|
|
enough
|
|
|
maakt niet uit wat cruijff doe of gedaan heeft.... volgens boudewijn is het toch alleen maar onzin |
|
|
|
|
enough
|
|
|
CRUIJFF WELKOM BACK (al ben natuurlijk nooit echt weg) |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Onverbeterlijk die Boudewijn. Ik ben blij dat iedere week het gelijk van zijn held Van Gaal bewezen wordt. Die vertelt nooit onzin en door zijn visie speelt Man United met minimale investeringen sprankelend voetbal waar iedereen gelukkig van wordt. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 04:14 schreef Boudewijn het volgende:Cruijff heeft weer van zich laten horen (jawel, via de Telegraaf): --- Kom ik bij de nieuwe directeur Dolf Collee. Toen hij zich aan mij voorstelde, zei hij dat hij helemaal geen verstand van voetbal had. Tscheu La Ling en ik hebben toen aangegeven, dat we hem op dat onderdeel zouden gaan helpen. We zijn nu een paar maanden verder en hij heeft mij nooit gebeld. Met Tscheu heeft hij zon drie keer gesproken, maar dat schoot ook niet op. Collee komt bij ABN Amro vandaan en is dus een man van de bank. Iemand die misschien niets van voetbal, maar zeker iets van cijfers moet weten. Als nu blijkt dat de hele financiële gezondmaking van Ajax grotendeels te danken is aan de samenwerking tussen Jonk en De Boer, hoe kan je dan vijftig procent van je succesformule buiten de deur zetten? --- Ik hoop dat hij zich op zijn herstel gaat focussen, want hij gaat steeds meer onzin uitkramen! Dan zouden jullie broertjes kunnen zijn want uit jou komt niet veel zinnigs.
ps Hij heeft een wekelijkse column bij de telegraaf mocht je dat ontgaan zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 november 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
"Johan Cruijff is blij met het feit dat Ajax-trainer Frank de Boer jeugdspelers van de Amsterdammers de kans geeft. Hij is een stuk minder blij met directeur Dolf Collee. De legendarische nummer 14 voelt zich gepiepeld. In zijn column in De Telegraaf gaat Cruijff in op de prestaties van Ajax A1, dat het goed doet. 'Met het selecteren van A-junioren bewijst Frank de Boer dat hij het begrijpt. Want er kan onder leiding van Wim Jonk wel worden opgeleid, maar als de hoofdcoach de jeugd links laat liggen, heeft al het werk op De Toekomst nog geen effect. De goede wisselwerking tussen wat Jonk levert en hoe De Boer dat oppakt, heeft Ajax de afgelopen vier jaar meer dan 80 miljoen euro aan transfers opgeleverd', stelt Cruijff. Over Collee is hij minder te spreken. Tijdens een voorstelronde werd duidelijk dat de nieuwe directeur vooral hulp van Tscheu La Ling en Cruijff zou krijgen op het voetbalvlak. 'We zijn nu een paar maanden verder en hij heeft mij nooit gebeld. Met Tscheu heeft hij zo'n drie keer gesproken, maar dat schoot ook niet op. (...) Als nu blijkt dat de hele financiële gezondmaking van Ajax grotendeels te danken is aan de samenwerking tussen Jonk en De Boer, hoe kan je dan vijftig procent van je succesformule buiten de deur zetten?' 'En hoe kan de voorzitter van de bestuursraad, die hier ook bovenop zit, dit toestaan? Of Hennie Henrichs ziet het niet en is de verkeerde man op deze positie of hij ziet het wel en is of een lafaard of hij speelt een spel', aldus Cruijff, die ook aan Leo van Wijk twijfelt. Michael Kinsbergen, de vorige directeur, kan wel op lof rekenen. Hij weigerde vorig jaar om Jonk te ontslaan. 'De directeur en hoofd opleidingen zijn nu ontslagen. Twee mensen die Ajax geholpen hebben er financieel weer bovenop te komen. Is het dan vreemd dat ik denk dat ik gepiepeld word?"
Ik hoop dat al die inferieure mensen er uiteindelijk uit gaan. Niks doen gaat zeker niet werken. Helaas zijn er nog steeds diverse mensen bij Ajax die ongeschikt zijn. Tegengas blijven geven net zolang tot dat ze weg zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 november 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ja!
'hij heeft mij nooit gebeld' Cruijff had zelf ook kunnen bellen, die had toen nog iets minder aan zijn hoofd dan een nieuwe directeur van Ajax.
'nu blijkt dat de hele financiële gezondmaking van Ajax grotendeels te danken is aan de samenwerking tussen Jonk en De Boer, hoe kan je dan vijftig procent van je succesformule buiten de deur zetten' De grootst mogelijke onzin! Alsof een 1 hoofdtrainer en 1 jeugdtrainer voor 100% verantwoordelijk kan zijn voor de inkomsten uit transfers. WAANIDEE!
Het stukje in de Telegraaf had als kop dat hij zich gepiepeld voelde door Ajax, maar hij kan zich beter zorgen maken dat hij wordt gepiepeld door de Telegraaf door elke keer weer dit soort onzin uitspraken te laten opschrijven om het vuur maar extra op te laaien. Hij heeft zicht teruggetrokken, laat het dan ook voor wat het is! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 12:53 schreef Boudewijn het volgende:[..] ja! 'hij heeft mij nooit gebeld' Cruijff had zelf ook kunnen bellen, die had toen nog iets minder aan zijn hoofd dan een nieuwe directeur van Ajax. 'nu blijkt dat de hele financiële gezondmaking van Ajax grotendeels te danken is aan de samenwerking tussen Jonk en De Boer, hoe kan je dan vijftig procent van je succesformule buiten de deur zetten' De grootst mogelijke onzin! Alsof een 1 hoofdtrainer en 1 jeugdtrainer voor 100% verantwoordelijk kan zijn voor de inkomsten uit transfers. WAANIDEE! Het stukje in de Telegraaf had als kop dat hij zich gepiepeld voelde door Ajax, maar hij kan zich beter zorgen maken dat hij wordt gepiepeld door de Telegraaf door elke keer weer dit soort onzin uitspraken te laten opschrijven om het vuur maar extra op te laaien. Hij heeft zicht teruggetrokken, laat het dan ook voor wat het is! Volgens mij is het niet aan de adviseur om een algemeen directeur te gaan bellen om hem te verbeteren..
