|
|
remco k
|
|
|
Heel Ajax geen woord meer waard dan waardeloos. gezien de kwaliteit van de tegenstander had je hier gewoon 3 of 4 goals moeten maken. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
1 man gezien die volgens mij het idee had: Als het voetballend niet gaat, moet de beuk er maar in: Klaassen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vraag me gewoon steeds meer af of het nog beter gaan worden met deze selectie? Teveel rotte appels. En ook de invloed van Frank zie ik minder. Maar misschien dat dat aan de groep ligt |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Overigens had Sparta praag het ook moeilijk tegen zwolle, dus de kampioen van Tsjechië had bijna verloren van de nummer 5.
als dit onzinnige retoriek is, dan is het ook onzin om over excelsior en Dordrecht te hebben, als we europees spelen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gewoon zo positief zijn. Lachwekkend. Tempo omhoog, krijg je vanzelf openingen. Dit is ook niet het Ajax spel |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ben blij dat die volgende pot gaat beginnen. Moet er niet aan denken dat er nog meer spelers iets moeten zeggen over deze pot. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
voetbal op een slecht veld levert meestal een slecht voetbal op, anders hoef je geen tereinknecht te hebben. in een modderpoel kan je ook niet voetballen.
iemand een idee waarom de grote clubs veel geld uitgeeft aan het gras waarop ze spelen?
natuurlijk mag dit geen excuus zijn maar hierop was voetballen lastig. ajax kan blijkbaar niet op een andere manier voetballen.
dus wil je winnen van ajax, haal het gras eruit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:voetbal op een slecht veld levert meestal een slecht voetbal op, anders hoef je geen tereinknecht te hebben. in een modderpoel kan je ook niet voetballen. iemand een idee waarom de grote clubs veel geld uitgeeft aan het gras waarop ze spelen? natuurlijk mag dit geen excuus zijn maar hierop was voetballen lastig. ajax kan blijkbaar niet op een andere manier voetballen. dus wil je winnen van ajax, haal het gras eruit Gaaaaaap! Dan moet Ajax lange ballen spelen en aansluiten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: lange ballen is meestal balverlies en druk zetten heeft dan geen zin, want zij spelen dan ook de lange bal.
heb je ajax vaak lange ballen zien geven? ajax speelt tegen wie en waar dan ook zijn eigen spel. Dat werd vroeger nog positief ontvangen, nu dus niet meer.
blijkbaar heeft dat met succes te maken |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
ach thuis ff oprollen die gasten |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
we rollen djepro op thuis
op een beter veld spelen we ze zoek. ik ben niet onder de indruk van die gasten
ajax had eerder last van de omstandigheden dan van de tegenstander |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] lange ballen is meestal balverlies en druk zetten heeft dan geen zin, want zij spelen dan ook de lange bal. heb je ajax vaak lange ballen zien geven? ajax speelt tegen wie en waar dan ook zijn eigen spel. Dat werd vroeger nog positief ontvangen, nu dus niet meer. blijkbaar heeft dat met succes te maken En toch kan het. Alleen alles moet mooi. Het zijn baby's tegen mannen. Fysiek wordt je weggeblazen en alles duurt 80 passjes voor de bal naar voren gaat. Lekker om naar te kijken toch? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:we rollen djepro op thuis op een beter veld spelen we ze zoek. ik ben niet onder de indruk van die gasten ajax had eerder last van de omstandigheden dan van de tegenstander Kun je nagaan hoe zwak wij zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] lange ballen is meestal balverlies en druk zetten heeft dan geen zin, want zij spelen dan ook de lange bal. heb je ajax vaak lange ballen zien geven? ajax speelt tegen wie en waar dan ook zijn eigen spel. Dat werd vroeger nog positief ontvangen, nu dus niet meer. blijkbaar heeft dat met succes te maken Op het moment is het spel van Ajax op de eigen helft nutteloos balverlies lijden door te veel nutteloos rond te spelen. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:we rollen djepro op thuis op een beter veld spelen we ze zoek. ik ben niet onder de indruk van die gasten ajax had eerder last van de omstandigheden dan van de tegenstander kijk dat vind ik nou ook , thuis 3-0 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Wat een bagger pot ik mis alles, inzet, passie en beleving. En dan maar zeggen dat je de beste selectie hebt sinds jaren...frank en directie ik lach jullie hard in jullie bek uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2015 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: op basis van dat we thuis beter zijn , op een beter veld , en het publiek erachter , maar blijf jij maar hangen in je depressie , alsjeblieft word voor psv ofzo |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Poeh. Dat viel niet mee. Van twee kanten niet. Ajax heeft wat te doen in eigen huis.
