BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VERNIEUWBOUWPLAN DE KUIP VAN DE BAAN

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 10 maart 2015 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 11:11 schreef Bosifyable het volgende:
De vorige berekeningen lieten zien dat Feyenoord met (toentertijd) HNS keihard failliet zou zijn gegaan na verloop van tijd. Sorry, maar daar ga ik dan echt niet 'als een front' achter staan.

Of ze renoveren of nieuw willen bouwen interesseert me niet, als Feyenoord er maar beter van wordt.
Dat heb ik alleen gehoord van mensen die achter Reddekuip staan! Niet van een onafhankelijke instelling en/of persoon.
Het is afgeketst op de garantstelling van de gemeente Rotterdam volgens mij ...
Barabas
 Barabas - dinsdag 10 maart 2015 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 21:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan had de gemeente OOK NIET in vastgoed moeten investeren !!! Net zoals de 'skycrapers' een icoon voor Rotterdam is , is dat HET voetbalstadion van Feyenoord ook! Als het met Feyenoord goed gaat dan is het voor de portemonnee van de gemeente Rotterdam ook goed. Dus wat dat betreft meet de gemeente met 2 maten ...
Zolang wij er als club in het buitenland niet best op staan zal de gemeente ons niet als visitekaartje van de stad willen zien. En of dat dan meten met 2 maten is...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 maart 2015 - 21:40   quote  deeplink  
Schijnt dat Rotterdam op zoek is naar Europese investeringsbanken
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 10 maart 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 21:32 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zolang wij er als club in het buitenland niet best op staan zal de gemeente ons niet als visitekaartje van de stad willen zien. En of dat dan meten met 2 maten is...
Dat ben ik met je eens, des te meer vind ik dat die DEBIELEN KEIHARD aangepakt dienen te worden!
sevillana
 sevillana - dinsdag 10 maart 2015 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 19:46 schreef theezakje het volgende:

[..]

Ivo en onafhankelijk, dat wordt gelijk een probleem vrees ik.
mwah, hij heeft wel iets met Rotterdam
sevillana
 sevillana - dinsdag 10 maart 2015 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 21:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb liever een NIEUW stadion zoals de MEERDERHEID het wil !
als jij dan ook nog ff een beetje schokt is dat wel een goed plan
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 10 maart 2015 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 21:44 schreef sevillana het volgende:

[..]

