BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zondag 15 maart 2015, 14:30); 1 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 13 maart 2015 - 20:46   quote  deeplink  
200461_339_AFC_Banner_600x338_Heerenveen_Ajax_600x338.jpg

Na de zoveelste wanvertoning van Ajax dit seizoen, ditmaal in Kiev tegen Dnipro, zullen weinig Ajacieden hoge verwachtingen van het aanstaande duel tegen Heerenveen. Hoewel Ajax in eigen land nog behoorlijk slaagt in et bij elkaar sprokkelen van de punten zit er weinig tot geen progressie in het spel. Ajax blijft steken in de slechte vorm die het reeds sinds december achtervolgt. Steekwoorden die veelvuldig vallen zijn traag, ongeïnspireerd en slordig. Ajax kan zich bovendien niet veel veroorloven in de strijd om de 2e plaats en gaan de 3 punten boven alles.

Ajax speelde in haar historie maar liefst 52 duels tegen SC Heerenveen. Daarvan won Ajax er 33 en gingen er 10 verloren. 9 Duels eindigden in een gelijk spel. Wedstrijden tussen Ajax en Heerenveen leveren meestal veel doelpunten op. De laatste 10 wedstrijden leverden gemiddeld 4 goals per wedstrijd op. Daarbij won Heerenveen geen enkele keer maar kwamen de Friezen wel drie maal tot een gelijk spel.

Heerenveen is, net als in de voorgaande seizoenen, een stabiele subtopper die strijd voert voor de plaatsen 5 t/m 8 in de Eredivisie. Dwight Lodeweges heeft zijn ploeg opgebouwd rond Martin de Roon en Joey van den Berg, twee rauwdouwers die de duels niet schuwen maar ook alleraardigst kunnen voetballen. Deze hardwerkende middenvelders zijn het kloppend hart maar ook het voetballende brein van de ploeg. Voorin staat afmaker Uth op 13 goals waarbij hij bedient wordt door de rappe vleugelaanvallers Slagveer en Larsson. Deze combinatie stelt Heerenveen in staat zeer opportunistisch te spelen. Achterin zijn de Friezen zeer stabiel te noemen. Heerenveen kreeg van alle ploegen buiten de top 3 de minste goals tegen. Al met al is Heerenveen dus een lastig te bespelen ploeg die dit seizoen naar verwachting presteert ondanks het vertrek van mannen als Ziyech en Sinkgraven.

Ajax beleeft, als eerder gezegd, een zeer zwakke periode. Tegen als wat des Ajax is leunt de ploeg daarbij op de verdediging die de minst gepasseerde is van de Eredivisie in 2015. Het grote probleem van Ajax blijft het rappe combinatiespel waarmee men tot kansen wil komen. In de zogenaamde "laatste fase" van het spel bij Ajax lijkt de vertwijfeling en een gebrek aan vertrouwen op de benen van alle Ajacieden te slaan. Ballen over 3 meter komen niet aan, het spel is lethargisch traag en Ajax is te vaak afhankelijk van een enkele bevlieging van Kishna of El Ghazi

Frank de Boer kan beschikken over dezelfde selectie als tegen Dnipro. Het grote vraagstuk is ondertussen of Frank de Boer wederom tracht een plekje in te ruimen voor Lasse Schone. De ervaren Deen is een van meest renderende spelers van Ajax maar speelt al weken dramatisch waarbij het opstellen ten koste gaat van spelers als Kishna en Milik. Verder is het Amsterdamse publiek Boilesen ondertussen meer dan zat maar blijft de linksback het vertrouwen, en de aanvoerdersband, houden van De Boer. Achterin lijkt de rol van Moisander uit te zijn gespeeld.
Als gezegd in de introductie; op dit moment tellen alleen de punten voor Ajax. Toch zal elke Ajacied smachten naar een fatsoenlijke wedstrijd van Ons Aller Ajax, of we die zondag gaan zien is echter maar helemaal de vraag.