Ik vond het met Sinkgraven en Kishna trouwens gewoon beter. Dan gaat er ook veel fout maar er straalt wel iets van af. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dnipro is ook gewoon heel erg slecht hoor. Niet eens zwak, gewoon slecht. Dit moet Ajax op het eigen veld wel kunnen ombuigen. Zelfs in slechte doen is Ajax in de ArenA altijd in staat om te winnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:19 schreef jodocus het volgende:[..] op basis van dat we thuis beter zijn , op een beter veld , en het publiek erachter , maar blijf jij maar hangen in je depressie , alsjeblieft word voor psv ofzo Hahaha zegt meer dan genoeg over jou!! Ik oordeel op basis van wat ik zie. Voetbalt Ajax dit seizoen thuis goed dan? Dnipro was slecht, Ajax nog slechter. Wekelijks wordt het minder. Zijn de feiten. Is wat anders dan een depressie lul! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:13 schreef Loetje het volgende:[..] En toch kan het. Alleen alles moet mooi. Het zijn baby's tegen mannen. Fysiek wordt je weggeblazen en alles duurt 80 passjes voor de bal naar voren gaat. Lekker om naar te kijken toch? Natuurlijk kan het. Alles kan, barca kan ook op zijn italiaans of op ze engels gaan spelen. of het er mooier op word dat is de vraag en of ze er der spelers voor hebben is de vraag.
misschien kan dit ajax maar op 1 manier voetballen, of het mooi is en of er goed resultaat uitkomt ligt dan wellicht aan de omstandigheden.
maar ajax speelt al 5 jaar zo onder de boer, dan weet ik niet waarom nog kijkt als je er niks aan vind? kijk je toch naar de samenvatting of enkel naar teletext, dan hoef je ook niet zo te ergeren. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: een zwijn kan niet schaatsen op ijs en ajax kan niet voetballen op zon veld |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:14 schreef remco k het volgende:[..] Op het moment is het spel van Ajax op de eigen helft nutteloos balverlies lijden door te veel nutteloos rond te spelen. ajax speelt al jaren zo, dus wat is het probleem?
probleem dat ajax zo speelt of dat ajax heeft verloren? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Natuurlijk kan het. Alles kan, barca kan ook op zijn italiaans of op ze engels gaan spelen. of het er mooier op word dat is de vraag en of ze er der spelers voor hebben is de vraag. misschien kan dit ajax maar op 1 manier voetballen, of het mooi is en of er goed resultaat uitkomt ligt dan wellicht aan de omstandigheden. maar ajax speelt al 5 jaar zo onder de boer, dan weet ik niet waarom nog kijkt als je er niks aan vind? kijk je toch naar de samenvatting of enkel naar teletext, dan hoef je ook niet zo te ergeren. Omdat ik van me club hou, ken je dat? Neemt niet weg dat ik me mening erover geef wanneer ik dat wil en wanneer ik daar zin in heb. Ajax voerde dit systeem alleen een paar jaar geleden beter uit. Dat is wat anders |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ajax speelt al jaren zo, dus wat is het probleem? probleem dat ajax zo speelt of dat ajax heeft verloren? Volgens mij zie je jezelf niet praten. Van het een komt namelijk het ander |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:22 schreef Loetje het volgende:[..] Hahaha zegt meer dan genoeg over jou!! Ik oordeel op basis van wat ik zie. Voetbalt Ajax dit seizoen thuis goed dan? Dnipro was slecht, Ajax nog slechter. Wekelijks wordt het minder. Zijn de feiten. Is wat anders dan een depressie lul! het was slecht van beide kanten , maar thuis komt t goed , ouwe paardevijg |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: nog 90 min hebben, thuis spelen en dat we hier ook hadden kunnen winnen op dit belachelijk veld.