Verder denk ik dat je de tekst in een andere context moet plaatsen. Geen van Cruijff zijn teksten neem je exact zoals die het zegt, behalve als jij het zo kan draaien dat het iets negatiefs over Cruijff meebrengt..
Maar zoals hier al eerder geschreven vandaag, gelukkig doet jouw grote held het met veel jeugd en minimale investeringen echt geweldig goed bij United..
En nog geweldiger is hoe zijn grote masterplan bij de KNVB in Nederland zijn vruchten afwerpt.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 13:35 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij is het niet aan de adviseur om een algemeen directeur te gaan bellen om hem te verbeteren.. Verder denk ik dat je de tekst in een andere context moet plaatsen. Geen van Cruijff zijn teksten neem je exact zoals die het zegt, behalve als jij het zo kan draaien dat het iets negatiefs over Cruijff meebrengt.. We verschillen van mening. Maar ach... alles van Cruijff zegt wordt door zijn volgelingen toch als eeuwige waarheid beschouwd zoals ook jij nu gewoon geen argumenten hebt om je mening te onderbouwen.
Aankomen met van Gaal is een zwaktebod, geen argument dat je gelijk zou hebben. Maar ach... dat ben ik gewend van de volgelingen; een ander de schuld geven. Met Cruijff zelf als goed voorbeeld en dat doet volgen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 16:30 schreef Boudewijn het volgende:[..] We verschillen van mening. Maar ach... alles van Cruijff zegt wordt door zijn volgelingen toch als eeuwige waarheid beschouwd zoals ook jij nu gewoon geen argumenten hebt om je mening te onderbouwen. Aankomen met van Gaal is een zwaktebod, geen argument dat je gelijk zou hebben. Maar ach... dat ben ik gewend van de volgelingen; een ander de schuld geven. Met Cruijff zelf als goed voorbeeld en dat doet volgen... Misschien zou je eens moeten bekijken hoe de rol van adviseur meestal wordt ingevuld. Dat is dus wel degelijk onderbouwen dat het klopt. En ik zeg anders dan jij nergens dat Cruijff altijd gelijk heeft. Dat heeft ie namelijk niet en hij maakt ook fouten. Zo vind ik dat hij er vaker had moeten zijn.
En als aankomen met van Gaal een zwaktebod is. Zegt dat ook wat over jezelf. Want je doet andersom niet anders.
Jammer trouwens dat je inhoudelijk niet reageert op de opmerkingen over van Gaal. Ook niet de eerste x trouwens. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 16:41 schreef remco k het volgende:Misschien zou je eens moeten bekijken hoe de rol van adviseur meestal wordt ingevuld. Dat is dus wel degelijk onderbouwen dat het klopt. En ik zeg anders dan jij nergens dat Cruijff altijd gelijk heeft. Dat heeft ie namelijk niet en hij maakt ook fouten. Zo vind ik dat hij er vaker had moeten zijn. Jij weet ook best dat dit niet het standaard adviseurtje spelen is die na een tijdje zijn bevindingen doet en dat van het toneel verdwijnt. Dit plan staat (stond) met de bemoeienissen van Cruijff en als hij dat niet doet dan moet hij achteraf ook niet zeuren. Niet dat IK anders had verwacht, maar dat doet er niet toe. Zijn plan, zijn visie, zijn bemoeienissen. Maar we zijn het er over eens dat hij er vaker had moeten zijn, dan had hij meteen zonder telefoon alles met de directeur kunnen overleggen. Een adviseur is aanwezig, niet in Spanje communicerend via de Telegraaf.
quote: En als aankomen met van Gaal een zwaktebod is. Zegt dat ook wat over jezelf. Want je doet andersom niet anders.
Ja, iets van 3 jaar geleden misschien (dat het serieus bedoeld was). Toen ik al voorspelde dat het plan Cruijff niets zou worden. Want Ajax had vorig jaar al bij de top van Europa moeten staan volgens het plan.
quote: Jammer trouwens dat je inhoudelijk niet reageert op de opmerkingen over van Gaal. Ook niet de eerste x trouwens.
Maak een nieuwswaardig nieuw topic en dan kan ik daarin reageren. Alleen is er al lange tijd niets over van Gaal te melden in combinatie met Ajax. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 12:45 schreef Bobby1972 het volgende:Ik hoop dat al die inferieure mensen er uiteindelijk uit gaan. Niks doen gaat zeker niet werken. Helaas zijn er nog steeds diverse mensen bij Ajax die ongeschikt zijn. Tegengas blijven geven net zolang tot dat ze weg zijn. sorry ff offtopic .. bobby ben jij een MASOCHIST of iets meer van ALGOLAGNIE..!!..?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 17:15 schreef Boudewijn het volgende:[..] Jij weet ook best dat dit niet het standaard adviseurtje spelen is die na een tijdje zijn bevindingen doet en dat van het toneel verdwijnt. Dit plan staat (stond) met de bemoeienissen van Cruijff en als hij dat niet doet dan moet hij achteraf ook niet zeuren. Niet dat IK anders had verwacht, maar dat doet er niet toe. Zijn plan, zijn visie, zijn bemoeienissen. Maar we zijn het er over eens dat hij er vaker had moeten zijn, dan had hij meteen zonder telefoon alles met de directeur kunnen overleggen. Een adviseur is aanwezig, niet in Spanje communicerend via de Telegraaf. [..] Ja, iets van 3 jaar geleden misschien (dat het serieus bedoeld was). Toen ik al voorspelde dat het plan Cruijff niets zou worden. Want Ajax had vorig jaar al bij de top van Europa moeten staan volgens het plan. [..] Maak een nieuwswaardig nieuw topic en dan kan ik daarin reageren. Alleen is er al lange tijd niets over van Gaal te melden in combinatie met Ajax. Hij heeft vanaf dag 1 gezegd dat de mensen die hij naar voren heeft geschoven het samen moeten gaan uitvoeren, en dan is een adviseur gewoon dus adviseur..
