BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (zondag 5 april 2015, 12:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je zou haast hopen dat die nog 2e worden anders krijg je straks het geneuzel weer dat we 2e zijn geworden en toch CL spelen en dan veranderd er toch weinig.
Ik gun Feyenoord helemaal niets en PSV toch al niet. De helft van de TV gelden is al weer een pak beter dan helemaal niets. Of nog erger: alles voor de lampjes.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 14:37   quote  deeplink  
Weet je wat, we beginnen gewoon weer helemaal van voor af aan!! IEDEREEN OPROTTEN!!!!
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:37 schreef Ajax Warrior het volgende:
Weet je wat, we beginnen gewoon weer helemaal van voor af aan!! IEDEREEN OPROTTEN!!!!
Precies hetgeen waar ik mij ook tegen verzet AW. De nuance is nogal snel zoek bij sommigen.
ajax/410
 ajax/410 - zondag 05 april 2015 - 14:38   quote  deeplink  
Ik begin onderhand te hopen dat Ajax de resterende wedstrijden allemaal verliest. Zijn we eindelijk van FdB af, en moet de technische staf wel aankopen doen. De Boer kwam voor de wedstrijd even uitleggen dat zivkovic er nog niet klaar voor was en stelt vervolgens siggie op. Ziet hij zelf nou niet in dat zivkovic in die 15 minuten die hij mocht invallen meer gevaar heeft gecreëerd dan siggie in zijn hele Ajax carrière?
En zo kan ik nog genoeg andere Ajax spelers noemen die wat mij betreft beter een divisie lager kunnen gaan spelen. (Serero: hij lijkt niet alleen op een fje maar speelt ook zo, schone: heeft al maanden geen goede wedstrijd gespeeld, Boilessen: gaan we niet eens wat over zeggen. )
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:37 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik gun Feyenoord helemaal niets en PSV toch al niet. De helft van de TV gelden is al weer een pak beter dan helemaal niets. Of nog erger: alles voor de lampjes.
Ach Eide, sommigen hier gunnen de aartsrivaal het allerbeste?????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Precies hetgeen waar ik mij ook tegen verzet AW. De nuance is nogal snel zoek bij sommigen.
Je weet ook wel dat mijn reactie cynisch was denk ik??
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 05 april 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Mmmmmmm....schone lei? IK ZEG: DOEN!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:38 schreef ajax/410 het volgende:
Ik begin onderhand te hopen dat Ajax de resterende wedstrijden allemaal verliest. Zijn we eindelijk van FdB af, en moet de technische staf wel aankopen doen. De Boer kwam voor de wedstrijd even uitleggen dat zivkovic er nog niet klaar voor was en stelt vervolgens siggie op. Ziet hij zelf nou niet in dat zivkovic in die 15 minuten die hij mocht invallen meer gevaar heeft gecreëerd dan siggie in zijn hele Ajax carrière?
En zo kan ik nog genoeg andere Ajax spelers noemen die wat mij betreft beter een divisie lager kunnen gaan spelen. (Serero: hij lijkt niet alleen op een fje maar speelt ook zo, schone: heeft al maanden geen goede wedstrijd gespeeld, Boilessen: gaan we niet eens wat over zeggen. )
Blijkbaar te weinig gevaar om te scoren? Verder Ajacied onwaardig om te roepen dat je hoopt dat Ajax alles verliest zodat een trainer wordt ontslagen!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:39 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Inderdaad man, en direct een aantal van die zielige Ajax-fans meenemen om op te rotten!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2015 door Ajax Warrior --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 05 april 2015 - 14:42   quote  deeplink  
6 punten en een veel beter doelsaldo. Zou ik me niet zo druk om maken. Kijk dat die sukkels uit Rotjuknor denken dat ze kansen hebben voor de 2e plaats zegt alles over hun intelligentie.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 05 april 2015 - 14:44   quote  deeplink  
Ik zou alleen de mensen die bij Ajax werken eens goed gaan beoordelen op hun prestaties. Kritisch zijn en wanneer blijkt dat ze niet voldoende brengen direct afscheid ervan nemen.
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:39 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jij hebt ze echt niet allemaal scherp of wel. Jij kan de periode van de revolutie niet meer herinneren? De periode waarin Ajax 20 miljoen per jaar verlies leed. De periode waarin er geen kampioenschappen waren. De jaren waarin er een optocht van trainers was omdat men niet bereid was even door de zure appel heen te bijten?

