BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 21 oktober 2015 - 19:15   quote  deeplink  
Ja, 13 november wordt dat allemaal formeel bekrachtigd, maar je snapt toch zelf ook wel dat de betrokkenen al in hun nieuwe rollen actief zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 oktober 2015 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 19:15 schreef Eide het volgende:
Ja, 13 november wordt dat allemaal formeel bekrachtigd, maar je snapt toch zelf ook wel dat de betrokkenen al in hun nieuwe rollen actief zijn.
Je bedoelt dat van der sar al met jonk heeft gesproken. Dat denk ik ook, maar wel informeel.
Hij zal ook met Overmars aan het praten zijn, om de zaken te bespreken.

Ook al heeft van der sar een toezeggen kregen dat jonk gaat uitschuiven, het zal pas na 13 november bekend worden gemaakt.
Omdat van der sar formeel nog niet aan het werk is in zijn nieuwe functie.

En wellicht zijn de nieuwe vergaderingen van de TH opgeschort tot na 13 november.

Als je denkt dat van der Sar nu al de voorzitter van de TH is, dan had Ajax wel een verklaring uitgebracht dat van der sar per direct voorzitter is. Er staat per 13 november en niet per direct.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 oktober 2015 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - woensdag 21 oktober 2015 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 17:45 schreef Pietje het volgende:
En nu kom ik dit artikel weer tegen...

Plannen Cruijff naar de achtergrond: 'Niemand wordt meer gespaard'

De plannen van Johan Cruijff om Ajax terug te brengen aan de top zijn volledig mislukt. Volgens journalist Freek Jansen is de strijd om de macht in volle gang, schrijft hij in Voetbal International.

'Het stokpaardje van Cruijff voormalige topvoetballers samenbrengen en het beleid van Ajax laten bepalen is in Amsterdam hopeloos mislukt', doelt Jansen onder meer op de problemen binnen het technisch hart. 'Van de bepalende schakels in het kamp-Cruijff van het eerste uur is nagenoeg niemand meer over. Overmars en Bergkamp hebben afstand genomen van de filosofie van Cruijff, terwijl Jaap Stam en Orlando Trustfull ook hun eigen onafhankelijkheid prefereren.'

'De rol van Ronald de Boer, Michel Kreek en Dean Gorré is binnen Ajax uitgespeeld. Bryan Roy zit al een tijdje ziek thuis na een arbeidsconflict. Alleen Wim Jonk en zijn rechterhand Ruben Jongkind hebben de afgelopen vijf jaar van de Fluwelen Revolutie overleefd. Maar voor hoelang nog?'

Jansen ziet dat de fundamenten van de 'Fluwelen Revolutie' allang naar de achtergrond zijn geschoven. 'De strijd om de macht is in volle gang, waarbij niemand meer wordt gespaard. Van afstand moet Cruijff, de aanstichter en vormgever, het met lede ogen aanzien. Hoelang nog?'

bron
Is ook gewoon iemand zijn mening over dit verhaal toch..
remco k
 remco k - woensdag 21 oktober 2015 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 18:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Van der Sar is nog geen voorzitter van het technisch hart.
Collee is nog lid van de RVC en geen algemeen directeur.
en Wijers is nu nog Voorzitter van de RVC, Hij zal ook de vergadering openen.

Ajax heeft besloten om al die veranderingen voor te leggen aan de aandeelhouders.
pas dan kan er verandering optreden als het wordt goedgekeurd.

Tot nu toe heeft Overmars gewoon nog alle verantwoordelijkheid, die hij al had.

Overigens was jonk niet de enige die besloten had om niet meer aan te schuiven, ook de boer had zich al eerder terug getrokken.

Je kan beter gewoon wachten met alles, tot dat alles goed is geregeld( Lees akkoord van aandeelhouders).
Die veranderingen zijn al doorgevoerd, en zullen op de ALV alleen statutair worden goedgekeurd..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 oktober 2015 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Die veranderingen zijn al doorgevoerd, en zullen op de ALV alleen statutair worden goedgekeurd..
per 13 november en niet per direct.
remco k
 remco k - woensdag 21 oktober 2015 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 20:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

per 13 november en niet per direct.
http://www.vi.nl/nieuws/van-der-sar-wordt-voorzitter-van-technisch-hart-ajax.htm

Aldus Hans Weijers...

