|
|
remco k
|
|
|
quote: Is wat lastig om die speciaal in een naar binnen te werken. Wel lekker. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kreeg het ook niet weg...;-) De kat vrat de rest op....maar die is ook zo dik als Garfield |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 22:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij stond altijd achter de Boer en achter alles wat met Ajax te maken had... laatste tijd is dat anders....ik vind wel dat je gelijk hebt maar toch.... Ik sta nog steeds volledig achterhet beleid en de Boer. Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat de Boer de ploeg overtraind heeft. En dat de Boer dit seizoen veel foute keuzes heeft gemaakt. Maar van je fouten moet je leren. En de Boer kan komend seizoen laten zien dat hij een echte top trainer in spe is. Maar dan moet ie wel echt wat zaken anders aan gaan pakken. Het beleid zie ik weinig problemen in. Kan alleen wat beter uitgevoerd worden mbt de aankopen die ervaring moeten brengen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 22:11 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Kreeg het ook niet weg...;-) De kat vrat de rest op....maar die is ook zo dik als Garfield Op bezoek bij joduh. Of tijdelijke woonplaats. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat laatste....geen idee van wie dat beest is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hey. Rijd ik bijna dagelijks langs je heen. Ik zal morgen aan je denken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goede vent trouwens joduh. Een goede vriend voor je net als warrior. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Langskomen is geen opties....ik zit hier met moslims en 1 heeft me al bedreigd dat tie me neer gaat steken....raar volk, hij had s'nachts de muziek aanstaan en ik heb de stroom van zijn kamer geflikkerd ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zeker.... ik koester beide |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ronald trouwens ook...en Renato en Tomson en Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hebben we toch gewonnen????? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
biebie
|
|
|
Waardeloze vertoning, mag die Boilesen nou eindelijk een weg? En dan heb ik het nog maar over één van de elf. Gaat nog een drukke transferperiode worden van de zomer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kijk topictitel! ;-) |
|
|
|
|
biebie
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 21:21 schreef Eide het volgende:Dnipro is ook gewoon heel erg slecht hoor. Niet eens zwak, gewoon slecht. Dit moet Ajax op het eigen veld wel kunnen ombuigen. Zelfs in slechte doen is Ajax in de ArenA altijd in staat om te winnen. Tuurlijk, zoals tegen Excelsior zeker. Grapjas. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 22:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik zit in Apeldoorn ouwe....hahaha kreeg een frikandel XXL van Joduh....kolere wat een ding Lekker zijn die he? Zit wel gelijk propvol. JJouh inmiddels ontmoet zo te horen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 22:06 schreef remco k het volgende:[..] Je verheugt je op een avondje voetbal. En dan zie je deze pot. Ik had geen geweldig Ajax verwacht. Maar dit is wel echt beroerd. Pijnlijk ook. Ik vraag me gewoon af omdat het zoveel gebeurd het gewoon kwaliteit is (niet bij iedereen uiteraard) of het hele jaar al een vormdip is?
Kwartfinale is gewoon haalbaar |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Volgende week hebben we nog een kans om het af te maken! En dat gaat gebeuren ook!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 maart 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wat wil je nou eigenlijk zeggen? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Maar heb ik nu iets gemist en hebben we toch gewonnen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja de bevestiging...het word nu niks...straks niet en nooit niets...wij zijn allang afgehaakt Voetballen in de marge van Europa....opleiden en verpatsen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 00:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja de bevestiging...het word nu niks...straks niet en nooit niets...wij zijn allang afgehaakt Voetballen in de marge van Europa....opleiden en verpatsen Hehehehe dat doen we volgens mij al een jaar of 20! ;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Dat rond tikken op eigen veld dat doen we sinds pas deze wedstrijd?
had je vandaag wel je bril op en op andere momenten niet?
Als er nog niet is gescoord en ajax denkt nog te kunnen winnen maar niet op de normale manier, dan wil ajax na 75 de lange bal spelen. Niet eerder. kijk excelsior-ajax na, dan zie je dat ajax de bal rond laat gaan op eigen helft. ze zetten dan kleine stapjes richting doel en dan zie je in die wedstrijd ajax niet verder komt dan op helft van de helft van excelsior.
