendeels op de bank en zal Verdonk zich ontwikkelen en gratis of voor een appel en een ei de deur uitlopen. Lekker beleid man !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 augustus 2019 door Leuv -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alsof Haps nooit geblesseerd is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je had beter Haps kunnen verhuren en kunnen kiezen tussen Verdonk of Malacia. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die Amerikaanse club koopt hem toch lijkt me? En dat jaartje verhuren aan Twente zal ook niet gratis voor ze zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja , 3 knaken voor die paar maanden |
|
|
|