|
|
de bluffer
|
|
|
Mee helpen neer leggen pamfletten goeie zaak? maar opruimen naar de wedstrijd! wie gaat dat doen? het bestuur, ook goeie zaak Maar toch vind ik het belachelijk om dit op poten te zetten typisch tukkers gebeurd bij ons in de mooie sfeer volle kuip niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 maart 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer is ie druk met Twente.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar gaat het bestuur nou die rotzooi opruimen naar de wedstrijd..(?) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Als iedereen zich nu druk zou maken om FC Twente als de Bluffer. Dan had FC Twente nooit in deze shit gezeten. Misschien een bestuursfunctie iets voor de bluffer bij FC Twente? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben jij er zo 1, wel pamfletten gooien maar niet opruimen he.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Goed gezegd Gr. KENNER dat zijn de supporters van de TUKKERS alleen maar rotzooi maken TOT MORGEN IN DORDT
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 01:22 schreef Aartus het volgende:Als iedereen zich nu druk zou maken om FC Twente als de Bluffer. Dan had FC Twente nooit in deze shit gezeten. Misschien een bestuursfunctie iets voor de bluffer bij FC Twente? Lieve in de KUIP |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 12:20 schreef de bluffer het volgende:[..] Goed gezegd Gr. KENNER dat zijn de supporters van de TUKKERS alleen maar rotzooi maken TOT MORGEN IN DORDT Schweinen sind es.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nee. Ik gooi ze ook niet. Ik neem m mee naar huis. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 12:20 schreef de bluffer het volgende:[..] Goed gezegd Gr. KENNER dat zijn de supporters van de TUKKERS alleen maar rotzooi maken TOT MORGEN IN DORDT Tukkers alleen rotzooi maken? Mmmmmm...Er schiet me iets te binnen...Iets met Rome.. Wat was daar ook alweer mee?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2015 door Aartus -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 14:36 schreef Aartus het volgende:[..] Tukkers alleen rotzooi maken? Mmmmmm...Er schiet me iets te binnen...Iets met Rome.. Wat was daar ook alweer mee? Grote schoonmaak, maar werden gestoord. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 14:36 schreef Aartus het volgende:[..] Tukkers alleen rotzooi maken? Mmmmmm...Er schiet me iets te binnen...Iets met Rome.. Wat was daar ook alweer mee? Dat keur ik ook helemaal niet goed maar thuis gooi je de krant of reclame toch ook niet op de grond of vanavond op het veld of in het stadion neem het mee naar huis en hang het aan de muur voor later als aandenken voor je top clubje??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 15:35 schreef de bluffer het volgende:[..] Dat keur ik ook helemaal niet goed maar thuis gooi je de krant of reclame toch ook niet op de grond of vanavond op het veld of in het stadion neem het mee naar huis en hang het aan de muur voor later als aandenken voor je top clubje?? Bluffer er is vanavond niets op het veld gegooid,ook was het geen rotzooi in de Grolsch Veste. We hebben ons netjes gedragen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 - 15:35 schreef de bluffer het volgende:[..] Dat keur ik ook helemaal niet goed maar thuis gooi je de krant of reclame toch ook niet op de grond of vanavond op het veld of in het stadion neem het mee naar huis en hang het aan de muur voor later als aandenken voor je top clubje?? Het zou fijn zijn als ze bij jou topclubje?? die aanstekers eens achterwege laten als een speler van de tegenpartij eens weer een hoekschop moeten nemen.Snap je Bluf?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|