|
|
remco k
|
|
|
Ik wou net posten dat Boilesen ook een prima pot speelde, en dan die tegengoal. Kijk voor de grap eens hoe gelaten die wegloopt na die corner en daardoor dus geen rugdekking als die bal er tussen door gaat..
Hier was ie trouwens wel weer belangrijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoveel kansen en mogelijkheden tot kansen gehad, eigenlijk helemaal niets weggegeven en toch staat het 2-1 en Heerenveen weer helemaal terug in de wedstrijd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eindelijk spelen we trouwens met een middenveld dat vooruit wil voetballen in plaats van breed.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
"Te vroeg gejuicht"
Dit Ajax is niet te vertrouwen, hele seizoen al, zelfs als je 5-0 voor staat ben je nog niet zeker van winst 😠 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
VELTMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
nu doordrukken want bij 1 tegengoal hebbe. Ze weer hoop nie weer dezelfde fout maken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik had trouwens toch graag Kishna gezien in deze pot. Zoveel ruimte voor de buitenspelers.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Laat Boilessen alsjeblieft wisselen. Wat een drama die gozer! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En weer Veltman. Onkarakteristieke petser van Klaassen. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ja graag. Kan die Boilessen niet aanzien. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Boilesen geblesseerd lijkt het. V.d. Hoorn en Veltman dan dus centraal en Riedewald naar links. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Naar elke bal gaat andersen half wat een zacht gekookt eitje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind hem vandaag oprecht gewoon goed spelen op die tegengoal na.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lekker hoor Riedewald. DAT is doordekken. De centrale verdediger die doordekt en uiteindelijk bijna de bal veroverd bij de controleur van Heerenveen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gewoon hele onnodige en ongecontroleerde terugspeelbal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je weet dat die jongen en meerdere bij Ajax het niet van de fysiek moeten hebben.. Waarom spelen ze dan dat soort ziekenhuis ballen.. Dat vind ik veel erger.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gelijk eerste ingooi de mist ingegaan en ik was er al weer klaar mee. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Hoop dat Boilessen gewisseld wordt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 15:12 schreef Eide het volgende:Lekker hoor Riedewald. DAT is doordekken. De centrale verdediger die doordekt en uiteindelijk bijna de bal veroverd bij de controleur van Heerenveen. Speelt erg goed tot nu toe met Veltman..
Als we toch een wat balvastere spits zouden hebben waardoor het bijsluiten iets makkelijker gaat, of die een bal wel goed passed als het er om gaat.. Dan zou het er een stuk anders voor staan vandaag..
Nu komen we toch telkens wat onder druk te staan doordat voorin de bal niet vastgehouden kan worden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mag, maar hij speelt vandaag gewoon prima, met name verdedigend een aantal keren heel belangrijk geweest en zelfs een goal voorkomen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Misschien dat je dat niet weet, maar voor wie dan want er zit geen andere back op de bank.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jammer dat Ajax er in de eerste 20 minuten niet al 3 in legt. Dat was namelijk best mogelijk. 5 minuten de regie kwijt leverde meteen een tegengoal op maar verder speelt Ajax redelijk.
Je merkt natuurlijk wel wat we heel het seizoen al bespeuren. Af en toe onrust, onnodig balverlies, pielen in de breedte war de diepte mogelijk is en het gebrek van een speelpunt voorin. Maar Ajax heeft wel het helft in handen, is effectief en probeert waar mogelijk snel de aanval te kiezen.
