BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 november 2015 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 18:38 schreef bully het volgende:

[..]

ook Jonk gaat niet vrijuit.
hij weigerde om bij de vergaderingen van het technische hart tezitten.
dan geef je het wel heel makkelijk op.
en geef je de andere kant een stok om teslaan.
en wat ik al eerder zei we weten niet wat zich binnenkamers heeft afgespeeld.
gaat er gewoon om dat dit weer zo`n oorlog word die in de media word uitgevochten.
en vind ook dat jeugd moet worden aangevult met ervaring.
en zoals ik begreep stond jonk daar ook niet voor.
niemand lijkt mij bij Ajax.
Niemand gaat vrijuit. Maar Jonk streeft het na en delft het onderspit. Dat is wel duidelijk. Continu 3-1 tegen jou kan ik me voorstellen dat het weinig nut heeft. Alleen had hij er denk ik anders mee om moeten gaan.

En jeugd en ervaring... Daar zit nog zoveel tussen wat je net zo goed nodig hebt. En een trainer die je laat voetballen is ook een vereiste voor goed voetbal
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 13 november 2015 - 21:44   quote  deeplink  
"Er ligt een vertrekregeling klaar voor Jonk, maar daar is hij in eerste instantie niet mee akkoord gegaan. Ajax-directeur sprak vrijdagmiddag de verwachting uit dat er op korte termijn waarschijnlijk een arbitragezaak plaats zal hebben. AT5 weet dat als als Jonk die zaak wint, hij mogelijk bij Ajax werkzaam kan blijven. Een andere optie is wellicht dat de leden van Ajax de bestuursraad op 17 december aanstaande wegstemmen."

kan nog alle kanten uit. Veel zal afhangen van de media, Cruyff en de supporters. Wordt wel spannend!
bully
 bully - vrijdag 13 november 2015 - 21:59   quote  deeplink  
Clubicoon ziet 'duiventil' bij Ajax: 'Daar is het hopeloos misgegaan'
Woensdag, 11 november 2015 om 07:40
De ontwikkelingen bij Ajax doen clubicoon Piet Keizer pijn aan het hart. De voormalig aanvaller wijst er in een interview met Voetbal International op dat er bij zijn favoriete club twintig mensen met een bepaalde macht rondlopen, terwijl daar geen sterke leider bovenstaat. Volgens Keizer is er op dit moment echter geen kapitein op het schip en verandert de boel daardoor in een duiventil.
/
Keizer is daarbij kritisch op Johan Cruijff, de man die de fluwelen revolutie ontketende: Johan en ik denken over heel veel dingen hetzelfde, maar op dit vlak verschillen wij fundamenteel van mening: Johan stelt mensen aan op basis van loyaliteit, terwijl ik vind dat kwaliteit doorslaggevend moet zijn, maakt Keizer duidelijk.
Volgens de voormalig aanvaller is er door de ziekte van Cruijff (hij kampt met longkanker) inmiddels veel veranderd, maar in het begin had de legendarische nummer veertien volgens Keizer veel vaker in Amsterdam moeten zijn. Het was de bedoeling dat Cruijff in ieder geval een keer per maand zijn gezicht zou laten zien, meent Keizer, maar daar is het nooit van gekomen.
Johan heeft aangegeven hoe hij het wil, en anderen zouden het uitvoeren. Daar is het hopeloos misgegaan, stelt Keizer. De rvc, directie en bestuursraad hebben destijds aangegeven er honderd procent achter te staan en het uit te voeren, maar hebben gewoon anders gehandeld.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=261396&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Eide
 Eide - vrijdag 13 november 2015 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 20:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je kan niet klaar zijn met "kampen" want die zijn er nu overduidelijk. Nu moet er gekozen worden voor wie je kiest. Kies je voor de directie of voor JC en Jonk?! Er is geen middenweg meer.
Echt wel. Wat mij betreft rotten ze allemaal op. Niemand is groter als Ajax en een ieder die dat niet in z'n botte schedel krijgt kan weg wezen. En momenteel zijn ze dat allemaal, stuk voor stuk.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 13 november 2015 - 22:21   quote  deeplink  
we kunnen nog vragen of Pietje wil bemiddelen!
bully
 bully - vrijdag 13 november 2015 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 22:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Echt wel. Wat mij betreft rotten ze allemaal op. Niemand is groter als Ajax en een ieder die dat niet in z'n botte schedel krijgt kan weg wezen. En momenteel zijn ze dat allemaal, stuk voor stuk.
mee eens
enough
 enough - zaterdag 14 november 2015 - 05:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

