|
|
Stylzz
|
|
|
Elke bal naar voren is balverlies. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zeg dat wel... Fred heeft ze weer goed geïnstrueerd: Niet met meer dan 2 spelers op hun helft en verder afwachten.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dom dus!!! Die beweging ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
slaapverwekkend. Immers voetbal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als hij Immers nog niet wisselt.... Dan snap ik er geen zak meer van. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Blijkbaar zijn die assistenten er ook mee eens !!!
Dus dan is de vraag: Zijn het de juiste opvolgers betreft trainerschap? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 15:02 schreef lijdensweg het volgende:[..] Blijkbaar zijn die assistenten er ook mee eens !!! Dus dan is de vraag: Zijn het de juiste opvolgers betreft trainerschap? ik denk dat die echt monddood zijn en de rit uitzitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ongelooflijk wat een zaadbal. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Scheids is ook niet veel. Al 2 keer een onnodige gele kaart ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toornstra trekt het niet, Immers kan het niet aan. Achachbar in alles ondermaats. Je speelt met 9 1/2 man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 15:05 schreef FR-Henk het volgende:Toornstra trekt het niet, Immers kan het niet aan. Achachbar in alles ondermaats. Je speelt met 9 1/2 man. Je speelt met 6 man , de rest is niet bekwaam |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die zwemt al het hele jaar 2015 ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Lopen psv in de weg, that's all. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk en de logische wissel....
Aub.. wisselen.. pleas.e. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Doet ie toch niet , die KUT Rutten ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mulder had m erin gekeken :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wissel Toornstra ook maar. En Immers. Boëtius en Vilhena: slechter kan toch niet. En Kazim erin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je Immers wisselt, kan Toornstra blijven staan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, dat is voor 95% zeker ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het is alle twee ruk , al geef ik Toornstra nog steeds het voordeel van de twijfel ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vrije trappen. Is daar wel eens op getraind? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Immers had m naar Jupiter geschoten :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon verkeerd ingooien kom op zeg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ingooien. Is daar wel een op getraind? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een kut schot.
Achahbar gewogen maar te licht bevonden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Immers en Nelom ronduit lachwekkend. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik vraag mij wel eens af als ik langs de lijn staat, of er wel ergens op getraind wordt !!! Het is werkelijk amateuristisch elke keer weer ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nelom viel me nog niet zo op. |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
wat een lamlul van een schijds weer.gewoon een schwalbe en weer krijgt clasie een onterechte kaart.immers man na 1 minuut die MOET zitten.gewoon meer scherpte in dat soort situaties en ja het was een overtreding op manu en dat liet hij gewoon doorgaan.van boekel lamlulllllllll
COME ON FEYENOORD!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Vind hem goed spelen. Bijna alle duels gewonnen. Met diepgang |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Daarom zie ik graag een trainer die 'voetbal' in het elftal brengt en van eigen kwaliteiten uit ga en zich niet aan een tegenstander aan pas ... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Immers kan echt niet. Rutten wil gewoon niet winnen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 15:21 schreef Terminator1908 het volgende:wat een lamlul van een schijds weer.gewoon een schwalbe en weer krijgt clasie een onterechte kaart.immers man na 1 minuut die MOET zitten.gewoon meer scherpte in dat soort situaties en ja het was een overtreding op manu en dat liet hij gewoon doorgaan.van boekel lamlulllllllll COME ON FEYENOORD!! Ja natuurlijk ligt het aan de scheids! Zie toch eens gewoon onder ogen dat bepaalde spelers de kwaliteiten ontberen om bij Feyenoord te kunnen slagen ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: wow. Hij heeft bijna elk duel wat er toe deed. verloren.
Echt... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Immers wordt nu gefileerd. Feyenoord ook trouwens.
Slim. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Waar is Schaken?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Gaat de wedstrijd beslissen |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 15:24 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja natuurlijk ligt het aan de scheids! Zie toch eens gewoon onder ogen dat bepaalde spelers de kwaliteiten ontberen om bij Feyenoord te kunnen slagen ... houd jij nu effe helemaal je lamlullenbek.stom figuur.ik let overal ook op de knjbschijdsrechters ja.gisteren ook weer gezien namelijk.als jij je club nu nog niet aanmoedigt ben je een djnneppert!haha niks nu denken over iets en filosiferen maar gewoon doen en met het publiek erbij beuken de tweede elftal op dat eindhovense doel naar het enige echte vak in nederland!!
COME ON FEYENOORD!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2015 door Terminator1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Denk dat hij dan snel moet zijn.. |
|
|
|