BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zondag 15 maart 2015, 14:30); 1 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 15 maart 2015 - 16:02   quote  deeplink  
JA, die Boilessen mag van mij weg blijven.
Eide
 Eide - zondag 15 maart 2015 - 16:05   quote  deeplink  
Klasse weer van Bazoer. En een terechte rode kaart.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door Eide --
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 15 maart 2015 - 16:16   quote  deeplink  
Mooi, weer 3 punten erbij vandaag. Is wel een goede generale repetitie voor Ajax, voor de komende donderdag. Maar Ajax moet dan wel nog beter geconcentreerd spelen als nu, en efficiënter.
Eide
 Eide - zondag 15 maart 2015 - 16:22   quote  deeplink  
Verdiende overwinning voor Ajax vandaag. Behoudens een korte periode in zowel de 1e als 2e helft had Ajax de wedstrijd heel behoorlijk onder controle zonder dat het voetbal daarbij nu zo goed was.

Ondanks 2 goals van Milik waren de sterkste Ajacieden toch echt Riedewald en Bazoer. Bazoer speelde een sterke wedstrijd op het middenveld, won vrijwel elk duel en verzaakte geen moment. Ondanks dat hij geen goals of assists om z'n naam krijgt speelde hij een hele sterke wedstrijd. Maar dan Riedewald, 18 jaar maar wat een rust en wat een controle. Hij durft ook door te dekken wat Ajax af en toe hard nodig heeft.

Uiteindelijk een behoorlijke wedstrijd van Ajax.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 15 maart 2015 - 16:24   quote  deeplink  
Zowel Bazoer en Riedewald kunnen een heel goede duo worden voor Ajax.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 15 maart 2015 - 16:26   quote  deeplink  
Goede motivator voor Donderdag. Ben toch wel positief gestemd voor a.s. Donderdag.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 15 maart 2015 - 16:27   quote  deeplink  
Moisander hoeft van mij niet meer terug te komen. Riedewald doet het meer dan prima. En Boilessen hoop ik zeker niet meer terug te zien. Dat is helaas een gebed zonder einde!!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 maart 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 16:27 schreef Bobby1972 het volgende:
Moisander hoeft van mij niet meer terug te komen. Riedewald doet het meer dan prima. En Boilessen hoop ik zeker niet meer terug te zien. Dat is helaas een gebed zonder einde!!
Serero ook niet echt gemist vandaag
Eide
 Eide - zondag 15 maart 2015 - 16:39   quote  deeplink  
Sinkgraven heeft wel de dynamiek en diepgang die Ajax nodig heeft.
remco k
 remco k - zondag 15 maart 2015 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 16:00 schreef Eide het volgende:
Riedewald blijft een sterke wedstrijd spelen. Oogt veel zerker dan Boilesen, ook op linksback. Je merkt meteen dat er niets meer gebeurt op de flank omdat hij gewoon goed staat.
Ik vind hem positioneel erg sterk. Aan de bal erg rustig, zelfde als Bazoer eigenlijk..

Die vind ik positioneel nog sterker, loopt altijd vrij en is altijd aanspeelbaar..
remco k
 remco k - zondag 15 maart 2015 - 16:45   quote  deeplink  
Middenveld voorlopig zo laten staan, in ieder geval met deze spelers..

Echter gaat de Boer echt weer Serero laten spelen donderdag..
Eide
 Eide - zondag 15 maart 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 16:45 schreef remco k het volgende:

Waarbij van mij Bazoer naar 6 mag en Klaassen terug naar 10.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door Eide --
Eide
 Eide - zondag 15 maart 2015 - 16:54   quote  deeplink  
Ook trouwens niet meteen hosanna en de slingers uithangen na vandaag. Prima en terechte overwinning maar het spel hield lang niet altijd over en het was verontrustend hoe gevaarlijk het meteen werd als Ajax even de controle kwijt was. Er moet gewoon nog heel veel gebeuren voordat dit Ajax goed voetbal gaat spelen en aangezien wisselvalligheid troef is momenteel...

