BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - vrijdag 13 november 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 12:27 schreef Bobby1972 het volgende:
" In de afgelopen vier jaren zijn er nauwelijks spelers aangetrokken die zich al langere tijd hebben bewezen in het eerste elftal. Die conclusies trekt Ling ook in zijn rapport. 'Er worden veel te veel miskopen en breedteaankopen gedaan. De aankopen zijn zelden een directe versterking gebleken. Het aankoopbeleid faalt dus in sportieve zin, maar ook in financiële zin. (...) Het aankoopbeleid, verkoopbeleid en contractbeleid van Overmars faalt, Ajax laat veel geld liggen.'

Ling heeft het in zijn rapport over veertien miskopen. Met Lerin Duarte, Mike van der Hoorn, Kolbeinn Sigthórsson, Thulani Serero, Dejan Meleg, Lucas Andersen, Danny Hoesen, Tobias Sana, Ilan Boccara, Nick Viergever, Theo Janssen, Derk Boerrigter en André Onana (voor ruim 23 miljoen euro) is dat rijtje snel te vullen. Wie zou de veertiende van Ling zijn? De (te) dure Nemanja Gudelj misschien? Met het huren van bijvoorbeeld Niki Zimling en Yaya Sanogo werd de plank eveneens volledig misgeslagen.

De directie van Ajax heeft de enorme crisis die zich nu afspeelt bovendien ook voor een groot deel aan zichzelf te wijten. De club heeft het voorstel van Ling om zelf de problemen rond het technisch hart op te lossen genegeerd en ervoor gekozen om dit aan Edwin van der Sar over te laten. Ling werd als vertrouweling van Johan Cruijff nooit vertrouwd. Daarmee heeft de directie de druk op zichzelf enorm verhoogd. Slagen zij er nu niet in het tij op alle fronten te keren, dan moeten zij daar als eindverantwoordelijken keihard op worden afgerekend."

Dit roep ik toch ook al jaren en hier zijn veel mensen geweest die dit hebben lopen verdedigen. Ik heb me jaren lopen verbazen waarom veel mensen zich zo gemakkelijk hebben laten voorliegen.

Ik hoop dat de 'grote schoonmaak' snel gaat beginnen. En dat de verantwoordelijke mensen Ajax snel verlaten. En dat in de winter de spelersgroep onder de loep wordt genomen en wordt versterkt waar nodig is. En dat de inferieure spelers verkocht worden.
Ik vind het rijtje miskopen bij een aantal wel erg kort door de bocht. Sommige hebben wel hun waarde gehad en anderen zoals Onana zijn met het oog op de toekomst gehaald. Al mis ik ook wel weer namen maar goed. Maar het rijtje miskopen/breedte aankopen is wel schrikbarend hoor. Dit druist tegen elke lijn van JC in.
Je koopt spelers die jezelf niet hebt, die je elftal echt versterken. Nee, garantie heb je nooit maar veel van de namen wist een beetje voetbalkenner dat het niks zou worden.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - vrijdag 13 november 2015 - 14:12   quote  deeplink  
Scouten is een vak, ajax heeft zoveel goede voetballers gehad daar had Overmars gebruik van
moeten maken en een scouting-apparaat moeten neerzetten kan alsnog.En vdSar had Jonk en
Bergkamp allang tot de orde moeten roepen, ze staan in dienst van Ajax en niet andersom.Ook
dat kan alsnog. Ze gedragen zich als kleine kinderen doe normaal.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 13 november 2015 - 14:27   quote  deeplink  
Je leest nu ook dat er vaak zonder overleg en langdurig scouting spelers gekocht zijn. De mensen die hier verantwoordelijk voor zijn moeten er per direct uit. Ik heb al een aantal jaar gezegd dat er een intern onderzoek nodig was. Had men dit eerder gedaan dan was het nooit zover gekomen. De mensen die Ajax geleid hebben, hebben bewust alles op eigen handelen uitgevoerd zonder de juiste controle.

Nu zie je ook dat wat ik jaren roep dat er ineffectief is gehandeld. Dit kan niet anders dat er diverse ontslagen zullen vallen.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 13 november 2015 - 15:29   quote  deeplink  
"De kans is groot dat Wim Jonk en Ajax hun geschil gaan uitvechten voor de arbitragecommissie. De twee partijen kunnen het niet eens worden over een ontslag.