Niet dat de arena een goed veld heeft, maar zand met regen is niet lekker voetballen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik vraag daarom op basis van wat? Jij zegt zo iets op je gevoel en ik vraag waarom. Dan moet je daarop antwoorden in plaats van die andere onzin erbij halen. Het enige wat ik namelijk zeg is hoe Ajax al langer speelt. En dat is niet goed. Mag hopen dat jou oogdoppen hetzelfde concluderen toch? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] nog 90 min hebben, thuis spelen en dat we hier ook hadden kunnen winnen op dit belachelijk veld. Niet dat de arena een goed veld heeft, maar zand met regen is niet lekker voetballen. Dat is het juist... Had vandaag niet eens het gevoel dat we zouden scoren. Geen overtuiging of wat. Hoop echt op een wonder en zou er enorm blij van worden. Namelijk al jaren niet ver meer gekomen. Maar dat je een tegenstander die zo slecht is gewoon niet kan oprollen... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:26 schreef Loetje het volgende:[..] Omdat ik van me club hou, ken je dat? Neemt niet weg dat ik me mening erover geef wanneer ik dat wil en wanneer ik daar zin in heb. Ajax voerde dit systeem alleen een paar jaar geleden beter uit. Dat is wat anders erken dat op dit veld, veel zand met regen niet goed op te voetballen is?
enig idee waarom ajax niet mocht trainen? veld is toch gewoon slecht!
ik kan mij nog wel herinneren dat barca, dat in een seizoen alles won, het heel lastig had in moskou. op een bevroren veld.
Ajax is daar gewoon niet al te best in. ajax verloor vaak als het regent, mooi weer voetballers. zelfs in de eredivisie, dan is een 1-0 gewoon positief |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:30 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vraag daarom op basis van wat? Jij zegt zo iets op je gevoel en ik vraag waarom. Dan moet je daarop antwoorden in plaats van die andere onzin erbij halen. Het enige wat ik namelijk zeg is hoe Ajax al langer speelt. En dat is niet goed. Mag hopen dat jou oogdoppen hetzelfde concluderen toch? nee het is al een hele tijd niet goed, daar hoef je geen kenner voor te wezen , maar 2 ervaren spelers drbij en t wordt een stuk beter let maar op , neemt niet weg dat we nog ff door de zure appel heen moeten , maar volgend jaar weer kampioen , en talent genoeg dus op den duur gaat t beter worden |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:31 schreef Loetje het volgende:[..] Dat is het juist... Had vandaag niet eens het gevoel dat we zouden scoren. Geen overtuiging of wat. Hoop echt op een wonder en zou er enorm blij van worden. Namelijk al jaren niet ver meer gekomen. Maar dat je een tegenstander die zo slecht is gewoon niet kan oprollen... als je weet hoe lastig het is om goed te voetballen op een slecht ondergrond dan weet je ook waarom ze ook niet hoopvol waren.
Als je denkt dat ondergrond niet belangrijk is dan raad ik je aan om tennis te gaan kijken. hardcore gras of gravel zijn niet te vergelijken dat vraagt om een ander type spel.
als.je maar 1 type spel hebt, dan ben je de pineut.
tip kijk naar nadal zijn 1ste wedstrijd op wilbeldon na, terwijl hij net ronald garros had gewonnen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik heb het niet kunnen zien maar ik heb eigenlijk niks gemist dus.. Wat ik gelezen heb is dat Klaassen de eerste helft vrij dramatisch was. 2e helft heeft hij het op kunnen pakken. Serero was niet goed, aanvallend is hij beperkt betreft het scoren.
Ik las ook dat Schone op links speelde maar een team moet gewoon vastigheid hebben. Laat eens Kishna en El Ghazi zijn met die twee op de vleugels en met Milik in de spis hebben we regelmatig aardige partijen gespeeld. Milik snapt ook goed wat de buitenspelers doen. Ze hebben een goede voorzet en eem dribbel. Schone heeft pertinent geen dribbel en is daar gewoon minder "gevaarlijk". Ook al scoort Schone heel vaak en heeft hij veel assists, er komt weinig dreiging vanuit en Milik heeft de klik niet met Schone.
Ik hoop dat Klaassen de lijn kan doortrekken en dat Bazoer zo blijft spelen, wat een bikkel is dat. Ik denk dat Ajax het recht kan zetten, start dan ook gewoon met El Ghazi en Kishna, dan wissel je Schone de 2e helft |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
kan iemand mij vertellen hoeveel donestk-bayern.
ik kan je vertellen, 0-0 in exact het zelfde stadion en 7-0 in München.
hoe zou het verschil zo groot kunnen zijn? wellicht omdat het heel lastig voetballen is op dat veld.