De eerste helft verdient op basis van het spel geen ruime voldoende maar de score verbloemt veel. Voorzichtig zesje voor de eerste helft met complimenten voor Bazoer en Riedewald. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Karaktermoord op Klaasen...die jongen hoort niet op die plek, laat hem lekker aanvallen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 15:17 schreef remco k het volgende:[..] Misschien dat je dat niet weet, maar voor wie dan want er zit geen andere back op de bank.. Riedewald naar linksback dan en Mike met Veltman centraal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jep, en dan haal je precies dat uit elkaar wat nu goed draait.. en moet je dus andere aanpassingen doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 15:19 schreef Nenam_tiL het volgende:Karaktermoord op Klaasen...die jongen hoort niet op die plek, laat hem lekker aanvallen Vind hem daar juist steeds beter worden. Doet precies wat ie moet doen en speelt erg goed daar vandaag.. En is ook aanvallend nog steeds belangrijk, hij scoort uit een corner en moet zelfs zijn tweede maken.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Laten we maar gaan zitten voor de vierde doelpunt. Zou wel zo leuk zijn. PSV 1-1 rust.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 15:22 schreef remco k het volgende:[..] Vind hem daar juist steeds beter worden. Doet precies wat ie moet doen en speelt erg goed daar vandaag.. En is ook aanvallend nog steeds belangrijk, hij scoort uit een corner en moet zelfs zijn tweede maken.. Dat weet ik dat jij dat vind...en uit een corner scoren noem ik geen aanvallen....ik ben het dus niet met je eens, er zit veel meer in Klaasen dan op 6 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 15:19 schreef Nenam_tiL het volgende:Karaktermoord op Klaasen...die jongen hoort niet op die plek, laat hem lekker aanvallen Daarom ook mijn hoop dat Bazoer het eens op CVM een kans gaat krijgen. Ik denk echt dat hij daar aan toe is. En dan Klaassen weer lekker vooruit ballen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens: V.d. Berg net zo lachoniek bij de 1-3. Laat Veltman zo weglopen. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Wat gertjan net zei is precies de waarheid tevreden met 2-0 hoppa krijg je een goal tegen en bijna nog 1 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 15:25 schreef Eide het volgende:[..] Daarom ook mijn hoop dat Bazoer het eens op CVM een kans gaat krijgen. Ik denk echt dat hij daar aan toe is. En dan Klaassen weer lekker vooruit ballen. Hier ben ik het dus ook mee eens.... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ben het wel mee eens, over Bazoer. Hij kan een hele goede worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 15:24 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat weet ik dat jij dat vind...en uit een corner scoren noem ik geen aanvallen....ik ben het dus niet met je eens, er zit veel meer in Klaasen dan op 6 We komen aanvallend op de rechtshalf wel wat te kort, maar op 6 nog veel meer als Klaassen er niet speelt..
Als Ajax een goede CVM heeft of aantrekt zie ik KLaassen ook liever op rechtshalf..
Of Bazoer daar al aan toe is weet ik niet, misschien dat hij daar op ten duur beter uit de voeten kan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 15:30 schreef remco k het volgende:[..] Of Bazoer daar al aan toe is weet ik niet, misschien dat hij daar op ten duur beter uit de voeten kan. Dat is inderdaad de vraag; is Bazoer er al aan toe. Ik denk het wel. Zo veel rust, sterk in de duels, weinig balverlies. En natuurlijk een behoorlijke sterke jongen. Ik denk dat hij er wel aan toe is ondertussen. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
De verdediging blijft heel erg nerveus. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Prima zoals Riedewald erin kleunt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Heerenveen mag vel te makkelijk voetballen op de helft van Ajax. Ajax is de controle weer kwijt. Voor rust viel toen snel een tegengoal. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax zou van mij wat nadrukkelijk op zoek mogen zijn naar de 1-4. Op slot gooien die boel. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En op m'n wenken bedient. Schitterende voorzet en prima afgerond. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Kijk, opnieuw een verrassing voor velen. Ajax die relatief eenvoudig wint van Heerenveen. We mogen blij zijn dat we een ouderwetse spits hebben als Milik. Heerlijk dit, fijne middag zo. Bedankt Ajax! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zivkovic als linksbuiten brengen misschien? Andersen bevalt voor geen meter. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahahaha ik zou mijn shirt ook niet wisselen.....bijgeloof |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En Milik liep niet lekker op die steekbal van Klaassen. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ik twijfelde ook heel erg over Andersen. Menig kan een mooie kans krijgen, nu. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Riedewald blijft een sterke wedstrijd spelen. Oogt veel zerker dan Boilesen, ook op linksback. Je merkt meteen dat er niets meer gebeurt op de flank omdat hij gewoon goed staat. |
|
|
|