BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (zondag 5 april 2015, 12:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 02 april 2015 - 08:43   quote  deeplink  
194605_340_AFC_Banner_600x338_FCUtrecht_Ajax_600x338.jpg

Er zijn nog 6 wedstrijden te gaan in de Nationale competitie en dus zijn er nog maximaal 18 punten te winnen of the verspelen. Met een achterstand van 8 punten op PSV en een voorsprong van 8 punten op Feyenoord hervat Ajax op zondag competitie tegen FC Utrecht. De Domstedelingen laden zich altijd extra op voor de duels tegen Ajax en zien deze als de wedstrijd van het jaar. Zelfs oud-spelers laten geen kans onbenut de huidige selectie op te jutten. Het Utrechtse publiek heeft dat niet nodig en zal zorgen voor een zeer vijandige sfeer in de Galgenwaard.

In het verleden speelde Ons Aller Ajax 92 maal tegen Utrecht. Maar liefst 58 keer leverde dit drie punten op voor Ajax. Helaas wist Utrecht ook 18 maal te winnen en 16 maal leverde een onderling treffen een puntendeling op. Met name de laatste jaren bleek Utrecht een zeer moeilijke tegenstander voor Ajax. Van de afgelopen 10 duels wist Ajax er slechts 3 te winnen, 3 maal werd er gelijk gespeeld en 4 keer ging Utrecht aan de haal met de punten. Daarmee heeft Utrecht een onderling saldo tegen Ajax waar geen enkele andere Eredivisieclub aan kan tippen.

Het FC Utrecht van trainer Rob Alflen speelt een relatief anoniem seizoen en staat op de 12e plaats. Uitzonderingen daargelaten is de middenmoot al jarenlang het thuis van Utrecht. Wat daarbij opvalt is dat Utrecht makkelijk goals tegen krijgt (54) maar ook erg makkelijk goals maakt (51). Die 54 goals tegen maakt Utrecht verdedigend tot één van de slechtste ploegen van de competitie maar 51 goals voor is beter dan bijvoorbeeld nummer 3 Feyenoord en de nummer 4 AZ. Duels van Utrecht leveren dus vaak veel goals op.

Utrecht heeft zich deze winterstop versterkt met de Franse jeugdinternational Sébastien Haller. Met 7 goals in 11 wedstrijden heeft de 20-jarige de geblesseerde clubtopscorer Ruud Boymans snel doen vergeten. Ook Ajax plaaggeest Duplan draait een goed seizoen en staat op 7 doelpunten en al 6 assists. In dat laatste klassement moet hij echter Oar voor laten gaan die reeds op 7 assists staat. Daar achter moeten met name Ayoub en Rubin zorgen voor de aanvoer. Dit maakt Utrecht tot een relatief aanvallend ingestelde tegenstander.

Ajax kreeg gedurende deze interland periode goed en slecht nieuws te verwerken. Arek Milik raakt geblesseerd aan de enkelbanden en is er niet bij tegen Utrecht. Diezelfde Milik is wel akkoord gegaan met een definitieve overgang en heeft een contract tot 2019 getekend. Verder speelde Davy Klaassen een puike wedstrijd tegen Spanje waarmee hij zeer nadrukkelijk een visitekaartje afgaf aan de bondscoach.
Zonder Milik kan de tombola voor de posities voorin weer beginnen. De Boer heeft de keuze tussen Zivkovic en Sightorsson waarbij die laatste waarschijnlijk de voorkeur zal krijgen. Op het middenveld zullen Sinkgraven, Bazoer en Klaassen het klusje waarschijnlijk moeten klaren. Achterin zijn Van Rhijn, Veltman en Viergever vaste prim. De vraag is of Frank de Boer gaat starten met Moisander of Riedewald.

Voor Ajax blijft het streven identiek aan de voorgaande wedstrijden. De absolute prioriteit is geen punten meer verliezen om zo in ieder geval de indruk te wekken dat er druk staat op PSV. Daarnaast moet het Amsterdamse keurkorps zichzelf hervinden en het juk van zwak voetbal en zwakke prestatie van zich afwerpen. Utrecht is daarvoor niet bepaald een uitgelezen tegenstander maar wel één waar "gewoon" van moet worden gewonnen.

