BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 13:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik reageer hoe ik wil reageren.

Zij zeggen dat hij al aan het werk is en ik denk dat dat voorbereidingen zijn.
Maar misschien vinden zij dat die voorbereidingen ook werk is.

Maar nogmaals officieel is van der sar nog niet aan het werk, dus tot dan toe komt er niks naar buiten van zijn voorderingen.
Overmars en Hans Weijers zeggen dit, dan doet heel jou mening er toch niet toe of dit al dan niet zo is?? Het is zo, anders zouden ze het niet zeggen.,....,.
Eide
 Eide - donderdag 22 oktober 2015 - 13:36   quote  deeplink  
PA, je kan echt vreselijk muggeziften. Je bent verder een prima gozer maar man man, wat kan jij onvoorstelbaar moeilijk doen over de kleinste dingetjes.
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 12:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Succes in dit heerlijke weer gap!
Thanks. Ik ben er weer, wat eerder gestopt en totaal verzopen. Frisse lucht was er ook al niet, want het bedrijf is vannacht (en vanmorgen) getroffen door een zeer ernstige uitslaande brand. Eén miljoen kilo peren naar de rasmodee. Waar wij hebben geplukt was enkele ingangen verder op het terrein, maar wel van dezelfde eigenaar. Triest om te zien.
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2015 - 14:59   quote  deeplink  
Overigens had JC de laatste tijd dus hele andere dingen aan zijn hoofd dan de "oorlog" bij Ajax..

En terecht trouwens..
Pietje
 Pietje - donderdag 22 oktober 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 14:59 schreef remco k het volgende:
Overigens had JC de laatste tijd dus hele andere dingen aan zijn hoofd dan de "oorlog" bij Ajax..

En terecht trouwens..
Precies, dat blijkt maar weer. "We" moeten niet te snel een oordeel hebben... Enige relativering kan inderdaad geen kwaad want we hebben het maar over voetbal, een spelletje dat volstrekt onbelangrijk is als je dat afzet tegenover de mededeling over zijn ziekte.
Pietje
 Pietje - vrijdag 23 oktober 2015 - 15:34   quote  deeplink  
En nu maar hopen dat er een keer ECHT oorlog komt bij Ajax, gezien de walgelijke vertoning gisterenavond. Wat een afgang, wat een aanfluiting! Waar is de Amsterdamse bluf gebleven? De drang om vooruit te voetballen? Dominant willen zijn (en dan bedoel ik niet alleen maar balbezit). Waar is het gogme gebleven? Laat nu de echte oorlog maar beginnen en dan doel ik op de supporters die het nu eindelijk niet meer pikken!!!
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 24 oktober 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2015 - 15:34 schreef Pietje het volgende:
En nu maar hopen dat er een keer ECHT oorlog komt bij Ajax, gezien de walgelijke vertoning gisterenavond. Wat een afgang, wat een aanfluiting! Waar is de Amsterdamse bluf gebleven? De drang om vooruit te voetballen? Dominant willen zijn (en dan bedoel ik niet alleen maar balbezit). Waar is het gogme gebleven? Laat nu de echte oorlog maar beginnen en dan doel ik op de supporters die het nu eindelijk niet meer pikken!!!
+1000 (hopen dat ze bij de volgende pot, witte zakdoekjes meebrengen)