Controle is wat de boer wil zien en daaruit wil ajax aanvallen enkele speler kan uit die controle een versnelling plaatsen. maar dat rond getik achterin is al heel lang bekend dat ajax dat doet. graag of niet dat weet ik niet, maar ajax doet het.
of de tegenstander moet echt heel sterk zijn, willen ze daar vanaf stappen omdat ze onder druk staan. ik heb enkel real en barca gezien waar ze dat niet konden. toen kwamen ze helemaal niet meer in het spel voor |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 22:01 schreef Loetje het volgende:[..] Hou op man over dat veld. Dan heb je een plan B. Zie het elke ploeg doen en wij kunnen het weer eens niet... Zo laf dat was toch al het verwijt van de afgelopen jaren? vorig jaar zeker, toen had ajax geen plan b onder jol had ajax geen plan b
dus dit probleem is al 5 jaar oud.
maar je hebt geen plan b nodig als plan a goed is.
Ajax is niet goed genoeg op een zeer moeilijk bespeelbaar veld te kunnen voetballen
maar als je vind dat zand met regen en een hobbelig veld niet de reden kan zijn dat ajax heeft verloren dan hoop ik voor je dat iedereen het veld goed onderhoud en dat het nooit meer regent tijdens een wedstrijd. als je nou tegen een tegenstander speelt die ook graag wil voetballen dan heb je nog een kans. maar deze wilde niet voetballen
je kan een wedstrijd winnen zonder echt te voetballen, italiaans of duits voetbal dat kan op zo'n veld prima. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 22:06 schreef freakie het volgende:[..] Ik vind het wel heel ver gezocht.. Natuurlijk scheelt het iets, maar een 0-0 daar en een 7-0 in bayern heeft met heel veel andere dingen te maken. Dnipro heeft hetzelfde probleem namelijk, beide spelen ze op dat veld en beide hebben dat ze bal opstuitert of verkeerd stuitert. Dnipro zou dat meer door kunnen hebben maar zo'n enorm verschil klopt gewoon niet. En ja ook bij tennis is verschil. Dan gaat het vaak om de bal die harder terug komt enzo maar het is toch kan Nadal ook wimbeldon winnen en federer kan ook meerdere toernooien winnen. Natuurlijk is het voor spelers/teams iets moeilijker maar het is niet zo dat een team 10 keer slechter gaat spelen en de andere 5 stappen beter is. ja, je kan 80 min de bal hebben en toch verliezen. kijk barca inter, toen inter de CL won. dat was anti voetbal, barca kwam er niet doorheen. dnipro speelde niet zoals inter toen, maar ajax kon vandaag niet heel lekker voetballen. niet dat tegenstander zo goed was maar omdat de omstandigheden zwaar zijn. hoe anders kon dat klaassen zulke ballen gaf die hij normaal gesproken niet had gegeven. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 22:26 schreef Loetje het volgende:[..] Pijnlijk ook. Ik vraag me gewoon af omdat het zoveel gebeurd het gewoon kwaliteit is (niet bij iedereen uiteraard) of het hele jaar al een vormdip is? Kwartfinale is gewoon haalbaar De ploeg is gewoon vermoeid. Ze ogen niet fris en zijn niet fit. Ze zijn zowel in de zomer als de winter gewoon overtraind. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 01:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dat rond tikken op eigen veld dat doen we sinds pas deze wedstrijd? had je vandaag wel je bril op en op andere momenten niet? Als er nog niet is gescoord en ajax denkt nog te kunnen winnen maar niet op de normale manier, dan wil ajax na 75 de lange bal spelen. Niet eerder. kijk excelsior-ajax na, dan zie je dat ajax de bal rond laat gaan op eigen helft. ze zetten dan kleine stapjes richting doel en dan zie je in die wedstrijd ajax niet verder komt dan op helft van de helft van excelsior. Controle is wat de boer wil zien en daaruit wil ajax aanvallen enkele speler kan uit die controle een versnelling plaatsen. maar dat rond getik achterin is al heel lang bekend dat ajax dat doet. graag of niet dat weet ik niet, maar ajax doet het. of de tegenstander moet echt heel sterk zijn, willen ze daar vanaf stappen omdat ze onder druk staan. ik heb enkel real en barca gezien waar ze dat niet konden. toen kwamen ze helemaal niet meer in het spel voor Ik weet niet hoor. Maar volgens mij zit er een wezenlijk verschil tussen zinloos en inspiratie loos rondspelen van de bal op plekken waar dat niet hoort. En het spelen van goed positiespel. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 07:59 schreef remco k het volgende:[..] Ik weet niet hoor. Maar volgens mij zit er een wezenlijk verschil tussen zinloos en inspiratie loos rondspelen van de bal op plekken waar dat niet hoort. En het spelen van goed positiespel. volgens mij is een goed positie spel met het tempo wat ajax vrijwel altijd hanteert zinloos.
inspiratieloos is ook niet nieuw, kijk de bekerfinale maar terug, die heeft ajax weggegeven.