Het wordt donderdag gewoon weer heel moeilijk.
remco k
 remco k - zondag 15 maart 2015 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 16:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Het kan op zijn minst een keer geprobeerd worden.
remco k
 remco k - zondag 15 maart 2015 - 16:57   quote  deeplink  
Wat er in Dordrecht ook gebeurd, we gaan met minimaal 8 punten voor de laatste 7 potjes in..
Brandje
 Brandje - zondag 15 maart 2015 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 16:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Mooiste zou zijn als die twee een tandem zouden worden. Wanneer Klaassen er overheen gaat dan blijft Bazoer en andersom. Dat is bijna niet te verdedigen en je middenveld is dan meteen zeer dynamisch.
Brandje
 Brandje - zondag 15 maart 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 16:45 schreef remco k het volgende:

Ondanks dat Sinkgraven wel eens balverlies heeft vind ik het een genot om naar die jongen te kijken. Draait bijna altijd door ipv een slap tikkie terug wat ok Serero wel heel vaak zie doen
Eide
 Eide - zondag 15 maart 2015 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 17:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Mooiste zou zijn als die twee een tandem zouden worden. Wanneer Klaassen er overheen gaat dan blijft Bazoer en andersom. Dat is bijna niet te verdedigen en je middenveld is dan meteen zeer dynamisch.
Dat doen ze nu natuurlijk ook al. En je ziet dat Bazoer bij balverlies inzakt tot naast Klaassen. Aangezien Sinkgraven wat dieper blijft behoudt je dan alsnog diepgang. Dat drietal heeft wel mijn voorkeur als middenveld.
remco k
 remco k - zondag 15 maart 2015 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 17:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ondanks dat Sinkgraven wel eens balverlies heeft vind ik het een genot om naar die jongen te kijken. Draait bijna altijd door ipv een slap tikkie terug wat ok Serero wel heel vaak zie doen
Vandaag speelde het middenveld eindelijk weer eens echt vooruit ipv alles breed.. En die jongen oogt wel fris in tegenstelling tot de rest..
Brandje
 Brandje - zondag 15 maart 2015 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 17:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat doen ze nu natuurlijk ook al. En je ziet dat Bazoer bij balverlies inzakt tot naast Klaassen. Aangezien Sinkgraven wat dieper blijft behoudt je dan alsnog diepgang. Dat drietal heeft wel mijn voorkeur als middenveld.
Dat bedoel ik niet want Klaassen doet nu aanvallend te weinig. Komt te weinig in de zestien van de tegenstander
Eide
 Eide - zondag 15 maart 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 18:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet want Klaassen doet nu aanvallend te weinig. Komt te weinig in de zestien van de tegenstander
Ah okay. Ja, hij komt nauwelijks nog daar. Mede daarom zou ik Bazoer best wel eens op 6 willen zien zoals hij nu speelt.
Eide
 Eide - zondag 15 maart 2015 - 19:01   quote  deeplink  
De Boer ziet sterk Ajax en kiest één uitblinker: "Hij krijgt vandaag een negen"

Drie dagen na de wedstrijd in Oekraïne boekte Ajax een ruime zege op sc Heerenveen. Frank de Boer was na afloop niet verrast over de 1-4 overwinning in Friesland.

"Ik denk dat we goed speelden", zei De Boer bij FOX Sports. Vooral het aanvallende spel kon hem bekoren. "Veel dreiging, mooie aanvallen, op het juiste moment diepte gezocht. Maar daar hebben we de laatste tijd ook vaak op gehamerd. Dan maak je het de tegenstander zo moeilijk mogelijk."