Ik stem voor opnieuw Adriaanse, die eerder geen eerlijke kans kreeg.
Bij hem zal je geen kapsones hebben, want die pleurt je meteen op de tribune als je naast de schoenen gaat lopen. Die ramt het wel in die koppen, om te strijden tot je met je schoenzolen op je onderlip trapt.
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 oktober 2015 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 14:57 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Bij hem zal je geen kapsones hebben, want die pleurt je meteen op de tribune als je naast de schoenen gaat lopen. Die ramt het wel in die koppen, om te strijden tot je met je schoenzolen op je onderlip trapt.
Ik meen mij te herinneren dat ik Co Adriaanse in Studio Voetbal ooit heb horen zeggen, dat hij geen club meer wilde trainen. Maar dat hij destijds geen eerlijke kans bij Ajax heeft gekregen, ben ik zeker met je eens.
Toch, qua voetbalinzicht, zie ik het liefst Peter Bosz komen. Ondanks zijn "Feyenoord verleden". In mijn optiek is hij de meest wenselijke trainer: hij krijgt het steeds maar weer voor elkaar om aanvalland en dominant te voetbalen. Hij komt heel erg dicht bij de Ajax-filosofie! En dat is juist waar wij met z'n allen naar hunkeren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2015 door Pietje --
remco k
 remco k - zaterdag 24 oktober 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 14:57 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Als ik Ajax was zou ik een serieuze poging wagen voor de oud Salszburg trainer..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 oktober 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 15:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ik Ajax was zou ik een serieuze poging wagen voor de oud Salszburg trainer..
Ik vrees met grote vrees dat ze met Stam op de proppen komen....ben ik geen voorstander van
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 24 oktober 2015 - 16:25   quote  deeplink  
Het enige wat ik hoop is dat Ajax weer boven zichzelf uitstijgt en we de eredivisie weer kunnen domineren met goed voetbal.
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 oktober 2015 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 16:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik vrees met grote vrees dat ze met Stam op de proppen komen....ben ik geen voorstander van
Zo iets had ik inderdaad op HL gelezen: "de opvolger van Frank de Boer heeft Ajax al in huis: Jaap Stam". Maar Stam was, net als de Boer, een verdediger. Ik zou wel eens als volgende trainer een voormalige (aanvallende) middenvelder of pure aanvaller willen zien. Ik heb echt het vermoeden dat trainers hun vroegere positie in het elftal "meenemen" als trainer.
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 oktober 2015 - 17:19   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik moet bekennen dat ik daar eigenlijk nooit aan gedacht heb. Jouw idee vind ik beslist niet gek!
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2015 - 17:24   quote  deeplink  
quote:

[..]

Roger Schmidt? Nu bij Bayer Leverkusen
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 oktober 2015 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 17:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Roger Schmidt? Nu bij Bayer Leverkusen
Nou ja, als Ajax dat per se zou willen, dan moeten ze hem daar maar losweken. Ik vind het een zeer interessante optie!
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 17:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou ja, als Ajax dat per se zou willen, dan moeten ze hem daar maar losweken. Ik vind het een zeer interessante optie!
Betwijfel of die daar zin in heeft. Ajax had sowieso daar ook wel wat spelers destijds van mogen halen. Onder andere Soriano. Die was tot op detail perfect voor ons systeem geweest. Net al Sadio Mané en Kevin Kampl. Maar achteraf he....
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 oktober 2015 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 17:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Betwijfel of die daar zin in heeft. Ajax had sowieso daar ook wel wat spelers destijds van mogen halen. Onder andere Soriano. Die was tot op detail perfect voor ons systeem geweest. Net al Sadio Mané en Kevin Kampl. Maar achteraf he....
Hahaha. Ja achteraf, dat is het gemakkelijkst. Met de kennis van nu...
Maar ik houd wel van een Duitse trainer. Dat fanatisme kunnen ze volgens mij goed overbrengen op spelers.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 17:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Ja achteraf, dat is het gemakkelijkst. Met de kennis van nu...
Maar ik houd wel van een Duitse trainer. Dat fanatisme kunnen ze volgens mij goed overbrengen op spelers.
Wat dacht je van de welbekende 'over mijn lijk' mentaliteit?
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 oktober 2015 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 18:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat dacht je van de welbekende 'over mijn lijk' mentaliteit?
Dat bedoelde ik min of meer ook. Ooit (lang voor "jouw" tijd, in de jaren dat Ajax 3 keer op rij de Champions League of Europa Cup I won) had Ajax een Duitse verdediger: Horst Blankenburg. Die kwamen de tegenstanders echt niet voorbij. Zo enorm fanatiek. Hij moest en hij zou winnen. Ik heb er van genoten.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 18:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik min of meer ook. Ooit (lang voor "jouw" tijd, in de jaren dat Ajax 3 keer op rij de Champions League of Europa Cup I won) had Ajax een Duitse verdediger: Horst Blankenburg. Die kwamen de tegenstanders echt niet voorbij. Zo enorm fanatiek. Hij moest en hij zou winnen. Ik heb er van genoten.
Tsja, heb helaas die tijd alleen moeten zien op videobanden. Maar het vergelijken doet alleen maar pijn en kun je beter niet meer doen denk ik. Tijden komen niet meer overeen, helaas.
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 oktober 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 18:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tsja, heb helaas die tijd alleen moeten zien op videobanden. Maar het vergelijken doet alleen maar pijn en kun je beter niet meer doen denk ik. Tijden komen niet meer overeen, helaas.
Dat is absoluut waar Loetje. Ik zat er middenin en ik was zo ongelooflijk trots op mijn club. Daarom doet het mij tegenwoordig zo vreselijk pijn.
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2015 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 18:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is absoluut waar Loetje. Ik zat er middenin en ik was zo ongelooflijk trots op mijn club. Daarom doet het mij tegenwoordig zo vreselijk pijn.
Ik heb die discussie ook vaak met Nenam aan telefoon. Natuurlijk verlang je naar die tijd, maar probeer het als een herinnering te zien. Een mooie herinneringen. Het wijkt namelijk zo enorm ver af van het heden dat het anders enkel pijn doet
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 oktober 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 18:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb die discussie ook vaak met Nenam aan telefoon. Natuurlijk verlang je naar die tijd, maar probeer het als een herinnering te zien. Een mooie herinneringen. Het wijkt namelijk zo enorm ver af van het heden dat het anders enkel pijn doet
Je hebt beslist gelijk. Maar tegenwoordig zie ik totaal geen Amsterdamse bluf meer. Alleen maar die tikkies breed en tikkies terug. Terwijl ik blijf zeggen dat Ajax een machtig mooie selectie heeft. Met wat ervaring (op het veld en niet op de bank, zoals John Heitinga...) en een wat aanvallender ingestelde coach zou die bluf (en gogme) zomaar kunnen terugkeren...
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2015 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 18:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt beslist gelijk. Maar tegenwoordig zie ik totaal geen Amsterdamse bluf meer. Alleen maar die tikkies breed en tikkies terug. Terwijl ik blijf zeggen dat Ajax een machtig mooie selectie heeft. Met wat ervaring (op het veld en niet op de bank, zoals John Heitinga...) en een wat aanvallender ingestelde coach zou die bluf (en gogme) zomaar kunnen terugkeren...
Balbezit is heilig he. Ik ga er ook even niks over zeggen want fok me er alleen maar over op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2015 door Loetje --
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 oktober 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 18:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Balbezit is heilig he. Ik ga er ook even niks over zeggen want fok me er alleen maar over op.
Hahahaha. Same here... Ik ben echt kwaad en onwaarschijnlijk verdrietig hoe MIJN club is afgezakt qua spelniveau en bezieling.