Wat jij roept is precies wat Ajax destijds in de problemen bracht. En het is echt nog niet heel lang geleden dat we daar mee te maken hadden dus obscuuur kan je die informatie niet noemen. Het is ook precies het gebrek aan nuance (en kennis trouwens) waar supporters al snel aan ten onder gaan. De opmerking over kennis heeft trouwens niets te maken hoe slim jij al dan niet bent. Feit is echter dat wij niet weten wat er bij Ajax speelt en waardoor bepaalde zaken zijn zoals ze zijn.

Het heeft dus geen enkele zin dit soort dingen te roepen. Pure stemmingmakerij. Zelfde als zo'n knurft die dan hoopt dat Ajax alles verliest. Stemmingmakerij op z'n best en misschien wel gewoon een internet troll.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:44 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik zou alleen de mensen die bij Ajax werken eens goed gaan beoordelen op hun prestaties. Kritisch zijn en wanneer blijkt dat ze niet voldoende brengen direct afscheid ervan nemen.
Dat zei je net niet, je zei dat iedereen op moest rotten en we met een schone lei moesten beginnen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Jij hebt ze echt niet allemaal scherp of wel. Jij kan de periode van de revolutie niet meer herinneren? De periode waarin Ajax 20 miljoen per jaar verlies leed. De periode waarin er geen kampioenschappen waren. De jaren waarin er een optocht van trainers was omdat men niet bereid was even door de zure appel heen te bijten?

Wat jij roept is precies wat Ajax destijds in de problemen bracht. En het is echt nog niet heel lang geleden dat we daar mee te maken hadden dus obscuuur kan je die informatie niet noemen. Het is ook precies het gebrek aan nuance (en kennis trouwens) waar supporters al snel aan ten onder gaan. De opmerking over kennis heeft trouwens niets te maken hoe slim jij al dan niet bent. Feit is echter dat wij niet weten wat er bij Ajax speelt en waardoor bepaalde zaken zijn zoals ze zijn.

Het heeft dus geen enkele zin dit soort dingen te roepen. Pure stemmingmakerij. Zelfde als zo'n knurft die dan hoopt dat Ajax alles verliest. Stemmingmakerij op z'n best en misschien wel gewoon een internet troll.
+33, jammer dat je die letters niet groter kan maken!!!!
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 14:48   quote  deeplink  
Het is gewoon kut. Hoeven we ook niet moeilijk over te doen. Wat er dit seizoen gebeurt is Ajax onwaardig. Daar moet iets mee gaan gebeuren.

Tegelijkertijd is voetbal ook door de zure appel heen kunnen bijten. Het is wel eerder zo vreselijk slecht geweest. Zo ver hoeven we niet terug de tijd in dat Ajax 6e werd in de competitie.