De oefenmeester koos in de basis voor Daley Sinkgraven en Lucas Andersen. "Daley heeft een goede wedstrijd gespeeld tegen zijn oude ploeg. Andersen kwam pas in de tweede helft een beetje in de wedstrijd. Als ik één iemand moet kiezen als beste man van het veld dan zou het Riechedly Bazoer zijn, hij krijgt vandaag een negen. Ook Jaïro Riedewald vond ik een goede indruk maken."

De Europese verplichtingen hadden zondag geen invloed op de ploeg. De Boer: "Ik ben niet verrast dat we het na een Europese wedstrijd zo goed doen. Een topsporter moet dat gewoon kunnen, en we hebben genoeg rustmomenten gehad tussen de wedstrijden. Het was een mooie middag, dit is het niveau waar we uiteindelijk naartoe willen."

Bron

---------------------------

Ik ben het bijna helemaal met De Boer eens voor de verandering. Ik vond alleen dat Ajax nog niet echt goed speelde.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 15 maart 2015 - 19:07   quote  deeplink  
Persoonlijk denk ik dat het uitvallen van Moisander positief heeft uitgepakt bij Ajax. Nu hopen dat de Boer dat ook ziet en hem niet weer opstelt. Riedewald is een speler die alleen maar beter kan worden. Moisander heeft zijn top al gehad echter.

Bazoer is het cadeautje van het jaar. Wanneer je dit op zijn leeftijd kunt neerzetten, dan wordt het nog veel beter. Wanneer Ajax afscheid neemt van de 'zwakke' spelers dit seizoen dan ziet het er volgend seizoen totaal anders uit. Kunnen we weer eens structureel genieten van Ajax.
Pietje
 Pietje - zondag 15 maart 2015 - 19:10   quote  deeplink  
Dank jullie wel jongens. Helaas had ik andere verplichtingen vandaag (een zingende optredende schoonzus) en kon dus helemaal niks van de wedstrijd zien. Ik kwam thuis en het eerste wat ik bekeek was teletekst. Wow wat mooi: 1-4. Vervolgens hier op het forum kon ik al jullie posts met commentaar lezen. Dank zij jullie ben ik dus weer helemaal b(l)ij. Die tweede plaats mag nu natuurlijk niet meer in gevaar komen.
Eide
 Eide - zondag 15 maart 2015 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 19:10 schreef Pietje het volgende:
Dank jullie wel jongens. Helaas had ik andere verplichtingen vandaag (een zingende optredende schoonzus) en kon dus helemaal niks van de wedstrijd zien. Ik kwam thuis en het eerste wat ik bekeek was teletekst. Wow wat mooi: 1-4. Vervolgens hier op het forum kon ik al jullie posts met commentaar lezen. Dank zij jullie ben ik dus weer helemaal b(l)ij. Die tweede plaats mag nu natuurlijk niet meer in gevaar komen.
Het was vandaag in ieder geval geen straf om Ajax te kijken. Dat wil niet zeggen dat het heel erg goed was, maar met goals, aanvallend voetbal en een aantal uitblinkers was vandaag goed voor het Ajax hart.
Pietje
 Pietje - zondag 15 maart 2015 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 19:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Het was vandaag in ieder geval geen straf om Ajax te kijken. Dat wil niet zeggen dat het heel erg goed was, maar met goals, aanvallend voetbal en een aantal uitblinkers was vandaag goed voor het Ajax hart.
Ik heb jullie analyses gelezen en dat begreep ik inderdaad ook. Bovendien las ik jullie commentaar over het uitstekende middenveld en over de meer dan puike invalbeurt van Riedewald. Dit was nou net zo'n wedstrijd/tegenstander waar Ajax tegen een nederlaag kon aanlopen. Dan is een 4-1 overwinning natuurlijk meer dan super. Volgende week thuis tegen ADO Den Haag, een tegenstander die graag de mouwen opstroopt tegen Ajax. Maar wanneer Heracles van die Hagenezen kan winnen, dan moet ons dat ook lukken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door Pietje --
Brandje
 Brandje - zondag 15 maart 2015 - 20:37   quote  deeplink  
Leuk feitje nog. sinds 19 jaar eindigde ajax met een team van 11 Nederlanders.
Eide
 Eide - zondag 15 maart 2015 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 19:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Bovendien las ik jullie commentaar over het uitstekende middenveld en over de meer dan puike invalbeurt van Riedewald.
Niet eens een invalbeurt. Moisander haakte in de warming-up af dus gewoon een basisplaats. Zowel centraal achterin naast Veltman als op linksback zonder de twijfel de beste verdediger vandaag. Hij oogde vandaag heel volwassen, rustig aan de bal en heerlijk fel in de duels. En dat doordekken van Riedewald vandaag was uitstekend.