Het plan stond overigens vanaf de dag dat ze alles hadden staan voor ongeveer 5 jaar, en zolang is de directie nog niet in dienst.. Daarnaast is het plan niet gevolgd naar het blijkt en dus is de laatste 5 jaar een farce wat betreft het plan Cruijff..
En ach, vrijwel het gehele forum is off topic, dus waarom niet nu ook ff.. Of komt je dat gewoon niet zo goed uit omdat het van Gaal betreft.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Ik kan niet tegen mensen die hun functie niet goed kunnen uitoefenen. En structureel falen. Maar bij Ajax is daar ruimte voor. Ik ben benieuwd of er 16 december nog informatie naar boven komt wat we nu nog niet weten.
Op dit moment is er geen controle, en is men niet instaat om verder te kunnen kijken. We doen niks fout en we gaan gewoon door. Hoe kun je nu denken dat dit zonder problemen goed gaat.
Omdat men niet in de spiegel durft te kijken, gaat het vanzelf fout. kwestie van tijd.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Samen?........dat woord kennen ze niet bij Ajax. Het is ieder voor zich en we gedogen elkaars gedrag en functioneren. En de gene die teveel afwijkt die sturen we eruit.
Waarom zou het nu ineens zonder Jonk beter gaan? De problemen die er zijn worden niet onderkend. Of denk je nu echt dat die tekortkomingen zich vanzelf oplossen? Want dat denkt de 'klaverjas' club van Ajax wel. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 21:17 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Ik kan niet tegen mensen die hun functie niet goed kunnen uitoefenen. En structureel falen. Maar bij Ajax is daar ruimte voor. Ik ben benieuwd of er 16 december nog informatie naar boven komt wat we nu nog niet weten. Op dit moment is er geen controle, en is men niet instaat om verder te kunnen kijken. We doen niks fout en we gaan gewoon door. Hoe kun je nu denken dat dit zonder problemen goed gaat. Omdat men niet in de spiegel durft te kijken, gaat het vanzelf fout. kwestie van tijd.... ja bobby is goed joh,maar je zeg het in elke post laten we het er maar op houden dat het een..(voor 17 dec) hot item is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 21:17 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Ik kan niet tegen mensen die hun functie niet goed kunnen uitoefenen. En structureel falen. Maar bij Ajax is daar ruimte voor. Ik ben benieuwd of er 16 december nog informatie naar boven komt wat we nu nog niet weten. Op dit moment is er geen controle, en is men niet instaat om verder te kunnen kijken. We doen niks fout en we gaan gewoon door. Hoe kun je nu denken dat dit zonder problemen goed gaat. Omdat men niet in de spiegel durft te kijken, gaat het vanzelf fout. kwestie van tijd.... Ff zonder dollen he. Ik ben namelijk zelf ook kritisch op het beleid en wat er gebeurt rondom jc.
Maar dit is de beste start in jaren bij Ajax in de competitie. We hebben meer punten dan ooit onder de Boer. Meer genaakte goals en minder tegengoals dan ooit. En dat met de spelers die het laatste jaar zijn aangetrokken. Op Sanogo en heitinga na lijken de nieuwe spelers het dus goed te doen.
Is het dan wel zo dat het zo slecht gaat met Ajax. Want als het zo slecht gaat met Ajax. Wat zegt dat over de rest van Nederland.
Zijn die mensen dan dus we zo ongeschikt als je zegt. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik zie het heel anders dan jij het ziet. Omdat ik geloof dat Ajax met beter beleid beter in de CL had kunnen presteren. En ook vorig seizoen kampioen had kunnen worden.
We zijn zo uitschakelt in de Europa League en kijken nog steeds vaak naar wedstrijden waar je niet vrolijk van wordt. Moeten we dan tevreden en content zijn met het feit dat je in Nederland bovenaan staat?
Ik vind het kortzichtig, Ajax had veel verder kunnen zijn. Wanneer Ajax de afgelopen jaren jaren beter gebruik had gemaakt van de scouting en beter had gecommuniceerd hadden de vele foute aankopen veel minder kunnen zijn. Daarin heeft Ajax gefaald. En ik betreur het dat de mensen die daarvoor verantwoordelijk zijn er niet op worden aangesproken.
In mijn wereld is geen plaats voor dit soort mensen. Mensen die weglopen voor de feiten en niet instaat zijn om zich aan te willen en kunnen aanpassen aan de werkelijkheid en structurele fouten begrijpen het niet.
Aangezien er geen controle is, acht ik de kans groot dat het uiteindelijk fout gaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 22:19 schreef Bobby1972 het volgende:Ik zie het heel anders dan jij het ziet. Omdat ik geloof dat Ajax met beter beleid beter in de CL had kunnen presteren. En ook vorig seizoen kampioen had kunnen worden. We zijn zo uitschakelt in de Europa League en kijken nog steeds vaak naar wedstrijden waar je niet vrolijk van wordt. Moeten we dan tevreden en content zijn met het feit dat je in Nederland bovenaan staat? Ik vind het kortzichtig, Ajax had veel verder kunnen zijn. Wanneer Ajax de afgelopen jaren jaren beter gebruik had gemaakt van de scouting en beter had gecommuniceerd hadden de vele foute aankopen veel minder kunnen zijn. Daarin heeft Ajax gefaald. En ik betreur het dat de mensen die daarvoor verantwoordelijk zijn er niet op worden aangesproken. In mijn wereld is geen plaats voor dit soort mensen. Mensen die weglopen voor de feiten en niet instaat zijn om zich aan te willen en kunnen aanpassen aan de werkelijkheid en structurele fouten begrijpen het niet. Aangezien er geen controle is, acht ik de kans groot dat het uiteindelijk fout gaat. Jij blijft maar vervallen in wat leuke termen zonder inhoudelijk eens wat te melden over hetgeen je post. En dat schijn je zelf maar niet te snappen, of je doet gewoon een beetje populair met wat uitspraken die jezelf niet eens begrijpt..