Ajax won eerder dit seizoen met 3-1 van Utrecht in de eigen ArenA met een prachtig schot van Serero en een goed eerste half uur waarna Ajax Utrecht terug in de wedstrijd liet komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 april 2015 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 02 april 2015 - 09:31   quote  deeplink  
Wederom weer lekker leesvoer gap! Denk dat het ook weer een lastige wedstrijd zal worden, maar ga toch voor een overwinning van onze club.

1-3

;-)
nora
 nora - donderdag 02 april 2015 - 09:32   quote  deeplink  
Met Klaasen en Sinkgraven als aanvallende middenvelders en Bazoer als cvm pak je ze anders krijgen wij het moeilijk.
remco k
 remco k - donderdag 02 april 2015 - 09:40   quote  deeplink  
Ons middenveld is ook met Klaassen op 6 al een hele verademing tov de rest van dit seizoen.

Ajax wil nog wat, dan moet je winnen. Utrecht is voor Ajax echt een wedstrijd op zich, en in mijn optiek maakt het tegen Utrecht niet zo veel uit hoe, als we maar winnen.
dege
 dege - vrijdag 03 april 2015 - 09:26   quote  deeplink  
utrecht is gewoon een klote ploeg, hele seizoen spelen ze kut en komt ajaxop bezoek kunnen ze ineens wel voetballen. kut instelling van ze, moten het hele seizoen zo'n inzet tonen en niet alleen die ene wedstrijd
Brandje
 Brandje - vrijdag 03 april 2015 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2015 - 09:32 schreef nora het volgende:
Met Klaasen en Sinkgraven als aanvallende middenvelders en Bazoer als cvm pak je ze anders krijgen wij het moeilijk.
Zal mij echt verbazen als Sinkgraven er uberhaupt bij is zondag
Brandje
 Brandje - vrijdag 03 april 2015 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2015 - 09:40 schreef remco k het volgende:
Ons middenveld is ook met Klaassen op 6 al een hele verademing tov de rest van dit seizoen.

Ajax wil nog wat, dan moet je winnen. Utrecht is voor Ajax echt een wedstrijd op zich, en in mijn optiek maakt het tegen Utrecht niet zo veel uit hoe, als we maar winnen.
PSV wint daar gewoon want Twente neem die wedstrijd totaal niet serieus met het oog op halve finale beker. Ziyech is geschorst dus dat winnen ze makkelijk.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - vrijdag 03 april 2015 - 13:43   quote  deeplink  
Denk ook wel dat winnen, zij het met 1-2. Is toch weer 3 punten.
Hoe we het ook bekijken : Utrecht - Ajax is altijd een moeilijke pot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 april 2015 door nieuwe ajax --
Eide
 Eide - vrijdag 03 april 2015 - 17:51   quote  deeplink  
Sinkgraven niet mee naar Utrecht, Viergever twijfelgeval

Daley Sinkgraven is nog niet fit genoeg om zondag zijn rentree te maken tijdens het uitduel met FC Utrecht. De 19-jarige middenvelder heeft nog teveel last van de liesblessure die hij twee weken geleden opliep.

Achter de naam van Nick Viergever staat een vraagteken. De verdediger kreeg vrijdag tijdens de training een bal tegen zijn enkel. Arek Milik, die afgelopen woensdag een contract tot 2019 tekende bij Ajax, ontbreekt ook nog door een knieblessure. Verder beschikt trainer Frank de Boer over een fitte selectie.

Om Viergever eventueel te kunnen vervangen, is Kenny Tete uit voorzorg uit de wedstrijdselectie van Jong Ajax gehaald. De 19-jarige verdediger komt vrijdagavond daardoor niet in actie tegen FC Eindhoven in de Arena. "Dat is sneu voor Kenny, want als Viergever het uiteindelijk wel haalt zal hij tegen FC Utrecht waarschijnlijk op de tribune zitten. Maar we kunnen geen risico nemen."