De voorwaarde daarvoor is vertrouwen hebben dat de club dit ook ziet en hiermee aan de slag gaat. Die kans krijgt men aankomende zomer. En tot die tijd heeft alles en nogiets roepen heeft in mijn ogen weinig zin. Ajax is gogme en lef. Dat mogen de fans ook wel eens laten zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2015 door Eide --
pth
 pth - zondag 05 april 2015 - 14:49   quote  deeplink  
Overigens weer super realistische beschouwing van ome Frank ... NOT. Is dan eigenlijk wel te begrijpen dat het elftal zo speelt, als je week in van je trainer mag horen 'dat het allemaal wel mee viel en dat je gewoon met 2, 3-0 had moeten voorstaan'. Hoe achterlijk kun je zijn?
ajax/410
 ajax/410 - zondag 05 april 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blijkbaar te weinig gevaar om te scoren? Verder Ajacied onwaardig om te roepen dat je hoopt dat Ajax alles verliest zodat een trainer wordt ontslagen!!
Als dat het enige is wat Ajax aan de gang krijgt. Kan ik ook niks aan doen he.
Blijkbaar denkt de staf van Ajax dat het allemaal wel prima gaat want ik hoor weinig over dat het allemaal beter moet en de Boer vertelt ons na elke wedstrijd dat Ajax gedomineerd heeft. Dat is leuk voor Ajax maar ik heb wel weer 90 minuten lang na kapot saai voetbal gekeken met alleen maar tikkie-terug en tikkie-breed door een elftal waar de helft in de jupiler league nog op de bank zou zitten. Het is allemaal zonde, vooral voor de talenten die wel wat kunnen, zij worden geremd door de kneuzen.
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 14:51   quote  deeplink  
Als je hoopt dat Ajax alles verliest, om wat voor reden dan ook, ben je in mijn ogen geen Ajacied. Punt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:49 schreef ajax/410 het volgende:

[..]

Als dat het enige is wat Ajax aan de gang krijgt. Kan ik ook niks aan doen he.
Blijkbaar denkt de staf van Ajax dat het allemaal wel prima gaat want ik hoor weinig over dat het allemaal beter moet en de Boer vertelt ons na elke wedstrijd dat Ajax gedomineerd heeft. Dat is leuk voor Ajax maar ik heb wel weer 90 minuten lang na kapot saai voetbal gekeken met alleen maar tikkie-terug en tikkie-breed door een elftal waar de helft in de jupiler league nog op de bank zou zitten. Het is allemaal zonde, vooral voor de talenten die wel wat kunnen, zij worden geremd door de kneuzen.
Precies wat Eide al zegt onder je reactie. Als je roept dat je hoopt dat Ajax vanaf nu alles verliest ben je gewoon Ajacied onwaardig!! PUNT UIT!!!
ajax/410
 ajax/410 - zondag 05 april 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:51 schreef Eide het volgende:
Als je hoopt dat Ajax alles verliest, om wat voor reden dan ook, ben je in mijn ogen geen Ajacied. Punt.
Ik zeg niet dat ik dit hoop. Maar de irritaties beginnen bij mij zo groot te worden dat ik dit ONDERHAND BEGIN TE HOPEN. Er bestaat een fenomeen dat heet: lezen wat er staat voordat je zomaar reageert. Verder kan ik jullie verzekeren dat ik een echte Ajacied ben, die net als iedereen hier kapot is van het al te lange slechte spel van Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2015 door ajax/410 --
ajax/410
 ajax/410 - zondag 05 april 2015 - 14:58   quote  deeplink  
Prachtig trouwens dat jullie je hier druk over kunnen maken
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 14:59   quote  deeplink  
Ik denk eerder dat jij het fenomeen schrijven dan moet bestuderen. Onderhand is synoniem voor intussen en/of ondertussen. Jij schreef dus dat ondertussen hoopt dat Ajax alles verliest. Dat verklaart waarschijnlijk de reacties die je krijgt.

Edit: ik bedoel het minder geirriteerd dan dat het er staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2015 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:58 schreef ajax/410 het volgende:
Prachtig trouwens dat jullie je hier druk over kunnen maken
Prachtig dat jij 4 posts nodig heb om nu al het stempel nepsupporter te krijgen!! Opbokken met dat gezeik dat trainer e.d. maar weg moest! Of riep je dat de afgelopen 4 seizoenen ook????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:59 schreef Eide het volgende:
Ik denk eerder dat jij hert fenomeen schrijven dan moet bestuderen. Onderhand is synoniem voor intussen en/of ondertussen. Jij schreef dus dat ondertussen hoopt dat Ajax alles verliest. Dat verklaart waarschijnlijk de reacties die je krijgt.
Inderdaad Eide, had alleen geen zin om het helemaal voor hem uit te leggen! ;-)
ajax/410
 ajax/410 - zondag 05 april 2015 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:37 schreef Ajax Warrior het volgende:
Riep je dit de vorige 4 seizoenen ook?
Ik riep de vorige 4 seizoenen dat ik blij was met de kampioenschappen maar het spel steeds matiger vond worden met steeds minder individuele klasse. Dit seizoen bevestigd dit alleen maar. Verder moeten jullie het woordje begin niet missen ik begin onderhand te hopen. Dus ik hoop het dus niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 15:03 schreef ajax/410 het volgende:

[..]

