|
|
remco k
|
|
|
quote: zo gaat het iedere keer met Bobby.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Lekkere poeier van serero...weliswaar op het been van de tegenstander, maar lekker agressief |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijke bal van Kishna.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Klaassen trouwens alles behalve gelukkig op zijn eigen plek tot nu toe.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dit staat los van de uitslag! Sommige spelers doen helaas gewoon zeer aan je ogen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Als hij een duidelijke reden geeft..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 17:14 schreef Bobby1972 het volgende:Dit staat los van de uitslag! Sommige spelers doen helaas gewoon zeer aan je ogen. Dat is de uitleg? Ik zie niemand tot nu toe die niet alles geeft?! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sigthorson moet altijd reageren op iets dat er gebeurt, hij is nooit in beweging richting daar waar het gaat gebeuren.. En dan ben je simpelweg altijd te laat.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Werken als paarden en aangezien ooievaars bang zijn voor paarden. ... ooooeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
De gatenkaas op de tribunes is veelzeggend helaas! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik stel alvast bij naar 5-2 |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 17:16 schreef remco k het volgende:Sigthorson moet altijd reageren op iets dat er gebeurt, hij is nooit in beweging richting daar waar het gaat gebeuren.. En dan ben je simpelweg altijd te laat.. Hee......goed gezien Remco.....maar dat gaat nooit meer veranderen. Dus: kansloos=kansloos en blijft kansloos! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Voor wat?? Sjonge jonge |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: hahahahaha........5-2 is prima uitslag! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 17:17 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Hee......goed gezien Remco.....maar dat gaat nooit meer veranderen. Dus: kansloos=kansloos en blijft kansloos! Ga fijn naar de ardennen rambo, boompie klimmen enzo. Lekker opscheppen. Bah ik schijt op jouw commentaar |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Neej niet, want het publiek is er niet 😨 |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Uiteindelijk zie ik Ajax wel winnen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Waarom kansloos? Staan we er zo slecht voor dan? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Nou dan!! Wees positief penis! Mn bier gaat dood door je negatieve gezeik 😄 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
K straks nog 8 puntjes met pisv |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dan twente nog een keer niet overleven en alles komt aan op de laatste 3 wedstrijden |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het is een soort camping snelheid, lekker ontspannen. Je niet te druk gaan maken. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Tering snel typen op mn phone door die zware pilseners hahahaha |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: kijk je slaat de spijker op de kop. Das wel een feit! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 17:21 schreef Bobby1972 het volgende:Het is een soort camping snelheid, lekker ontspannen. Je niet te druk gaan maken. Daar houdt rambo niet van he? 😀 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik sla tegenwoordig niet meer 😉 |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Drink nu gewoon je biertje, prioriteiten stellen! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Baby don't worrie.......about a thing.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ja dat doe ik man...cheers! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hahahaha schöne zn lul zat ff klem tussen een ooievaar!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
In de 2e helft komt het uiteindelijk allemaal goed, maak je niet druk! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Waar is iedereen? Bobby....heb je ze vermoord??? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Juuuuiiiisssstttttt!!! Bobby bobby bobby!!! Hele stadion doet mee!! BOOOBBYYHHHHH |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 17:17 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Hee......goed gezien Remco.....maar dat gaat nooit meer veranderen. Dus: kansloos=kansloos en blijft kansloos! Serieus kerel. Staat er ergens dat ik fan ben van Siggy?? Helemaal niet namelijk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bergkamp zit er verveeld bij. Snap ik. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hahahahahahhahahhaa |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 17:27 schreef remco k het volgende:[..] Serieus kerel. Staat er ergens dat ik fan ben van Siggy?? Helemaal niet namelijk. Komop remco, je hebt t altijd over siggy 😀😁😂😃😄😅😆😈 |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wel mooi om te zien dat Schone ook in dit soort wedstrijden meer drive en inzet laat zien dat de jonge spelers. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Normaal gesproken heeft Ajax er in 40 minuten tijd al 2 doelpunten. Maar ja, als Ado met 6 of 7 man puur in de verdediging blijft rondhangen en tegenhouden, dan wordt het wel erg moeilijk.
Ajax speelt te laag tempo, net zoals tegen Excelsior. De sfeer in De Arena is beter dan de wedstrijd. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik meende dat remco voorzitter was van de Sigthorsson Fanclub! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
"Normaal gesproken heeft Ajax er in 40 minuten tijd al 2 doelpunten."
dat was vroega, in een ver verleden ja! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Jezus, wat slecht. Gelukkig barca - real vanavond. Echt voetbal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zoals eigenlijk iedere post van je op het forum.. Dom gelul.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Mensen nog aan toe, wat een laag tempo en zoooooo voorspelbaar. Met dit tempo zou ik het ook nog wel kunnen. En wat een gebrei voorin, waarom niet eens een keer lekker uithalen met een afstandsschot. ADO vind het wel goed zo met z'n verdedigende tactiek. Met dit elftal gaat Ajax de Haagse muur echt niet slopen. Omdat Ajax te vaak de nul achterin niet kan houden en ADO mensen als van Duinen, Kramer en Alberg hebben rondlopen, zou het zo maar eens 0-1 kunnen gaan worden. De Boer, de Boer, wat heb je voor elftal de wei in gestuurd?????? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 17:16 schreef remco k het volgende:Sigthorson moet altijd reageren op iets dat er gebeurt, hij is nooit in beweging richting daar waar het gaat gebeuren.. En dan ben je simpelweg altijd te laat.. Dat viel me vandaag ook weer op inderdaad. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Is waar, toen was de kwaliteit aanwezig. Nu niet. Heet het niet De Patatgeneratie ???? Hahahahahahahaha. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach ja, we domineren gaat de Boer straks vertellen..
Maar feit is dat we niet domineren, we hebben de bal en doen er werkelijk waar helemaal niets mee.. |
|
|
|