Nicolai Boilesen is weer inzetbaar nadat hij tegen ADO Den Haag buiten de selectie gelaten was. Tijdens de afgelopen interlandperiode speelde hij in beide interlands van het Deens elftal 45 minuten mee. Landgenoot Viktor Fischer maakt tegen Eindhoven opnieuw zijn opwachting bij Jong Ajax. Na zijn rentree van twee weken geleden kan de aanvaller opnieuw wedstrijdritme opdoen in de Jupiler League.

Nikki Zimling is ondertussen ook hersteld van zijn bovenbeenblessure en traint weer volledig mee met de groep. Donny van de Beek, twee weken geleden nog debutant in de wedstrijdselectie, zal er tegen FC Utrecht niet bij zijn. De tiener plaatste zich afgelopen week met Oranje onder de 19 voor het EK in Griekenland. Mede vanwege die drukke week haalt De Boer hem dit weekend niet opnieuw bij de wedstrijdselectie. (FOX Sports)

Bron
jodocus
 jodocus - vrijdag 03 april 2015 - 17:56   quote  deeplink  
makkie 1-5
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 03 april 2015 - 18:39   quote  deeplink  
Frank zal deze opstelling maken, niet de mijne.

Cillissen
Van rhijn-veltman-moissander-boilissen
Klaassen
Bazoer-Serero
El Ghazi-Siggy-Schone

Uitslag is lastig te voorspellen. Uitslagen van Utrecht zijn niet te volgen.
Soms wint het waar je denkt dat ze het lastig krijgen en soms verliest het als je denkt dat ze dat wel gaan winnen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 april 2015 - 12:36   quote  deeplink  
4-3!
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 april 2015 - 13:19   quote  deeplink  
Zoals jullie weten, woon ik in een dorpje vlak bij Utrecht. De voetbalfans hebben het er al weken over. Voor die mensen is het DE wedstrijd van het seizoen en daarom zullen de mouwen flink worden opgestroopt. Hoe slecht FC Utrecht de laatste weken ook heeft gespeeld, morgen zullen zij gaan vlammen en zonder enige twijfel de grenzen van het toelaatbare opzoeken. Ik hoop dat de Ajax-spelers en de technische staf zich dat zullen realiseren. Ik durf geen voorspelling te doen, maar onze club gaat het, zoals altijd in Utrecht, vreselijk zwaar krijgen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 april 2015 - 13:57   quote  deeplink  
Selectie Ajax voor duel met Utrecht

Ajax-trainer Frank de Boer heeft zijn selectie voor de uitwedstrijd tegen FC Utrecht bekendgemaakt. Nick Viergever zit gewoon bij de selectie, evenals Richairo Zivkovic.

Selectie Ajax:
Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Joël Veltman
Niklas Moisander
Nicolai Boilesen
Mike van der Hoorn
Kolbeinn Sigthórsson
Davy Klaassen
Ricardo Kishna
Jaïro Riedewald
Lucas Andersen
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Thulani Serero
Nick Viergever
Riechedly Bazoer
Richairo Zivkovic
Diederik Boer

bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2015 door Pietje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 april 2015 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2015 - 13:19 schreef Pietje het volgende:
Zoals jullie weten, woon ik in een dorpje vlak bij Utrecht. De voetbalfans hebben het er al weken over. Voor die mensen is het DE wedstrijd van het seizoen en daarom zullen de mouwen flink worden opgestroopt. Hoe slecht FC Utrecht de laatste weken ook heeft gespeeld, morgen zullen zij gaan vlammen en zonder enige twijfel de grenzen van het toelaatbare opzoeken. Ik hoop dat de Ajax-spelers en de technische staf zich dat zullen realiseren. Ik durf geen voorspelling te doen, maar onze club gaat het, zoals altijd in Utrecht, vreselijk zwaar krijgen.
Utrecht kan niet verdedigen en zullen als een van de weinige tegen Ajax, juist vooruit spelen. Er komt dus ruimte. Echter kan Ajax in Utrecht vaak niet hetzelfde qua energie brengen als Utrecht dat doet. Denk een doelpuntenfestival!
Eide
 Eide - zaterdag 04 april 2015 - 20:37   quote  deeplink  
Twente heeft al aangekondigd een aantal spelers te gaan sparen in aanloop naar de het duel in de KNVB beker. Kortom; vrij baan voor PSV.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 april 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2015 - 20:37 schreef Eide het volgende:
Twente heeft al aangekondigd een aantal spelers te gaan sparen in aanloop naar de het duel in de KNVB beker. Kortom; vrij baan voor PSV.
Kut twente, hoop dat ze dinsdag ook op de kloten krijgen!
VVout
 VVout - zaterdag 04 april 2015 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2015 - 22:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ze kunnen gewoon niet beter, allemaal grootspraak. Glijden volgend seizoen nog veel verder af.
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 april 2015 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2015 - 19:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Utrecht kan niet verdedigen en zullen als een van de weinige tegen Ajax, juist vooruit spelen. Er komt dus ruimte. Echter kan Ajax in Utrecht vaak niet hetzelfde qua energie brengen als Utrecht dat doet. Denk een doelpuntenfestival!
Ik heb er een slecht gevoel over, Loetje. FC Utrecht speelt een spelletje waar Ajax niet van houdt.
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 april 2015 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2015 - 22:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je bent op je wenken bediend. Wat Twente vanavond heeft gepresteerd is niks anders dan competitievervalsing.
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 april 2015 - 23:59   quote  deeplink  
Overigens kan ik morgen de wedstrijd niet volgen. Mijn kleinzoon is morgen jarig, twee jaar en dat is uiteraard belangrijker.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 05 april 2015 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2015 - 23:08 schreef VVout het volgende:

[..]

Ze kunnen gewoon niet beter, allemaal grootspraak. Glijden volgend seizoen nog veel verder af.
Dat doen we (de clubs) allemaal VVout.....heb het al zo vaak gezegd.....Micky wordt minny
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 april 2015 - 08:10   quote  deeplink  

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2015 door Hummel10 --
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 08:10 schreef Hummel10 het volgende:
[ filmpje ]
Och ja, die. Blijft grappig :)
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 09:01   quote  deeplink  
Ajax krijgt goed nieuws uit ziekenboeg: twee twijfelgevallen inzetbaar

Ajax-trainer Frank de Boer kan zondag in de Galgenwaard gewoon een beroep doen op Nick Viergever en Nicolai Boilesen. Beide verdedigers waren een twijfelgeval voor de lastige uitwedstrijd.

De twee zijn echter fit bevonden, meldt Ajax zaterdag op de clubsite. Dat geldt niet voor iedereen. Daley Sinkgraven, Niki Zimling en Arek Milik ontbreken zondagmiddag. Ook Viktor Fischer is er nog niet bij. De Deense aanvaller speelde al een paar keer met Jong Ajax mee, scoorde ook, maar wordt voorlopig nog uit de wind gehouden. De Boer wil dat Fischer eerst een paar weken met Jong meespeelt.

Sinkgraven liep in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag een liesblessure op en is enkele weken uitgeschakeld. Milik kwam geblesseerd terug van een interland van Polen. De spits kreeg tegen Ierland een doodschop te verwerken. Dat kost hem een paar weken revalideren. Richairo Zivkovic zit daardoor weer bij de selectie. Donny van de Beek, tegen ADO nog bankzitter, is er vanwege een druk programma deze keer niet bij.

Bron
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 april 2015 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 08:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Och ja, die. Blijft grappig :)
Krijg er altijd een glimlach van kom ook uit de buurt van Ijsselstein haha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 10:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Krijg er altijd een glimlach van kom ook uit de buurt van Ijsselstein haha
Geeft gelijk het niveau aan! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 09:01 schreef Eide het volgende:
Ajax krijgt goed nieuws uit ziekenboeg: twee twijfelgevallen inzetbaar

Ajax-trainer Frank de Boer kan zondag in de Galgenwaard gewoon een beroep doen op Nick Viergever en Nicolai Boilesen. Beide verdedigers waren een twijfelgeval voor de lastige uitwedstrijd.