Dus al wel degelijk doorgevoerd..
remco k
 remco k - woensdag 21 oktober 2015 - 20:40   quote  deeplink  
Als er gesproken wordt over statutair bevestigd worden betekend dat over het algemeen dat in de praktijk de functies al vervuld worden.
bully
 bully - woensdag 21 oktober 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 18:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar nu haal je mijn stukje denk ik door elkaar. Kijk, iedere aankoop is een gok he. Zekerheid heb je in de voetballerij niet en zul je nooit krijgen.

Jij weet echter wel dat wanneer je een jong talent haalt, hij moet rijpen en wisselvallig zal zijn. Te minste 95% wel. Degene die dat niet zijn spelen hier niet.

Toen Ajax Suarez en Huntelaar haalde had je ook geen zekerheid maar toch had je wel sterk het gevoel dat die jongens precies waren wat we nodig hadden op dat moment.

De kans dat de spelers slagen die ik opnoemde van PSV, en dan in de vorm van een directe versterking is op dat moment wel groter. Alles is een gok, maar als ik mag kiezen voor iemand die al wat heeft laten zien, zal ik daar sneller voor kiezen. Zeker omdat Ajax al zo vasthoudt aan de eigen jeugd
je zegt het zelf al.
Toen Ajax Suarez en Huntelaar haalde had je ook geen zekerheid maar toch had je wel sterk het gevoel dat die jongens precies waren wat we nodig hadden op dat moment.

dat gevoel heb ik nou bij geen een van de aankopen van de laatste jaren gehad.
dus dat zegt denk al genoeg.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 oktober 2015 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

http://www.vi.nl/nieuws/van-der-sar-wordt-voorzitter-van-technisch-hart-ajax.htm

Aldus Hans Weijers...

Dus al wel degelijk doorgevoerd..
Dit agendapunt is niet ter stemming, maar ter bespreking.
De Raad van Commissarissen is voornemens per 13 november 2015 Dolf Collee en Edwin van der Sar te benoemen tot bestuurders van de vennootschap.
Het is de bedoeling dat Dolf Collee de functie zal bekleden van algemeen directeur en directievoorzitter.
De beoogde benoeming is voor een jaar tot en met de AVA in november 2016.
Het is de bedoeling dat hij dan als directievoorzitter wordt opgevolgd door Edwin van der Sar.

Daarin zit ook de uitbreiding van het takenpakket van van der sar.
Hier in staat voornemens per 13 november.

Dit staat in het toelichting van de AVA.
Zie bron op vorige pagina.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 oktober 2015 door Positieve Arrogantie --
bully
 bully - woensdag 21 oktober 2015 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2015 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahahahaha, sorry hoor maar mag ik even keihard lachen om deze belachelijke post..

Ajax heeft geprobeerd die andere spits te halen, dat zei namelijk de hele wereld, en niet alleen jij dus lul niet zo dom, Overmars gaf namelijk aan bij ongeveer 10 verschillende spitsen geprobeerd te hebben deze kant op te halen..

En de domste opmerking van je is je eerste.. Je kiest voor een situatie die ook zomaar kan mislukken.. Kerel, dat is iedere situatie in het voetbal en iedere situatie in het bedrijfsleven waar je mensen aanneemt en op posities plaatst..

Overigens denk ik dat de grootste kans van slagen op de meeste functies in het bedrijfsleven ontstaat door het door laten groeien van mensen met interne en externe opleidingen..

Zo is bijvoorbeeld onze huidige algemeen directeur 15 jaar geleden bij ons begonnen in het magazijn, had al de nodige papieren en heeft zich langzaam aan opgewerkt met de daarbij behorende vervolgopleidingen.. Het is veruit de beste directeur die wij bij ons bedrijf hadden kunnen wensen..
ik kan ook wel zeggen dat ik met 10 spelers heb gepraat.
het gaat er om dat je wel wat moet toegeven en doorzetten bij zulke gesprekken.
waarom lukt het andere clubs wel hier in nederland maar alleen Overmars niet.
remco k
 remco k - woensdag 21 oktober 2015 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 20:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dit agendapunt is niet ter stemming, maar ter bespreking. De Raad van Commissarissen is voornemens per 13 november 2015 Dolf Collee en Edwin van der Sar te benoemen tot bestuurders van de vennootschap.
Het is de bedoeling dat Dolf Collee de functie zal bekleden van algemeen directeur en directievoorzitter. De
beoogde benoeming is voor een jaar tot en met de AVA in november 2016. Het is de bedoeling dat hij dan als
directievoorzitter wordt opgevolgd door Edwin van der Sar.
Veel plezier kerel. De mensen zijn al bezig met hun nieuwe of herziene functie..