ik begrijp donders goed wat je bedoel hoor eide..niemand is groter dan de club.. daar heb je gelijk in,maar
een club moet toch een beleid hebben ....en daar behoren bepaalde richtlijnen bij....
als in het begin iedereen ermee instem om een bepaalde visie/ plan aangaan om het te verwezelijken
en het wordt verbroken door gene die daar niet mee kunnen leven....moet daar een rede voor zijn,maar
als dat visie/ plan nooit een kans heeft gehad....kan je dat niet verwerpen,..omdat..sommige zonder
echt verklaarbare reden zomaar iets gaan doen....wat schade aan de club veroorzaakt
dat kan alleen door overwachtte omstandigheden of iets waardoor het ineens onlogisch is geworden
maar zolang er nog steeds draagvlak is voor mensen die het ongedane nog steeds willen bewerkstellen
moet iedereen daar in meegaan tot echt het ongelijk bewezen kan worden tegen de voorop gezette visie/ plan
en zeg niet dat er geen draagvlak is ,want die is er wel degelijk..vergeet ook de 80% van de toekomst niet
en niet geheel onbelangrijk de achterban

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 november 2015 door enough --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 november 2015 - 10:25   quote  deeplink  
Godverdomme wat een gezeik!!!!

WE ZIJN EEN VOETBALCLUB, NIET 1 OF ANDERE CLUB VAN THEEDAMES!!!
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zaterdag 14 november 2015 - 10:32   quote  deeplink  
In de Meer was er altijd een vijfde colonne, dit is weer een vijfde colonne
die heel voorzichtig wil afrekenen met JC, anders stuur je nadat Ajax op dit moment
de tweede beste jeugdopleiding van Europa heeft na Partizan de hoofd jeugdopleiding
niet weg.Alleen omdat hij de ideeen van JC wil uitvoeren.Dit zit er achter.
Stanley
 Stanley - zaterdag 14 november 2015 - 11:52   quote  deeplink  
Luister nu eens naar de feiten en niet naar die schijnheilige leugens van Overmars, Frank de Boer en andere KLOOTZAKKEN!

1. Waarom schuift Jonk niet meer aan! Logisch als hij door NIET Cruijff volgers in een sluw geformeerd overtal telkens overruled wordt! Spek en bonen dan zijn inbreng in dergelijke bijeenkomsten.

Ieder zichzelf respecterende persoonlijkheid zou zichzelf hier voor niet laten gebruiken. Dus ook Jonk niet.

Overmars koopt of gokt met breedte aankopen. Zou hij het plan Cruijff volgen, dan zouden externe aankopen direct een kwaliteitsverbetering moeten zijn!

Frank de Boer heeft een spelopvatting waar we allemaal al jaren tranen van in de ogen hebben! !!! Is dit de spelopvatting volgens plan Cruijff?

Hell No!

Handtekening van Louis van Gaal is hier all over!

Frank en Marc verlaat ons en neem die slome lange slungel mee op weg naar de uitgang!

