|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax-trio mishandelt agente in burger: ''Een ernstige zaak'' (Voetbalcentraal)
|
|
|
Eide
|
|
|
En nu is het natuurlijk afwachten op de reactie waarin gesuggereerd wordt dat ik hetgeen is gebeurt goedkeur. :D |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 - 21:10 schreef Eide het volgende:En nu is het natuurlijk afwachten op de reactie waarin gesuggereerd wordt dat ik hetgeen is gebeurt goedkeur. :D Dat je nog op die gozer reageert....... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 - 20:46 schreef Barabas het volgende:[..] Stoken? Nee hoor. Ik vind oprecht dat die jongen een voorbeeldfunctie heeft en daarom veel strenger gestraft moet worden, zeker door de club. Hij zou de eerste niet zijn en helaas ook niet de laatste. En dat jij mishandeling niet zo erg vindt.... tsja, gebrek aan niveau hoogstwaarschijnlijk. Weet jij letterlijk wat er is gebeurd? En voorbeeldfunctie? Jongen is 18 en speelt pas in de A1. Donder toch gewoon lekker op naar je eigen bevuilde nest. We zitten niet te wachten op jouw mening! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Slotje aub. Zaak is klaar, n8x aan de hand. Dit zie ik elk weekend gebeuren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 - 21:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Weet jij letterlijk wat er is gebeurd? En voorbeeldfunctie? Jongen is 18 en speelt pas in de A1. Donder toch gewoon lekker op naar je eigen bevuilde nest. We zitten niet te wachten op jouw mening! Wat ben je toch een tolerante jongen. Je moeder is vast trots op je. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 - 21:07 schreef Eide het volgende:Dat laatste klopt wel. Jij probeert echter tegen beter weten in men te overtuigen dat een speler van Ajax iemand verschrikkelijk heeft afgetuigd. De verklaringen van de Politie en het OM tonen een ander beeld. Maar daar reageer je natuurlijk niet op. Dat zijn jouw woorden. Heb ik niet beweerd. Mishandeling is mishandeling. Licht of zwaar, je hebt van iemand af te blijven. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 - 11:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Slotje aub. Zaak is klaar, n8x aan de hand. Dit zie ik elk weekend gebeuren. Dat is al erg genoeg. Daarom keihard optreden tegen jongens in een bevoorrechte positie. Geef je tenminste een duidelijk signaal af naar die andere mafkezen die menen dat dit gedrag moet kunnen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 - 12:13 schreef Barabas het volgende:[..] Dat is al erg genoeg. Daarom keihard optreden tegen jongens in een bevoorrechte positie. Geef je tenminste een duidelijk signaal af naar die andere mafkezen die menen dat dit gedrag moet kunnen. Ik neem aan dat jij dus ook van mening bent dat Kazim dus ook een semi-permanente schorsing behoeft? Die zit wedstrijd na wedstrijd met zijn handjes in de gezicht van tegenstanders waarbij de KNVB het allemaal maar goed vindt als onderdeel van de wedstrijd. Maar gezien jou uitgesproken mening over voorbeeldgedrag in bevoorrechte posities neem ik dus aan dat jij vindt dat Kazim daar structureel rood voor moet krijgen en eigelijk al lang door Feyenoord weggestuurd had moeten worden? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Opbokken smerig tyfus ongedierte. Ga je kakkerlakken vriendjes/supporters in de reet neuken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 - 12:11 schreef Barabas het volgende:[..] Dat zijn jouw woorden. Heb ik niet beweerd. Mishandeling is mishandeling. Licht of zwaar, je hebt van iemand af te blijven. Zie mijn reactie over Kazim. Nou kom op, wees nu dan maar eens een vent. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 - 12:34 schreef Eide het volgende:[..] Ik neem aan dat jij dus ook van mening bent dat Kazim dus ook een semi-permanente schorsing behoeft? Die zit wedstrijd na wedstrijd met zijn handjes in de gezicht van tegenstanders waarbij de KNVB het allemaal maar goed vindt als onderdeel van de wedstrijd. Maar gezien jou uitgesproken mening over voorbeeldgedrag in bevoorrechte posities neem ik dus aan dat jij vindt dat Kazim daar structureel rood voor moet krijgen en eigelijk al lang door Feyenoord weggestuurd had moeten worden? En natuurlijk strafrechtelijk vervolgd door justitie! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Natuurlijk want mishandeling is mishandeling. Licht of zwaar. En in welke hoedanigheid maakt niet uit. |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 - 13:07 schreef Eide het volgende:[..] Natuurlijk want mishandeling is mishandeling. Licht of zwaar. En in welke hoedanigheid maakt niet uit. Inderdaad, keihard optreden! Je hebt je poten van iemand af te houden! 😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 maart 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ach joh. Hoor je hem over de jeugdtrainer van ze eigen cluppie? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nee natuurlijk niet. Hij komt hier ook alleen maar irriteren. Maar het is wel aardig z'n eigen onzin tegen hem te keren. Lekker simplistisch zo'n verhaaltje als hij afsteekt. Maakt voor eenvoudig vertier. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Als je een beetje moeite had gedaan.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 - 13:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Opbokken smerig tyfus ongedierte. Ga je kakkerlakken vriendjes/supporters in de reet neuken. Moet je jouw bericht eens door je moeder laten lezen.