En hoezo mensen worden nergens op aangesproken, de RVC heeft uiteindelijk besloten om Overmars niet te ontslaan, wat dus aangeeft dat daar over is nagedacht en dat er is gesproken met hem over zijn functioneren.. bron
En leuk dat je het hebt over jouw wereld. Voor zover ik dat heb kunnen zien wordt je overal uitgespuugd en als je zo goed zou zijn als je zegt, zou je wel veel groter en bekender zijn..
Je probeert gewoon een beetje popie jopie te doen...
Want wat staat er nu eigenlijk in onderstaande zin.. Het is amper Nederlands man..
"In mijn wereld is geen plaats voor dit soort mensen. Mensen die weglopen voor de feiten en niet instaat zijn om zich aan te willen en kunnen aanpassen aan de werkelijkheid en structurele fouten begrijpen het niet"
Kom nou eens inhoudelijk met een goed verhaal, iets wat je hier zeker al een keer of 1000 gevraagd is door meerdere mensen, maar dat kan je niet, zen juist dat is iets dat in elke profesionele wereld een harde eis is om te kunnen presteren. En aangezien je dat hier gewoon nog nooit hebt laten zien, vraag ik me meer en meer af of jij wel het toppertje bent waarvan je zegt dat je het bent.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 22:19 schreef Bobby1972 het volgende:Ik zie het heel anders dan jij het ziet. Omdat ik geloof dat Ajax met beter beleid beter in de CL had kunnen presteren. En ook vorig seizoen kampioen had kunnen worden. We zijn zo uitschakelt in de Europa League en kijken nog steeds vaak naar wedstrijden waar je niet vrolijk van wordt. Moeten we dan tevreden en content zijn met het feit dat je in Nederland bovenaan staat? Ik vind het kortzichtig, Ajax had veel verder kunnen zijn. Wanneer Ajax de afgelopen jaren jaren beter gebruik had gemaakt van de scouting en beter had gecommuniceerd hadden de vele foute aankopen veel minder kunnen zijn. Daarin heeft Ajax gefaald. En ik betreur het dat de mensen die daarvoor verantwoordelijk zijn er niet op worden aangesproken. In mijn wereld is geen plaats voor dit soort mensen. Mensen die weglopen voor de feiten en niet instaat zijn om zich aan te willen en kunnen aanpassen aan de werkelijkheid en structurele fouten begrijpen het niet. Aangezien er geen controle is, acht ik de kans groot dat het uiteindelijk fout gaat. - sorry op de verkeerde post.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 december 2015 door Pavlov14 -- |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 21:34 schreef remco k het volgende:[..] Ff zonder dollen he. Ik ben namelijk zelf ook kritisch op het beleid en wat er gebeurt rondom jc. Maar dit is de beste start in jaren bij Ajax in de competitie. We hebben meer punten dan ooit onder de Boer. Meer genaakte goals en minder tegengoals dan ooit. En dat met de spelers die het laatste jaar zijn aangetrokken. Op Sanogo en heitinga na lijken de nieuwe spelers het dus goed te doen. Is het dan wel zo dat het zo slecht gaat met Ajax. Want als het zo slecht gaat met Ajax. Wat zegt dat over de rest van Nederland. Zijn die mensen dan dus we zo ongeschikt als je zegt. Je hebt volstrekt gelijk. Daarnaast moet je ook nog eens in ogenschouw nemen, dat Ajax van de top 3 met afstand het zwaarste programma heeft afgewerkt met uitwedstrijden tegen AZ, Feyenoord, Heracles, Vitesse, NEC Nijmegen, PEC Zwolle, allemaal ploegen die in het linkerrijtje staan. Ik denk dat we - ondanks alle perikelen - zeer trots op onze club mogen zijn! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
ALTIJD TROTS OP AJAX.. .. indeze is een kinderhand gauw gevuld ik zie thuis verlies tegen pisvee en een gelijkspelletje tegen feye en tegen een beetje aangewakkerd paard koste punten maar al met al vallen de cijfers niet tegen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Qua prestaties in de competitie gaat het vrij goed. Qua prestaties in zware wedstrijden en in Europa natuurlijk niet. En het vertoonde voetbal houdt bepaald niet over. Neemt niet weg dat Ajax 1 een vrij behoorlijk seizoen draait tot nu toe, hoewel de Europese ambitie is geen stap dichterbij dan 4 jaar geleden.
Financieel gaat het de club voor de wind. Waar vrijwel alle clubs te maken hebben gehad met slinkende sponsorportefeuilles heeft Ajax het financieel gewoon uitstekend op de rit.
De jeugdopleiding loopt als een tierelier. Er breken elk seizoen veel jeugdspelers door, spelers die over het algemeen beter renderen als aankopen die de club doet. De huidige sterkhouders van Ajax, Klaassen, Veltman, Bazoer en Tete, zijn allemaal via de jeugd gekomen. Met uitzondering van Bazoer spelen ze ook allemaal al langdurig bij Ajax. Bij elke willekeurige wedstrijd van Ajax 1 staan er meestal 7 via de jeugd doorgestroomde spelers op het veld.
Ik zie 3 aspecten waarin Ajax ondermaats presteert.
Ten eerste het aankoopbeleid. Er falen gewoon te veel aankopen. Dit seizoen lijkt dat beter te lukken overigens, Youness en Gudelj doen het behoorlijk. Alleen huurling Sanogo is een flater. Aankopen brengen Ajax gewoon te weinig kwaliteit, zeker vergeleken met jong, doorstromend talent.