Goede spelers uit het verleden, respect hiervoor. Maar jammer genoeg kunnen zij ook niet zonder de macht en blijven zitten ondanks het feit dat ze niet capabel zijn. Hierdoor ontstaat deze ongezonde situatie en gaat straks alles kapot!
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 november 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dus je het niet eens met JC? Of juist eens met Overmars en Co.?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 november 2015 door Brandje --
Eide
 Eide - zaterdag 14 november 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 12:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus je het niet eens met JC? Of juist eens met Overmars en Co.?
Ik kies voor optie 3.
bully
 bully - zaterdag 14 november 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 10:32 schreef Danielson 1448 het volgende:
In de Meer was er altijd een vijfde colonne, dit is weer een vijfde colonne
die heel voorzichtig wil afrekenen met JC, anders stuur je nadat Ajax op dit moment
de tweede beste jeugdopleiding van Europa heeft na Partizan de hoofd jeugdopleiding
niet weg.Alleen omdat hij de ideeen van JC wil uitvoeren.Dit zit er achter.
wat is nou de beste opleiding?
spelers opleiden voor de subtop in europa?
er spelen al jaren geen spelers uit de opleiding van Ajax meer in de echte europese top.
dus dat verhaal over beste opleiding geloof ik niet zo in.
bully
 bully - zaterdag 14 november 2015 - 12:53   quote  deeplink  
Ajax is eerder een dorpscafé, waar iedereen stomdronken is'

De huidige situatie bij Ajax is te vergelijken met een stamkroeg. Dat stelt Sjoerd Mossou van het Algemeen Dagblad. De columnist van de ochtendkrant denkt dat Ajax zichzelf compleet voor schut zet door de situatie omtrent het ontslag van Wim Jonk.

'Je kunt zeggen wat je wilt van Ajax, maar een kil, zakelijk clubje kun je het niet meer noemen natuurlijk. Ajax is eerder een dorpscafé, waar iedereen stomdronken is. Het grootste probleem: gezellig is het allang niet meer. De tl-lichten zijn al aan. De mensen worden steeds luidruchtiger, en je kunt er donder op zeggen: zometeen wordt het knokken', aldus Mossou in het Algemeen Dagblad.

'Er wordt zoveel gelekt bij Ajax, dat je van gekkigheid niet meer weet wat je moet geloven en wat niet. Alles wat je ziet, is verkleurd en gekleurd. Gezond verstand is geen doorslaggevende factor meer - en op alles bestaat wel een schreeuwerig weerwoord. Ajax is helemaal geen beursgenoteerde NV, het is een amateurclub. Marc Overmars scout niet of nauwelijks, zo meldt de vijand. Als Marc bijvoorbeeld Nemanja Gudelj koopt, haalt hij zijn broertje er ook gezellig bij, want die doet het zo lekker als reservespeler van Jong NAC. Het scoutingrapport? Dat wordt erbij verzonnen, blijkbaar, op een bierviltje.'

Het persoonlijke belang voor de mensen binnen Ajax is voorop komen te staan en steeds minder mensen lijken écht het beste met Ajax voor te hebben, denkt Mossou. 'Talentvolle Ajax-voetballers zijn geen goud meer, ze zijn munitie, te gebruiken voor wie het maar nodig heeft in deze veldslag. Om de eer van Riechedly Bazoer wordt gevochten en gescholden, alsof iedereen bij Ajax vergeten is dat-ie gewoon door PSV is opgeleid.'

'De kunst is om zo hard mogelijk te roepen dat je gelijk hebt. Om strategisch te lekken en te liegen. Om te manipuleren en wat vriendjes te verzamelen, voor je eigen kampje en je eigen legertje. Wie niet voor je is, is tegen. De revolutie is niet zozeer mislukt, het is veel erger dan dat.'

http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/617451/-ajax-is-eerder-een-dorpscaf-waar-iedereen-stomdronken-is-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
p111
 p111 - zaterdag 14 november 2015 - 12:56   quote  deeplink  
Van de SAR kom met een persconferentie naar buiten en geef duidelijkheid en waarom geen intervieuw met Jonk alles gaat via via klote zooi
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 14 november 2015 - 13:10   quote  deeplink  
Feitelijk is er totaal geen eenheid meer binnen Ajax. En dat moet hoe dan ook een halt toe worden geroepen. En de vraag is ook; welke visie wordt er momenteel uitgevoerd?

Iedereen wijst naar elkaar en niemand neemt z'n verantwoordelijkheid. Velen hebben niet in het belang van Ajax gediend. De noodzaak tot inzicht in wie wat heeft gedaan wordt steeds belangrijker. Je kunt er niet meer voor weglopen.