als jij dan ook nog ff een beetje schokt is dat wel een goed plan
Dat wil ik wel voor een nieuw stadion ...
sevillana
 sevillana - dinsdag 10 maart 2015 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 22:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat wil ik wel voor een nieuw stadion ...
ik zou zeggen, meld het Gudde ff dan
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 11 maart 2015 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 16:57 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik heb het over 1 opmerking en jij voelt je aangesproken op je hele forum bestaan. 't Is goed met je.
Jij sprak me er toch op aan? En dan ga je nu doen alsof ik aan het overdrijven ben? Flikker op. Zoek een ander om te stalken met je gezeur...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 11 maart 2015 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 19:12 schreef theezakje het volgende:
Het zou mooi zijn als een van die grote jongens als Shell of Esso iets voor deze regio zou doen.
Doen ze nooit (was het maar zo: $$$$$$$). Die jongens willen onpartijdig blijven...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 11 maart 2015 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 21:40 schreef Stylzz het volgende:
Schijnt dat Rotterdam op zoek is naar Europese investeringsbanken
Ja? En? Wat heeft dat met de Kuip te maken? Of is dat met het oog op de Kuip?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 11 maart 2015 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 21:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb liever een NIEUW stadion zoals de MEERDERHEID het wil !
Wie zegt dat de meerderheid dat wil? Is dat onderzocht?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 maart 2015 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 09:47 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja? En? Wat heeft dat met de Kuip te maken? Of is dat met het oog op de Kuip?
Nee joh, voor een speeltuin op Spangen.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 11 maart 2015 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 09:26 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Jij sprak me er toch op aan? En dan ga je nu doen alsof ik aan het overdrijven ben? Flikker op. Zoek een ander om te stalken met je gezeur...
Lees de conversatie eens terug Arie, en zie inderdaad hoe overdreven je reageert. Zoals je nu ook doet met de opmerking over Europese investeringsbanken. No hard feelings, maar je mag hier en daar wel wat nuance aanbrengen in je berichten. En nu ben ik er wel weer klaar mee.
Barabas
 Barabas - woensdag 11 maart 2015 - 10:47   quote  deeplink  
Nog zo'n eigengereide koekenbakker. Forumterrorist.
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 11 maart 2015 - 11:06   quote  deeplink  
tja, zo gaan een aantal medesupporters met elkaar om , jammer. Maar het is net als in het stadion (en er buiten) Meelopen en anders een grote mond krijgen. Heb al 27 jaar seizoenkaart, maar ik voel me steeds minder thuis in de Kuip, juist door die "roeptoeters" hier. Het zou fijn zijn als meningen van medesupporters gerespecteerd worden, ook al is het niet jouw mening.
jjh
 jjh - woensdag 11 maart 2015 - 11:19   quote  deeplink  
Ik vond die van Ierschot een goed indruk maken bij de persconferentie. Is absoluut geen koekebakker. Lijkt me een capabele man.
Nu maar afwachten wat het gaat worden met het stadion. Men gaf aan dat er al genoeg plannen binnenstromen en dat men deze plannen gaat afwegen. Met ReddeKuip gaat ook gesproken worden. Ik vind wel dat je daar niet blind voor moet gaan. Wij kennen hun plan inhoudelijk ook niet en als de doorberekening leert dat je er weinig meer mee op schiet als bij BAM moet je dat plan ook gewoon afschieten. Persoonlijk nijg ik naar nieuwbouw al zal dat traject wel langer duren dan verbouw ben ik bang. Een goed plan is het belangrijkste.
legrande
 legrande - woensdag 11 maart 2015 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 15:02 schreef Bosifyable het volgende:
Hoeveel kostte dat ook alweer..? 500-600 miljoen? Zou het ultieme stadion zijn, maar dan heb je echt de juiste sponsors erachter nodig.
Ja en met zoiets liggend in/aan de maas moeten toch steenrijke havenbaronnen ook geinteresserd worden en samen met Feyenoord de gemeente en deze baronnen moet het te realiseren zijn.
Barabas
 Barabas - woensdag 11 maart 2015 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 11:19 schreef jjh het volgende:
Ik vond die van Ierschot een goed indruk maken bij de persconferentie. Is absoluut geen koekebakker. Lijkt me een capabele man.
Nu maar afwachten wat het gaat worden met het stadion. Men gaf aan dat er al genoeg plannen binnenstromen en dat men deze plannen gaat afwegen. Met ReddeKuip gaat ook gesproken worden. Ik vind wel dat je daar niet blind voor moet gaan. Wij kennen hun plan inhoudelijk ook niet en als de doorberekening leert dat je er weinig meer mee op schiet als bij BAM moet je dat plan ook gewoon afschieten. Persoonlijk nijg ik naar nieuwbouw al zal dat traject wel langer duren dan verbouw ben ik bang. Een goed plan is het belangrijkste.
Met je laatste punt ben ik het helemaal eens.
Barabas
 Barabas - woensdag 11 maart 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 11:21 schreef legrande het volgende:

[..]

Ja en met zoiets liggend in/aan de maas moeten toch steenrijke havenbaronnen ook geinteresserd worden en samen met Feyenoord de gemeente en deze baronnen moet het te realiseren zijn.
Ja, maar dan krijg je weer met ons imago te maken. En we staan er niet best op.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 maart 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 11:21 schreef legrande het volgende:

[..]