Ten tweede de bestuurlijke orde binnen Ajax, lees hier het conflict tussen Jonk en Ajax. De lof van Cruijff voor Kinsbergen vind ik hierin bizar aangezien dit conflict onder Kinsbergen is ontstaat en hij juist verantwoordelijk had moeten zijn voor een tijdige oplossing. Ik acht een ontslag voor Jonk ongewenst gezien de prestaties van de jeugd, maar tegelijkertijd bijna onvermijdelijk door kinderachtig en amateuristisch gedoe door alle betrokkenen.
Ten derde de communicatie van Ajax richting de achterban. Zie het akkefietje na de "prijscorrectie" (lees verhoging) op allerlei vakken die vergezeld ging van een kille, afstandelijke verklaring. Zie ook de afhandeling van de affaire rond het clubhuis en arrestaties van supporters. Ajax maakt het zichzelf hierdoor moeilijk omdat het gevoelig wordt voor druk en acties vanuit de fanatieke supportersgroepen terwijl je dat juist niet wilt. Knullig.
Een 3-tal negatieve aspecten dus, en daar tegenover behoorlijke sportieve prestaties en uitstekende financiële prestaties. Het moet zeker beter. Ik ben en blijf kritisch. Maar het gaat zeker niet zo slecht als sommigen proberen af te schilderen.
Ik ben het wel eens met iedereen die stelt dat Ajax al een stuk verder had kunnen zijn, met name door het aanstellen van een algemeen directeur die hier en nu Ajax in rustiger vaarwater had kunnen brengen. Een tussenpaus terwijl van der Sar wordt klaar gestoomd kan ik best mee leven, maar dit had wel een tussenpaus moeten zijn met een afdoende mandaat die een duidelijke organisatie op poten had gezet. En dat is misschien wel de meest nadrukkelijke fout van Ajax de afgelopen jaren geweest. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het is algemeen bekend dat de scouting bij Ajax slecht functioneert en dat er diverse spelers zijn die te weinig gebracht hebben. Waaruit blijkt nu dat men dat in de toekomst beter zullen uitvoeren?
Waaruit blijkt dat men meer gezamenlijk issues zullen overleggen die vaak individueel nu worden bepaald?
Wat is de reden dat het Ling rapport volledig wordt genegeerd en dat er niks met de kritieken wordt gedaan? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 14:25 schreef Eide het volgende:Qua prestaties in de competitie gaat het vrij goed. Qua prestaties in zware wedstrijden en in Europa natuurlijk niet. En het vertoonde voetbal houdt bepaald niet over. Neemt niet weg dat Ajax 1 een vrij behoorlijk seizoen draait tot nu toe, hoewel de Europese ambitie is geen stap dichterbij dan 4 jaar geleden. Financieel gaat het de club voor de wind. Waar vrijwel alle clubs te maken hebben gehad met slinkende sponsorportefeuilles heeft Ajax het financieel gewoon uitstekend op de rit. De jeugdopleiding loopt als een tierelier. Er breken elk seizoen veel jeugdspelers door, spelers die over het algemeen beter renderen als aankopen die de club doet. De huidige sterkhouders van Ajax, Klaassen, Veltman, Bazoer en Tete, zijn allemaal via de jeugd gekomen. Met uitzondering van Bazoer spelen ze ook allemaal al langdurig bij Ajax. Bij elke willekeurige wedstrijd van Ajax 1 staan er meestal 7 via de jeugd doorgestroomde spelers op het veld. Ik zie 3 aspecten waarin Ajax ondermaats presteert. Ten eerste het aankoopbeleid. Er falen gewoon te veel aankopen. Dit seizoen lijkt dat beter te lukken overigens, Youness en Gudelj doen het behoorlijk. Alleen huurling Sanogo is een flater. Aankopen brengen Ajax gewoon te weinig kwaliteit, zeker vergeleken met jong, doorstromend talent. Ten tweede de bestuurlijke orde binnen Ajax, lees hier het conflict tussen Jonk en Ajax. De lof van Cruijff voor Kinsbergen vind ik hierin bizar aangezien dit conflict onder Kinsbergen is ontstaat en hij juist verantwoordelijk had moeten zijn voor een tijdige oplossing. Ik acht een ontslag voor Jonk ongewenst gezien de prestaties van de jeugd, maar tegelijkertijd bijna onvermijdelijk door kinderachtig en amateuristisch gedoe door alle betrokkenen. Ten derde de communicatie van Ajax richting de achterban. Zie het akkefietje na de "prijscorrectie" (lees verhoging) op allerlei vakken die vergezeld ging van een kille, afstandelijke verklaring. Zie ook de afhandeling van de affaire rond het clubhuis en arrestaties van supporters. Ajax maakt het zichzelf hierdoor moeilijk omdat het gevoelig wordt voor druk en acties vanuit de fanatieke supportersgroepen terwijl je dat juist niet wilt. Knullig. Een 3-tal negatieve aspecten dus, en daar tegenover behoorlijke sportieve prestaties en uitstekende financiële prestaties. Het moet zeker beter. Ik ben en blijf kritisch. Maar het gaat zeker niet zo slecht als sommigen proberen af te schilderen. Ik ben het wel eens met iedereen die stelt dat Ajax al een stuk verder had kunnen zijn, met name door het aanstellen van een algemeen directeur die hier en nu Ajax in rustiger vaarwater had kunnen brengen. Een tussenpaus terwijl van der Sar wordt klaar gestoomd kan ik best mee leven, maar dit had wel een tussenpaus moeten zijn met een afdoende mandaat die een duidelijke organisatie op poten had gezet. En dat is misschien wel de meest nadrukkelijke fout van Ajax de afgelopen jaren geweest. Ik zie nergens dat men deze tekortkomingen toegeeft of onder ogen durft te komen. Je kunt hier toch niet voor weglopen? Hoe kun je nu denken dat wanneer je doorgaat zoals je deed, het vanzelf weer goed gaat komen? Ik zie het uiteindelijk opnieuw problemen geven en dan zijn de gevolgen groter dan wanneer je er nu wat aan gaat doen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Men komt de tekortkomingen aanhoudend onder ogen. Jij schuift dat alleen steeds van tafel zonder inhoudelijk te worden waarom je dat dan doet. Overmars is niet voor niets ontheven van bepaalde verantwoordelijkheden. En die aanstelling van een AD mag Cruijff natuurlijk in eigen zak steken.