In het eerste duel had Heerenveen lang het overwicht totdat Slagveer een rode kaart kreeg. In het 2e bedrijf trok Ajax de wedstrijd toen alsnog naar zich toe door toedoen van Kishna en El Ghazi.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door Eide --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 13 maart 2015 - 21:32   quote  deeplink  
4-1 naar de klote 😢
Eide
 Eide - vrijdag 13 maart 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 maart 2015 - 21:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
4-1 naar de klote 😢
Dat zou heel vreemd zijn gezien de verdedigende prestaties tot dusver. Zal eerder een kleine uitslag worden zondag dan een grote gezien de weinige tegengoals die zowel Heerenveen als Ajax hoeft te incasseren.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 maart 2015 - 22:18   quote  deeplink  
Durf het haast niet te zeggen, maar als het veld in Heerenveen beter is als in Kiev, ga ik voor 1-2

by the way: Weer lekker neer gepent, Eide ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 14 maart 2015 - 11:18   quote  deeplink  
Gaat een lastig potje worden.. 2-1..
biebie
 biebie - zaterdag 14 maart 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Ik zou niet weten waarom we zouden moeten winnen. na de prima pot tegen PSV was het daarna weer twee keer huilen met de pet op. 2-0 voor Heerenveen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 14 maart 2015 - 12:56   quote  deeplink  
Het is rustig op het forum en nog maar weinig voorspellingen. De voorspellingen die gedaan worden zijn vrijwel allemaal negatief. Bijna niemand meer vertrouwen in onze club?
Eide
 Eide - zaterdag 14 maart 2015 - 13:57   quote  deeplink  
Ik heb weinig vertrouwen in een goede pot, maar ik denk dat Ajax een prima kans maakt op een positieve uitslag. Ik doe verder niet aan scores voorspellen ;)
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 maart 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 11:18 schreef remco k het volgende:
Gaat een lastig potje worden.. 2-1..
Zeker. Kishna er niet bij vanwege disciplinaire redenen. Dus die zien we volgend seizoen niet meer terug.
Het beeld dat FdB met elf koorknaapjes wil spelen is voor mij weer bevestigd.
Eide
 Eide - zaterdag 14 maart 2015 - 14:17   quote  deeplink  
De Boer laat Kishna om 'disciplinaire redenen' thuis voor duel in Friesland

Frank de Boer heeft Ricardo Kishna niet opgenomen in zijn selectie voor het duel van zondag met sc Heerenveen. De technicus van Ajax ontbreekt om 'disciplinaire redenen'.

Ajax maakte zaterdagmiddag de wedstrijdselectie voor de uitwedstrijd tegen Heerenveen bekend. Daarin ontbreekt de naam van Kishna. De aanvaller blijft thuis om 'disciplinaire redenen'. Ajax gaat op de clubsite niet in op de exacte reden van de verbanning.

De Boer leeft al een tijdje op gespannen voet met Kishna, die door zijn zaakwaarnemer Mino Raiola vrijwel elke week wordt aangeprezen bij Italiaanse topclubs. Het is niet bekend of het één met het ander te maken heeft. Kishna was de laatste weken zoekende naar zijn vorm.

De twintigjarige buitenspeler maakte afgelopen donderdag ook geen deel uit van de basisformatie van zijn club voor het uitduel met Dnipro Dnipropetrovsk in de Europa League. Na een uur mocht hij alsnog invallen. Het contract van Kishna loopt aan het einde van het volgende seizoen af.

Ten opzichte van het duel met Dnipro (1-0) ontbreekt er nog een naam in de achttienkoppige selectie van De Boer. Nick Viergever is geschorst. Hij wordt in het hart van de defensie waarschijnlijk vervangen door Niklas Moisander, die dan ook weer de aanvoerdersband van Nicolai Boilesen zou overnemen.

