|
|
Brandje
|
|
|
Ons aller Ajax is vandaag 115 jaar jong :) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Alle ajacieden, Van Harte Gefeliciteerd Met:
">>>>>De Mooiste Club Van Allemaal<<<<<"
Al 115 jaar de beste!
WZAWZDB*** |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Maar eerst TAART!!! HOERA!!!
Zo beter? 😁 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Op naar de volgende 115 voor ons dierbaar rood en wit :) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hiep, hiep... HOERA!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd Ajacieden. En dat we de komende jaren nog maar veel redenen hebben om feest te vieren met veel mooie prijzen.
En... er is er vandaag nog één jarig: mijn kleindochter viert vandaag haar 5e verjaardag... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooi man, op naar een paar mooie seizoenen.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: De volgende 115 jaar gaan wij allemaal niet meemaken ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Een groot gedeelte van de eerste 115 hebben velen ook niet meegepakt hoor ;) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Daar heb je een punt! Maar ik ben dankbaar dat de gouden '70 en '90 heb meegemaakt en dat ik nu de huidige periode mee kan maken en hoop er nog vele mooie jaren te beleven van 'De Mooiste Club Van Allemaal' :-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De jaren 70 kwamen voor mij te vroeg. Eind jaren 80, begin jaren 90 ging het het voetbal en Ajax bewust volgen. Dingen als het EK 88 en het Ajax van Marco van Basten en Frank Rijkaard zijn mijn vroegste herinneringen.
Rijkaard is nog altijd mijn favoriete voetballer aller tijde. Zo compleet zijn er maar heel weinig. Een middenvelder met kracht, loopvermogen, scorend vermogen maar defensief ook enorm sterk. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hahaha, ik was een snotjochie van bijna 11 toen ajax de eerste europacup1 won. In '72 of '73 stond ik langs de route met open auto's bij de huldiging. Schitterend vond ik het! Cruijff, Keizer en Swart en al die andere mannen die langs kwamen..... En in '95 op het museumplein: Louis van Gaal met z'n karate trap op het podium....
Those were the days my friend....
En ook de afgelopen jaren, ik ben niet naar de huldigingen geweest, maar genoot er wel van. Vooral de kampioenswedstrijd tegen Twente. dacht dat ik gek werd.....
Ben ik uiteindelijk ook wel natuurlijk ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2015 - 10:06 schreef Ronald 1960 het volgende:Hahaha, ik was een snotjochie van bijna 11 toen ajax de eerste europacup1 won. In '72 of '73 stond ik langs de route met open auto's bij de huldiging. Schitterend vond ik het! Cruijff, Keizer en Swart en al die andere mannen die langs kwamen..... En in '95 op het museumplein: Louis van Gaal met z'n karate trap op het podium.... Those were the days my friend.... En ook de afgelopen jaren, ik ben niet naar de huldigingen geweest, maar genoot er wel van. Vooral de kampioenswedstrijd tegen Twente. dacht dat ik gek werd..... Ben ik uiteindelijk ook wel natuurlijk ;-) Tsja de ouderen hier, waaronder ik, hebben de mazzel gehad dat we onze club alles hebben zien winnen wat er te winnen valt. Daarbij ben ik ,op de ECII tegen Leipzig en Wereldbeker na, ook overal live bij geweest en dat pakt niemand mij/ons meer af. Grootste smet blijft toch de EC1 finale tegen Juve. Dat seizoen speelde ze echt het beste voetbal(beter als '95) wat ik ooit heb gezien van Ajax en dan kwam het er in de finale tegen een gedrogeerd Juve net niet allemaal goed. Maar de wedstrijd tegen Twente is er ook een voor mij die heel zwaar telt. De sfeer in het stadion, 7 jaar geen landstitel, de ontlading en grote beren van kerels op de F-side die elkaar huilend in de armen vielen. Terwijl ik het schrijf krijg ik weer overal kippenvel. |
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K