Wanneer Jonk zou vertrekken is het probleem niet verholpen dat is nu wel duidelijk. Ik vraag me af wie nu instaat is om Ajax weer op de rails te kunnen zetten?
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zaterdag 14 november 2015 - 13:17   quote  deeplink  
Normaal gesproken maakt het ook niet uit of Ajax de beste jeugdopleiding heeft maar
in deze situatie waarin Jonk op straat wordt geflikkerd is het wel handig om te vermelden
dat over Europa 75 spelers uit deze opleiding komen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 november 2015 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 12:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik kies voor optie 3.
Dat is?
Eide
 Eide - zaterdag 14 november 2015 - 13:27   quote  deeplink  
Ik heb geen zin in deze discussie Brandje. Nogmaals, wat mij betreft rotten ze allemaal op.
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 november 2015 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 13:27 schreef Eide het volgende:
Ik heb geen zin in deze discussie Brandje. Nogmaals, wat mij betreft rotten ze allemaal op.
Was ik al bang voor. Zoals wel vaker. Komt met krachttermen als "niemand is groter dan de club"en "allemaal" oprotten maar je onderbouwt eigenlijk niks.
bully
 bully - zaterdag 14 november 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 13:17 schreef Danielson 1448 het volgende:
Normaal gesproken maakt het ook niet uit of Ajax de beste jeugdopleiding heeft maar
in deze situatie waarin Jonk op straat wordt geflikkerd is het wel handig om te vermelden
dat over Europa 75 spelers uit deze opleiding komen.
waaronder spelers die aangekocht zijn maar onder bepaalde leeftijd toch aan ajax worden gelinkt.
en daar ook spelers bijzitten die er al voor Jonk zaten.
want wat is er nou laatste jaren doorgebroken en verkocht?
Eide
 Eide - zaterdag 14 november 2015 - 13:35   quote  deeplink  
Je doet je best maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 november 2015 door Eide --
bully
 bully - zaterdag 14 november 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 13:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Was ik al bang voor. Zoals wel vaker. Komt met krachttermen als "niemand is groter dan de club"en "allemaal" oprotten maar je onderbouwt eigenlijk niks.
beide hebben het niet goed gedaan.
ook een Jonk probeerde zijn gelijk tehalen door niet optedagen bij besprekingen van het technische hart.
is gewoon weer een machtstrijd weer die we al hebben meegemaakt.
en partij kiezen terwijl we geen van allen weten wat zich precies binnenkamers heeft afgespeeld lijkt mij geen optie.
Eide
 Eide - zaterdag 14 november 2015 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 13:42 schreef bully het volgende:

[..]

ook een Jonk probeerde zijn gelijk tehalen door niet optedagen bij besprekingen van het technische hart.
en partij kiezen terwijl we geen van allen weten wat zich precies binnenkamers heeft afgespeeld lijkt mij geen optie.
Precies.
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 november 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 13:42 schreef bully het volgende:

[..]

Dus heeft Jonk het prima gedaan en ik merk helemaal niks dat hij een machtsstrijd voert. Hij voert namelijk de lijn JC. Hij probeert inderdaad zijn gelijk te halen en daar heeft hij gelijk in als je het rapport Ling hebt gelezen. Dus dat Jonk groter is/wil zijn dan de club Ajax vind ik echt een lachwekkende en zeer loze term.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 november 2015 door Brandje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 november 2015 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 14:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus heeft Jonk het prima gedaan en ik merk helemaal niks dat hij een machtsstrijd voert. Hij voert namelijk de lijn JC. Niks meer en niks minder en het rapport Ling bevestigd dat.
Nee want hij weigerde nog steeds om naar de gesprekken te gaan! Als hij was gegaan en daar gewoon continu zijn mening had verkondigd was hij pas een vent geweest! Uiteindelijk willen ze allemaal graag de macht hebben in dit spel!!
bully
 bully - zaterdag 14 november 2015 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 14:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus heeft Jonk het prima gedaan en ik merk helemaal niks dat hij een machtsstrijd voert. Hij voert namelijk de lijn JC. Niks meer en niks minder en het rapport Ling bevestigd dat.
je gelijk proberen tehalen door besprekingen teboycotten vind jij goed?
de meeste zijn allemaal blind achter die revolutie aangelopen.
en wat heeft het ons gebracht 5 jaar later?
en nu moeten wij daar weer achteraan lopen?
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 november 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 14:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee want hij weigerde nog steeds om naar de gesprekken te gaan! Als hij was gegaan en daar gewoon continu zijn mening had verkondigd was hij pas een vent geweest! Uiteindelijk willen ze allemaal graag de macht hebben in dit spel!!
De rede dat Jonk niet meer ging was omdat hij constant tegen een overmacht stond. Hij het niet eens was met de dingen waar 90% hier het ook mee oneens is. Hij stond namelijk in alles alleen. Groot gelijk. Ik zou ook wegblijven. Kan wel je mening geven maar als je steeds wordt weg gestemd heeft het weinig zin.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 november 2015 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 14:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