Riep je dit de vorige 4 seizoenen ook?
Ik riep de vorige 4 seizoenen dat ik blij was met de kampioenschappen maar het spel steeds matiger vond worden met steeds minder individuele klasse. Dit seizoen bevestigd dit alleen maar. Verder moeten jullie het woordje begin niet missen ik begin onderhand te hopen. Dus ik hoop het dus niet.
Ken jij cynisme? Ik reageer hiermee op mensen die maar roepen dat we trainer en bestuur eruit moeten trappen!!
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 15:08   quote  deeplink  
Weer dat arme bestuur waar Bobby over begon.

Wat hebben Henrichs, Bruins Slot, Buskermolen, Schoenaker, Vervoorn, Pieloor en Oldenhof toch verkeerd gedaan volgens jullie! ;)

pth
 pth - zondag 05 april 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat zei je net niet, je zei dat iedereen op moest rotten en we met een schone lei moesten beginnen!
En dat klopt ook. Ploegen als Dordrecht komen naar de Arena met het idee dat er iets te halen valt, er worden en blijven maar spelers opgesteld worden die zelfs in de Jupiler league in de problemen komen, overwegend kut voetbal, vernedert in de beker, weer geen stappen gemaakt in de Europa, jonge talenten krijgen nauwelijks vertrouwen met als gevolg allerlei onderhuids geëtter, en ga zomaar door. Met een kleine kwaliteitsinjectie en een enorme verandering in de spelopvatting (eerst voetballen om te winnen, ipv dat gelul over controle om niet te verliezen) en Ajax is in ieder geval zo weer het mannetje in de Eredivisie. Met deze deze spelopvatting, waarbij de Boer te veel in zijn eigen onzin is gaan geloven, en dit inconsistente beleid (in de jeugd zie ik dat eindeloze tikkie breed, tikkie terug in ieder geval niet) wordt Ajax steeds verder naar de klote geholpen. Natuurlijk is de structurele Europese top uit beeld (helaas gewoon kwestie van muntjes), maar de gemiddelde Nederlandse club moet weer met het dun in de broek naar de Arena komen ... en dan echt hè ... niet omdat Frank de Boer het zegt (soms vraag ik mij af of hij in hetzelfde stadion zat).
ajax/410
 ajax/410 - zondag 05 april 2015 - 15:12   quote  deeplink  
Als jij wilt dat Ajax de komende jaren zo blijft voetballen moet je lekker het bestuur van nu blijven aanmoedigen. Laten we nog 3 zimlings kopen. Ik daarintegen hoop dat het bestuur of geweldig van visie gaat veranderen of dat ze allemaal eruit gaan. Ik wil namelijk weer het Ajax van vroeger zien. Met spelers waar je voor naar het stadion gaat en mooie wedstrijden. Denk maar niet Ajax met dit bestuur en deze selectie ooit nog de Champions League groepsfase doorkomt. Als fatsoenlijk wilt voetballen moet je tegenwoordig geld uitgeven. Zolang je dit niet doet kan je jezelf niet met de top meten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2015 door ajax/410 --
ajax/410
 ajax/410 - zondag 05 april 2015 - 15:14   quote  deeplink  
Verder heb ik natuurlijk nooit echt gezegd dat ik hoop dat Ajax alles verliest. Alleen probeer ik duidelijk te maken dat dit niet zo verder kan.
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 15:19   quote  deeplink  
Ach welnee man. Het idee dat alles anders wordt door de directie en de technische staf de laan uit te sturen in puur door emotie ingegeven. Er is geen enkele aanleiding om te denken dat zoiets een positieve verandering zou opleveren.