Nare knul, huisarrest! Vanavond niet naar de parkeerplaats. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Heeft hij een agente in burger geslagen tijdens de wedstrijd? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 - 12:34 schreef Eide het volgende:[..] Ik neem aan dat jij dus ook van mening bent dat Kazim dus ook een semi-permanente schorsing behoeft? Die zit wedstrijd na wedstrijd met zijn handjes in de gezicht van tegenstanders waarbij de KNVB het allemaal maar goed vindt als onderdeel van de wedstrijd. Maar gezien jou uitgesproken mening over voorbeeldgedrag in bevoorrechte posities neem ik dus aan dat jij vindt dat Kazim daar structureel rood voor moet krijgen en eigelijk al lang door Feyenoord weggestuurd had moeten worden? Beetje sneu om dit als punt aan te halen in de discussie over een jonge prof die zich zwaar misdraagt. Maar dat wist je al.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2015 - 19:15 schreef Barabas het volgende:[..] Beetje sneu om dit als punt aan te halen in de discussie over een jonge prof die zich zwaar misdraagt. Maar dat wist je al.... Hoezo? Jij meet jezelf een zeer principiële houding aan. Je bent heel stellig in dat een prof een voorbeeld functie heeft en deze de handen thuis moet houden. En zo niet is het mishandeling en moet dat hard bestraft worden.
En dus hou ik jou de spiegel voor en kijk ik of je echt zo principieel bent of dat je ontzettend hypocriet bent. Gezien jou reactie dat laatste dus. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2015 - 19:12 schreef Barabas het volgende:[..] Moet je jouw bericht eens door je moeder laten lezen. Nare knul, huisarrest! Vanavond niet naar de parkeerplaats. En dat moest je ook even via PB laten weten smerig ongedierte? Opbokken kakkerlak! Duidelijker kan ik het niet maken voor je! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2015 - 19:12 schreef Barabas het volgende:[..] Moet je jouw bericht eens door je moeder laten lezen. Nare knul, huisarrest! Vanavond niet naar de parkeerplaats. Krijg je in het huis van bewaring soms 1 keer per week toestemming om even achter de computer te kruipen??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 23:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Krijg je in het huis van bewaring soms 1 keer per week toestemming om even achter de computer te kruipen??? Nee man ze willen hem niet....in een rubber bootje bij hoek van Holland los laten zonder peddels....wat een randdebiel is die clown |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2015 - 19:15 schreef Barabas het volgende:[..] Beetje sneu om dit als punt aan te halen in de discussie over een jonge prof die zich zwaar misdraagt. Maar dat wist je al.... Zwaar misdraagt....hahaha hebben we het over jouw papa soms? Dan klopt het wel, die heeft zich zwaar misdragen toen hij in jouw mama spoot...
Wat een zielig typetje ben jij zeg 😀
Nix te melden weer op VARKENoord?
Hoelang is je club al GEEN kampioen meer geworden? 😄 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou Barabas. Kazim met een volwaardige kopstoot na de wedstrijd. Dat is dus een poging tot zware mishandeling. Ik neem aan dat jij schreeuwt om een ontslag op staande voet. Kop op, nu kleur bekennen of verder je mond houden en hier nooit meer de moraalridder komen uithangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 mei 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gaan we nu ook het Topic tiel veranderen in:
"Kazim mishandeld tegenstander na de wedstrijd"?
oh nee, hij gaf alleen maar een aai over z'n bolletje ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 mei 2015 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Kan hier een slotje op aub? @ boudewijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Waarom up je dan dit topic na ruim een maand? Laat het gewoon zijn beloop. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ja ik dacht ook pas te laat na (zoals gewoonlijk) Irriteer me al maanden aan dat topic.
Naja, slotje zou top zijn evengoed. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|