Het manco blijft toch wel het voetbal diep op de helft van de tegenstander, ook vandaag weer. Dan is het te statisch en te voorspelbaar.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 15 maart 2015 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 16:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Serero ook niet echt gemist vandaag
Het probleem bij Ajax is dat bepaalde spelers juist in verdedigende taken niet goed genoeg zijn. Serero kan best goed voetballen, maar mist de dynamiek omdat hij relatief klein is. Ajax heeft naar mijn mening vooral in scouting niet de juiste mensen aangetrokken die Bij Ajax passen.

Ook vandaag zie je dat Ajax voldoende kwaliteit heeft, maar dat bepaalde spelers duidelijk minder zijn. Het klinkt misschien hard, maar juist die spelers halen het gemiddelde naar beneden. Daar zal Ajax van af moeten. Wanneer je verder wilt en het anders wil dan op dit moment dan moet je de juiste beslissingen durven nemen om daar te komen.

Milik is ook zo'n speler waar nog een hoop rek in zit en voor Ajax het prima doet. Aan de ene kant heb je de talentvolle spelers waar nog een hoop
rek inzit en aan de andere kant heb je de spelers die stilstaan en niet verder groeien. En de ene groep houdt de andere groep tegen in hun groei. Dus moet je de ene groep verkleinen zodat je de groei van de ander groep kunt bevorderen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2015 door Bobby1972 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 16 maart 2015 - 01:05   quote  deeplink  
Voor de mensen die klaassen graag weer rechtshalf willen zien, moet ik teleurstellen.
Zolang klaassen niet onder het mes is geweest, speelt hij op 6.
Als aanvallende middenvelder moet hij te veel lopen en dat is voor hem lastig.
Dat heeft de boer gezegd, daarnaast wou Cruijff dat klaassen op 6 kwam te spelen.
Maar de boer wilden hem aanvallend gebruiken vanwege zijn diepgang.
Maar helaas kan dat nu niet, hij kan wel op 6 spelen, dat lukt nog net.
maar andere posities is te veel gevraagd voor hem.
dus we zien klaassen op ze vroegst volgende zomer op zijn oude plek.
Eide
 Eide - maandag 16 maart 2015 - 08:07   quote  deeplink  
Klaassen verklaarde gister zelf dat hij geen last meer heeft van z'n buikwand, dat die operatie allerminst zeker is en hij 100% fit is. Hij speelde afgelopen week 3x 90 minuten en was ook gister de Ajacied met de meeste kilometers.

Ik denk dus niet dat een andere positie op dit moment teveel gevraagd is.
nora
 nora - maandag 16 maart 2015 - 09:50   quote  deeplink  
Net terug van vakantie en de wedstrijd laat opgenomen mijn god wat een heerlijke wedstrijd en wat een genot die Bazoer en Sinkgraven op het middenveld 2 techn/begaafde spelers die vooruit durven te spelen, een perfect middenveld aub Frank geen Serero meer op het middenveld alleen bij blessures of als het niet loopt.
En voor a.s donderdag gewoon zelfde opstelling uiteraard Riedewald/Viergever een kans geven voor brekebeen Boilessen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 16 maart 2015 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 08:07 schreef Eide het volgende:
Klaassen verklaarde gister zelf dat hij geen last meer heeft van z'n buikwand, dat die operatie allerminst zeker is en hij 100% fit is. Hij speelde afgelopen week 3x 90 minuten en was ook gister de Ajacied met de meeste kilometers.

