|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
grootste kans tot nu toe..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Kutwedstrijd man....bah my kurk veelsoortige |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Kom op zeg. Als je weet dat psv heeft verloren gooi je er toch wat meer strijd in dan dit.. Jezus man |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Mooooooooooooiiï gesproken apik!!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dat zijn de echte supporters, wij zijn peppies! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: als jij dat kunt betalen zeg ik: doen! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
dat was een mooie aanval! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Na iedere wedstrijd zegt de Boer dat Ajax de bovenliggende partij was, en dat ze goed gespeeld hadden. Maar ja, als het een gelijkspel wordt dan heb je geen 3 punten. Is logisch. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Den Haag blijft echt met het grootste gemak overeind tegen Ajax.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ajax... de WANDELCLUB!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wankel club dit seizoen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Inderdaad, ZEER frustrerend |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nu heeft Millik als enigste de kans om de 1-0 te maken, daar de rest dat helemaal niet heeft laten zien. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het enige, maar dan ook echt het enige, positieve punt is dat ADO geen moment aan voetbal toe komt. Als ze 25% balbezit hebben vind ik het heek wat. Ajax doet er alleen geen zak mee. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
De Boer laat ook in deze wedstrijd opnieuw zien dat hij met de geselecteerde spelers niet vrijuit gaat! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
3 punten...lalalalalalalalalalala met zaadvoetbal...who cares! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Yes, en nu vasthouden die handel. Kunnen we toch nog 3 punten inlopen op PSV. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Het is over.....ik houdt hoop!! Hahahahahaa |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Toch is het wel een belangrijke overwinning i.v.m. de 2e plaats! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Poe.................. 1-0 |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Zelfs van zaaddodend voetbal kun je blij worden! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Iedereen gaat staan voor ome Frank!!!! Yelleleleeeeeeeeeeeee 1-1 hahahahaha |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
wie zei dat hier ook alweer: 1-1? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En nu de wedstrijd in handen houden en voorkomen dat ADO kan aanvallen. Bewijzen dat het spelbeeld wel is afgedwongen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 18:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Iedereen gaat staan voor ome Frank!!!! Yelleleleeeeeeeeeeeee 1-1 hahahahaha Huh!? Homo!! 1-0 hahahahaha |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
wil jij je mond wel ff spoelen! :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hababababababahahhahahahahahahhahahahahahahhahahhahahhahahahhahahhhahahaua |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Tyfuslam hiero.....ohnee niet....1-1 |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Toch mijn zondagavond weer enigszins gered ondanks een zaadwedstrijd! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hahaha Luis Suarez de tweede... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Remie alleen op de wereld! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kom op, prik die tweede erbij. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ik ga me nu concentreren op de wedstrijd Barcelona - Real Madrid. Dan krijg ik in ieder geval wel erg goed voetbal te zien, daar dit bij Ajax veer te zoeken is. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
En, de Boer maar weer zeggen dat Ajax de bovenliggende partij was. Is toch niet te geloven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Klaar! en we praten er niet meer over! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 18:33 schreef nieuwe ajax het volgende:Ik ga me nu concentreren op de wedstrijd Barcelona - Real Madrid. Dan krijg ik in ieder geval wel erg goed voetbal te zien, daar dit bij Ajax veer te zoeken is. precies die ga ik straks ook ff zien. FF deze wedstrijd wegspoelen! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 18:37 schreef nieuwe ajax het volgende:En, de Boer maar weer zeggen dat Ajax de bovenliggende partij was. Is toch niet te geloven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat was anders wel weer waar. ADO heeft geen moment in de wedstrijd gezeten. Maar het spel was alweer bedroevend. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ja dat is de enige reactie die past. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben blij met de 3 punten, maar thuis 1-0 tegen Excelsior en thuis 1-0 tegen ADO Den Haag zegt veel over waar Ajax op dit moment staat.
Mannen ik houd het voor gezien. Mijn vrouw is ziek en dus moet ik de keuken in om wat op tafel te krijgen...
Plezierige avond allen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat dubbel jammer is dat ADO een tegenstander is waartegen je wel aan het doelsaldo kan werken. PSV toch -1 op dat vlak maar Ajax slechts +1 en dan blijft het verschil dus 11 goals in het voordeel van PSV. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 18:50 schreef Eide het volgende:Wat dubbel jammer is dat ADO een tegenstander is waartegen je wel aan het doelsaldo kan werken. PSV toch -1 op dat vlak maar Ajax slechts +1 en dan blijft het verschil dus 11 goals in het voordeel van PSV. We hebben 11 goals en 8 punten nodig, dat zijn gewoon 3 potten die ze moeten verliezen.. Dus inderdaad moeten er bij Ajax tegen 1 of twee tegenstanders nog wel een stuk of 3 a 4 in gaan vliegen.. |
|
|
|