dus dit is niet nieuw man, dit is al jaren bekend. ik weet niet wat je gisteren gedaan hebt. in ieder geval wat anders dan wat je normaal doet |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 22:12 schreef remco k het volgende:[..] Ik sta nog steeds volledig achterhet beleid en de Boer. Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat de Boer de ploeg overtraind heeft. En dat de Boer dit seizoen veel foute keuzes heeft gemaakt. Maar van je fouten moet je leren. En de Boer kan komend seizoen laten zien dat hij een echte top trainer in spe is. Maar dan moet ie wel echt wat zaken anders aan gaan pakken. Het beleid zie ik weinig problemen in. Kan alleen wat beter uitgevoerd worden mbt de aankopen die ervaring moeten brengen. Dat overtraind is een dingetje uit de media en zal best iets waar van zijn maar een bal over tien meter die niet aankomt, een verkeerde aanname en oeverloos breed spelen heeft daar niks mee te maken. Dat is gewoon een gebrek aan kwaliteit en/of concentratie Dit team ontbeet het aan zelfreflectie inclusief te trainer. Cillisen en de Boer vonden het voetballend niet zo slecht en vonden ajax beter. Boilessen vond zichzelf helemaal niet zo slecht spelen. Ik zou dan tegen hen willen zeggen dat het verschrikkelijk was om naar te kijken en dat is al maanden zo!! Viergever hoort niet in Ajax 1. Speelt af en toe aardig maar is gewoon niet goed genoeg. Boilessen speelt als een natte krant maar die heeft wel laten zien dat hij het kan. Serero is een leuk dravertje maar de enige plek die ik voor hem zie is als CVM en anders banken. Sinkgraven kwam erin en die speelt de bal wel gewoon naar voren. Klaassen wordt totaal verziekt op deze manier. Het is gvd een aanvallende mddenvelder en geen controleur en doet helaas ook mee aan dat tikkie terug en breedt op een of twee momenten!! Man man wat mis ik zijn acties, assists en doelpunten, voor de goal. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De mensen hier die hoopten op een wedstrijd die ergens om gaat in thuiswedstrijd hebben in ieder geval hun zin gekregen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op [u=/topic-28894/p6/#1296261]vrijdag 13 maart - 10:14[/url] schreef Eide het volgende: De mensen hier die hoopten op een wedstrijd die ergens om gaat in thuiswedstrijd hebben in ieder geval hun zin gekregen.
Dat is ook wel eens fijn. Want de rest van het seizoen krijgen we dat niet. In de competitie mag het iedere week 5-0 worden met mooi voetbal. Maar om dat nu iemand gezegd heeft hoop op een kleine uitslag daar zodat de thuiswedstrijd spannender is moet daar zo over gejankt worden. Jank liever om de selectie of om Frank die zijn poppetjes niet aan de gang krijgt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 09:33 schreef Brandje het volgende:[..] Dat overtraind is een dingetje uit de media en zal best iets waar van zijn maar een bal over tien meter die niet aankomt, een verkeerde aanname en oeverloos breed spelen heeft daar niks mee te maken. Dat is gewoon een gebrek aan kwaliteit en/of concentratie Dit team ontbeet het aan zelfreflectie inclusief te trainer. Cillisen en de Boer vonden het voetballend niet zo slecht en vonden ajax beter. Boilessen vond zichzelf helemaal niet zo slecht spelen. Ik zou dan tegen hen willen zeggen dat het verschrikkelijk was om naar te kijken en dat is al maanden zo!! Viergever hoort niet in Ajax 1. Speelt af en toe aardig maar is gewoon niet goed genoeg. Boilessen speelt als een natte krant maar die heeft wel laten zien dat hij het kan. Serero is een leuk dravertje maar de enige plek die ik voor hem zie is als CVM en anders banken. Sinkgraven kwam erin en die speelt de bal wel gewoon naar voren. Klaassen wordt totaal verziekt op deze manier. Het is gvd een aanvallende mddenvelder en geen controleur en doet helaas ook mee aan dat tikkie terug en breedt op een of twee momenten!! Man man wat mis ik zijn acties, assists en doelpunten, voor de goal. Tja er is weer een excuus gevonden dan maar overtraind. Je hebt gewoon een matig clubje poppetjes bij elkaar je mag dit niet eens een team noemen. Er zit bijna geen emotie in dit team stukje karaktet wat je opbreekt. Boilesen aanvoeder is daar voor mij het perfecte voorbeeld van. Schöne is weer de oude Schöne diegene waar ik voorheen verdrietig van werd. Viergever en Serero toch ook niet echt spelers waar je warm van wordt. Dit spel is een ware leidensweg om naar te kijken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Je weet, ik ben een persoon die liefst zaken van de positieve zijde benaderd. Ik wil meestal ook wel naar de goede zaken kijken bij slechte wedstrijden. Maar gister was echt heel dramatisch. Ik heb 3 of misschien 4 voetballend goede momenten gezien... niet eens fases maar momenten.