De complete Ajax-selectie: Cillessen, Boer, Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen, Van der Hoorn, Sinkgraven, Klaassen, Riedewald, Andersen, Milik, Schöne, El Ghazi, Serero, Bazoer, Zivkovic, Menig.

Bron

------------------

Disciplinaire redenen is een breed begrip. Bepaalde afspraken heb je je gewoon aan te houden. Tijden, onderling respect. Als het gaat om kritiek over z'n wisselbeurt tegen Dnipro vind ik dat al weer anders. Dat vind ik begrijpelijk. Ik vind het moeilijk is op zo'n manier iets zinnings over te zeggen.

Ik vind het voornamelijk jammer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2015 door Eide --
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 maart 2015 - 14:17   quote  deeplink  
Hulde voor Eide! Schitterend gedaan.

Deze wedstrijd gaat Ajax op zeker niet winnen. sc Heerenveen is tot op het bot gemotiveerd. Daarnaast heeft Ajax het traditioneel erg moeilijk in Friesland plus het feit dat Ajax direct na een Europese wedstrijd moeilijk kan winnen. Kortom alle ingrediënten zijn aanwezig voor een Amsterdamse nederlaag. Ik zeg 3-1
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 maart 2015 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 14:17 schreef Eide het volgende:
bDe Boer laat Kishna om 'disciplinaire redenen' thuis voor duel in Friesland

Frank de Boer heeft Ricardo Kishna niet opgenomen in zijn selectie voor het duel van zondag met sc Heerenveen. De technicus van Ajax ontbreekt om 'disciplinaire redenen'.

Ajax maakte zaterdagmiddag de wedstrijdselectie voor de uitwedstrijd tegen Heerenveen bekend. Daarin ontbreekt de naam van Kishna. De aanvaller blijft thuis om 'disciplinaire redenen'. Ajax gaat op de clubsite niet in op de exacte reden van de verbanning.

De Boer leeft al een tijdje op gespannen voet met Kishna, die door zijn zaakwaarnemer Mino Raiola vrijwel elke week wordt aangeprezen bij Italiaanse topclubs. Het is niet bekend of het één met het ander te maken heeft. Kishna was de laatste weken zoekende naar zijn vorm.

De twintigjarige buitenspeler maakte afgelopen donderdag ook geen deel uit van de basisformatie van zijn club voor het uitduel met Dnipro Dnipropetrovsk in de Europa League. Na een uur mocht hij alsnog invallen. Het contract van Kishna loopt aan het einde van het volgende seizoen af.

Ten opzichte van het duel met Dnipro (1-0) ontbreekt er nog een naam in de achttienkoppige selectie van De Boer. Nick Viergever is geschorst. Hij wordt in het hart van de defensie waarschijnlijk vervangen door Niklas Moisander, die dan ook weer de aanvoerdersband van Nicolai Boilesen zou overnemen.

De complete Ajax-selectie: Cillessen, Boer, Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen, Van der Hoorn, Sinkgraven, Klaassen, Riedewald, Andersen, Milik, Schöne, El Ghazi, Serero, Bazoer, Zivkovic, Menig.

Bron

------------------

Disciplinaire redenen is een breed begrip. Bepaalde afspraken heb je je gewoon aan te houden. Tijden, onderling respect. Als het gaat om kritiek over z'n wisselbeurt tegen Dnipro vind ik dat al weer anders. Dat vind ik begrijpelijk. Ik vind het moeilijk is op zo'n manier iets zinnings over te zeggen.

Met je conclusie ben ik het volstrekt eens. Ik weet niet wat er precies is gebeurd, maar het lijkt er wel heel erg op, dat Kishna vaak "gezocht" wordt. Dit is koren op de molen van zijn dwaze zaakwaarnemer, die hem aan Juventus wil slijten... Inderdaad: zeer jammer.
Eide
 Eide - zaterdag 14 maart 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 14:17 schreef Pietje het volgende:
Hulde voor Eide! Schitterend gedaan.