Havenbaronnen zijn een mythe
VVout
 VVout - woensdag 11 maart 2015 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 12:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Havenbaronnen zijn een mythe
Niet helemaal, maar dan moeten ze ook nog voetbalgek zijn en de economie lekker draaien zodat er geld extra beschikbaar is. Nu moeten ze hard werken om hun eigen villa in stand te houden en eigen hobby's te continueren.
van geil
 van geil - woensdag 11 maart 2015 - 12:49   quote  deeplink  
de halve haven is van de chinezen inmiddels.
Het echte probleem zit hem natuurlijk als vaker gezegd hier in het "imago" van Feyenoord. Grote bedrijven zijn daar bang voor.
n uitverbod voor supporters voor alle wedstrijden is helemaal geen gekke gedachte.
om te beginnen in Europa.
Verder moet red de Kuip ook eens stoppen met dwarsliggen,
Dan kunnen we eindelijk n start maken met n nieuwe Kuip.
De politiek en Feyenoord moeten juridisch uitzoeken hoe ze Europa regels kunnen omzeilen en als dat gebeurd is.
BOUWEN.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2015 door van geil --
kenny
 kenny - donderdag 12 maart 2015 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 12:49 schreef van geil het volgende:
Het echte probleem zit hem natuurlijk als vaker gezegd hier in het "imago" van Feyenoord. Grote bedrijven zijn daar bang voor.
n uitverbod voor supporters voor alle wedstrijden is helemaal geen gekke gedachte.
De politiek en Feyenoord moeten juridisch uitzoeken hoe ze Europa regels kunnen omzeilen en als dat gebeurd is.
BOUWEN.
mee eens , en inderdaad moet dat RdK eens ophouden , nu beginnen ze weer opzouten ze zaaien alleen maar verdeeltheid en zo ook onder de gemeente en politiek
nieuwbouw is het beste en dat wil feyenoord , dus als eenheid achter deze plannen staan en gaan
tomson
 tomson - donderdag 12 maart 2015 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 10:45 schreef kenny het volgende:
ook hier moeten we ophouden met die tweespalt , feyenoord gaat nu voor nieuwbouw (wat ik altijd al het beste vond)en daar moeten we als 1 front achter gaan staan ,
geef de gemeente en sommige partijen nou geen aanleiding meer om het niet te steunen
Feyenoord gaat nu voor nieuwbouw ? GAAP.... we kunnen een renovatie niet eens betalen. Droom lekker verder Kenny. En heeft niets met tweespalt te maken. 2 verschillende inzichten, thats all.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 12 maart 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2015 - 10:40 schreef kenny het volgende:

[..]

mee eens , en inderdaad moet dat RdK eens ophouden , nu beginnen ze weer opzouten ze zaaien alleen maar verdeeltheid en zo ook onder de gemeente en politiek
nieuwbouw is het beste en dat wil feyenoord , dus als eenheid achter deze plannen staan en gaan
Feyenoord wilde renoveren tot 200 miljoen, en het grootste deel van de 'Feyenoord-familie' staat achter vernieuwbouw, zoals in verschillende artikelen terug te vinden is. RedDeKuip biedt een vernieuwbouw van 190 miljoen, dus wat is dan het probleem om met hen om de tafel te zitten?
Barabas
 Barabas - donderdag 12 maart 2015 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 12:49 schreef van geil het volgende:
BOUWEN.
De situatie in een notendop... Eens!
Barabas
 Barabas - donderdag 12 maart 2015 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2015 - 10:52 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Feyenoord wilde renoveren tot 200 miljoen, en het grootste deel van de 'Feyenoord-familie' staat achter vernieuwbouw, zoals in verschillende artikelen terug te vinden is. RedDeKuip biedt een vernieuwbouw van 190 miljoen, dus wat is dan het probleem om met hen om de tafel te zitten?
We hebben geen verbouwd, maar een NIEUW stadion nodig. Dat voornamelijk.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 12 maart 2015 - 11:03   quote  deeplink  
Wat bijna het dubbele kost van nieuwbouw. Zonder de juiste sponsoring daarvan kom je nergens. Zal ook een van de redenen zijn geweest dat ze voor BAM zijn gegaan anderhalf jaar geleden. Nu dat is afgeschoten is het helemaal niet zo gek om andere opties te bekijken. Vooral als je met vernieuwbouw ook je spelersbudget en begroting dusdanig omhoog kan krikken dat je écht kan concurreren met PSV en Ajax.