maar laat ook maar, ik begrijp al niet waarom ik uberhaubt tegen je post..

vergeet het maar aub..
remco k
 remco k - woensdag 21 oktober 2015 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 20:50 schreef bully het volgende:

[..]

ik kan ook wel zeggen dat ik met 10 spelers heb gepraat.
het gaat er om dat je wel wat moet toegeven en doorzetten bij zulke gesprekken.
waarom lukt het andere clubs wel hier in nederland maar alleen Overmars niet.
Het is PSV bij twee spelers gelukt.. Feyenoord heeft niets binnengehaald wat ik ook graag had gezien..

Wat ik bij Ajax eerder onbegrijpelijk vind, is dat men een Bojan niet getekend heeft, die jongen was de beste Ajax aanvaller na Suarez, en was dat nu nog steeds geweest.. Dat vind ik heel apart.. Men heeft dus laten zien zon speler te kunnen halen, en vervolgens laat je hem weer vertrekken..

Maar dat Ajax niet goed is in het doen van aankopen is alom bekend toch.. Dat zal niemand ontkennen..

Overigens weet zowel jij als ik niet of Overmars al dan niet doortastend is geweest in die gesprekken...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 oktober 2015 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 20:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Veel plezier kerel. De mensen zijn al bezig met hun nieuwe of herziene functie..

maar laat ook maar, ik begrijp al niet waarom ik uberhaubt tegen je post..

vergeet het maar aub..
Omdat jij waarschijnlijk je gelijk wilde halen.
en je van mening bent dat je gelijk hebt.

Jij komt met een bron van VI en ik van Ajax zelf.

Overigens wil ik best zeggen dat van der sar al lang in functie is.
Enkel mag dat nog niet naar buiten komen.

Ajax heeft waarschijnlijk ook wel plannen met het geld wat ze hebben, alleen mogen ze dat zelf nog niet naar buiten brengen omdat de gemeente eerst zelf met de plannen naar buiten moet komen.
Zo kunnen al veel eerder beslissingen al genomen zijn voordat het naar buiten komt.

Waar staat dat Van der sar het niet is gelukt om jonk aan tafel te krijgen?
Is er al iets van bekend dat het hem niet is gelukt?
Is er al een vergadering geweest met Van der sar, Overmars, Bergkamp en De boer maar zonder Jonk?

Daarom vroeg ik of de oorlog niet al lang voorbij is?

Eide
 Eide - woensdag 21 oktober 2015 - 21:40   quote  deeplink  
Jezus PA.... als Weijers zegt dat de veranderingen al zijn doorgevoerd en Overmars zegt dat de veranderingen al zijn doorgevoerd, wat denk je dan zelf?

Het staat op de agenda voor de AVA omdat het dan statutair moet worden gemeld en bekrachtigd, maar dat zegt he-le-maal niets over de daadwerkelijke gang van zaken. Want volgens verschillende personen binnen Ajax is de feitelijke wijziging al lang doorgevoerd.
remco k
 remco k - woensdag 21 oktober 2015 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 21:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Omdat jij waarschijnlijk je gelijk wilde halen.
en je van mening bent dat je gelijk hebt.

Jij komt met een bron van VI en ik van Ajax zelf.

Overigens wil ik best zeggen dat van der sar al lang in functie is.
Enkel mag dat nog niet naar buiten komen.

Ajax heeft waarschijnlijk ook wel plannen met het geld wat ze hebben, alleen mogen ze dat zelf nog niet naar buiten brengen omdat de gemeente eerst zelf met de plannen naar buiten moet komen.
Zo kunnen al veel eerder beslissingen al genomen zijn voordat het naar buiten komt.

Waar staat dat Van der sar het niet is gelukt om jonk aan tafel te krijgen?
Is er al iets van bekend dat het hem niet is gelukt?
Is er al een vergadering geweest met Van der sar, Overmars, Bergkamp en De boer maar zonder Jonk?

Daarom vroeg ik of de oorlog niet al lang voorbij is?
Zie de reactie van Eide.. En dat is het laatste dat ik erover zeg..

Voor wat betreft je laatste vraag..