Er is wel voldoende bewijs dat een optocht aan trainers en aanhoudende onrust in de leiding leidt tot slechte resultaten. Dat was nu precies wat de aanleiding was voor het ingrijpen van Cruijff.

Er wordt nu van een mus een olifant gemaakt omdat Ajax ons aan het hart gaat. Het is een dramatisch seizoen en de spelopvatting van De Boer steekt bij velen, met name omdat het tergend traag wordt uitgevoerd. Maar tegelijkertijd zijn al die dingen die worden geroepen al uitgeprobeert en bleek Ajax daarbij een stuk minder succesvol en zelfs voetballend zwakker dan dat het nu is.

Roepen om ontslagen is onzinnig en contraproductief. Bovendien is Ajax dan aan het reageren in een competitiefase waarin er niets meer gaat veranderen. Ajax moet niet reageren, Ajax moet gaan ageren door zich ervan te verzekeren dat dit aankomend seizoen niet weer gebeurt. En gezien de successen van De Boer alsook de rol die hij na het ontslag van Jol verdient hij aanzienlijk meer krediet dan hij van sommigen hier krijgt.

Het slechtste dat Ajax nu kan doen is de knuppel in het noenderhok gooien en weer op een zomer voor onzekerheid en wanorde afsteven. Ajax moet nu kiezen voor rust en een gepaste houding richting de achterban. Een houding die herkent en erkent dat hetgeen dit seizoen is geboden beneden elke maat is. En daarbij dus impliciet en expliciet de intentie om er alles aan te doen dit niet weer te laten gebeuren.

En daar hoeft echt geen directie te sneuvelen en ook geen trainer. Dit alles natuurlijk onder het voorbehoud dat er binnen Ajax het vertrouwen is dat dit seizoen een incident is en dat de huidige mensen dat vlot kunnen trekken.
remco k
 remco k - zondag 05 april 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou poe, poe!!
Ja want het spel is wel dusdanig goed dat die tweede plek al zeker is of niet.
ajax/410
 ajax/410 - zondag 05 april 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 15:19 schreef Eide het volgende:
Ach welnee man. Het idee dat alles anders wordt door de directie en de technische staf de laan uit te sturen in puur door emotie ingegeven. Er is geen enkele aanleiding om te denken dat zoiets een positieve verandering zou opleveren.

Er is wel voldoende bewijs dat een optocht aan trainers en aanhoudende onrust in de leiding leidt tot slechte resultaten. Dat was nu precies wat de aanleiding was voor het ingrijpen van Cruijff.

Er wordt nu van een mus een olifant gemaakt omdat Ajax ons aan het hart gaat. Het is een dramatisch seizoen en de spelopvatting van De Boer steekt bij velen, met name omdat het tergend traag wordt uitgevoerd. Maar tegelijkertijd zijn al die dingen die worden geroepen al uitgeprobeert en bleek Ajax daarbij een stuk minder succesvol en zelfs voetballend zwakker dan dat het nu is.

Roepen om ontslagen is onzinnig en contraproductief. Bovendien is Ajax dan aan het reageren in een competitiefase waarin er niets meer gaat veranderen. Ajax moet niet reageren, Ajax moet gaan ageren door zich ervan te verzekeren dat dit aankomend seizoen niet weer gebeurt. En gezien de successen van De Boer alsook de rol die hij na het ontslag van Jol verdient hij aanzienlijk meer krediet dan hij van sommigen hier krijgt.

Het slechtste dat Ajax nu kan doen is de knuppel in het noenderhok gooien en weer op een zomer voor onzekerheid en wanorde afsteven. Ajax moet nu kiezen voor rust en een gepaste houding richting de achterban. Een houding die herkent en erkent dat hetgeen dit seizoen is geboden beneden elke maat is. En daarbij dus impliciet en expliciet de intentie om er alles aan te doen dit niet weer te laten gebeuren.