Ajax bracht Jonk deze week op de hoogte van zijn ontslag, maar dat werd niet geaccepteerd door de hoofd opleidingen. Hij meldde zich donderdag alsof er niets aan de hand was op De Toekomst en pakte de draad weer op. Voor een ontslag is een akkoord van Jonk nodig en dat ligt er niet.

Om een vertrek alsnog te forceren, wordt de zaak naar alle waarschijnlijkheid voorgelegd aan de arbitragecommissie. "De verwachting is dat deze zaak door de rechter of de arbitragecommissie wordt beslist", liet Dolf Collee vrijdagmiddag weten op de algemene aandeelhoudersvergadering.

De algemeen directeur kweekt met de beslissing om Jonk de wacht aan te zetten veel onvrede binnen Ajax. Het personeel van De Toekomst liet donderdagavond in een open brief weten dat het vertrek van de hoofd opleidingen ontoelaatbaar is."

Wat ik eigenlijk ook al voorspelde zal zo wel waarheid worden. Ik hoop van ganse harte dat de supporters hem en Cruyff zullen steunen.

Overmars geeft vandaag aan dat hij verantwoordelijk is voor het aantrekken van Bazoer. Laat gewoon het Ling onderzoek uitwijzen wat deze kut kabouter vooral fout heeft gedaan. Het gaat om de feiten en die liegen niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 13 november 2015 - 15:50   quote  deeplink  
Tjonge jonge, het is toch ongelofelijk. Hoe diep kun je zinken!
Ik dacht dat het wel opgelost zou worden, maar nee.

Het enige wat Ajax de afgelopen 4 jaar heel goed is in geworden, dat is in ruzie maken en elkaar de schuld geven dat ze ruzie hebben.

De 1 verwijt Jonk ruzie te maken en dat hij niet meer aanschuift. Volgens diegene word het beleid van Johan uitgevoerd. Jonk verwijt de rest dat ze ruzie met hem maken en verwijt Jonk dat de rest de plannen niet uitvoeren.

Kortom ze verwijten elkaar dat ze schuldig zijn aan het niet uitvoeren van het plan van Johan en verwijten elkaar dat ze daarover ruzie maken.

Het zijn net kinderen of zijn het kinderen?
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 november 2015 - 15:54   quote  deeplink  
Goed, iedereen stemt dus in met een vertrek van Jonk. Wel willen ze het plan Cruijff aanhouden wat totaal niet is gedaan. Ik vermoed dat ook Johan zich nu terugtrekt. We zijn voorgelogen en Ajax is zowat kapot als dit doorgang krijgt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 november 2015 - 15:55   quote  deeplink  
Van der Sar en Overmars zijn nog jong in het vak en daar horen foutjes bij. Dat is waar het op neerkomt.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 13 november 2015 - 16:36   quote  deeplink  
Ik zou het veel simpeler willen houden, de mensen die verantwoordelijk zijn voor de gemaakte fouten moeten er per direct uit. Laat de supporters tijdens de wedstrijden hun ongenoegen blijken. Dit moet je nooit willen accepteren!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 november 2015 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 13 november 2015 - 16:38   quote  deeplink  
Van der Sar en Overmars passen totaal niet bij dit Ajax en beschikken al helemaal niet over de gewenste capaciteiten voor de functie die ze bekleden. Ik roep dit al jaren.Het feit dat ze gedoogd worden en de functie gekregen hebben is ook belachelijk. De mensen die hen aangenomen hebben moeten ook verdwijnen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 13 november 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 16:38 schreef Bobby1972 het volgende:
Van der Sar en Overmars passen totaal niet bij dit Ajax en beschikken al helemaal niet over de gewenste capaciteiten voor de functie die ze bekleden. Ik roep dit al jaren.Het feit dat ze gedoogd worden en de functie gekregen hebben is ook belachelijk. De mensen die hen aangenomen hebben moeten ook verdwijnen.
Ga je nou in elke post van je zetten dat je dit al jaren roept...wat wil je nou....dat wij je geweldig vinden en dat wij een beetje dom waren al die jaren dat jij roept....ik word daar eerlijk gezegd een beetje moe van en geloof mij dat is een understatement.
baco74
 baco74 - vrijdag 13 november 2015 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 17:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ga je nou in elke post van je zetten dat je dit al jaren roept...wat wil je nou....dat wij je geweldig vinden en dat wij een beetje dom waren al die jaren dat jij roept....ik word daar eerlijk gezegd een beetje moe van en geloof mij dat is een understatement.
+100
...maar dat roep ik al jaren
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 13 november 2015 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 17:19 schreef baco74 het volgende:

[..]