Gezien het opstappen van mensen, het vertrek van Ling voordat het rapport af is, en al het gezeik dat er gewoon is, is die oorlog nog lang niet voorbij..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 oktober 2015 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 21:40 schreef Eide het volgende:
Jezus PA.... als Weijers zegt dat de veranderingen al zijn doorgevoerd en Overmars zegt dat de veranderingen al zijn doorgevoerd, wat denk je dan zelf?

Het staat op de agenda voor de AVA omdat het dan statutair moet worden gemeld en bekrachtigd, maar dat zegt he-le-maal niets over de daadwerkelijke gang van zaken. Want volgens verschillende personen binnen Ajax is de feitelijke wijziging al lang doorgevoerd.
Dat de wijzigingen zijn doorgevoerd, dat klopt, die beslissing is genomen.

Betekend niet dat van der sar formeel ook het werk is.
Of heb jij berichten gelezen of gehoord dat hij al als voorzitter bij een vergadering van de th actief was?

Dat hij voorbereidingen daarvoor treft is logisch, informeel zou hij best aan het werk zijn.
Eide
 Eide - woensdag 21 oktober 2015 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 23:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Of heb jij berichten gelezen of gehoord dat hij al als voorzitter bij een vergadering van de th actief was?
Ja, Overmars afgelopen zondag nog.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 oktober 2015 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 22:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Zie de reactie van Eide.. En dat is het laatste dat ik erover zeg..

Voor wat betreft je laatste vraag..

Gezien het opstappen van mensen, het vertrek van Ling voordat het rapport af is, en al het gezeik dat er gewoon is, is die oorlog nog lang niet voorbij..
Dat wijers opstapt, mag hij zelf ook niet gewoon opstappen omdat hij tijd anders wil verdelen. Wellicht heeft hij onderschat hoeveel tijd het kost om voorzitter te zijn, hij heeft meerdere functies. Er was ook kritiek op het beleid van hem, dat hij niet reageerde.
In dat licht zou er best een advies naar hem zijn gegeven om op te stappen, anders zou die wel worden ontslagen. Dat iemand opstapt of word ontslagen dan is er geen oorlog binnen ajax.

Dat ling zegt dat hij niet klaar is, tja dat kan. Wellicht vinden Ajax en Cruijff dat wel.

Dat gezeik, dat vind ik wel meevallen. Het is onrustig maar dat is het altijd, maar dan is het nog geen oorlog, dat is echt overdreven.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 oktober 2015 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 23:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja, Overmars afgelopen zondag nog.
Ik had het niet gezien.

Ze zijn er mee bezig, dat zegt idd Overmars. Maar hij zegt niet dat er al een vergadering was geweest, waar hij de voorzitter is.
Dat ze Gesprekken voeren lijkt mij ook logisch.

Ik ben het overigens aan het kijken

Eide
 Eide - woensdag 21 oktober 2015 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 23:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wat heeft hij volgens jou gezegd?
double_facepalm.png
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 oktober 2015 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 23:41 schreef Eide het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb het al aangepast...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 22 oktober 2015 - 09:17   quote  deeplink  
Echt PA, je bent soms echt vermoeiend man! Die jongens hoeven het je toch geen 10 keer uit te leggen???
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 22 oktober 2015 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 09:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
Echt PA, je bent soms echt vermoeiend man! Die jongens hoeven het je toch geen 10 keer uit te leggen???
Nee, dat hoeft niet.
Mijn mening veranderd niet als je het 10x herhaald. 1x is genoeg of anders gebeurd het niet
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2015 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 20:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Is ook gewoon iemand zijn mening over dit verhaal toch..
Zeker, Remco. Maar al struinend op het internet, kwam ik dit artikel tegen en ik wilde het jullie niet onthouden. That's all.
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2015 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt.
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2015 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 23:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat de wijzigingen zijn doorgevoerd, dat klopt, die beslissing is genomen.

