|
|
MightyAce
|
|
|
Bedankt voor je inzet en succes elders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is gewoon 1 van de besten bij Twente |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was niet van toekomstig Feyenoord kwaliteit |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gewoon bij de Tukkers blijven hoge kan hij niet |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vond het eigenlijk de beste van de drie (Haps, Malaciea...In ieder geval degene met de meeste voetbalintelligentie..Doet mij een beetje denken aan de Boer.... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Overigens kan het wel eens heel goed uitpakken voor zijn carierre dat hij nu bij Twente speelt.. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ga ik in mee Cobus. Speelde vorig seizoen als enige Zyech helemaal uit de wedstrijd bij die prachtige 6-2. Maar heeft nooit een echte kans gekregen, Malacia staat er beter voor, zelfs WIA-Haps...
Wij zijn meester in het ombrengen van eigen talenten. Kijk bv ook naar Willem 2, waar Nieuwkoop wekelijk solide speelt en wij met onze Geertruida zitten, niet zijn schuld overigens, want hij heeft altijd centraal gespeeld. En zo is de cirkel van de onlogica weer rond.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2019 - 10:04 schreef Bowie het volgende:Ga ik in mee Cobus. Speelde vorig seizoen als enige Zyech helemaal uit de wedstrijd bij die prachtige 6-2. Maar heeft nooit een echte kans gekregen, Malacia staat er beter voor, zelfs WIA-Haps... Wij zijn meester in het ombrengen van eigen talenten. Kijk bv ook naar Willem 2, waar Nieuwkoop wekelijk solide speelt en wij met onze Geertruida zitten, niet zijn schuld overigens, want hij heeft altijd centraal gespeeld. En zo is de cirkel van de onlogica weer rond.... De Nieuwkoop van vorig seizoen vergeten??? Tering wat was die slecht! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Calvin licht gefrustreerd vanavond. |
|
|
|