De twee zijn echter fit bevonden, meldt Ajax zaterdag op de clubsite. Dat geldt niet voor iedereen. Daley Sinkgraven, Niki Zimling en Arek Milik ontbreken zondagmiddag. Ook Viktor Fischer is er nog niet bij. De Deense aanvaller speelde al een paar keer met Jong Ajax mee, scoorde ook, maar wordt voorlopig nog uit de wind gehouden. De Boer wil dat Fischer eerst een paar weken met Jong meespeelt.

Sinkgraven liep in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag een liesblessure op en is enkele weken uitgeschakeld. Milik kwam geblesseerd terug van een interland van Polen. De spits kreeg tegen Ierland een doodschop te verwerken. Dat kost hem een paar weken revalideren. Richairo Zivkovic zit daardoor weer bij de selectie. Donny van de Beek, tegen ADO nog bankzitter, is er vanwege een druk programma deze keer niet bij.

Bron
KUT Boilesen weer beter!! FUCK, FUCK, FUCK!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2015 - 23:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je bent op je wenken bediend. Wat Twente vanavond heeft gepresteerd is niks anders dan competitievervalsing.
Nee Pietje, ik ben niet op mijn wenken bedient want vanavond hebben ze zich gewoon als vuile honden gedragen. Nu maar hopen dat hun lafheid van vanavond doorwerkt naar dinsdag en Zwolle dan maar de bekerfinale mag spelen!
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 11:26   quote  deeplink  
Ik ben niet van het misgunnen en ik denk dat PSV dit Twente altijd had gepakt... maar met een B elftal zo'n wanprestatie wegzetten is gewoon onbehoorlijk. Ik gun, bij wijze van uitzondering, Twente dat ook een afgang tegen Zwolle.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 05 april 2015 - 11:51   quote  deeplink  
Alleen al als ik de namen Sigthorsson en Boilessen zie is mijn enthousiasme direct een heel stuk minder. Ik ga ze weer es ff onder de loep nemen. Ze zijn de peppie en kokkie van Ajax. Bij mij staat peppie en kokkie voor inferieur!
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 12:06   quote  deeplink  
Opstelling Ajax voor duel met FC Utrecht

Ajax begint om 12:30 uur aan het uitduel met FC Utrecht. Hier alvast de opstelling van het team van Frank de Boer.
Scheidsrechter: Van Boekel

FC Utrecht: Ruiter; Van der Maarel, Leeuwin, Letschert, Hardeveld; Janssen, Ayoub, Diemers; Duplan, Haller, Peterson.
Wissels: Verhoeven, Kum, Oar, Markiet, Heerings, Amrabat, Rubin.

Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Viergever, Boilesen; Bazoer, Klaassen, Serero; El Ghazi, Sigthórsson, Schöne.

Wissels: Boer, Moisander, Van der Hoorn, Kishna, Riedewald, Andersen, Zivkovic.

Bron
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 12:07   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd of Serero aanvallend of als controleur gaat spelen.
Brandje
 Brandje - zondag 05 april 2015 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 12:06 schreef Eide het volgende:
Opstelling Ajax voor duel met FC Utrecht

Ajax begint om 12:30 uur aan het uitduel met FC Utrecht. Hier alvast de opstelling van het team van Frank de Boer.
Scheidsrechter: Van Boekel

FC Utrecht: Ruiter; Van der Maarel, Leeuwin, Letschert, Hardeveld; Janssen, Ayoub, Diemers; Duplan, Haller, Peterson.
Wissels: Verhoeven, Kum, Oar, Markiet, Heerings, Amrabat, Rubin.

Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Viergever, Boilesen; Bazoer, Klaassen, Serero; El Ghazi, Sigthórsson, Schöne.

