|
|
Fer 1
|
|
|
HET GAAT GOED KOMEN MANNEN IK HEB HET LICHT GEZIEN.???? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doei, het gaat je goed, tot in een volgend leven..
En nou hopen dat ie weet wat geen woorden maar daden in houd..!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee je hebt capslock gevonden.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er wordt weinig gezwaaid vooralsnog. Stilte voor de storm. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juli 2015 - 00:56 schreef FR-Henk het volgende:[..] Man, ga de klit van van Geels vrouw eens verwennen. Lacht het leven ook jou meer toe. Geen quote voor mij, maar geloof me , t helpt niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kijk maar,
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Ik en vele met mij willen je graag uitzwaaien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Graag alle namen en adressen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Onschuldig,
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vredesplein 7 3074 SN Rotterdam |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Landverhuizersplein 3072 .. Rotterdam |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ieder een magnetron om jezelf in op te bergen. Of een andere gelukkige natuurlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen terpstra dit keer..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Henk zijn liefie he, die deelt ie graag met ons..😉 |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Volgende lijstje mag van mij nog vertrekken. Kazim Nelom Manu Immers Boetius (of bijtekenen) Vilhena (of bijtekenen) Hahn (verhuren PEC of moet eerste keeper worden) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maak Hahn maar eerste keeper en zie Vermeer te verkopen.
Immers blijft een nuttige speler, misschien nu eerder als backup of hij moet hard aan zijn scoringsvermogen gaan trainen.
De twee jonge matties moeten bijteken en niet zo hoog van de toren blazen.
Nelom, verdient nog een kans volgens Gio ???
Manu en Kazim voor een mooie prijs verkopen en proberen te verbeteren en anders zal je het er mee moeten doen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 09:59 schreef VVout het volgende:Maak Hahn maar eerste keeper en zie Vermeer te verkopen. Immers blijft een nuttige speler, misschien nu eerder als backup of hij moet hard aan zijn scoringsvermogen gaan trainen. De twee jonge matties moeten bijteken en niet zo hoog van de toren blazen. Nelom, verdient nog een kans volgens Gio ??? Manu en Kazim voor een mooie prijs verkopen en proberen te verbeteren en anders zal je het er mee moeten doen. Immers verdient een leuke transfer naar Engeland. Met Gustafson, Toornstra, Vejinovic, Sleegers, Schuurman meer dan genoeg spelers die aanvallende middenvelder kunnen spelen. Vilhena kan het overigens ook zolang hij er nog is. Ik persoonlijk vind dat Nelom genoeg kansen heeft gehad. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 10:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Immers verdient een leuke transfer naar Engeland. Met Gustafson, Toornstra, Vejinovic, Sleegers, Schuurman meer dan genoeg spelers die aanvallende middenvelder kunnen spelen. Vilhena kan het overigens ook zolang hij er nog is. Ik persoonlijk vind dat Nelom genoeg kansen heeft gehad. Niet geheel oneens, maar dan ook niet weer met andere matige spelers aanvullen. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Even serieus, wie van jullie heeft Gustafson wel eens zien spelen. Die zweedse journalist prees hem de hemel in, maar kennissen van ons in Göteborg, echte suzpporters van zijn club, waren nou niet zo enthousiast. Hoop overigens wel dat er deze week eindelijk eens een paar domoren komen om Wilkshire, Nelom, Vilhena, Immers, Te Vrede, Manu en Kazim voor een vriendenprijsje op te halen. (Vriendenprijsjes in onze categorie liggen denk ik tussen de € 500.000 en € 1.500.00.) Wat zou dat een hoop lucht geven in het salarisbudget. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik heb hem nog nooit zien spelen,paar acties op joetoep.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En dan gaan we er nieuwe domoren voor binnen halen, hoop het niet tenzij het een positief saldo oplevert natuurlijk, want schiet je er nog iets mee op. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je in het Zweedse nationale team mag spelen, nu al 2 caps, en daarvoor in alle jeugdelftallen dan zal je wel enige kwaliteit bezitten. Zweden is nou niet bepaald een zwak voetballand. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 10:59 schreef VVout het volgende:[..] Als je in het Zweedse nationale team mag spelen, nu al 2 caps, en daarvoor in alle jeugdelftallen dan zal je wel enige kwaliteit bezitten. Zweden is nou niet bepaald een zwak voetballand. Klopt,en binnen Feyenoord zijn ze lyrisch over hem dus ik ben benieuwd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat op zekers, hoop echt dat het een succes wordt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 10:49 schreef daan limbos het volgende:Even serieus, wie van jullie heeft Gustafson wel eens zien spelen. Die zweedse journalist prees hem de hemel in, maar kennissen van ons in Göteborg, echte suzpporters van zijn club, waren nou niet zo enthousiast. Hoop overigens wel dat er deze week eindelijk eens een paar domoren komen om Wilkshire, Nelom, Vilhena, Immers, Te Vrede, Manu en Kazim voor een vriendenprijsje op te halen. (Vriendenprijsjes in onze categorie liggen denk ik tussen de € 500.000 en € 1.500.00.) Wat zou dat een hoop lucht geven in het salarisbudget. Tja ach als die vrienden van jou uit het zelfde waaibomenhout als jou zijn gesneden snap ik hun opmerking over Simon wel. Jij bent ook zelden positief.. |
|
|
|