Maar ik haak nu even af. We gaan zo eten...
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2015 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 18:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahahaha. Same here... Ik ben echt kwaad en onwaarschijnlijk verdrietig hoe MIJN club is afgezakt qua spelniveau en bezieling.

Maar ik haak nu even af. We gaan zo eten...
Smakelijk!!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 24 oktober 2015 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 17:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die Mané ging voor 12 naar Southampton dus denk dat ie niet haalbaar was..
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 18:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die Mané ging voor 12 naar Southampton dus denk dat ie niet haalbaar was..
Dat noemen ze beter opletten voor Ajax! Mané speelde al langer goed dan alleen tegen Ajax.
RUKBOOR
 RUKBOOR - zaterdag 24 oktober 2015 - 23:29   quote  deeplink  
Geen Co Adriaanse graag, gewoon Peter Bosz vastleggen.
Hij heeft elk jaar een half nieuw team met jonge spelers, en presteert het om aantrekkelijk voetbal te spelen. Laat hij maar een leuke spits regelen !!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 oktober 2015 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 23:29 schreef RUKBOOR het volgende:
Hij heeft elk jaar een half nieuw team met jonge spelers, en presteert het om aantrekkelijk voetbal te spelen. Laat hij maar een leuke spits regelen !!
Nee man....opbokken met Bosz
Eide
 Eide - zaterdag 24 oktober 2015 - 23:43   quote  deeplink  
Gaat toch weg op met die rare flapdrol. Beetje de schreeuwlelijk langs de lijn uithangen terwijl hij niets bijzonders presteert met z'n ploeg. Heeft 4e begroting van Nederland nu Twente is weg gevallen, en steun van oom Abramovic, maar weet geen aansprekende resultaten neer te zetten anders dan een mooie reeks in het kalenderjaar 2014.