Daarnaast heeft Ajax het traditioneel erg moeilijk in Friesland
De afgelopen jaren had Ajax het uit tegen Heerenveen aanzienlijk makkelijker dan thuis. Aantal vijfklappers bijvoorbeeld.
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 maart 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 14:22 schreef Eide het volgende:

[..]

De afgelopen jaren had Ajax het uit tegen Heerenveen aanzienlijk makkelijker dan thuis. Aantal vijfklappers bijvoorbeeld.
Die uitslagen zijn er inderdaad ook wel geweest, maar de afgelopen twee seizoenen heeft Ajax in Heerenveen niet gewonnen: 3-3 en 2-2.
Eide
 Eide - zaterdag 14 maart 2015 - 14:37   quote  deeplink  
Dat is ook wel weer zo. En toch hoeft Ajax van dit Heerenveen zeker niet te verliezen. Ook niet in deze vorm. Het wordt wel een slag op het middenveld. Als Ajax De Roon en V.d. Berg kan dwingen om zichzelf te verliezen in fysiek voetbal komt het wel goed. Die twee vergeten vaak dat ze ontzettend goed kunnen voetballen omdat ze zichzelf zien als werkers. Zorgen dus dat die twee gedwongen worden te gaan rennen en vliegen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 maart 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 14:17 schreef Eide het volgende:
De Boer laat Kishna om 'disciplinaire redenen' thuis voor duel in Friesland

Bron

------------------

Ik hoor zojuist dat Kishna (samen met zijn fijne zaakwaarnemer) in onderhandeling zou zijn met PSV. Dit was een mededeling van Jack van Gelder op de radio.
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 maart 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 14:37 schreef Eide het volgende:
Dat is ook wel weer zo. En toch hoeft Ajax van dit Heerenveen zeker niet te verliezen. Ook niet in deze vorm. Het wordt wel een slag op het middenveld. Als Ajax De Roon en V.d. Berg kan dwingen om zichzelf te verliezen in fysiek voetbal komt het wel goed. Die twee vergeten vaak dat ze ontzettend goed kunnen voetballen omdat ze zichzelf zien als werkers. Zorgen dus dat die twee gedwongen worden te gaan rennen en vliegen.
Laten we hopen dat je gelijk hebt, maar mede gezien het dramatische niveau van afgelopen donderdag, heb ik er een zwaar hoofd in.
Eide
 Eide - zaterdag 14 maart 2015 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 14:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoor zojuist dat Kishna (samen met zijn fijne zaakwaarnemer) in onderhandeling zou zijn met PSV. Dit was een mededeling van Jack van Gelder op de radio.
Eerst via Twitter eigenlijk. Niemand weet echter waar het vandaan komt. Bovendien lijkt het mij dat Ajax niet snel een speler meer naar de concurrentie laat vertrekken, niet na het akkefietje met Vermeer. Lijkt mij een broodje aap verhaal eigenlijk.

Tenzij ze al aan het onderhandelen zijn over 2016/17 natuurlijk.
Eide
 Eide - zaterdag 14 maart 2015 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 14:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Laten we hopen dat je gelijk hebt, maar mede gezien het dramatische niveau van afgelopen donderdag, heb ik er een zwaar hoofd in.
En toch had Ajax donderdag niet hoeven verliezen. Dat Dnipro zou in Nederland geen top 3 zijn hoor.
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 maart 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 14:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Eerst via Twitter eigenlijk. Niemand weet echter waar het vandaan komt. Bovendien lijkt het mij dat Ajax niet snel een speler meer naar de concurrentie laat vertrekken, niet na het akkefietje met Vermeer. Lijkt mij een broodje aap verhaal eigenlijk.

Ik heb de afgelopen dagen heel erg weinig tijd gehad, dus ik heb niet veel kunnen volgen. Jack van Gelder was zo'n 10 minuten geleden echter op de radio met dit nieuws en het klonk in mijn oren als zeer serieus. Daarnaast is van Gelder over het algemeen zeer goed op de hoogte.
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 maart 2015 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 14:43 schreef Eide het volgende:

[..]