Wanneer ze volgende week/maand/jaar met het bericht komen dat ze geld hebben voor een nieuw stadion waarmee ze zo bijzonder veel meer geld mee gaan genereren dan nu, zonder eventuele fatale risico's voor de BVO Feyenoord, meteen doen natuurlijk. Maar dat zie ik niet snel gebeuren.
kenny
 kenny - donderdag 12 maart 2015 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2015 - 10:47 schreef tomson het volgende:

[..]

Feyenoord gaat nu voor nieuwbouw ? GAAP.... we kunnen een renovatie niet eens betalen. Droom lekker verder Kenny. En heeft niets met tweespalt te maken. 2 verschillende inzichten, thats all.
ok blijf jij lekker in die oude kuip zitten dan en laat onze club lekker afzakken naar middemoot
je moet durven dromen en het gaat niet om wat je leent maar om hoe je dat gaat terug betalen
dat is de reden dat het BAM is afgewezen de explotatie met een nieuw stadion is vele groter en dan maakt het niet uit wat je leent
Barabas
 Barabas - donderdag 12 maart 2015 - 11:08   quote  deeplink  
Als ik het goed begrijp gaat dat om ongeveer 300 miljoen euro.

Kwestie van de juiste manier van financiering vinden. Niet teveel, niet te weinig, tegen de juiste voorwaarden. Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar het is geen onoverkomelijk probleem of zo.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 12 maart 2015 - 11:10   quote  deeplink  
Ik dacht dat HNS aan het eind van het traject, voor het werd weggestemd, al tegen de 360 miljoen aan zat. Maar goed, wellicht kan het ook goedkoper.
Barabas
 Barabas - donderdag 12 maart 2015 - 11:10   quote  deeplink  
Een verbouwing gaat ons op de langere termijn niks opleveren. Een verbouwd stadion staat er over 25 jaar niet meer. Zou een behoorlijke en onverantwoord hoge afschrijving inhouden. Niet doen dus.
Barabas
 Barabas - donderdag 12 maart 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2015 - 11:10 schreef Bosifyable het volgende:
Ik dacht dat HNS aan het eind van het traject, voor het werd weggestemd, al tegen de 360 miljoen aan zat. Maar goed, wellicht kan het ook goedkoper.
Allianz Arena van Bayern kostte 340 miljoen. We gaan het zien!
kenny
 kenny - donderdag 12 maart 2015 - 11:27   quote  deeplink  
voornaamste reden is gewoon dat er met dat nieuwe stadion meer is te verdienen ,
en zo kan je dus makkelijker lenen en meer aflossen
het is simpel of je gaat voor verbouw en hoop zo psv en 020 te kunnen volgen of nieuwbouw en serieus mee gaan doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2015 door kenny --
Barabas
 Barabas - donderdag 12 maart 2015 - 11:33   quote  deeplink  
Dat is mijns inziens de juiste lezing van de situatie en de mogelijkheden.
tomson
 tomson - donderdag 12 maart 2015 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2015 - 11:05 schreef kenny het volgende:

[..]

ok blijf jij lekker in die oude kuip zitten dan en laat onze club lekker afzakken naar middemoot
je moet durven dromen en het gaat niet om wat je leent maar om hoe je dat gaat terug betalen
dat is de reden dat het BAM is afgewezen de explotatie met een nieuw stadion is vele groter en dan maakt het niet uit wat je leent
En nu zijn we dus aangekomen op het pumt waar al de "geleerden" al zolang over lopen te soebatten. En er dus al jaren niet uitkomen. Zolang er geen durvers met kapitaal over de brug komen blijf ik inderdaad lekker in die ouwe kuip zitten ja.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2015 door tomson --
Barabas
 Barabas - donderdag 12 maart 2015 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2015 - 11:55 schreef tomson het volgende:

[..]

