|
|
van geil
|
|
|
11 juli, ik ben wel weer toe aan n wit zakdoekje. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Kazim, mag niet weg, hij moet weg. Immers moeten we een transfer gunnen. Hij heeft goed zijn best gedaan, maar een hoogvlieger zal het nooit worden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Toch blijf ik erbij... ik zonder Feijenoord bril vind ik dat Immer zijn waarde heeft bewezen en nog steeds van waarde kan zijn...zeker samen met Kuijt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoals wij vinden zonder 020 bril dat t doodzonde is dan Ivan Gabrich er niet meer bij is daar in Amsterdom. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 - 22:21 schreef van geil het volgende:Zoals wij vinden zonder 020 bril dat t doodzonde is dan Ivan Gabrich er niet meer bij is daar in Amsterdom. Maar dan komt Gudelj daar voor terug... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies. en zowaar n prima voorbeeld wat n gros van ons legioen niet wilt zien. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hoe zo niet wil zien...af en toe snap ik jou niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is maar afwachten of Gudelj het redt daar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan nog kan hij het niet alleen:) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep...stond niet op mijn lijstje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nou nou, heb je ze geteld? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als de meerderheid zijn mening niet deelt wil t gros alleen maar houthakkers zien. Nee Gudelj hoeven we niet nee, zo sterk vind ik die niet. Dan liever eigen jeugd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heb t niet eens over niet sterk genoeg of wel. Maar om het type. Werd door meerderen al verguist om zijn haren en haarbandje. was al tot gay verklaard. Zulke spelers worden gewoon in den beginne niet breed gedragen in de kuip. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er is gewoon n grote groep die liever zogenaamde gladiatoren begroet. Zoals Immers en Kazim die er werkelijk geen ruk van kunnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2015 - 10:19 schreef van geil het volgende:Heb t niet eens over niet sterk genoeg of wel. Maar om het type. Werd door meerderen al verguist om zijn haren en haarbandje. was al tot gay verklaard. Zulke spelers worden gewoon in den beginne niet breed gedragen in de kuip. Klopt, maar een type speler is geen 'type speler' als je begrijpt wat ik bedoel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2015 - 10:25 schreef van geil het volgende:Er is gewoon n grote groep die liever zogenaamde gladiatoren begroet. Zoals Immers en Kazim die er werkelijk geen ruk van kunnen. qua uiterlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2015 - 10:25 schreef van geil het volgende:Er is gewoon n grote groep die liever zogenaamde gladiatoren begroet. Zoals Immers en Kazim die er werkelijk geen ruk van kunnen. Er is een grotere groep die liever een mix van gladiatoren, verfijnde technici én noeste werkers ziet. Niet geteld, maar het is een gros. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Veijnovic lijkt daarin een goede "match". |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het punt is in ieder geval duidelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2015 - 10:19 schreef van geil het volgende:Heb t niet eens over niet sterk genoeg of wel. Maar om het type. Werd door meerderen al verguist om zijn haren en haarbandje. was al tot gay verklaard. Zulke spelers worden gewoon in den beginne niet breed gedragen in de kuip. Je gaat met de verkeerde vriendjes om, Geile. Ben dat vooroordeel ook hier niet tegen gekomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan zou ik maar n's terug gaan lezen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een paar enkelingen hooguit, maar niet meerderen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2015 - 11:59 schreef FR-Henk het volgende:[..] Er is een grotere groep die liever een mix van gladiatoren, verfijnde technici én noeste werkers ziet. Niet geteld, maar het is een gros. Dan wel noeste werkers die er iets van kunnen, geen houthakkers ala Immers en Kazim |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Zo iets als in de tijd als John de Wolf ,was ook een leider in het veld en het gladiator mentaliteit.Kaziem is daar in het tegenovergestelde type voetballer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Als die een trap tegen een bal geeft ligt hij op zijn smoeltje hihihihi,ik moest vaak lachen van ergenis . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Gelukkig hoor ik van Kuyt nu het zelfde ,clasie kreeg de bal tegen zijn gezicht ,en kuyt schreeuwde Door voetballen .Hij zei daar op dit komje ook tegen in de wedstrijden,dus doorgaan en alert blijven ,en daar houd ik van. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Stylzz nu zitje weer te puffen maar anderen bedoelen het zelfde ik maak het nog wat duidelijker ,het is ook nooit goed bij jouw. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap geen bal van wat je schrijft |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij hebt ervaring met appels...dus ik geloof je direct |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En jij met fruithapjes dus wie moeten we geloven.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: 7 jaar terug ja en dat was gepureerd.....dus ik gok op jou |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laten we Fer nog eens uitzwaaien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Whahaha ik wil er een heleboel uit zwaaien maar niemand van dit form ,de beste stuurlui zitten aan wal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Iedereen die het verot zich aan te passen in onze landen. |
|
|
|