En toch had Ajax donderdag niet hoeven verliezen. Dat Dnipro zou in Nederland geen top 3 zijn hoor.
Dat is zeker waar. Ajax heeft zichzelf tekort gedaan, want met de juiste wedstrijdmentaliteit hadden zij zo'n tegenstander moeten oprollen. Juist daarom, want ik schat Heerenveen veel hoger in, dan die gasten uit Oekraïne.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2015 door Pietje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 maart 2015 - 15:05   quote  deeplink  
3-1 Heerenveen. Dan komt het altijd goed ;-)

Heerenveen tot op heden ijzersterk thuis in 2015.

Hoop overigens niet dat dat gerucht van Kishna waar is. Zou wel weer heel raar zijn.
biebie
 biebie - zaterdag 14 maart 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 15:05 schreef Loetje het volgende:
3-1 Heerenveen. Dan komt het altijd goed ;-)

Heerenveen tot op heden ijzersterk thuis in 2015.

Hoop overigens niet dat dat gerucht van Kishna waar is. Zou wel weer heel raar zijn.
Kishna mag van mij vertrekken, hoor. Speelt één wedstrijd goed en daarna zien je hem vier wedstrijden niet.
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 maart 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 14:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Mag niet. Je mag een speler pas als club benaderen als zijn transfervrije status binnen een half jaar is. Dus in geval van Kishna vanaf 1 januari 2016.
Als dat wel zou mogen zou dat het einde zijn van onze club.
Dan hadden bijvoorbeeld Eriksen en vd wiel transfervrij vertrekken en dan echt gaan cashen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2015 door Brandje --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 14 maart 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 15:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Mag niet. Je mag een speler pas als club benaderen als zijn transfervrije status binnen een half jaar is. Dus in geval van Kishna vanaf 1 januari 2016.
Als dat wel zou mogen zou dat het einde zijn van onze club.
Dan hadden bijvoorbeeld Eriksen en vd wiel transfervrij vertrekken en dan echt gaan cashen.
Maar je weet natuurlijk nooit wat er zich binnen 4 muren afspeelt, net zo min als dat wij weten waarom Kishna om bepaalde redenen buiten de selectie is gelaten....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2015 door Ronald 1960 --
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 maart 2015 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 15:29 schreef biebie het volgende:

[..]

Kishna mag van mij vertrekken, hoor. Speelt één wedstrijd goed en daarna zien je hem vier wedstrijden niet.
Hou toch op. Meen ergens gelezen te hebben dat ie bij 19 goals betrokken was en is pas 19. Maar ja alles wat uit de jeugd komt ontwikkelt zich 0,0 onder FdB. Veltman,Fisher, Klaassen, Boilesen. Niemand wordt beter onder hem maar begonnen allemaal zeer sterk. Daarbij heeft hij het liefst allemaal ja knikkers in zijn team.
Ik ben fan van Kishna en ja hij loopt niet altijd in de pas maar is kan echt een grote worden. Helaas niet bij Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 maart 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 15:57 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Maar je weet natuurlijk nooit wat er zich binnen 4 muren afspeelt, net zo min als dat wij weten waarom Kishna om bepaalde redenen buiten de selectie is gelaten....
Als zoiets uitkomt dan kan een Raiola zijn licentie verliezen en wordt in dit geval PSV zwaar gestraft.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 14 maart 2015 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 15:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als zoiets uitkomt dan kan een Raiola zijn licentie verliezen en wordt in dit geval PSV zwaar gestraft.
Laat het dan maar waar zijn en uitkomen ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 14 maart 2015 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 15:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Mag niet. Je mag een speler pas als club benaderen als zijn transfervrije status binnen een half jaar is.
Één woord: Raiola.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 14 maart 2015 - 18:33   quote  deeplink  
Heerenveen kan goed voetballen, na een extreem goeie pot zijn ze wat weggezakt in het manier waarop.