sommige tegenstanders maaien het veld niet als barca kwam en sproeide niet. waarom zouden ze dat dan doen. juist, om het voetbal wat ze spelen moeilijker te maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Natuurlijk kan het. Alles kan, barca kan ook op zijn italiaans of op ze engels gaan spelen. of het er mooier op word dat is de vraag en of ze er der spelers voor hebben is de vraag. misschien kan dit ajax maar op 1 manier voetballen, of het mooi is en of er goed resultaat uitkomt ligt dan wellicht aan de omstandigheden. maar ajax speelt al 5 jaar zo onder de boer, dan weet ik niet waarom nog kijkt als je er niks aan vind? kijk je toch naar de samenvatting of enkel naar teletext, dan hoef je ook niet zo te ergeren. Gelul man. Ajax speelt helemaal niet al jaren zo onder de Boer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] erken dat op dit veld, veel zand met regen niet goed op te voetballen is? enig idee waarom ajax niet mocht trainen? veld is toch gewoon slecht! ik kan mij nog wel herinneren dat barca, dat in een seizoen alles won, het heel lastig had in moskou. op een bevroren veld. Ajax is daar gewoon niet al te best in. ajax verloor vaak als het regent, mooi weer voetballers. zelfs in de eredivisie, dan is een 1-0 gewoon positief Hou op man over dat veld. Dan heb je een plan B. Zie het elke ploeg doen en wij kunnen het weer eens niet... Zo laf |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: De Döner kabab op het station Arena...erg goed |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:36 schreef jodocus het volgende:[..] nee het is al een hele tijd niet goed, daar hoef je geen kenner voor te wezen , maar 2 ervaren spelers drbij en t wordt een stuk beter let maar op , neemt niet weg dat we nog ff door de zure appel heen moeten , maar volgend jaar weer kampioen , en talent genoeg dus op den duur gaat t beter worden En een vedette die wekelijks uitblinkt ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:kan iemand mij vertellen hoeveel donestk-bayern. ik kan je vertellen, 0-0 in exact het zelfde stadion en 7-0 in München. hoe zou het verschil zo groot kunnen zijn? wellicht omdat het heel lastig voetballen is op dat veld. sommige tegenstanders maaien het veld niet als barca kwam en sproeide niet. waarom zouden ze dat dan doen. juist, om het voetbal wat ze spelen moeilijker te maken. Dat had hele andere redenen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wel zin in eigenlijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kom er maar een brengen hier boklul ;-) kan ik wel gebruiken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Oke jij trakteert. Ben zo scheel van het voetbal vandaag dat ik me geld niet meer kan zien... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik zit in Apeldoorn ouwe....hahaha kreeg een frikandel XXL van Joduh....kolere wat een ding |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:kan iemand mij vertellen hoeveel donestk-bayern. ik kan je vertellen, 0-0 in exact het zelfde stadion en 7-0 in München. hoe zou het verschil zo groot kunnen zijn? wellicht omdat het heel lastig voetballen is op dat veld. sommige tegenstanders maaien het veld niet als barca kwam en sproeide niet. waarom zouden ze dat dan doen. juist, om het voetbal wat ze spelen moeilijker te maken. Ik vind het wel heel ver gezocht.. Natuurlijk scheelt het iets, maar een 0-0 daar en een 7-0 in bayern heeft met heel veel andere dingen te maken. Dnipro heeft hetzelfde probleem namelijk, beide spelen ze op dat veld en beide hebben dat ze bal opstuitert of verkeerd stuitert. Dnipro zou dat meer door kunnen hebben maar zo'n enorm verschil klopt gewoon niet.
En ja ook bij tennis is verschil. Dan gaat het vaak om de bal die harder terug komt enzo maar het is toch kan Nadal ook wimbeldon winnen en federer kan ook meerdere toernooien winnen. Natuurlijk is het voor spelers/teams iets moeilijker maar het is niet zo dat een team 10 keer slechter gaat spelen en de andere 5 stappen beter is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 22:04 schreef Loetje het volgende:[..] Oke jij trakteert. Ben zo scheel van het voetbal vandaag dat ik me geld niet meer kan zien... Je verheugt je op een avondje voetbal. En dan zie je deze pot. Ik had geen geweldig Ajax verwacht. Maar dit is wel echt beroerd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 22:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik zit in Apeldoorn ouwe....hahaha kreeg een frikandel XXL van Joduh....kolere wat een ding Beetje dun voor jouw doen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hoezo ?? dat ding woog een kilo man |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 20:52 schreef remco k het volgende:Heel Ajax geen woord meer waard dan waardeloos. gezien de kwaliteit van de tegenstander had je hier gewoon 3 of 4 goals moeten maken. Jij stond altijd achter de Boer en achter alles wat met Ajax te maken had... laatste tijd is dat anders....ik vind wel dat je gelijk hebt maar toch.... |
|
|
|