En daar hoeft echt geen directie te sneuvelen en ook geen trainer. Dit alles natuurlijk onder het voorbehoud dat er binnen Ajax het vertrouwen is dat dit seizoen een incident is en dat de huidige mensen dat vlot kunnen trekken.
Maar binnen de selectie zal het anders moeten. Sommige spelers zijn gewoon te zwak voor Ajax. En als de technische staf dit niet ziet zul je je eens moeten afvragen of dit niet een probleem van de technische staf is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 15:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja want het spel is wel dusdanig goed dat die tweede plek al zeker is of niet.
Al het hele seizoen is het drama en nu ga je jezelf ineens druk maken om de 2e plaats? Kom op zeg, van 8 naar 6 punten achterstand! Poe poe, wat een ramp!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 15:23 schreef ajax/410 het volgende:

[..]

Maar binnen de selectie zal het anders moeten. Sommige spelers zijn gewoon te zwak voor Ajax. En als de technische staf dit niet ziet zul je je eens moeten afvragen of dit niet een probleem van de technische staf is.
Je kan 2 keer per seizoen transfereren. In de zomer en in de winterstop, echter liggen in de winterstop de bedragen 9 van de 10 keer hoger. Blijkbaar wacht Ajax tot de zomer om eventueel het beleid bij te stellen, maar om nu te roepen om de kop van trainer en bestuur vind ik eigenlijk gewoon dom! Kijk wat ze doen in de zomer en doen ze dan nog niets en spelen ze dan weer ruk dan heb je een punt!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 15:28   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2015 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 05 april 2015 - 15:30   quote  deeplink  
Ajax moet wat beleid betreft gewoon precies doorgaan waar het mee bezig is.

Ik vraag me echter wel af of de Boer zijn eigen miskleunen van dit seizoen wel inziet en wil en kan verbeteren. Als dat het geval is hoop ik dat ie nog jaren blijft omdat leren van je fouten extreem belangrijk is in zijn vak. Als hij het niet erkent tegen zichzelf en wil veranderen dan denk ik niet dat de Boer de juiste man is voor de toekomst.
ajax/410
 ajax/410 - zondag 05 april 2015 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 15:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je kan 2 keer per seizoen transfereren. In de zomer en in de winterstop, echter liggen in de winterstop de bedragen 9 van de 10 keer hoger. Blijkbaar wacht Ajax tot de zomer om eventueel het beleid bij te stellen, maar om nu te roepen om de kop van trainer en bestuur vind ik eigenlijk gewoon dom! Kijk wat ze doen in de zomer en doen ze dan nog niets en spelen ze dan weer ruk dan heb je een punt!
Maar ik riep dit dus aan het einde van vorig seizoen ook al. en wie werd deze Fantastische versterking? Jawel de ervaren Europese top controleur niki Zimling. Maar ik hoop dat je gelijk krijgt en dat volgend seizoen en de seizoenen daarna blijkt dat een verandering in bestuur/staf niet nodig was
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 15:32 schreef ajax/410 het volgende:

[..]

Maar ik riep dit dus aan het einde van vorig seizoen ook al. en wie werd deze Fantastische versterking? Jawel de ervaren Europese top controleur niki Zimling. Maar ik hoop dat je gelijk krijgt en dat volgend seizoen en de seizoenen daarna blijkt dat een verandering in bestuur/staf niet nodig was
Zimling blijkt uiteindelijk gewoon een miskleun te zijn! Dat heb je soms en is gewoon niet te voorkomen. Ze hadden gehoopt op het Poulsen effect en we weten allemaal hoe het uiteindelijk is gelopen. Je mag daar cynisch over zijn en ik geef je helemaal gelijk in deze, maar om direct te roepen om koppen vind ik veel te ver gaan!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 15:47   quote  deeplink  
-

Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 15:56   quote  deeplink  
Ik denk zelf dat Ajax met een echt goede spits en een controleur een heel eind op weg is. Met Klaassen, Bazoer en Sinkgraven zit er best veel muziek op het middenveld maar een goede versterking zou daar zeker bij passen. Met El Ghazi, Fischer en Kishna zit er voorin ook muziek maar wederom mist er een essentieel stukje. En achterin geldt eigenlijk wel hetzelfde.