+100
...maar dat roep ik al jaren
Borstklopperij doe jij niet aan vriend....ik ken je al jaren ;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 13 november 2015 - 17:34   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik wil gewoon een waardig Ajax zien en verlost worden van de personen die ons benadeeld hebben!
Brandje
 Brandje - vrijdag 13 november 2015 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 15:54 schreef Loetje het volgende:
Goed, iedereen stemt dus in met een vertrek van Jonk. Wel willen ze het plan Cruijff aanhouden wat totaal niet is gedaan. Ik vermoed dat ook Johan zich nu terugtrekt. We zijn voorgelogen en Ajax is zowat kapot als dit doorgang krijgt.
Echter vergeten die gasten een ding en dat zijn de supporters en zoals in het verleden vaker is gebleken krijgen die heel veel voor elkaar. Ik hoop echt weer op ouderwetse taferelen.

Maar het is toch gvd niet te geloven dat al die engnekken elkaar maar blijven beschermen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 13 november 2015 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 17:34 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik wil gewoon een waardig Ajax zien en verlost worden van de personen die ons benadeeld hebben!
Ja wie niet....alleen zie ik dat niet gebeuren....Jonk zal geslachtofferd worden verder niemand
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 november 2015 - 17:42   quote  deeplink  
Heb het vanmiddag zo goed mogelijk proberen te volgen. Het rapport Ling ondertussen goed zitten lezen. Maar het spreekt elkaar gewoon echt op alles tegen. Dit doet meer pijn dan een nederlaag
bully
 bully - vrijdag 13 november 2015 - 17:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

dit is nou net hetgeen waarom ik nooit voorstander van de revolutie ben geweest.
er werden overal onervaren mensen neergezet alleen op hun voetbal achtergrond.
dus dit was gewoon tevoorspellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 november 2015 door bully --
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 november 2015 - 17:46   quote  deeplink  
Heeft er niks mee te maken. We zijn allemaal voorgelogen. Jezelf aan de regels houden heb je weinig ervaring voor nodig. Mensen beweerden vanmiddag het plan Cruijff te steunen maar de enige die het uitvoert moet weg

Wat moet ik ineens terugdenken aan het telefoongesprek een paar weken met Peet. Echt alles wat wij zeiden komt gewoon uit. Ongelooflijk.
bully
 bully - vrijdag 13 november 2015 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 17:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja wie niet....alleen zie ik dat niet gebeuren....Jonk zal geslachtofferd worden verder niemand
ik denk dat dit wel een langer staartje krijgt.
een overmars die zich steeds ongeloofwaardiger maakt.
met zijn woorden dat hij alleen Riechedly Bazoer heeft gehaald.
Op social media wordt dat meteen weerlegd. Scout Roy Wesseling stond al vóór de komst van Overmars in contact met Bazoer.
een Molenaar die geweerd word opaandeelhouders vergadering door directie.
de arbitrage zaak metJonk die er aan komt.
en alweer een oorlog die in de media word uitgevochten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 13 november 2015 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 17:46 schreef Loetje het volgende:
Heeft er niks mee te maken. We zijn allemaal voorgelogen. Jezelf aan de regels houden heb je weinig ervaring voor nodig. Mensen beweerden vanmiddag het plan Cruijff te steunen maar de enige die het uitvoert moet weg

Wat moet ik ineens terugdenken aan het telefoongesprek een paar weken met Peet. Echt alles wat wij zeiden komt gewoon uit. Ongelooflijk.
Ik heb dat rapport van Ling ook doorgelezen en ik heb een vraag.....wie heeft die contracten van Bergkamp Overmars Jonk en de Boer opgesteld ??
Die gast moeten ze er per direct uitflikkeren
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 13 november 2015 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 17:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb dat rapport van Ling ook doorgelezen en ik heb een vraag.....wie heeft die contracten van Bergkamp Overmars Jonk en de Boer opgesteld ??
Die gast moeten ze er per direct uitflikkeren
Precies.....dat vroeg ik me nu ook af.....
bully
 bully - vrijdag 13 november 2015 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 17:46 schreef Loetje het volgende:

een club leiden heeft niet alleen met je aan de regels houden temaken.
daar komt wel wat meer voor kijken.
en een voetbal achtergrond zegt niks over dat je voor die functies wel geschikt bent.
net zo goed als dat een goede voetballer een topcoachs word.
en dat met jonk kon je wel voorspellen.
dit gaat gewoon af als werkweigering.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 november 2015 door bully --
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 13 november 2015 - 18:02   quote  deeplink  
'Marc Overmars en Edwin van der Sar maken een leerproces in management door, dat loopt niet altijd op rolletjes', zei Leo van Wijk, lid van de raad van commissarissen, over de ontstane onrust. En die zal nog wel even aanhouden, want algemeen directeur Dolf Collee sprak de verwachting uit dat de rechter of arbitragecommissie er uiteindelijk aan te pas moet komen om de zaak rond Jonk af te handelen."

En als ze naar hun werk gaan, dan houdt Collee ze bij de hand. Laat hier alsjeblieft aan eind aan komen. Nu hopen dat de supporters het niet gaan accepteren dat Jonk eruit wordt gezet!
bully
 bully - vrijdag 13 november 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 18:02 schreef Bobby1972 het volgende:
'Marc Overmars en Edwin van der Sar maken een leerproces in management door, dat loopt niet altijd op rolletjes', zei Leo van Wijk, lid van de raad van commissarissen, over de ontstane onrust. En die zal nog wel even aanhouden, want algemeen directeur Dolf Collee sprak de verwachting uit dat de rechter of arbitragecommissie er uiteindelijk aan te pas moet komen om de zaak rond Jonk af te handelen."

En als ze naar hun werk gaan, dan houdt Collee ze bij de hand. Laat hier alsjeblieft aan eind aan komen. Nu hopen dat de supporters het niet gaan accepteren dat Jonk eruit wordt gezet!
we weten geen van allen wat er binnenkamers precies afspeeld.
jonk heefd de fout gemaakt niet aanteschuiven bij technisch hart.
misschien als hij het anders had gedaan hij meer had bereikt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 november 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 18:00 schreef bully het volgende:

[..]

een club leiden heeft niet alleen met je aan de regels houden temaken.
daar komt wel wat meer voor kijken.
en een voetbal achtergrond zegt niks over dat je voor die functies wel geschikt bent.
net zo goed als dat een goede voetballer een topcoachs word.
en dat met jonk kon je wel voorspellen.
dit gaat gewoon af als werkweigering.
Dan nog, als jij weet dat je rechts moet, moet je niet links gaan. Dat weer iedereen. Simpel zat
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 13 november 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 18:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan nog, als jij weet dat je rechts moet, moet je niet links gaan. Dat weer iedereen. Simpel zat
Dat is het probleem....we moeten omhoog....neuzen (excuse mon mots) op 1 lijn
bully
 bully - vrijdag 13 november 2015 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 18:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

ook Jonk gaat niet vrijuit.
hij weigerde om bij de vergaderingen van het technische hart tezitten.
dan geef je het wel heel makkelijk op.
en geef je de andere kant een stok om teslaan.
en wat ik al eerder zei we weten niet wat zich binnenkamers heeft afgespeeld.
gaat er gewoon om dat dit weer zo`n oorlog word die in de media word uitgevochten.
en vind ook dat jeugd moet worden aangevult met ervaring.
en zoals ik begreep stond jonk daar ook niet voor.
niemand lijkt mij bij Ajax.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 13 november 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 18:38 schreef bully het volgende:

[..]

ook Jonk gaat niet vrijuit.
hij weigerde om bij de vergaderingen van het technische hart tezitten.
dan geef je het wel heel makkelijk op.
en geef je de andere kant een stok om teslaan.
en wat ik al eerder zei we weten niet wat zich binnenkamers heeft afgespeeld.
gaat er gewoon om dat dit weer zo`n oorlog word die in de media word uitgevochten.
en vind ook dat jeugd moet worden aangevult met ervaring.
en zoals ik begreep stond jonk daar ook niet voor.
niemand lijkt mij bij Ajax.
De opsteller van de contracten is in mijn ogen de boosdoener....die loopt te kutten
bully
 bully - vrijdag 13 november 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 18:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat is het probleem....we moeten omhoog....neuzen (excuse mon mots) op 1 lijn
dit zijn allemaal mensen die door de revolutie met instemming van Cruif zijn aangestelt.
dus daar gaat het al mis.
dat Jonk altijd alleen stond in vergaderingen komt dus ook door dat het plan Cruif.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 13 november 2015 - 18:48   quote  deeplink  
Nu is er geen weg meer terug en de waarheid komt nu waarschijnlijk wel aan het licht. Wanneer nu blijkt dat Jonk wel de filosofie van Cruyff heeft gevolgd en de anderen bewust niet ( terwijl ze nu zeggen dat ze dat willen hebben gedaan) dan kunnen zij nooit op hun positie blijven.