Het meest trieste vind ik nog dat mijn Ajax kan verliezen van zo'n in en in zwak elftal als dat van Dnipro. Manmanman, die gasten kunnen er HE-LE-MAAL niets van... maar ze winnen wel. Bahbah. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 10:35 schreef Eide het volgende:Je weet, ik ben een persoon die liefst zaken van de positieve zijde benaderd. Ik wil meestal ook wel naar de goede zaken kijken bij slechte wedstrijden. Maar gister was echt heel dramatisch. Ik heb 3 of misschien 4 voetballend goede momenten gezien... niet eens fases maar momenten. Het meest trieste vind ik nog dat mijn Ajax kan verliezen van zo'n in en in zwak elftal als dat van Dnipro. Manmanman, die gasten kunnen er HE-LE-MAAL niets van... maar ze winnen wel. Bahbah. Ajax is ook gewoon beter want die gasten vond ik echt helemaal niks. Thuis maken we het ook wel af hoor. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Wat is het toch een graftakke bende bij elkaar. De laatste maanden halen nog geen 3 spelers een voldoende per wedstrijd. Er zijn er nl. maar 2: Cillessen en Bazoer die een constant een redelijke pot spelen. De rest is stuk voor stuk brandhout, ook mede veroorzaakt dat spelers op posities worden neergezet, waar ze niet thuishoren door onze geweldige trainersstaf. Zelfreflectie is ze helemaal vreemd. Er moet gewoon een grote schoonmaak plaatsvinden en spelers die onze mooie shirt totaal niet waard zijn, moeten gewoon de poort worden uitgetrapt. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hoop toch wel dat Boilesen even gaat banken de komende wedstrijden. Die is momenteel 'by far' de slechtste bij ons. Man man man, veel ballen direct in de voeten van de tegenstander spelen..... Gooi dan maar Riedewald voor de leeuwen, of zet Viergever inksback en Moisander dan weer op z'n plek. In ieder geval ff Boilesen eruit!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 11:38 schreef Ronald 1960 het volgende:Hoop toch wel dat Boilesen even gaat banken de komende wedstrijden. Die is momenteel 'by far' de slechtste bij ons. Man man man, veel ballen direct in de voeten van de tegenstander spelen..... Gooi dan maar Riedewald voor de leeuwen, of zet Viergever inksback en Moisander dan weer op z'n plek. In ieder geval ff Boilesen eruit!! Aub niet Moisander zit daar prima. Dan liever Riedewald voor Boilesen. Mijn opstelling en dan een paar weken laten staan.
---------------Cilissen------------- Rhijn--Veltman---Viergever---Riedewald -----------------Bazoer------------ ------Klaassen-------Sinkgraven----- Ghazi--------Milik (Zivko)-----Khisna |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 09:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] volgens mij is een goed positie spel met het tempo wat ajax vrijwel altijd hanteert zinloos. inspiratieloos is ook niet nieuw, kijk de bekerfinale maar terug, die heeft ajax weggegeven. dus dit is niet nieuw man, dit is al jaren bekend. ik weet niet wat je gisteren gedaan hebt. in ieder geval wat anders dan wat je normaal doet Ik vind dat we de afgelopen jaren gewoon goed hebben gespeed. Dit seizoen niet en gister was voor mij het toppunt. Dat jij dat anders ziet is mij best. Maar het is mijn mening en daar heb je het maar mee te doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 09:33 schreef Brandje het volgende:[..] Dat overtraind is een dingetje uit de media en zal best iets waar van zijn maar een bal over tien meter die niet aankomt, een verkeerde aanname en oeverloos breed spelen heeft daar niks mee te maken. Dat is gewoon een gebrek aan kwaliteit en/of concentratie Dit team ontbeet het aan zelfreflectie inclusief te trainer. Cillisen en de Boer vonden het voetballend niet zo slecht en vonden ajax beter. Boilessen vond zichzelf helemaal niet zo slecht spelen. Ik zou dan tegen hen willen zeggen dat het verschrikkelijk was om naar te kijken en dat is al maanden zo!! Viergever hoort niet in Ajax 1. Speelt af en toe aardig maar is gewoon niet goed genoeg. Boilessen speelt als een natte krant maar die heeft wel laten zien dat hij het kan. Serero is een leuk dravertje maar de enige plek die ik voor hem zie is als CVM en anders banken. Sinkgraven kwam erin en die speelt de bal wel gewoon naar voren. Klaassen wordt totaal verziekt op deze manier. Het is gvd een aanvallende mddenvelder en geen controleur en doet helaas ook mee aan dat tikkie terug en breedt op een of twee momenten!! Man man wat mis ik zijn acties, assists en doelpunten, voor de goal. Het is iets wat ik zelf al tijden roep. Dat de media dat wel of niet vind zal mij worst zijn. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 12:45 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind dat we de afgelopen jaren gewoon goed hebben gespeed. Dit seizoen niet en gister was voor mij het toppunt. Dat jij dat anders ziet is mij best. Maar het is mijn mening en daar heb je het maar mee te doen. Goed vind ik veel te ver gaan maar had je zelden het gevoel dat ze punten zouden verliezen en dat het wel goed kwam maar er is wel degelijk kritiek geweest en terecht in mijn ogen. Plus het feit dat we aan het einde met de schaal omhoog stonden en dat verbloemde/vergoede ook een hoop. Dit jaar haal je niks en dan blijft er toch bar weinig over. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 12:46 schreef remco k het volgende:[..] Het is iets wat ik zelf al tijden roep. Dat de media dat wel of niet vind zal mij worst zijn. Corrigeer me als ik ernaast zit maar volgens mij begon jij er ook pas over na het trainingskamp in Qatar?? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 11:38 schreef Ronald 1960 het volgende:Hoop toch wel dat Boilesen even gaat banken de komende wedstrijden. Die is momenteel 'by far' de slechtste bij ons. Man man man, veel ballen direct in de voeten van de tegenstander spelen..... Gooi dan maar Riedewald voor de leeuwen, of zet Viergever inksback en Moisander dan weer op z'n plek. In ieder geval ff Boilesen eruit!! Viergever als back is ook geen succes. Dat hebben we meerdere malen kunnen zien. Zet Riedewald daar maar neer en laat hem gewoon staan. Maar ja. Gebeurd niet toch want Boilesen is reserve aanvoerder. Wat heeft FdB bezield om dat te doen?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 14:11 schreef Brandje het volgende:[..] Corrigeer me als ik ernaast zit maar volgens mij begon jij er ook pas over na het trainingskamp in Qatar?? Plus 1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 - 14:11 schreef Brandje het volgende:[..] Corrigeer me als ik ernaast zit maar volgens mij begon jij er ook pas over na het trainingskamp in Qatar?? Nee bij de eerste wedstrijden al. De Boer gaf toen nog aan dat hij wou dat Ajax topfit zou beginnen aan het Europese seizoen. Toen men daar ook futloos speelden ben ik er al over begonnen... Overigens was het destijds lang zo erg niet zichtbaar als nu. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: hij stelt een vraag, hoezo dan plus 1, je weet heel het antwoord niet.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik denk dat we deze wedstrijd maar heel erg gauw moeten vergeten. Het Ajax-spel was een regelrechte schande. Kijk verliezen van een goede tegenstander is te begrijpen, maar tegen deze gasten uit Oekraïne had Ajax simpelweg moeten winnen. Veel te veel spelers gaven niet thuis, veel te veel spelers speelden gewoon waardeloos. Dit is zo langerzamerhand een structureel probleem. En nu hoorde ik deze spelers zeggen, dat "we dit gewoon in Amsterdam gaan rechtzetten"... Nou, dan moet hun mentaliteit drastisch op de schop: vanaf minuut 1 moet er een absolute wil om te winnen zijn. Kunnen zij dit opbrengen? Ik verwacht het niet. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 14:29 schreef Pietje het volgende:Ik denk dat we deze wedstrijd maar heel erg gauw moeten vergeten. Het Ajax-spel was een regelrechte schande. Kijk verliezen van een goede tegenstander is te begrijpen, maar tegen deze gasten uit Oekraïne had Ajax simpelweg moeten winnen. Veel te veel spelers gaven niet thuis, veel te veel spelers speelden gewoon waardeloos. Dit is zo langerzamerhand een structureel probleem. En nu hoorde ik deze spelers zeggen, dat "we dit gewoon in Amsterdam gaan rechtzetten"... Nou, dan moet hun mentaliteit drastisch op de schop: vanaf minuut 1 moet er een absolute wil om te winnen zijn. Kunnen zij dit opbrengen? Ik verwacht het niet. Let op Pietje, Als het echt moet kunnen ze het wel en ik verwacht dat dit nu ook het geval zal zijn. Nu echt dr'op en dr'over..... ;-) |
|
|
|