De rede dat Jonk niet meer ging was omdat hij constant tegen een overmacht stond. Hij het niet eens was met de dingen waar 90% hier het ook mee oneens is. Hij stond namelijk in alles alleen. Groot gelijk. Ik zou ook wegblijven. Kan wel je mening geven maar als je steeds wordt weg gestemd heeft het weinig zin.
Dan ben jij dus ook een vent zonder ballen! Als jij het ergens mee oneens bent dan moet je blijven gaan! In principe heeft hij Ajax een stok gegeven om mee te slaan, want zij gooien het gewoon op werkweigering! Dus eigenlijk is Jonk net zo dom als de jongens die niet naar hem luisterden!
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 november 2015 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 14:08 schreef bully het volgende:

[..]

je gelijk proberen tehalen door besprekingen teboycotten vind jij goed?
de meeste zijn allemaal blind achter die revolutie aangelopen.
en wat heeft het ons gebracht 5 jaar later?
en nu moeten wij daar weer achteraan lopen?
Ja! Jonk is namelijk door de anderen als een hond met schurft behandeld. Werd bij alles weg gestemd.
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 november 2015 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 14:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan ben jij dus ook een vent zonder ballen! Als jij het ergens mee oneens bent dan moet je blijven gaan! In principe heeft hij Ajax een stok gegeven om mee te slaan, want zij gooien het gewoon op werkweigering! Dus eigenlijk is Jonk net zo dom als de jongens die niet naar hem luisterden!
Nee hoor want Jonk heeft JC achter zich. JC heeft de supporters achter zich. Juist door niet te komen zijn we waar we nu zijn. Anders bleef je naar aanklooien. Zou Jonk precies zo zijn als de rest. Bij Ajax werken voor je eigen ego. Jonk werkt echt voor een betere club en kon het niet aanzien hoe hey ging. Waarom dreigen ouders nu al met hey weghalen van hun kids bin Ajax. Waarom staan alle trainers van de Toekomst achter Jonk.
Als de supporters ook nog eens actie gaan voeren, wat ik verwacht, dan kunnen die honden van de directie gewoon hun spullen pakken en dat komt mede door Jonk.
bully
 bully - zaterdag 14 november 2015 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 14:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja! Jonk is namelijk door de anderen als een hond met schurft behandeld. Werd bij alles weg gestemd.
deze samenstelling en manier de club teleiden is door het plan Cruijff zelf ingestelt.
dus een Jonk heeft daar zelf mee ingestemt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 november 2015 door bully --
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 14 november 2015 - 14:27   quote  deeplink  
Vooropgesteld, ik heb niet zoals de meesten van jullie hier, verstand van voetbal, van systemen bij het voetbal. Ik kijk gewoon heel erg graag naar een ongecompliceerd spel waar Ajax vroeger voor stond. Aanvallen, aanvallen en nog eens aanvallen. Gewoon leuk om naar te kijken.
Kijk nu eens naar het spelletje van Bayern München o.l.v. Pep Guardiala, toevallig een trainer die vaak heeft gesteld dat hij nu nog steeds de lessen van Johan Cruijff in praktijk brengt. Daarom ben ik van mening dat Ajax, en vooral de mensen die in dienst zijn van Ajax, zo'n groot visionair dienen te koesteren! De club (Ajax) is belangrijk en niet een aantal bestuurders. Dat zijn immers maar passanten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 november 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 14:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Onzin....als ik naar een vergadering ga met jou....en je pompt me elke keer op mijn smoel dan heb ik ook zoiets van bekijk het maar.