En nu zijn we dus aangekomen op het pumt waar al de "geleerden" al zolang over lopen te soebatten. En er dus al jaren niet uitkomen. Zolang er geen durvers met kapitaal over de brug komen blijf ik inderdaad lekker in die ouwe kuip zitten ja.
Vicieuze cirkel moet duidelijk doorbroken worden. Over 5-6 jaar moeten we weg zijn uit ons prachtige en verouderde stadion.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 12 maart 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 10:46 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Lees de conversatie eens terug Arie, en zie inderdaad hoe overdreven je reageert. Zoals je nu ook doet met de opmerking over Europese investeringsbanken. No hard feelings, maar je mag hier en daar wel wat nuance aanbrengen in je berichten. En nu ben ik er wel weer klaar mee.
Ik reageerde op jouw opmerking dat je altijd mensen hebben die kritiek leveren om het kritiek leveren... volgens mij was mijn reactie nog niet zo overdreven. Jij zet mij te kakken, nou dan kaats ik hem terug, maar goed je hebt wel gelijk dat het niet eens een storm in een glas water is
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 12 maart 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 10:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee joh, voor een speeltuin op Spangen.
Dahaa, ik was ook sarcastisch. Ik snap de toegevoegde waarde niet van de mededeling dat gemeente rotterdam op zoek is naar europese investeerders...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 12 maart 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 11:06 schreef henkie1969 het volgende:
tja, zo gaan een aantal medesupporters met elkaar om , jammer. Maar het is net als in het stadion (en er buiten) Meelopen en anders een grote mond krijgen. Heb al 27 jaar seizoenkaart, maar ik voel me steeds minder thuis in de Kuip, juist door die "roeptoeters" hier. Het zou fijn zijn als meningen van medesupporters gerespecteerd worden, ook al is het niet jouw mening.
amen! Jij bent het braafste jongetje uit de klas.. Mag je trots op zijn! Ik ben in elk geval wel trots op je..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 12 maart 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2015 - 11:08 schreef Barabas het volgende:
Als ik het goed begrijp gaat dat om ongeveer 300 miljoen euro.

Kwestie van de juiste manier van financiering vinden. Niet teveel, niet te weinig, tegen de juiste voorwaarden. Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar het is geen onoverkomelijk probleem of zo.
De superkuip van volkerwessels kostte 245 miljoen. Volledig nieuwbouw ...
Hns kostte 355 miljoen, ook volledig nieuwbouw ... Waar dat verschil in zit weet ik ook niet precies.
tomson
 tomson - donderdag 12 maart 2015 - 13:15   quote  deeplink  
VolkerWessels volledig nieuwbouw ? Effe terug in de geschiedenisboeken L...
jjh
 jjh - donderdag 12 maart 2015 - 13:38   quote  deeplink  
VolkerWessels was wel degelijk volledige nieuwbouw op de plek van de huidige Kuip. Stapsgewijs afbraak en opbouw.
Barabas
 Barabas - donderdag 12 maart 2015 - 14:14   quote  deeplink  
Kinnesinne. Voor 300 miljoen moeten we iets moois neer kunnen zetten en misschien zelfs voor minder. Locatie zal nog van grote invloed blijken te zijn, maar volgens mij heeft de Stadion-BV nog wel wat grond en gebouwen over als we in een nieuw onderkomen spelen.
Barabas
 Barabas - donderdag 12 maart 2015 - 14:14   quote  deeplink  
In de toekomst lekker wonen aan het RdK-park. 😉
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 maart 2015 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2015 - 12:43 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dahaa, ik was ook sarcastisch. Ik snap de toegevoegde waarde niet van de mededeling dat gemeente rotterdam op zoek is naar europese investeerders...
Ik begrijp dat jij dat niet begrijpt
Alexi
 Alexi - donderdag 12 maart 2015 - 17:46   quote  deeplink  
Wat een persconferentie ook zeg,
weinig wol veel geschreeuw..........
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 12 maart 2015 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2015 - 13:15 schreef tomson het volgende:
VolkerWessels volledig nieuwbouw ? Effe terug in de geschiedenisboeken L...
Superkuip, volledig nieuwbouw !!! Check it : www.desuperkuip.nl
tomson
 tomson - donderdag 12 maart 2015 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2015 - 17:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Superkuip, volledig nieuwbouw !!! Check it : www.desuperkuip.nl
Hoe moet ik het beste van de Kuip bewaren dan opvatten ?

2q9m2d2.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VERNIEUWBOUWPLAN DE KUIP VAN DE BAAN

0.0095791