De kans dat zij nu de media en supporters tegen zich krijgen is aanwezig en daarmee wordt ook hun toekomst onzeker.
bully
 bully - vrijdag 13 november 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 18:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

De opsteller van de contracten is in mijn ogen de boosdoener....die loopt te kutten
je bedoelt de hoge beloningen?
de manier hoe Ajax nu word geleid is in visie van plan van Cruif.
dat het niet goed word uitgevoert heeft temaken met dat iedereen anders is.
dus daar is in dat plan niet goed over nagedacht.
want wie is nu wie zijn baas daar is nu helemaal spaak gelopen.
dat hebben ze geprobeert te repareren met het gevolg dat Jonk nu het slachtoffer is.
ik zou op dit moment niet weten aan welke kant ik sta.
ben het met bijde kanten niet eens.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 13 november 2015 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 18:43 schreef bully het volgende:

[..]

dit zijn allemaal mensen die door de revolutie met instemming van Cruif zijn aangestelt.
dus daar gaat het al mis.
dat Jonk altijd alleen stond in vergaderingen komt dus ook door dat het plan Cruif.
Een plan van Bully...dan gaat Bully ervoor zorgen dat het plan zijn uitvoer gaat krijgen door er zelf aanwezig te zijn en er druk op zetten....daar faalt Cruijff gigantisch....eigenlijk gaat het daar al mis.
Cruijff had veel meer in Amsterdam moeten zijn net als toen hij in Barcelona aanwezig was.
Cruijff had als lanceerder van zijn plan er veel meer boven op moeten zitten....en dat vereist als uitvoerder aanwezigheid om te contoleren en corrigeren....ingrijpen en verdelen....maar goed het blijkt dat Cruijff iets te goed van vertrouwen is geweest.
Achteraf zitten we allemaal de koe in zijn kont te kijken
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 13 november 2015 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 18:51 schreef bully het volgende:

[..]

je bedoelt de hoge beloningen?
de manier hoe Ajax nu word geleid is in visie van plan van Cruif.
dat het niet goed word uitgevoert heeft temaken met dat iedereen anders is.
dus daar is in dat plan niet goed over nagedacht.
want wie is nu wie zijn baas daar is nu helemaal spaak gelopen.
dat hebben ze geprobeert te repareren met het gevolg dat Jonk nu het slachtoffer is.
ik zou op dit moment niet weten aan welke kant ik sta.
ben het met bijde kanten niet eens.
Heb jij het rapport gelezen ??......nee ik bedoel het afbakenen en taak verdelen van de betreffende die het TH en directie vormen,
Jonk heeft het over piketpalen slaan ik vind dat mooi omschreven en slaat de spijker op zijn kop.
Nogmaals degene die de contracten heeft opgesteld was of waren totaal van het padje
bully
 bully - vrijdag 13 november 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 19:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Een plan van Bully...dan gaat Bully ervoor zorgen dat het plan zijn uitvoer gaat krijgen door er zelf aanwezig te zijn en er druk op zetten....daar faalt Cruijff gigantisch....eigenlijk gaat het daar al mis.
Cruijff had veel meer in Amsterdam moeten zijn net als toen hij in Barcelona aanwezig was.
Cruijff had als lanceerder van zijn plan er veel meer boven op moeten zitten....en dat vereist als uitvoerder aanwezigheid om te contoleren en corrigeren....ingrijpen en verdelen....maar goed het blijkt dat Cruijff iets te goed van vertrouwen is geweest.
Achteraf zitten we allemaal de koe in zijn kont te kijken
ik ben nooit voorstander van het plan geweest.
om de reden dat het allemaal van afstand zou worden geleid.
en ook dat het met de jeugd toendertijd zo slecht gestelt was en het nu gewoon niet beter is.
en ik niet geloof dat mensen zonder ervaring het allemaal beter kunnen.
is toch redelijk uitgekomen mijn verwachtingen.
bully
 bully - vrijdag 13 november 2015 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 19:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heb jij het rapport gelezen ??......nee ik bedoel het afbakenen en taak verdelen van de betreffende die het TH en directie vormen,
Jonk heeft het over piketpalen slaan ik vind dat mooi omschreven en slaat de spijker op zijn kop.
Nogmaals degene die de contracten heeft opgesteld was of waren totaal van het padje
volgens mij was Cruif een voorstander om deze mensen aantestellen.
een Bergkamp was zelf een die van begin af aan met Jonk achter Cruif aanliepen.
dit hele beleid is bepaald door het plan Cruif dus daar loopt het spaak.
bully
 bully - vrijdag 13 november 2015 - 19:25   quote  deeplink  
Steun voor Jonk binnen Ajax brokkelt af
kamperdijk 13-11-2015 17:09 print
Wim Jonk kan binnen alle geledingen van Ajax op weinig steun meer rekenen. De grootaandeelhouders, verenigd in de bestuursraad, schaarden zich vrijdag bij de aandeelhoudersvergadering niet achter het hoofd van de jeugdopleiding, die in een conflict is verwikkeld met Ajax.