laatste 2 wedstrijden in friesland leverde 10 doelpunten op.

ik zeg daarom 0-5
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 maart 2015 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 17:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Één woord: Raiola.
Geloof ik niet want PSV zal zich daar nooit de handen aan branden. Daarbij mag een andere club NOOIT contact opnemen met de speler zonder de huidige club daarvan op de hoogte te stellen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 maart 2015 - 18:45   quote  deeplink  
Kishna buiten de selectie vanwege woordenwisseling met FdB volgens Mike Verweij. Ging over de warming up.
Kishna zal volgens FdB niet fanatiek genoeg zijn geweest en heeft daar iets van gezegd en daar heeft Kishna weer op gereageerd.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/426538/reden-achter-verbanning-kishna-bekend-door-tweet-van-ajax-watcher.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

Eide
 Eide - zaterdag 14 maart 2015 - 18:55   quote  deeplink  
Beetje kinderachtig. Van beiden. Beetje onzinnig ook om hem daarom maar niet mee te nemen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 maart 2015 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 18:55 schreef Eide het volgende:
Beetje kinderachtig. Van beiden. Beetje onzinnig ook om hem daarom maar niet mee te nemen.
Mijn idee. Die twee kunnen het gewoon niet met elkaar vinden.
remco k
 remco k - zaterdag 14 maart 2015 - 19:08   quote  deeplink  
De boer wil gewoon brave schoonzoontjes in de ploeg en niets anders. Belachelijk. Gewoon een van je betere spelers op het moment.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 maart 2015 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 19:08 schreef remco k het volgende:
De boer wil gewoon brave schoonzoontjes in de ploeg en niets anders. Belachelijk. Gewoon een van je betere spelers op het moment.
Ik zou me ook niet laten klootviolen door die gasten....BAM er bovenop....het is al moeilijk genoeg om die jochies in hun BMW's eronder te houden
remco k
 remco k - zaterdag 14 maart 2015 - 20:02   quote  deeplink  
Ja man. Al die brave gasten op het veld worden we beter van.
Eide
 Eide - zaterdag 14 maart 2015 - 20:22   quote  deeplink  
Het zou overigens al in Kiev zijn gebeurt bij de warming-up.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 maart 2015 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Helemaal eens....de Boer heeft altijd gewerkt met ja knikkertjes, met name met jeugdspelers...hij hoort het uit te praten met zo'n talent...hij kan niet omgaan met spelers die een eigen mening hebben....jammer!
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 maart 2015 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 20:22 schreef Eide het volgende:
Het zou overigens al in Kiev zijn gebeurt bij de warming-up.
Dan vind ik het een nog grotere fout van FdB want dan had hij hem TOEN niet in moeten brengen en niet twee dagen later alsnog bestraffen. Zeer zwak zoals ik er nu tegenaan kijk.
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 maart 2015 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 19:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik zou me ook niet laten klootviolen door die gasten....BAM er bovenop....het is al moeilijk genoeg om die jochies in hun BMW's eronder te houden
Ach als je je als coach druk maakt om de warming-up van Kishna maar je brengt hem wel die wedstrijd in dan moet je niet twee dagen later gaan lopen eikelen en had je hem niet moeten laten invallen. Dit is zeer kinderachtig
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 maart 2015 - 21:34   quote  deeplink  
Ja joh, Frank is kut en die voetballers allemaal lieve en voor de buitenwereld nette mensen. In mijn ogen zijn het gewoon verwende arrogante spelers die luisteren naar wat de trainer wil. Zo niet, dan moeten ze niet zeiken maar hun straf gedwee accepteren. Maar gelukkig hebben we al een reden als we eventueel verliezen van Heerenveen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 maart 2015 - 21:35   quote  deeplink  
Frank maar ontslaan dan?
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 maart 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 21:34 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ja joh, Frank is kut en die voetballers allemaal lieve en voor de buitenwereld nette mensen. In mijn ogen zijn het gewoon verwende arrogante spelers die luisteren naar wat de trainer wil. Zo niet, dan moeten ze niet zeiken maar hun straf gedwee accepteren. Maar gelukkig hebben we al een reden als we eventueel verliezen van Heerenveen.
Gelukkig hebben we totaal geen historie met spelers die veel te snel uit de opleiding zijn getrapt en later het elders wel goed deden omdat ze een eigen mening hadden/niet helemaal in de pas liepen.
Frank is een prima trainer maar heeft soms moeite met het hedendaagse lijkt het wel. Zo noemde hij Mitchel Dijks in het verleden een onzekere jongen omdat hij onder de plakplaatjes zit. Hij vind deze cultuur maar niks met koptelefoons op voor de wedstrijd. Ik ben er ook geen fan maar het is wel de tijd dus daar moet hij mee leren omgaan. Doet hij dat niet dan zal hij ook nooit met grote sterren kunnen werken want die hebben nog meer streken dan alleen wat tattoo's en koptelefoons op.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 maart 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 21:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we totaal geen historie met spelers die veel te snel uit de opleiding zijn getrapt en later het elders wel goed deden omdat ze een eigen mening hadden/niet helemaal in de pas liepen.
Frank is een prima trainer maar heeft soms moeite met het hedendaagse lijkt het wel. Zo noemde hij Mitchel Dijks in het verleden een onzekere jongen omdat hij onder de plakplaatjes zit. Hij vind deze cultuur maar niks met koptelefoons op voor de wedstrijd. Ik ben er ook geen fan maar het is wel de tijd dus daar moet hij mee leren omgaan. Doet hij dat niet dan zal hij ook nooit met grote sterren kunnen werken want die hebben nog meer streken dan alleen wat tattoo's en koptelefoons op.
Zoals ik al zei, tegenwoordig zijn het allemaal arrogante spelers die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben om boven de trainer te staan. Ook al komen sommigen net om de hoek kijken in het eerste elftal. Dit is mede de schuld van de media die ze bij de eerste de beste goede wedstrijd direct de hemel inschrijven alsof het ware helden zijn en ze vergelijken met sterren van weleer. Maar het is ook de schuld van de clubs die deze gasten direct een dure wagen onder de reet douwen en salarissen betalen waar menig Nederlander 10 jaar voor dient te werken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2015 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 maart 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 21:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Fout ouwe....