Ik geloof in de route die Ajax bewandeld, al zou ik liever zien dat Jonk erbij zou blijven. Zowel omdat Jonk goed werk doet alsook omdat ik in het plwn Cruijff geloof. Maar men grijpt in (zie Overmars), doet het sportief redelijk en doet dat met heel veel eigen jeugd. Ik ben vrij positief gestemt en zie voldoende positieve aanknopingspunten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 december 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 18:12 schreef Eide het volgende:Ik geloof in de route die Ajax bewandeld, al zou ik liever zien dat Jonk erbij zou blijven. Zowel omdat Jonk goed werk doet alsook omdat ik in het plwn Cruijff geloof. Maar men grijpt in (zie Overmars), doet het sportief redelijk en doet dat met heel veel eigen jeugd. Ik ben vrij positief gestemt en zie voldoende positieve aanknopingspunten. Hoe is te zien dat Jonk goed werk doet? Dit bedoel ik niet negatief maar ik ben gewoon benieuwd waaraan dit te merken is of hoe dit 'gemeten' wordt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 20:36 schreef Boudewijn het volgende:[..] Hoe is te zien dat Jonk goed werk doet? Dit bedoel ik niet negatief maar ik ben gewoon benieuwd waaraan dit te merken is of hoe dit 'gemeten' wordt. Ik kan dat objectief niet meten, dat kan niemand buiten de club. En zelfs binnen de club zullen dat eerder kwalitatieve als kwantitatieve maatstaven aan ten grondslag liggen.
Maar ik constateer dat er veel draagvlak voor Jonk was en is, dat de jeugd uitstekend presteert en er een ferme doorstroom jeugdig talent is. En dus is een subjectieve dat Jonk inhoudelijk goed werk doet, in mijn optiek, prima te verdedigen. Op dezelfde manier waarom ik bijvoorbeeld vind dat van der Sar als directeur marketing uitstekend werk heeft gedaan.
Je oordeelt als buitenstaander eigenlijk altijd op subjectieve gronden. Dat weet jij net zo goed als ik. Waarom deze vraag? Ik vind hem een beetje flauw op deze manier, of je moet heel andere ideeën hebben die je nu toe gaat lichten. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 20:36 schreef Boudewijn het volgende:[..] Hoe is te zien dat Jonk goed werk doet? Dit bedoel ik niet negatief maar ik ben gewoon benieuwd waaraan dit te merken is of hoe dit 'gemeten' wordt. dat zie je aan de feiten of zie jij geen doorstroming van kwaliteit en ja dat kwam van cruijff via jonk (want goede verstaanders hebben maar een half woord nodig) door persoonlijke trainingen/en spelopvattingen,maar dat weet jij wel boudewijn..(ouwe engnek)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 december 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat ben ik niet met je eens, wij zien geen feiten. Wij zien gebeurtenissen waaraan wij een kwalitatief oordeel hangen. Maar wij weten niet welke kwalitatieve en kwantitatieve eisen aan de opleiding zijn gehangen en waarom Jonk dus beoordeelt wordt.
Wij hebben een dus subjectieve en interpretatieve mening op basis waarvan wij een oordeel vormen. Daar zit wel een verschil in met dat wij feiten zien. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 22:04 schreef enough het volgende:[..] dat zie je aan de feiten of zie jij geen doorstroming van kwaliteit en ja dat kwam van cruijff via jonk (want verstaanders hebben maar een half woord nodig) door persoonlijke trainingen/en spelopvattingen,maar dat weet jij wel boudewijn..(ouwe engnek) Iedereen mag kritiek hebben ook Boudewijn, en dat Boudewijn geen Cruijff adept is, is ook prima....ieder zijn mening. Is hij Feijenoorder ?? zou kunnen....anti Ajax ??...zou zomaar kunnen, maar ik zit hier lang genoeg dat ik Boudewijn dingen heb zien doen zowel op het forum als naast het forum dat het volstrekte onzin vind om hem als dictator of engnek neer te zetten. Ik heb ook bannen van hem gehad en ook wel eens gescholden, maar ik weiger om in die trend mee te gaan....ik vind Boudewijn een toffe gozer |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 22:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Iedereen mag kritiek hebben ook Boudewijn, en dat Boudewijn geen Cruijff adept is, is ook prima....ieder zijn mening. Is hij Feijenoorder ?? zou kunnen....anti Ajax ??...zou zomaar kunnen, maar ik zit hier lang genoeg dat ik Boudewijn dingen heb zien doen zowel op het forum als naast het forum dat het volstrekte onzin vind om hem als dictator of engnek neer te zetten. Ik heb ook bannen van hem gehad en ook wel eens gescholden, maar ik weiger om in die trend mee te gaan....ik vind Boudewijn een toffe gozer ik heb ook niks tegen hem ,maar hij lok wel eens iets uit en dan is het liefkozend engnek hij hoef van mijn niet van de brug te springen ofzo..;-) maar alleenheerser mag ie zijn hoor!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 22:36 schreef enough het volgende:[..] ik heb ook niks tegen hem ,maar hij lok wel eens iets uit en dan is het liefkozend engnek hij hoef van mijn niet van de brug te springen ofzo..;-) maar alleenheerser mag ie zijn hoor!! Erdogan en Obama zijn engnekken...en die mogen ze van mij van een brug flikkeren. Boudewijn is oke....maar dat is mijn ervaring...... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 22:22 schreef Eide het volgende:[..] Dat ben ik niet met je eens, wij zien geen feiten. Wij zien gebeurtenissen waaraan wij een kwalitatief oordeel hangen. Maar wij weten niet welke kwalitatieve en kwantitatieve eisen aan de opleiding zijn gehangen en waarom Jonk dus beoordeelt wordt. Wij hebben een dus subjectieve en interpretatieve mening op basis waarvan wij een oordeel vormen. Daar zit wel een verschil in met dat wij feiten zien. dus omdat we er te ver van afstaan kunnen we geen oordeel hebben,of een inschatting en jij weet ook Eide dat wat nu doorstroom de kwaliteit is wat ajax nastreef we zagen het al met tete,riedewald,dijks,veldman..en nu cerny ,beek,staks nouri ect..ect dat kom niet zomaar uit de lucht vallen,of het blijvertjes zijn kan je nooit van te voren zeggen, maar momenteel beloftevol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 december 2015 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 22:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Erdogan en Obama zijn engnekken...en die mogen ze van mij van een brug flikkeren. Boudewijn is oke....maar dat is mijn ervaring...... dan zijn we het eens |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 22:55 schreef enough het volgende:[..] dus omdat we er te ver van afstaan kunnen we oordeel hebben,of een inschatting en jij weet ook Eide dat wat nu doorstroom de kwaliteit is wat ajax nastreef we zagen het al met tete,riedewald,dijks,veldman..en nu cerny ,beek,staks nouri ect..ect dat kom niet zomaar uit de lucht vallen,of het blijvertjes zijn kan je nooit van te voren zeggen, maar momenteel beloftevol Dat is het punt niet. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: dus jij wilt blijven gissen?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ga met Eide geen enkele discussie meer aan...ik mag hem heel graag...maar hij staat heel anders in het leven als ik...dat wordt echt bonje |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ook dat is het punt niet.
Het punt is dat wij een subjectief oordeel vormen op basis van delen van informatie. We hebben het dus zeker niet over feiten zoals jij stelt. Er zijn geen "feiten" over het functioneren van Jonk. Wij hebben ideeën, denkbeelden en oordelen. Maar feiten hebben we niet. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 23:09 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ga met Eide geen enkele discussie meer aan...ik mag hem heel graag...maar hij staat heel anders in het leven als ik...dat wordt echt bonje gheheheheheheh |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 17:31 schreef Bobby1972 het volgende:Het is algemeen bekend dat de scouting bij Ajax slecht functioneert en dat er diverse spelers zijn die te weinig gebracht hebben. Waaruit blijkt nu dat men dat in de toekomst beter zullen uitvoeren? Waaruit blijkt dat men meer gezamenlijk issues zullen overleggen die vaak individueel nu worden bepaald? Wat is de reden dat het Ling rapport volledig wordt genegeerd en dat er niks met de kritieken wordt gedaan? Ik durf het haast niet te vragen, maar waarom functioneert de scouting slecht? Want volgens mij zijn er hier al velen geweest die roepen dat je daarin behoorlijk mis zit!!
En kom alsjeblieft met steekhoudende argumenten want dat roeptoeteren wat je tot nog toe doet is weinig enerverend!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 december 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 23:18 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik durf het haast niet te vragen, maar waarom functioneert de scouting slecht? Want volgens mij zijn er hier al velen geweest die roepen dat je daarin behoorlijk mis zit!! En kom alsjeblieft met steekhoudende argumenten want dat roeptoeteren wat je tot nog toe doet is weinig enerverend! Hehehehe.....zelfs dit werkt niet..
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahahahahaha ben er ook bang voor gap, maar ja misschien wordt hij nog eens wakker! Heel misschien dan hoor! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 23:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahahahahahaha ben er ook bang voor gap, maar ja misschien wordt hij nog eens wakker! Heel misschien dan hoor! Nee man.....Couna Couna...is Afrikaans leg ik je wel via de telefoon uit |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehe ik ben benieuwd! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 20:56 schreef Eide het volgende:Ik kan dat objectief niet meten, dat kan niemand buiten de club. En zelfs binnen de club zullen dat eerder kwalitatieve als kwantitatieve maatstaven aan ten grondslag liggen. Maar ik constateer dat er veel draagvlak voor Jonk was en is, dat de jeugd uitstekend presteert en er een ferme doorstroom jeugdig talent is. En dus is een subjectieve dat Jonk inhoudelijk goed werk doet, in mijn optiek, prima te verdedigen. Op dezelfde manier waarom ik bijvoorbeeld vind dat van der Sar als directeur marketing uitstekend werk heeft gedaan. Je oordeelt als buitenstaander eigenlijk altijd op subjectieve gronden. Dat weet jij net zo goed als ik. Waarom deze vraag? Ik vind hem een beetje flauw op deze manier, of je moet heel andere ideeën hebben die je nu toe gaat lichten. Ik heb helemaal geen idee of beeld van hoe het met welke jeugdopleiding dan ook gaat, vandaar mijn interesse in wat een eventuele maatstaaf kan zijn. Bijvoorbeeld in hoeverre zijn er doelen die behaald moeten worden vanuit het plan Cruijff om het als een succesvol jaar of seizoen te zien.
Op een gegeven moment moet er resultaat geboekt worden en de meest voor de hand liggende manier om dat te beoordelen is de ranglijst. De A1 staat nu eerste, de B1/C1 derde. Maar was dat in de jaren daarvoor allemaal ook niet grotendeels hetzelfde?
Doorstroming kan ook een maatstaaf zijn maar mijn persoonlijke mening is dat er tot nu toe geen echte toppers naar het eerste zijn doorgestroomd. Geen Sneijder, van der Vaart, Kluivert, Davids en noem ze maar op. Tuurlijk komen er veel nieuwelingen door, maar is dat vooral ook niet doordat de hand op de knip wordt gehouden qua aantrekken van nieuwe spelers? Oftewel, er moet wel gebruik gemaakt worden van spelers uit de jeugd. Het is allemaal een beetje behelpen, naar mijn mening veel te veel persoonlijke fouten/slecht inspelen etc maar het wordt enigzins gecamoufleerd doordat andere clubs in Nederland het ook niet top doen.