Ik ben zelf in ieder geval niet overtuigd van Milik en/of Zivkovic. Milik scoort makkelijk en voetbalt al beter dan Sightorsson maar ik twijfel of hij goed genoeg is. Zivkovic heeft mij voetballend ook nog geen moment weten te overtuigen, is bij Jong Ajax toch de spits van de intikkers geweest. Dat is ook een klasse maar er wordt meer gevraagd.

Ik ga er vanuit dat Serero zal vertrekken en Boilesen misschien ook wel. Het enige vertrek wat ik echt vrees is als men onverhoopt aan Klaassen zou gaan trekken.
ajax/410
 ajax/410 - zondag 05 april 2015 - 16:27   quote  deeplink  
Als Serero en Boilesen vertrekken zou dit alleen maar goed zijn voor Ajax. Ik vind dat er aan het middenveld niks meer moet gebeuren. Bazoer op 6 en Sinkgraven met Klaassen daarvoor. Het probleem zit hem dus ook niet op het middenveld maar meer in de verdediging.

Veltman laten staan. De rest kan beter. Ik vind van Rhijn de laatste tijd erg matig, vooral in de passing. Naast Veltman zou meer een echte centrale verdediger moeten, een sloper. Een betere linksback dan Boilesen is niet moeilijk te vinden.

De aanval is wat mij betreft prima. Milik is een prima spits die zich goed kan gaan ontwikkelen. El ghazi ernaast. Eventueel een nieuwe speler als Kishna vertrekt, al zou dit ook met fisher opgelost kunnen worden. Schone alsjeblieft nooit meer in de aanval. Begon daar dit seizoen sterk, heeft later laten zien dit totaal niet te kunnen.

Als er nou een beetje geld word uitgegeven aan spelers die ook wat kunnen zie ik een mooi seizoen tegemoet, met Frank de Boer als trainer. Al hoop ik wel dat hij met een betere selectie van het trage tikkie-breed tikkie-terug voetbal afstapt.
ajax/410
 ajax/410 - zondag 05 april 2015 - 16:34   quote  deeplink  
Het gelijkspel van Ajax op bezoek bij FC Utrecht (1-1) voelde voor Frank de Boer, trainer van de Amsterdammers, als een nederlaag. Hij gaf Ajax ondanks de puntendeling nog een 6,5.

"Ik denk dat het voor FC Utrecht voelt als een overwinning en voor ons als een nederlaag", aldus De Boer tegenover NOS. "Wij hebben gecontroleerd en zij kregen pas in de tachtigste minuut hun eerste grote kans. Wij moet onszelf verwijten dat het 1-1 wordt, want we zijn de bovenliggende partij geweest."

"Verdedigend hebben we het goed gedaan, maar we hebben de bal niet in het netje gekregen. Ik geef ons optreden een 6,5 en dat is veel te weinig gezien onze kwaliteiten", vervolgt De Boer. Doordat het gat met PSV nu tien punten is - met nog vijf wedstrijden te spelen - is titelprolongatie haast niet meer haalbaar voor Ajax.

"Ik kan niet zeggen dat het beter is dan vorig seizoen. Misschien hebben we qua niveau een stapje teruggedaan. Als we het jaar tot nu toe evalueren, dan moet je stellen dat veel jongens niet hun normale, verwachte niveau gehaald hebben", luidde de kritiek van De Boer. "Als je het allemaal bij elkaar optelt, dan verwacht je dat deze groep heel attractief speelt en om het kampioenschap vecht. Dat hebben we te weinig gedaan."

Bron: Voetbalprimeur.

Dit is toch wel weer belachelijk, deze wedstrijd verdiende nog niet eens de helft van een 6.5. Als ik het zo lees lijkt de Boer echt niet door te hebben dat de selectie niet te weinig laat zien, maar te weinig kan.
Brandje
 Brandje - zondag 05 april 2015 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:37 schreef Eide het volgende:

[..]