"We hebben uitvoerig met Wim gesproken", zei voorzitter Hennie Henrichs van de bestuursraad. "Het is helaas niet gelukt om hem aan tafel te krijgen. Dat is jammer, omdat wij Wim respecteren om zijn visie en zijn kennis en kunde."

Slechts enkele kleinere aandeelhouders schaarden zich vrijdag achter Jonk, die eveneens op de steun van Johan Cruijff kan rekenen. De enige manier waarop Jonk nog bij Ajax kan blijven, is als hij een onvermijdelijk lijkende arbitragezaak wint. Ook zou de bestuursraad in december nog kunnen worden weggestemd door de leden.

Het hoofd jeugdopleiding praat al enige tijd niet met de andere leden van het technisch hart. Ajax meent dat daardoor een onwerkbare situatie is ontstaan.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/720050/1/1/50/steun-voor-jonk-binnen-ajax-brokkelt-af.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
enough
 enough - vrijdag 13 november 2015 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 18:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

wie daar voor verantwoordelijk is heb ik van alle kanten geprobeerd op te zoeken,maar
krijg daar nergens duidelijkheid over.
vreemd
Danielson 1448
 Danielson 1448 - vrijdag 13 november 2015 - 19:55   quote  deeplink  
Al die z.g. omhoog gevallen bestuurders en trainers die denken dat ze het allemaal
weten. Laat 1 ding duidelijk zijn de echte bazen zitten op de tribune als jullie te
ver gaan en JC nu afserveren dan zullen jullie nog een rare pijp roken. Hou dit goed
in de gaten. Respect voor JC en zijn ideeen.
Eide
 Eide - vrijdag 13 november 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 19:37 schreef enough het volgende:

[..]

wie daar voor verantwoordelijk is heb ik van alle kanten geprobeerd op te zoeken,maar
krijg daar nergens duidelijkheid over.
vreemd
Contracten worden normaliter opgesteld door een juridische afdeling, en uitonderhandeld onder de verantwoordelijkheid van de desbetreffende directeur. Dus voor spelers Overmars, voor sponsoring en marketing door Van der Sar en voor het andere personeel van de club door de algemeen directeur.

Dat wil niet zeggen dat die personen ook meteen altijd de persoonlijke afhandeling doen, maar ze zijn altijd eindverantwoordelijk.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 13 november 2015 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 19:20 schreef bully het volgende:

[..]

volgens mij was Cruif een voorstander om deze mensen aantestellen.
dit hele beleid is bepaald door het plan Cruif dus daar loopt het spaak.
Bully ff off topic....het is Cruijff en geen Cruif....lijkt net op Missy ipv Messi
enough
 enough - vrijdag 13 november 2015 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 19:55 schreef Danielson 1448 het volgende:
Al die z.g. omhoog gevallen bestuurders en trainers die denken dat ze het allemaal
weten. Laat 1 ding duidelijk zijn de echte bazen zitten op de tribune als jullie te
ver gaan en JC nu afserveren dan zullen jullie nog een rare pijp roken. Hou dit goed
zeker weten, we kunnen ze maken en breken
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 13 november 2015 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 19:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Contracten worden normaliter opgesteld door een juridische afdeling, en uitonderhandeld onder de verantwoordelijkheid van de desbetreffende directeur. Dus voor spelers Overmars, voor sponsoring en marketing door Van der Sar en voor het andere personeel van de club door de algemeen directeur.