Ik denk dus niet dat een andere positie op dit moment teveel gevraagd is.
ja, ik las het.

Hij denkt zelf ook dat hiddink denkt dat hij nog geblesseerd is.
Dat heeft een reden.

ik vind zelf dat hij niet alles uit een wedstrijd haalt, wanneer bazoer achter blijft dan gaat hij zelf niet eens diep.

plus hij zegt zelf dat beslissing wel of niet opereren aan het eind van dit seizoen word besloten, dus echt alles gegeven dat doet hij niet

overigens heeft de boer gezegd dat dat de reden was, de boer vind diepgang belangrijk.
dus ik denk dat boer hem op rechtshalf had gezet als hij echt 100 fit was verklaard.

hij kan het wel zo voelen, maar dit is een lastige blessure
Pietje
 Pietje - maandag 16 maart 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 20:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet eens een invalbeurt. Moisander haakte in de warming-up af dus gewoon een basisplaats. Zowel centraal achterin naast Veltman als op linksback zonder de twijfel de beste verdediger vandaag. Hij oogde vandaag heel volwassen, rustig aan de bal en heerlijk fel in de duels. En dat doordekken van Riedewald vandaag was uitstekend.

Het manco blijft toch wel het voetbal diep op de helft van de tegenstander, ook vandaag weer. Dan is het te statisch en te voorspelbaar.
Ik zag het pas later in de opstelling, Eide. Uiteraard heb je gelijk. Maar zoals gisteren al geschreven, ik had andere verplichtingen waardoor ik de wedstrijd niet heb kunnen zien. Helaas.
Pietje
 Pietje - maandag 16 maart 2015 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 01:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Voor de mensen die klaassen graag weer rechtshalf willen zien, moet ik teleurstellen.
Zolang klaassen niet onder het mes is geweest, speelt hij op 6.
Als aanvallende middenvelder moet hij te veel lopen en dat is voor hem lastig.
Dat heeft de boer gezegd, daarnaast wou Cruijff dat klaassen op 6 kwam te spelen.
Maar de boer wilden hem aanvallend gebruiken vanwege zijn diepgang.
Maar helaas kan dat nu niet, hij kan wel op 6 spelen, dat lukt nog net.
maar andere posities is te veel gevraagd voor hem.
dus we zien klaassen op ze vroegst volgende zomer op zijn oude plek.
Het is maar zeer de vraag of Davy Klaassen nog onder het mes gaat. Hijzelf liet weten, dat het waarschijnlijk niet hoeft. Hij voelt zich fit en heeft drie wedstrijden in een week gespeeld, de volle 90 minuten, zonder pijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2015 door Pietje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 16 maart 2015 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 12:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het is maar zeer de vraag of Davy Klaassen nog onder het mes gaat. Hijzelf liet weten, dat het waarschijnlijk niet hoeft. Hij voelt zich fit en heeft drie wedstrijden in een week gespeeld, de volle 90 minuten, zonder pijn.
dat hij er nu geen last van heeft, zegt niks over eventueel wel of geen operatie.
dat het niet urgent is, was al duidelijk want er werd niet meteen actie ondernomen.

dat hij nu 3x 90 min heeft gespeeld, zegt mij niks.
ik heb ook keepers met rare blessures zien spelen.

dat hij veel meters heeft gelopen zegt mij eigenlijk ook weinig, want op wat voor tempo deed hij dat.

in ieder geval is hij minder dominant.
zeg niet dat hij nu op een andere positie speelt, want de mogelijkheden zijn er wel degelijk.
alleen pakt hij die kans niet.
dus in mijn ogen is hij niet hersteld.

daden zeggen meer dan woorden
Eide
 Eide - maandag 16 maart 2015 - 13:48   quote  deeplink  
Ik vond Klaassen prima ogen gister, ook qua tempo. En kilometers zegt natuurlijk wel degelijk iets. Davy legt gigantisch veel meters af per wedstrijd. Het kan niet anders dat bij fysieke problemen je dat meteen terig ziet in de statistieken. En gister was hij aanvallend toch ook al weer meer betrokken en zocht hij nadrukkelijk de diepte met diepte- en steekpasses.