Wissels: Boer, Moisander, Van der Hoorn, Kishna, Riedewald, Andersen, Zivkovic.

Bron
Siggi, Schone en Boilesen terwijl je Riedewald, Kishna en Zivkovic hebt. Hij leert het nooit eigenwijze De Boer.
Brandje
 Brandje - zondag 05 april 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 12:07 schreef Eide het volgende:
Ik ben benieuwd of Serero aanvallend of als controleur gaat spelen.
Ik hoop toch echt controlerend anders heb je aanvallend helemaal niks als Klaassen als cvm gaat spelen met deze aanval
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Met name de wisselrol voor Riedewald vind ik kwalijk. Die jongen is echt toe aan basisplaatsen.
Loetje
 Loetje - zondag 05 april 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2015 - 23:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Diep triest hè. Nou verdienen we ook gewoon geen prijs, maar dit lijkt echt nergens op.
Loetje
 Loetje - zondag 05 april 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2015 - 23:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb er een slecht gevoel over, Loetje. FC Utrecht speelt een spelletje waar Ajax niet van houdt.
Opzich dat niet eens denk ik, Ajax kan vaak niet dezelfde mentaliteit in de wedstrijd leggen dan Utrecht. Die geven 110 procent. Dan moet jij het ook doen. Alleen dan gaat kwaliteit de boventoon voeren. En dan hoef ik jou niet uit te leggen wie in het voordeel is.

Overigens heeft Duplan wel indrukwekkende statistieken tegen ons.
Brandje
 Brandje - zondag 05 april 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 12:16 schreef Eide het volgende:
Met name de wisselrol voor Riedewald vind ik kwalijk. Die jongen is echt toe aan basisplaatsen.
Eens en op AS staat dat Klaassen als controleur gaat spelen dus dat is lekker
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 12:53   quote  deeplink  
Geen goed begin maar al wel 2 hele grote kansen. Die van Van Rhijn had wel tussen de palen gemogen zeg.
Loetje
 Loetje - zondag 05 april 2015 - 12:55   quote  deeplink  
Van Rhijn toch!

Sigi en Schone, wat komen die tekort!
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 13:04   quote  deeplink  
Slrodig. Eigenlijk de enige beschrijving die tot nu toe past.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 april 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 10:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Geeft gelijk het niveau aan! ;-)
Haha als je niveau bepaald wordt door middel van waar je vandaan komt haha.
De wat slimmere hier zijn gewoon voor Ajax! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 april 2015 - 13:08   quote  deeplink  
Wedstrijd van het seizoen voor ze ze zijn stiekem voor Ajax!
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 13:09   quote  deeplink  
Het is dat Ajax zo slordig is want Utrecht speelt lamlendig en zwak.
pth
 pth - zondag 05 april 2015 - 13:34   quote  deeplink  
Een ding is in ieder geval duidelijk, de prijzen van de seizoenkaarten kunnen nog veel verder omhoog. Wat een fantastische pot weer, oogstrelend voetbal, passie ... ik kom superlatieven te kort. Dagobert Overmars en consorten, voor zo veel moois en kwaliteit mag echt wel wat extra betaald worden.
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 13:38   quote  deeplink  
Nou, gelukje dan. Ik heb ook geen idee wie de goal voor Ajax had moeten maken.
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 13:47   quote  deeplink  
Laat Zivkovic en Kishna maar invallen. Misschien gaat er dan wat gebeuren. Met maar 1 creatieve speler voorin wordt het niets.
pth
 pth - zondag 05 april 2015 - 13:52   quote  deeplink  
Wat een drama die Sjokkie. Het zou lachwekkend zijn, als het niet gewoon zielig is dat zo'n ongelofelijke kutvoetballet in Ajax 1 mag opdraven.
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 13:52   quote  deeplink  
Ik zie ze volgens mij allebei warmlopen, of het is Riedewald en niet Kishna die ik zie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (zondag 5 april 2015, 12:30);

0.0081861