Maar is dat (de rest van Nederland) dan de maatstaaf of wordt dat de nieuwe maatstaaf? Of moet ik het toch gaan vergelijken met buitenlandse clubs? In het laatste geval is dat qua doorstroming jeugd bijna niet te doen omdat de grote clubs spelers maar blijven kopen.
Qua marketing is het simpel, meer inkomsten met een goede/betere sponsor en je doet het goed.
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 23:12 schreef Eide het volgende:Het punt is dat wij een subjectief oordeel vormen op basis van delen van informatie. We hebben het dus zeker niet over feiten zoals jij stelt. Er zijn geen "feiten" over het functioneren van Jonk. Wij hebben ideeën, denkbeelden en oordelen. Maar feiten hebben we niet. En dat is dus de basis van mijn vraag, weten wij wat de 'feiten' zijn over het functioneren van Jonk of de jeugdopleiding als geheel vanuit de visie van het plan Cruijff. Mijn gedachte met het plan Cruijff is nog steeds dat de internationale top behaald moet worden voordat het geslaagd is omdat dat de insteek was voor de revolutie. Naar mijn mening onmogelijk omdat we in Nederland het geld niet hebben. Maar als dat het doel niet (meer) is, want ik neem aan dat ze dat zelf ook wel inzien, hoe kunnen wij als buitenstaanders voor onszelf beoordelen of het met de jeugdopleiding goed gaat of niet?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 december 2015 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
leuke samenvatting van hoe het met het reilen en zeilen gesteld is met het ned voetbal boudewijn..(geld) ajax heeft altijd goede jeugd gehad,nu ook met zeer hoog kwaliteit gehalte. sneijder ,v/d vaart,kluivert..davids ed kwamen geleidelijk aan ..aan de hand van nu moeten ze er direct staan en dat is een min punt (zonder ervaren spelers),maar doen het niet slecht en gaan het zeker maken..ook bij AJAX,en later zeker wel elders (puur op kwaliteit) qua marketing alleen is ook niet alles..als je geen goed product af kan leveren houdt het ook op. en ja europees gaat het kut alhoewel ik ook goede en wat peg wedstrijden op mijn netvlies heb staan en daar we niet staan waar we horen te staan heeft met aankoop beleid te maken heeft je goede vriend cruijff niets mee te maken..wat geleverd moest worden is geleverd alleen nooit goed opgepakt (ik weet wel door wie); jij heb een andere mening, stop maar en qua maatstaf is bij iedere club anders..bij AJAX telt alleen het beste en dan is het nog niet genoeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 december 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ajax en Jonk weer in gesprek
Ajax en Wim Jonk proberen alsnog een oplossing te vinden voor de problemen rondom het hoofd opleidingen. De advocaten van de club en de Volendammer voerden gisteren in de ArenA uitgebreid overleg, waardoor het nog maar de vraag is of de arbitragezaak op 16 december doorgaat.
Het uitgangspunt van de onderhandelingen is tot een zo chic mogelijk(e) vertrek(regeling) te komen. Jonk lijkt zich inmiddels te realiseren dat hij voor de arbitragecommissie een zwakke zaak heeft, omdat de verstoorde arbeidsrelatie door Ajax eenvoudig moet zijn aan te tonen.
Bron: de Telegraaf |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 02 december 2015 - 05:43 schreef Boudewijn het volgende:Ajax en Jonk weer in gesprek Ajax en Wim Jonk proberen alsnog een oplossing te vinden voor de problemen rondom het hoofd opleidingen. De advocaten van de club en de Volendammer voerden gisteren in de ArenA uitgebreid overleg, waardoor het nog maar de vraag is of de arbitragezaak op 16 december doorgaat. Het uitgangspunt van de onderhandelingen is tot een zo chic mogelijk(e) vertrek(regeling) te komen. Jonk lijkt zich inmiddels te realiseren dat hij voor de arbitragecommissie een zwakke zaak heeft, omdat de verstoorde arbeidsrelatie door Ajax eenvoudig moet zijn aan te tonen. Bron: de Telegraaf laten we hopen dat iedereen zich een beetje inbind en ervan geleerd heeft en weer over gaan wat echt belangrijk is voor AJAX |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 17:31 schreef Bobby1972 het volgende:Het is algemeen bekend dat de scouting bij Ajax slecht functioneert en dat er diverse spelers zijn die te weinig gebracht hebben. Waaruit blijkt nu dat men dat in de toekomst beter zullen uitvoeren? Waaruit blijkt dat men meer gezamenlijk issues zullen overleggen die vaak individueel nu worden bepaald? Wat is de reden dat het Ling rapport volledig wordt genegeerd en dat er niks met de kritieken wordt gedaan? En wederom iets wat je helemaal niet kan staven..
Waaruit blijkt dat de scouting niet functioneert??? Misschien en zeer waarschijnlijk zelfs functioneert de scouting prima, alleen wordt er vanuit het TH geen reet mee gedaan...
Ook ben ik benieuwd waar je op baseert dat mensen individueel dingen beslissen..
Kom nou toch eens een keer met feiten kerel// |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 22:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Iedereen mag kritiek hebben ook Boudewijn, en dat Boudewijn geen Cruijff adept is, is ook prima....ieder zijn mening. Is hij Feijenoorder ?? zou kunnen....anti Ajax ??...zou zomaar kunnen, maar ik zit hier lang genoeg dat ik Boudewijn dingen heb zien doen zowel op het forum als naast het forum dat het volstrekte onzin vind om hem als dictator of engnek neer te zetten. Ik heb ook bannen van hem gehad en ook wel eens gescholden, maar ik weiger om in die trend mee te gaan....ik vind Boudewijn een toffe gozer leuk dat jij dat vind.. |
|
|
|