Als daden meer zeggen dan worden is uit gister duidelijk geworden dat Davy goed op de weg terug is. En dat in een week waar echt herstel nauwelijks mogelijk is. Ik denk dat gister heel veelzeggend was.
Pietje
 Pietje - maandag 16 maart 2015 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 13:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

dat hij er nu geen last van heeft, zegt niks over eventueel wel of geen operatie.
dat het niet urgent is, was al duidelijk want er werd niet meteen actie ondernomen.

dat hij nu 3x 90 min heeft gespeeld, zegt mij niks.
ik heb ook keepers met rare blessures zien spelen.

dat hij veel meters heeft gelopen zegt mij eigenlijk ook weinig, want op wat voor tempo deed hij dat.

in ieder geval is hij minder dominant.
zeg niet dat hij nu op een andere positie speelt, want de mogelijkheden zijn er wel degelijk.
alleen pakt hij die kans niet.
dus in mijn ogen is hij niet hersteld.

daden zeggen meer dan woorden
Pfff Je bent vermoeiend man. Jij hanteert het adagio "waarom gemakkelijk, als het ook moeilijk kan...".
Uiteraard heeft zijn positie in het elftal daarmee wel degelijk te maken.
En wat betreft zijn gezondheid, natuurlijk kan hijzelf en de medische staf daar beter over oordelen dan jij (en ik). Geloof me, met zo'n belangrijke speler zullen zij (Ajax) geen enkel risico nemen. Ongeacht wat jij ervan vindt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2015 door Pietje --
Pietje
 Pietje - maandag 16 maart 2015 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 13:48 schreef Eide het volgende:
Ik vond Klaassen prima ogen gister, ook qua tempo. En kilometers zegt natuurlijk wel degelijk iets. Davy legt gigantisch veel meters af per wedstrijd. Het kan niet anders dat bij fysieke problemen je dat meteen terig ziet in de statistieken. En gister was hij aanvallend toch ook al weer meer betrokken en zocht hij nadrukkelijk de diepte met diepte- en steekpasses.

Als daden meer zeggen dan worden is uit gister duidelijk geworden dat Davy goed op de weg terug is. En dat in een week waar echt herstel nauwelijks mogelijk is. Ik denk dat gister heel veelzeggend was.
Eens
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 16 maart 2015 - 15:47   quote  deeplink  
na excelsior zei de boer dat hij op 6 speelde vanwege zijn blessure

als iedereen zegt dat hij weer fit, dan zal hij wel weer op zijn oude positie worden opgesteld.

zolang dat niet gebeurd, lijkt hij mij niet hersteld.

maar jah wie ben ik!
Eide
 Eide - maandag 16 maart 2015 - 15:54   quote  deeplink  
Zonder het op te zoeken meen ik gelezen te hebben dat Klaassen niet op 5 speelde vanwege zijn blessure, maar dat een prettige bijkomstigheid was dat Klaassen wat minder zwaar belast wordt op 6. De keuze voor Klaassen op CVM was volgens mij toch echt om de opbouw te gaan verzorgen.