Daarnaast dupeert hij met grote regelmaat zijn club door geschorst te worden. Bosz is in een jaar het meest geschorste lid van z'n selectie. Dat moet je niet willen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2015 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 oktober 2015 - 23:50   quote  deeplink  
BAM!!!!!!!!!!!!!!!!!....helemaal mee eens
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 24 oktober 2015 - 23:57   quote  deeplink  
Weet je wat ik graag zou willen...dat ze Maarten van der Weijden binnen halen in de staf al is het als mental coach....een jongen met een geweldige spirit..... die ze zou kunnen leren wat winnen is en wat je daar voor moet doen
Ik denk dat de meeste van jullie hem niet kennen maar ik heb diep respect voor hem...en die kan die jonkies heel wat leren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2015 door Nenam_tiL --
Loetje
 Loetje - zaterdag 24 oktober 2015 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 23:57 schreef Nenam_tiL het volgende:
Weet je wat ik graag zou willen...dat ze Marcel Wouda binnen halen in de staf al is het als mental coach....een jongen met een geweldige spirit..... die ze zou kunnen leren wat winnen is en wat je daar voor moet doen
Ik denk dat de meeste van jullie hem niet kennen maar ik heb diep respect voor hem...en die kan die jonkies heel wat leren
Eerste wereldkampioen langebaanzwemmen op de 50 meter toch?
Naderhand ook nog individueel begeleider geweest van zwemmers en zwemsters. Of heb ik nu de verkeerde voor me?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 oktober 2015 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 23:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eerste wereldkampioen langebaanzwemmen op de 50 meter toch?
Naderhand ook nog individueel begeleider geweest van zwemmers en zwemsters. Of heb ik nu de verkeerde voor me?
Nee ik...ik bedoel Maarten van der Weijden
Loetje
 Loetje - zondag 25 oktober 2015 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 00:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee ik...ik bedoel Maarten van der Weijden
Net schreef je over Wouda...

Hij is sowieso een held met zijn olympisch goud na wat hij overwonnen heeft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 oktober 2015 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 17:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha ja joh, die vent is gek?
Pietje
 Pietje - zondag 25 oktober 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 23:43 schreef Eide het volgende:
Gaat toch weg op met die rare flapdrol. Beetje de schreeuwlelijk langs de lijn uithangen terwijl hij niets bijzonders presteert met z'n ploeg. Heeft 4e begroting van Nederland nu Twente is weg gevallen, en steun van oom Abramovic, maar weet geen aansprekende resultaten neer te zetten anders dan een mooie reeks in het kalenderjaar 2014.

Daarnaast dupeert hij met grote regelmaat zijn club door geschorst te worden. Bosz is in een jaar het meest geschorste lid van z'n selectie. Dat moet je niet willen.
Dat kan wel zo zijn, Eide, maar Bosz krijgt elk seizoen zijn vreemdelingenlegioen wel altijd aan de praat met aanvallend, dominant en attractief voetbal. Hij heeft een duidelijke filosofie en die kan hij op de persconferenties altijd goed onder woorden brengen. Ondanks alles, vind ik hem een typische Ajax-coach. Hij is in mijn optiek de enige die het Ajax-spelletje kan laten spelen.
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2015 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 12:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn, Eide, maar Bosz krijgt elk seizoen zijn vreemdelingenlegioen wel altijd aan de praat met aanvallend, dominant en attractief voetbal. Hij heeft een duidelijke filosofie en die kan hij op de persconferenties altijd goed onder woorden brengen. Ondanks alles, vind ik hem een typische Ajax-coach. Hij is in mijn optiek de enige die het Ajax-spelletje kan laten spelen.
Zwolle speelt onder Jans hetzelfde spelletje, en is eigenlijk constanter dan Vitesse en wint wel prijzen met dat spel.. En hij doet dat met minder geld en oogt altijd rustig..
Pietje
 Pietje - zondag 25 oktober 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 12:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Zwolle speelt onder Jans hetzelfde spelletje, en is eigenlijk constanter dan Vitesse en wint wel prijzen met dat spel.. En hij doet dat met minder geld en oogt altijd rustig..
Dat ben ik op zich wel met je eens. Ron Jans staat dan ook tweede op mijn lijstje. Het "nadeel" van Jans vind ik echter, dat hij -volgens mij- nooit in de hectiek van de Randstad heeft gewerkt, dit in tegenstelling tot Bosz. Maar allebei zouden met Ajax een ander (aanvallender) spelletje op de mat leggen, verwacht ik.
Eide
 Eide - zondag 25 oktober 2015 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 12:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn, Eide, maar Bosz krijgt elk seizoen zijn vreemdelingenlegioen wel altijd aan de praat met aanvallend, dominant en attractief voetbal.
Dat vind ik vies tegenvallen. In de periode Piazon liep dat goed, maar vorig seizoen lange tijd dramatisch en dit seizoen is Vitese niet bepaald een leuke ploeg om te zien. Ik heb het idee dat men bij Bosz een vertekent beeld heeft door de goede prestaties van Vitesse tegen Ajax.