Dat hij voorbereidingen daarvoor treft is logisch, informeel zou hij best aan het werk zijn.
Allemachtig PA... Ik heb je al eens "beschuldigd" van het feit dat jij strijden (tegen beter weten in?) tot hobby hebt verheven...
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 11:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Allemachtig PA... Ik heb je al eens "beschuldigd" van het feit dat jij strijden (tegen beter weten in?) tot hobby hebt verheven...
* Irritant
* 20 regels en nog niets zeggen
* Geen feiten
* 675 keer hetzelfde zeggen
* Nooit reageren op wat jij zegt
* Nooit iets onderbouwen
* Altijd praten in de zin van hoe hij het zou willen zien. Zonder ook maar een enkel feit te benoemen.
* Als mensen iets van mij irriteren mogen ze het net zo goed zeggen trouwens 😂
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

* Irritant
* Geen feiten
* Nooit iets onderbouwen
* Altijd praten in de zin van hoe hij het zou willen zien. Zonder ook maar een enkel feit te benoemen.
Je bent irritant, Loetje ;-) Hahaha
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je bent irritant, Loetje ;-) Hahaha
Weet ik. Wel even onderbouwen he, knuppel! Anders kan ik er niets mee 😂😂
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 22 oktober 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

* Irritant
* Geen feiten
* Nooit iets onderbouwen
Hahaha, dit is eigenlijk zo voorspelbaar!

Ik ga er maar eens op reageren.
-Irritant, dat is een mening. Dat kan!
-20 regels en niks zeggen. Dat is een mening, dat kan ook.
-geen feiten, soms kan dat niet en soms kan dat wel.
-675 keer het zelfde zeggen. volgens mij is de 3 zin en de ene laatste zin het zelfde, namelijk dat ik geen feiten benoem, of in ieder geval komt op het zelfde neer.
-Nooit reageren op wat je zegt, dat is oud nieuws dat heb ik volgens mij aangepast.
zijn oude koeien.
-laatst zei je dat ik het goed had onderbouwd, dus nooit kan het niet zijn, eerder 'vaak niet'. Maar je mag woorden zelf kiezen uiteraard.
-hier had ik al iets van gezegd, dus we gaan het niet herhalen.
-dat laatste daar ben ik het mee eens! iedereen mag zeggen wat hij vind, als het maar beschaafd blijft.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hahaha, dit is eigenlijk zo voorspelbaar!

Ik ga er maar eens op reageren.
-Irritant, dat is een mening. Dat kan!
-20 regels en niks zeggen. Dat is een mening, dat kan ook.
-geen feiten, soms kan dat niet en soms kan dat wel.
-675 keer het zelfde zeggen. volgens mij is de 3 zin en de ene laatste zin het zelfde, namelijk dat ik geen feiten benoem, of in ieder geval komt op het zelfde neer.
-Nooit reageren op wat je zegt, dat is oud nieuws dat heb ik volgens mij aangepast.
zijn oude koeien.
-laatst zei je dat ik het goed had onderbouwd, dus nooit kan het niet zijn, eerder 'vaak niet'. Maar je mag woorden zelf kiezen uiteraard.
-hier had ik al iets van gezegd, dus we gaan het niet herhalen.
-dat laatste daar ben ik het mee eens! iedereen mag zeggen wat hij vind, als het maar beschaafd blijft.
Ga je weer. Een zwaluw maakt geen zomer.
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weet ik. Wel even onderbouwen he, knuppel! Anders kan ik er niets mee 😂😂
Hahaha. Tja... het was gewoon voor open doel... Ik kon die kans gewoon niet missen.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Tja... het was gewoon voor open doel... Ik kon die kans gewoon niet missen.
Je was keeper, weet je nog? De doel in en tegenhouden!! ;-)
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je was keeper, weet je nog? De doel in en tegenhouden!! ;-)
Maar het was in de laatste minuut... Ik ging maar even mee naar voren, net als de keeper van ADO ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 22 oktober 2015 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ga je weer. Een zwaluw maakt geen zomer.
Het woordje weer, dat slaat op? Dat het geen zomer is? of heeft het niks met het weer te maken?

je zei nooit, nou dat klopt in mijn inzien niet, daar geef ik ook een onderbouwing voor.

Ik heb niet gezegd dat ik nu alles goed is, dat heb ik niet gezegd!
Ik zie geen zwaluw, dus ook geen zomer!
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar het was in de laatste minuut... Ik ging maar even mee naar voren, net als de keeper van ADO ;-)
Niet bij een 3-0 voorsprong!
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het woordje weer, dat slaat op? Dat het geen zomer is? of heeft het niks met het weer te maken?

je zei nooit, nou dat klopt in mijn inzien niet, daar geef ik ook een onderbouwing voor.

Ik heb niet gezegd dat ik nu alles goed is, dat heb ik niet gezegd!
Ik zie geen zwaluw, dus ook geen zomer!
Bespaar de moeite het me uit te leggen.... Lees weer hetzelfde als altijd
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet bij een 3-0 voorsprong!
O jee... dan heb ik verkeerd gelezen op het scorebord ;-)

Maar ik ben weer weg: met twee collega's appels plukken voor de voedselbank. In de stromende regen hier... Bah.