Maar dat kan uit mijn hoofd komen, heb het er niet bij gezocht.
Brandje
 Brandje - maandag 16 maart 2015 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 15:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
na excelsior zei de boer dat hij op 6 speelde vanwege zijn blessure

als iedereen zegt dat hij weer fit, dan zal hij wel weer op zijn oude positie worden opgesteld.

zolang dat niet gebeurd, lijkt hij mij niet hersteld.

maar jah wie ben ik!
Er loopt op dit moment ook een zekere Bazoer rond die het meer dan goed doet en die krijg je heel lastig van die plaats nog af. Klaassen ben ik groot fan en moet volgend seizoen onze aanvoerder worden maar Bazoer is echt een sensatie op dit moment
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 16 maart 2015 - 16:33   quote  deeplink  
http://www.onze11.nl/25032/oranjenieuws/onze-internationals/klaassen-op-6-door-buikwandblessure/
remco k
 remco k - maandag 16 maart 2015 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 10:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ja, ik las het.

Hij denkt zelf ook dat hiddink denkt dat hij nog geblesseerd is.
Dat heeft een reden.

ik vind zelf dat hij niet alles uit een wedstrijd haalt, wanneer bazoer achter blijft dan gaat hij zelf niet eens diep.

plus hij zegt zelf dat beslissing wel of niet opereren aan het eind van dit seizoen word besloten, dus echt alles gegeven dat doet hij niet

overigens heeft de boer gezegd dat dat de reden was, de boer vind diepgang belangrijk.
dus ik denk dat boer hem op rechtshalf had gezet als hij echt 100 fit was verklaard.

hij kan het wel zo voelen, maar dit is een lastige blessure
Leuk die aannames van je. Maar uiteindelijk weet alleen Klaassen wat ie voelt.
Eide
 Eide - maandag 16 maart 2015 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Maar daar gaat het ook specifiek over de tegenstander. Ik denk dat als Klaassen aangeeft geen last te hebben van de buikwand FdB hem graag weer op 10 zal zien. Mits Bazoer op 6 een optie in natuurlijk.

Maar dat is in mijn ogen voor donderdag nog geen optie. Eerst maar eens vasthouden aan wat goed gaat. En als de 2e plaats helemaal zeker is kan FdB experimenteren met Bazoer op 6 en Klaassen weer op 10 lijkt mij.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 16 maart 2015 - 16:39   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=239382, zelfde strekking van vorige link
Eide
 Eide - maandag 16 maart 2015 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 16:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=239382, zelfde strekking van vorige link
Is precies hetzelfde bericht gappie. De copy/paste sites plaatsen allemaal hetzelfde ;) Mijn reactie blijft dan ook idem ;D
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 16 maart 2015 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 16:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar daar gaat het ook specifiek over de tegenstander. Ik denk dat als Klaassen aangeeft geen last te hebben van de buikwand FdB hem graag weer op 10 zal zien. Mits Bazoer op 6 een optie in natuurlijk.

Maar dat is in mijn ogen voor donderdag nog geen optie. Eerst maar eens vasthouden aan wat goed gaat. En als de 2e plaats helemaal zeker is kan FdB experimenteren met Bazoer op 6 en Klaassen weer op 10 lijkt mij.
niet iedere tegenstander speelt met lange ballen, dus lijkt mij niet specifiek.

de boer vond na excelsior hem nog niet fit genoeg.
hij gaf namelijk een waarschuwing af, dat hij rustig aan moest doen.
is dat na een week zo verbeterd, is alleen maar mooi nieuws.

maar ik poste omdat veel mensen hier klaassen graag op zijn oude plek terug zien.
dat wil ik ook en volgens mij de boer ook.
vervolgens vertel ik dat de boer zegt dat het door zijn blessure komt dat hij op 6 speelt

als klaassen zegt dat hij voldoende is hersteld en de tegenstander speelt niet met lange ballen dan zullen we hem wel weer zien opzijn oude positie, want we missen diepgang en dat heeft de boer al te vaak gezegt de afgelopen tijd
nora
 nora - maandag 16 maart 2015 - 19:33   quote  deeplink  
Pff nou laat het lekker even staan zo het gaat gewoon al een stuk beter als de laatste weken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (zondag 15 maart 2015, 14:30); 1 - 4

0.0144288