Ik heb het rapport gelezen en wat ik daar uithaal is dat Jonk dmv mails de directie heeft ingelicht van wat er gaande is en zijn mening geeft en onderbouwd....geen rechter die de ontslag vergunning geeft....er is niks achterbaks wat Jonk betreft
bully
 bully - zaterdag 14 november 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 14:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Onzin....als ik naar een vergadering ga met jou....en je pompt me elke keer op mijn smoel dan heb ik ook zoiets van bekijk het maar.

Ik heb het rapport gelezen en wat ik daar uithaal is dat Jonk dmv mails de directie heeft ingelicht van wat er gaande is en zijn mening geeft en onderbouwd....geen rechter die de ontslag vergunning geeft....er is niks achterbaks wat Jonk betreft
als je er eerst mee instemt.
en als het dan niet goed voor jou uitpakt er de brui aan geeft.
vind ik achterbaks.
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 november 2015 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 14:20 schreef bully het volgende:

[..]

deze samenstelling en manier de club teleiden is door het plan Cruijff zelf ingestelt.
dus een Jonk heeft daar zelf mee ingestemt.
En je punt is?
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 november 2015 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 14:40 schreef bully het volgende:

[..]

als je er eerst mee instemt.
en als het dan niet goed voor jou uitpakt er de brui aan geeft.
vind ik achterbaks.
Jonk wist toch niet te voren dat het zo zou lopen beste kerel. Hij geeft er helemaal niet de brui aan en is zeker niet achterbaks. Hoe kom je erbij omdat te zeggen. Hij vecht juist. Op die andere manier kon hij nooit winnen omdat hij alleen staat.
Diegene die in mijn ogen achterbaks zijn is de directie plus RVC. Er ligt voldoende bewijs dat ze afwijken van JC en dan nog beweren dat ze dat niet doen. Overmars is nu een TD. Ze hebben gvd toen mijn allen in de rechtszaal gezeten omdat ze geen TD meer wilde

bully
 bully - zaterdag 14 november 2015 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 14:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

En je punt is?
dat het plan toch niet zo goed was.
en is het nou allemaal zoveel beter geworden?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 november 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 14:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jonk wist toch niet te voren dat het zo zou lopen beste kerel. Hij geeft er helemaal niet de brui aan. Hij vecht juist. Op die andere manier kon hij nooit winnen omdat hij alleen staat.
Pcies......gap
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 november 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 14:46 schreef bully het volgende:

[..]

dat het plan toch niet zo goed was.
en is het nou allemaal zoveel beter geworden?
Je kan ook stellen...is het ooit beter geweest
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 14 november 2015 - 14:48   quote  deeplink  
"Het beruchte adviesrapport van Tscheu La Ling over Ajax lekte vrijdagochtend uit. Ling schrijft daarin onder meer over het aankoopbeleid van de Amsterdamse topclub. De oud-voetballer stelt vast dat er bij veel inkomende transfer sprake is van 'onvolledige en onduidelijke besluitvorming'.

Ling behandelt onder meer de komst van Amin Younes, Nemanja Gudelj en Yaya Sanogo (foto). Wat de gehuurde Arsenal-spits betreft stelt hij vast: 'Er zijn géén scoutingsrapporten'. En: 'Frank de Boer geeft aan dat de speler gehaald is op basis van de mening van de trainer van Arsenal, Arsène Wenger, dus van de verhurende partij die uiteraard een belang heeft.'

Over vleugelaanvaller Younes zouden in totaal vier scoutingsrapporten zijn geschreven, door twee scouts, op basis van één jeugdtoernooi in Tsjechië. 'Eén scout rapporteert geen advies, verder volgen en beoordeelt de speler in een e-mail aan Marc Overmars zelfs als ongeschikt', schrijft Ling.