Mijn schoonfamilie woont in Arnhem, ze zijn daar aanmerkelijk minder positief over Bosz als hier op het forum.
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 14:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat vind ik vies tegenvallen. In de periode Piazon liep dat goed, maar vorig seizoen lange tijd dramatisch en dit seizoen is Vitese niet bepaald een leuke ploeg om te zien. Ik heb het idee dat men bij Bosz een vertekent beeld heeft door de goede prestaties van Vitesse tegen Ajax.

Mijn schoonfamilie woont in Arnhem, ze zijn daar aanmerkelijk minder positief over Bosz als hier op het forum.
Sorry, maar ik werk 3 dagen in de week in Arnhem met veel jongens die hier altijd zitten, en die zijn echt heel erg positief over hem, ze zijn alleen angstig dat ie snel weer weg is..
Eide
 Eide - zondag 25 oktober 2015 - 15:52   quote  deeplink  
Ik hoor toch regelmatig teleurgestelde reacties omdat Vitesse, als het echt ergens om gaat, stelselmatig faalt. Haakt af als het om de bovenste plaatsen gaat, geen aansprekende resultaten in de beker. Maar goed, zo zie je maar dat verschillende personen er verschillend over denken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2015 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 25 oktober 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 15:52 schreef Eide het volgende:
Ik hoor toch regelmatig teleurgestelde reacties omdat Vitesse, als het echt ergens om gaat, stelselmatig faalt. Haakt af als het om de bovenste plaatsen gaat, geen aansprekende resultaten in de beker. Maar goed, zo zie je maar dat verschillende personen er verschillend over denken.
O maar dat is ook logisch. Iedereen denkt er anders over.. En dat is alleen maar mooi..

Ik denk dat de mensen van mn werk niet zon hele hoge verwachting hebben..
Pietje
 Pietje - maandag 26 oktober 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 oktober 2015 - 14:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Goed, dan zijn we het een keertje niet eens met elkaar ;)
p111
 p111 - maandag 26 oktober 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2015 - 23:29 schreef RUKBOOR het volgende:
Dat is omdat hij in de kont kruipt van Abram!!! krijgt europ/toppers in zijn schoot geworpen.
p111
 p111 - maandag 26 oktober 2015 - 13:29   quote  deeplink  
En gehoord van een jeugdtrainer die intern gehoord heeft dat de Boer aan het einde v/seizoen weg gaat en dat Jonk wordt doorgeschoven, dit wordt volgens die jeugdtrainer in de wandelgangen gezegd.
Eide
 Eide - maandag 26 oktober 2015 - 13:45   quote  deeplink  
Dat zou ik echt heel vreemd vinden na al het gedoe rondom Jonk. Daarmee zeg ik niet of ik het reëel vindt of niet, maar wel vreemd.
Pietje
 Pietje - maandag 26 oktober 2015 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2015 - 13:29 schreef p111 het volgende:
En gehoord van een jeugdtrainer die intern gehoord heeft dat de Boer aan het einde v/seizoen weg gaat en dat Jonk wordt doorgeschoven, dit wordt volgens die jeugdtrainer in de wandelgangen gezegd.
Ik kan me dat eerlijk gezegd nauwelijks voorstellen, nora. Ik heb juist begrepen dat "het geval" Wim Jonk vrij moeilijk ligt bij de directie. En zouden ze hem nu dan gaan belonen of laten promoveren? Ik denk dat die jeugdtrainer verkeerd geïnformeerd is.
remco k
 remco k - maandag 26 oktober 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2015 - 15:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik kan me dat eerlijk gezegd nauwelijks voorstellen, nora. Ik heb juist begrepen dat "het geval" Wim Jonk vrij moeilijk ligt bij de directie. En zouden ze hem nu dan gaan belonen of laten promoveren? Ik denk dat die jeugdtrainer verkeerd geïnformeerd is.
Ik denk echt dat de "ruzies" vaak worden overdreven, natuurlijk is er een bestuurlijke cisis gaande in mijn optiek.

Maar ik denk dat Jonk prima aangesteld zou kunnen worden als trainer.. Niet voor niets heeft hij ook op kosten van Ajax de daarvoor benodigde papieren gehaald..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?

0.0195910