Dat wil niet zeggen dat die personen ook meteen altijd de persoonlijke afhandeling doen, maar ze zijn altijd eindverantwoordelijk.
Duurde lang , maar had jou wel verwacht....geeft meteen hun onkunde aan
Eide
 Eide - vrijdag 13 november 2015 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 19:20 schreef bully het volgende:

[..]

Wim Jonk, Dennis Bergkamp, Bryan Roy, Ronald de Boer, John Bosman, Marc Overmars, Michel Kreek en Orlando Trustfull om precies te zijn. Daarnaast is Ruben Jongkind naar verluidt de steller geweest van het originele plan, Jongkind is ook werkzaam voor Ajax (hoofd Talent Development).

Van deze groep zijn Jonk, Bergkamp, Roy, Overmars, Trustfull en Jongkind nog actief bij de club. Jonk, Roy en Jongkind op de Toekomst en Bergkamp, Overmars en Trustfull in de ArenA.
Eide
 Eide - vrijdag 13 november 2015 - 20:06   quote  deeplink  
Ik ben overigens persoonlijk even klaar met "kampen" en dergelijke. Om een bekende Amsterdamse zanger te citeren: "Val van mijn part allemaal dood." Ik ben doodziek door hoe alle betrokkenen zich opstellen, zowel van de kant van Overmars/Van der Sar als vanuit de hoek van Jonk.

Ze gedragen zich, niemand uitgezonderd, als een stel egotrippende kleuters die over elkaar heen vallen hoe enorm goed ze het wel niet met Ajax bedoelen terwijl ze zonder uitzondering zichzelf boven de belangen van de club plaatsen.
Brandje
 Brandje - vrijdag 13 november 2015 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 19:55 schreef Danielson 1448 het volgende:
Mooi gesproken. Ajax-Cambuur 21 november. Ik ben erbij.
Ik verwacht wel het een en ander. De supporters zijn ook laatste kans voor JC en Jonk.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 13 november 2015 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 20:06 schreef Eide het volgende:
Ik ben overigens persoonlijk even klaar met "kampen" en dergelijke. Om een bekende Amsterdamse zanger te citeren: "Val van mijn part allemaal dood." Ik ben doodziek door hoe alle betrokkenen zich opstellen, zowel van de kant van Overmars/Van der Sar als vanuit de hoek van Jonk.

Ze gedragen zich, niemand uitgezonderd, als een stel egotrippende kleuters die over elkaar heen vallen hoe enorm goed ze het wel niet met Ajax bedoelen terwijl ze zonder uitzondering zichzelf boven de belangen van de club plaatsen.
Tsja kan het er alleen maar roerend mee eens zijn Eide
Brandje
 Brandje - vrijdag 13 november 2015 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 20:06 schreef Eide het volgende:

Je kan niet klaar zijn met "kampen" want die zijn er nu overduidelijk. Nu moet er gekozen worden voor wie je kiest. Kies je voor de directie of voor JC en Jonk?! Er is geen middenweg meer.
Volgens Keje Molenaar was het juist Jonk die aan tafel wilde maar geen gehoor kreeg van de RVC.
Maar die Leo van Wijk is een jeugdvriend van JC en die steekt zijn zieke vriend ook een dolk in zijn rug van heb ik jou daar.
Tot het moment dat er andere feiten naar buiten komen, kies is voor het KAMP JC en weet bijna zeker dat 80% van de fans dat ook doen dus kan nog heel vervelend worden voor Overmars/Sar en co.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 13 november 2015 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 20:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Er is geen middenweg meer.

Die is er nog steeds en daar stond stadion de Meer....goeie ouwe tijd....zucht
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 13 november 2015 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 20:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Mooi gesproken. Ajax-Cambuur 21 november. Ik ben erbij.
Ik verwacht wel het een en ander. De supporters zijn ook laatste kans voor JC en Jonk.
Dit hoop ik ook en ook dat ze zich uitspreken.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 13 november 2015 - 21:24   quote  deeplink  
Ling was op een gegeven moment exit en we hoorden niks over het rapport. Nu door Jonk komt het ineens wel naar boven. En de uitkomst is vooral negatief voor mensen die er nu zitten. Hoe schijnheilig kan het zijn? Ik kots op dit gedrag en zeker op de mensen die op basis van eigen belangen Ajax hebben benadeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 november 2015 door Bobby1972 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?

0.0229709