Beetje jammer en Ook dom dat je de sarcastische ondertoon niet snapt
Brandje
 Brandje - zondag 05 april 2015 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je weet ook wel dat mijn reactie cynisch was denk ik??
En mijn sarcastische reactie snap jij dan weer niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 april 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 17:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

En mijn sarcastische reactie snap jij dan weer niet.
Welke?
Eide
 Eide - zondag 05 april 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 16:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beetje jammer en Ook dom dat je de sarcastische ondertoon niet snapt
906df86d6e7d33a694d189aee7c2315821d3b05bf577f56d9db79d04c412a7d7.jpg
remco k
 remco k - zondag 05 april 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Ajax krijgt dit seizoen weer de minste tegengoals. Ik denk dat het grootste probleem niet achterin zit.

Maar op 9 en 11 dit seizoen. We hebben geen spelers voorin die een bal vasthouden op El Ghazi na, Kishna is een leuk talent maar echt nog niet meer dan dat. Sigthorson kan helemaal niks, Millik kan niet voetballen en Zivkovic laat ook werkelijk helemaal niets zien.

Het elftal kan voorin maar op 1 plek iemand aanspelen waar men kan bijsluiten.

Ajax heeft vaak meer balbezit dan de tegenstander, maar het voetbal speelt zich vaker af op de helft van Ajax dan op die van de tegenstander. Onze verdedigers en keeper hebben de bal meer dan het gehele elftal verder bij elkaar en dat is gewoon verkeerd.

Vandaag zag ik iets dat overduidelijk van de Boer afkwam en echt helemaal nergens op sloeg, Bazoer was de afgelopen wedstrijden constant aanspeelbaar op het middenveld door slim loopwerk, vandaag zakte hij vanaf minuut 1 in op de rechtsback positie en kwam van Rhijn daarvoor het middenveld in gehobbeld, dat leverde weliswaar 1 kans op, maar veel vaker het compleet onnodige balverlies, en Bazoer werd zo door de Boer volledig uit de wedstrijd gespeeld..

Er is echt helemaal niks mis met het gekozen beleid van Ajax. Maar de technische staf moet zich wel heel erg snel achter de oren gaan krabben en dingen simpelweg gaan verbeteren..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 05 april 2015 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 18:14 schreef remco k het volgende:
Ajax krijgt dit seizoen weer de minste tegengoals. Ik denk dat het grootste probleem niet achterin zit.

Maar op 9 en 11 dit seizoen. We hebben geen spelers voorin die een bal vasthouden op El Ghazi na, Kishna is een leuk talent maar echt nog niet meer dan dat. Sigthorson kan helemaal niks, Millik kan niet voetballen en Zivkovic laat ook werkelijk helemaal niets zien.

Het elftal kan voorin maar op 1 plek iemand aanspelen waar men kan bijsluiten.

Ajax heeft vaak meer balbezit dan de tegenstander, maar het voetbal speelt zich vaker af op de helft van Ajax dan op die van de tegenstander. Onze verdedigers en keeper hebben de bal meer dan het gehele elftal verder bij elkaar en dat is gewoon verkeerd.

Vandaag zag ik iets dat overduidelijk van de Boer afkwam en echt helemaal nergens op sloeg, Bazoer was de afgelopen wedstrijden constant aanspeelbaar op het middenveld door slim loopwerk, vandaag zakte hij vanaf minuut 1 in op de rechtsback positie en kwam van Rhijn daarvoor het middenveld in gehobbeld, dat leverde weliswaar 1 kans op, maar veel vaker het compleet onnodige balverlies, en Bazoer werd zo door de Boer volledig uit de wedstrijd gespeeld..

Er is echt helemaal niks mis met het gekozen beleid van Ajax. Maar de technische staf moet zich wel heel erg snel achter de oren gaan krabben en dingen simpelweg gaan verbeteren..
Boilessen speelt achterin....is toch wel een groot probleem
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 05 april 2015 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 17:32 schreef Eide het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Whahahahahahahahhahahahahahahahahhaa

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (zondag 5 april 2015, 12:30);

0.0068459