Spreek je later weer!
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

O jee... dan heb ik verkeerd gelezen op het scorebord ;-)

Maar ik ben weer weg: met twee collega's appels plukken voor de voedselbank. In de stromende regen hier... Bah.

Spreek je later weer!
Succes in dit heerlijke weer gap!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 22 oktober 2015 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bespaar de moeite het me uit te leggen.... Lees weer hetzelfde als altijd
Dat geld idem dito voor mij.

Hoe vaak ik dit al heb gelezen!
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat geld idem dito voor mij.

Hoe vaak ik dit al heb gelezen!
Ja en waarom?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 22 oktober 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 11:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft niet.
Mijn mening veranderd niet als je het 10x herhaald. 1x is genoeg of anders gebeurd het niet
De uitleg die jongens hier geven betreft geen mening maar een UITLEG!!!. Dus die hoef je ook niet te veranderen, je hoeft enkel de uitleg te accepteren ipv de betweter te wezen!

En dat heeft dus totaal niet te maken met je manier van posten vriend!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2015 door Ajax Warrior --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 22 oktober 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja en waarom?
omdat wij altijd over het zelfde onderwerp praten.
Namelijk mijn manier van posten.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

omdat wij altijd over het zelfde onderwerp praten.
Namelijk mijn manier van posten.
Zie de post van Warrior. Die legt het eigenlijk nog beter uit
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 22 oktober 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De uitleg die jongens hier geven betreft geen mening maar een UITLEG!!!. Dus die hoef je ook niet te veranderen, je hoeft enkel de uitleg te accepteren ipv de betweter te wezen!
ik heb niet gezegd dat wat ze zeiden een mening was. Als dat zo overkwam dan neem ik dat hier terug en heb ik dat niet zo bedoeld.

Ik accepteer hun uitleg niet, mag dat ook?
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ik heb niet gezegd dat wat ze zeiden een mening was. Als dat zo overkwam dan neem ik dat hier terug en heb ik dat niet zo bedoeld.

Ik accepteer hun uitleg niet, mag dat ook?
Je reageert niet eens op uitleg man. Het enige wat jij doet is reageren over hoe jou droomwereld eruit ziet. Ga daar toch eens vanaf man.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 22 oktober 2015 - 13:07   quote  deeplink  
Wat betekend, na (datum) treed (iets of iemand) in werking?

Voorbeeld: Na 1 januari treed een nieuwe wet in werking.
Of een ander voorbeeld, Na 1 september treed ... in dienst.

Volgens mij treed je dan pas na die datum officieel in dienst.
Dat je daarvoor bezig bent met voorbereidingen, dat lijkt mij logisch.
Een winkel treft zijn voorbereidingen, bijvoorbeeld bij een belasting verhoging/verlaging.

Wat ik hiermee wil zeggen is, dat hij(van der sar) officieel nog niet aan het werk is in zijn nieuwe functie.
En dat het onofficieel alles al is opgelost, lees jonk zit weer aan tafel.
Daar heb ik geen bewijs voor, dat is mijn gevoel!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 22 oktober 2015 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 13:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je reageert niet eens op uitleg man. Het enige wat jij doet is reageren over hoe jou droomwereld eruit ziet. Ga daar toch eens vanaf man.
Ik reageer hoe ik wil reageren.

Zij zeggen dat hij al aan het werk is en ik denk dat dat voorbereidingen zijn.
Maar misschien vinden zij dat die voorbereidingen ook werk is.

Maar nogmaals officieel is van der sar nog niet aan het werk, dus tot dan toe komt er niks naar buiten van zijn voorderingen.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 oktober 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 13:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik reageer hoe ik wil reageren.

Zij zeggen dat hij al aan het werk is en ik denk dat dat voorbereidingen zijn.
Maar misschien vinden zij dat die voorbereidingen ook werk is.

Maar nogmaals officieel is van der sar nog niet aan het werk, dus tot dan toe komt er niks naar buiten van zijn voorderingen.
Gaap
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat heeft dus totaal niet te maken met je manier van posten vriend!
Juist.. Het is van onze kant ook helemaal niet een mening willen opdringen, het is gewoon een opsomming van feiten..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?

0.0196609