Gudelj werd afgelopen zomer voor een miljoenenbedrag overgenomen van AZ. Wat de Servische middenvelder betreft, stelt Ling vast: 'Er zijn drie scoutingsrapporten. Eén scout rapporteert de speler als ongeschikt, twee anderen geven het advies 'verder volgen'. Jongere broer Dragi Gudelj is wisselspeler in de jeugd bij NAC, maar wordt tegelijk aangetrokken. Er zijn geen scoutingsrapporten over hem."

De mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn wil je toch niet mee verder? De klaverjas club mag van mij ook in z'n geheel verbroken worden.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 14 november 2015 - 14:51   quote  deeplink  
Velen waaronder ik hadden vraagtekens bij de scouting van Ajax. Anderen bleven het verdedigen. Terwijl er genoeg informatie was dat het aan alle kanten niet deugde.

Amateurs zijn het, die mogen toch niet door om ons Ajax nog verder te benadelen?
Eide
 Eide - zaterdag 14 november 2015 - 14:55   quote  deeplink  
Nou ja, als je dit leest heeft de scouting uitstekend werk gedaan maar is het aantrekken toch doorgezet, tegen de adviezen van de scouting in. En dan ben ik benieuwd op basis waarvan dergelijke beslissingen worden genomen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 november 2015 - 15:03   quote  deeplink  
Verder blijf ik bij mijn eerste mening!!

WE ZIJN EEN VOETBALCLUB, GEEN THEEDRINKENDE WIJVEN!!

Verder ga ik niet discussiëren over al die onzin met de besturen! Ik heb wel wat belangrijkers aan mijn kop op dit moment!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 november 2015 door Ajax Warrior --
bully
 bully - zaterdag 14 november 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 14:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je kan ook stellen...is het ooit beter geweest
ja er waren tijden dat er veel meer doorbrak van hoger niveau.
en ook dat waren wisselende tijden.
het geluk van een goede lichting.
we zijn nu een tijd ingegaan van aankopen van oudere jeugd.
in de hoop dat er daar een van doorbreekt.
waarvan er al enkele zijn afgevallen.
dat is nou ook een van de redenen ik nooit in die revolutie heb gelooft.
er zijn ook tijden geweest dat het veel rustiger was zonder deze media oorlog.
dus mijn mening is het word gewoon nog slechter dan het ooit was.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 november 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 15:03 schreef Ajax Warrior het volgende:
Verder blijf ik bij mijn eerste mening!!

WE ZIJN EEN VOETBALCLUB, GEEN THEEDRINKENDE WIJVEN!!

Verder ga ik niet discussiëren over al die onzin met de besturen! Ik heb wel wat belangrijkers aan mijn kop op dit moment!
Als ik denk wat het is....sterkte vriend, komt allemaal goed..... ff doorbijten
Brandje
 Brandje - zaterdag 14 november 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 14:55 schreef Eide het volgende:
Nou ja, als je dit leest heeft de scouting uitstekend werk gedaan maar is het aantrekken toch doorgezet, tegen de adviezen van de scouting in. En dan ben ik benieuwd op basis waarvan dergelijke beslissingen worden genomen.
Lijkt mij ook dat je dit de scouting JUIST NIET kan aanrekenen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 november 2015 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 15:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Lijkt mij ook dat je dit de scouting JUIST NIET kan aanrekenen
Dat kan ook niet want die is er niet....
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 14 november 2015 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 15:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat kan ook niet want die is er niet....
Want we doen maar wat......
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 14 november 2015 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 17:42 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Want we doen maar wat......
Kerel. Doe nou eens niet zo bijdehand en lees verdomme nou eens man voordat je je bek weer een douw geeft.
De scouting heeft volgens rapport Ling enkel de twijfel bij mij en waarschijnlijk velen juist weg genomen.
Negatieve adviezen die vervolgens niet opgevolgd worden. Dat ligt dus aan het management en niet aan de scouts.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?

0.0228228