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/426478/ajax-stuurde-in-het-verleden-ook-deze-vier-talentvolle-jeugdspelers-weg.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 maart 2015 - 21:56   quote  deeplink  
Wanneer Kishna overigens elke wedstrijd de beste zou wezen en beslissend zou zijn heeft hij misschien een beetje recht van spreken. Nou tot dusver is hij net als de rest van de ploeg dus heeft hij gewoon zijn muil te houden en de trainer te respecteren.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 maart 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 21:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wanneer Kishna overigens elke wedstrijd de beste zou wezen en beslissend zou zijn heeft hij misschien een beetje recht van spreken. Nou tot dusver is hij net als de rest van de ploeg dus heeft hij gewoon zijn muil te houden en de trainer te respecteren.
Yep..helemaal mee eens
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 maart 2015 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Helemaal eens
Peter1956
 Peter1956 - zaterdag 14 maart 2015 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2015 - 20:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Helemaal eens....de Boer heeft altijd gewerkt met ja knikkertjes, met name met jeugdspelers...hij hoort het uit te praten met zo'n talent...hij kan niet omgaan met spelers die een eigen mening hebben....jammer!
Enig idee hoe van Gaal dit zou oppakken? Heeft in de jaren 90 ook met het bijltje gehakt, toch.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zondag 15 maart 2015, 14:30); 1 - 4

0.0073649