BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - zondag 06 december 2015 - 16:20   quote  deeplink  
SAÏD OUAALI is voorlopig de vervanger van de ontslagen Wim Jonk. De jeugdtrainer heeft de A1 van de Amsterdammers overgenomen en treedt op als hoofd jeugdopleiding.
Foto
Dat meldt Voetbal International. In de functie van hoofd jeugdopleiding van Ajax fungeren Dennis Bergkamp en Edwin van der Sar als klankbord. Ouaali is sinds begin 2012 werkzaam binnen de opleiding van Ajax. Daarvoor was de voormalig speler van de amateurs van Ajax en HFC Haarlem trainer van SV Marken, Jong Volendam en topklasser FC Lisse. In het voorjaar van 2013 kreeg hij zijn diploma Coach Betaald Voetbal.
Ouaali is bovendien coördinator van de bovenbouw van de jeugdopleiding. In die hoedanigheid neemt hij de taken van Jonk waar. De Volendammer bereikte donderdag een akkoord met de clubleiding over een vertrekregeling. De directie wilde van Jonk af vanwege een langdurig arbeidersconflict. Ook hoofd talentontwikkeling Ruben Jongkind, een vazal van Jonk, vertrok bij Ajax.
Naast de steun van Bergkamp en Van der Sar wordt Ouaali volgens VI ondersteund door de coördinatoren van de middenbouw (Peter den Otter) en onderbouw (Percy van Lierop). Zij hebben meer verantwoordelijkheden gekregen na het ontslag van Jonk, waarvoor een permanente vervanger voor gezocht wordt.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/422729_ajax-heeft-tijdelijke-vervanger-jonk-gevonden?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 07 december 2015 - 18:12   quote  deeplink  
"Naar aanleiding van het vertrek van hoofd jeugdopleiding Wim Jonk zijn zaterdag opnieuw drie toonaangevende representanten van de filosofie van Johan Cruijff opgestapt bij Ajax. Jasper van Leeuwen (manager jeugdscouting), Matthias Kohler (coördinator methodologie) en Michel Hordijk (voormalig technisch manager onderbouw) trekken hun conclusies.
Vrijdag werd bekend dat hoofd talentontwikkeling Ruben Jongkind per direct zijn taken neerlegt, zaterdag volgden dus drie andere medewerkers zijn voorbeeld. Met Jonk en Cruijff stond Jongkind aan de basis van de nieuwe opleidingsvisie, waarin meer aandacht wordt besteed aan de ontwikkeling van het individu. Jongkind was sinds 2008 actief bij Ajax, eerst als individueel trainer en vervolgens als implementatiemanager van het Plan Cruijff en als hoofd talentontwikkeling. "

De vraag is: wat is de huidige werkwijze bij Ajax? En wat is het beleid dat 'gezamenlijk'
wordt uitgedragen?
remco k
 remco k - maandag 07 december 2015 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 18:12 schreef Bobby1972 het volgende:
"Naar aanleiding van het vertrek van hoofd jeugdopleiding Wim Jonk zijn zaterdag opnieuw drie toonaangevende representanten van de filosofie van Johan Cruijff opgestapt bij Ajax. Jasper van Leeuwen (manager jeugdscouting), Matthias Kohler (coördinator methodologie) en Michel Hordijk (voormalig technisch manager onderbouw) trekken hun conclusies.
Vrijdag werd bekend dat hoofd talentontwikkeling Ruben Jongkind per direct zijn taken neerlegt, zaterdag volgden dus drie andere medewerkers zijn voorbeeld. Met Jonk en Cruijff stond Jongkind aan de basis van de nieuwe opleidingsvisie, waarin meer aandacht wordt besteed aan de ontwikkeling van het individu. Jongkind was sinds 2008 actief bij Ajax, eerst als individueel trainer en vervolgens als implementatiemanager van het Plan Cruijff en als hoofd talentontwikkeling. "

De vraag is: wat is de huidige werkwijze bij Ajax? En wat is het beleid dat 'gezamenlijk'
wordt uitgedragen?
Nou sorry, maar dat is niet een vraag die direct naar boven komt..

Een vraag die veel belangrijker is, hoe gaat dit op korte termijn ingevuld worden, en is die invulling direct geschikt voor de lange termijn.. En gaat dit gevolgen hebben door het eventuele vertrek van jeugdspelers..
Brandje
 Brandje - maandag 07 december 2015 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 18:12 schreef Bobby1972 het volgende:

wordt uitgedragen?
Ja dit was te verwachten. Het is nu wachten tot de eerste jeugdspelers vertrekken.
enough
 enough - dinsdag 08 december 2015 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2015 - 21:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja dit was te verwachten. Het is nu wachten tot de eerste jeugdspelers vertrekken.
waar ik ook al bang voor was.
ze proberen met bergkamp en v/d sar erbij nu (spelers van naam)
het vertrouwen erin te houden ,maar het kwaad is al geschied
enough
 enough - dinsdag 08 december 2015 - 01:36   quote  deeplink  
ZE KAPPEN ERMEE
.
..loyaal zijn ze gebleven aan cruijff/jonk
en vertrekken ook.(consorte)
Brandje
 Brandje - dinsdag 08 december 2015 - 07:38   quote  deeplink  
Inmiddels zijn er nog drie trainers vertrokken. De Toekomst is eigenlijk stuurloos op dit moment. Het ene talent naar het andere stroomde door. Godverdomme wat baal ik hiervan.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 08 december 2015 - 08:33   quote  deeplink  
En, als Ajax geen rust in de tent wild brengen, zullen de problemen nog wel even aanblijven, denk ik.
Brandje
 Brandje - dinsdag 08 december 2015 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 08:33 schreef Onze Ajax het volgende:
En, als Ajax geen rust in de tent wild brengen, zullen de problemen nog wel even aanblijven, denk ik.
Problemen zijn er al pik. We staan nu feitelijk stil. De hele Toekomst ligt op haar gaat. Er moeten tal van mensen worden aangenomen. Feestdagen voor de deur dus voor alles weer draait ben je maanden verder ben ik bang.
enough
 enough - dinsdag 08 december 2015 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 07:38 schreef Brandje het volgende:
Inmiddels zijn er nog drie trainers vertrokken. De Toekomst is eigenlijk stuurloos op dit moment. Het ene talent naar het andere stroomde door. Godverdomme wat baal ik hiervan.
hier nog 1
enough
 enough - dinsdag 08 december 2015 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 08:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Problemen zijn er al pik. We staan nu feitelijk stil. De hele Toekomst ligt op haar gaat. Er moeten tal van mensen worden aangenomen. Feestdagen voor de deur dus voor alles weer draait ben je maanden verder ben ik bang.
voor die dagen ben ik niet bang,..die molen draai toch wel door,maar
het gaat om wat voor mensen en hoe het nu in gevuld gaat worden.
en wat zijn de plannen,want ze zeggen wel schijnheilig we staan achter plan/visie cruijff
ik moet het nog zien.
Brandje
 Brandje - dinsdag 08 december 2015 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 09:05 schreef enough het volgende:

[..]

voor die dagen ben ik niet bang,..die molen draai toch wel door,maar
het gaat om wat voor mensen en hoe het nu in gevuld gaat worden.
en wat zijn de plannen,want ze zeggen wel schijnheilig we staan achter plan/visie cruijff
ik moet het nog zien.
Er loopt helemaal nik door want er zijn zo'n 8 mensen vertrokken die bij de jeugdopleiding betrokken zijn. Dus volgens mij zie jij de ernst ervan niet in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 december 2015 door Brandje --
enough
 enough - dinsdag 08 december 2015 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 09:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Er loopt helemaal nik door want er zijn zo'n 8 mensen vertrokken die bij de jeugdopleiding betrokken zijn. Dus volgens mij zie jij de ernst ervan niet in.
hoho Brandje zie me eerdere post van 01.36 ik weet wel degelijk wat er aan de hand is,maar ik
bedoelde ermee te zeggen dat feestdagen hierin geen feestdagen zijn,qua onderhandelingen en planning
dat gaat gewoon door hoor(hoop ik en weet wel zeker ),want zeker nu..met andere mensen
volgens mij maak je een grapje ..dat ik er de ernst niet van inzie
ouwe brulbeer;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2015 door enough --
enough
 enough - dinsdag 08 december 2015 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 09:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

dat het niet met het oude clupje door gaat weten we nu....helaas
en daar flip ik het meeste van natuurlijk
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 08 december 2015 - 20:00   quote  deeplink  
Wat Brandje zegt; we staan nu stil is echt een probleem. Waar ik me zorgen overmaak is juist dat er niks gebeurd nu en dat men de functies die nu open staan niet direct invult.

Omdat het mij niet duidelijk is wie nu bepaald wat er gaat gebeuren en dit aanstuurt. Juist het structureel niet erkennen van de problemen kan nooit ongestraft blijven.

Ik mis hierin een stukje realisme. Wanneer er nu geen juiste sturing is, is de kans dat het later problemen gaat opleveren groot.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 08 december 2015 - 20:03   quote  deeplink  
Je moet je toch gaan afvragen waarom lopen deze mensen weg? Je kunt toch niet vrolijk verder gaan en net doen of er niks is gebeurd. Dat is toch niet hoe je een bedrijf runt?
Peterhs
 Peterhs - woensdag 09 december 2015 - 08:00   quote  deeplink  
En de volgende...

woensdag 9 december 2015 om 07:29

Ex-topatleet solidair met mannen uit opleiding: Zonder hen kan ik niet werken

Na Wim Jonk en Ruben Jongkind vertrok ook oud-atleet Bram Som uit de jeugdopleiding. Som is solidair met de van De Toekomst weggestuurde opleiders, zo zegt hij.

Som werd in 2006 Europees kampioen op de 80 meter en was 22 uur per week werkzaam in Amsterdam. "Ik heb een paar jaar terug bewust voor Ajax gekozen, omdat ze trainers wilden die zelf uit de topsport afkomstig waren. Om de topsportcultuur te waarborgen binnen de opleiding", vertelt Som in het Algemeen Dagblad.

"Met Wim Jonk en Ruben Jongkind als de twee kapiteins op het schip wilden we de beste opleiding van de wereld worden. Ik vertrouwde blind op die twee. Zonder hen kan ik niet werken", denkt Som, die open staat voor een nieuw avontuur, ook in het voetbal. "Ik kijk zeker anders naar de voetballerij, nu. Bij Ajax was het bijvoorbeeld altijd roerig, maar het was tegelijkertijd ook een uitdaging om onder die moeilijke omstandigheden te werken."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2015 door Peterhs --
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2015 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 20:03 schreef Bobby1972 het volgende:
Je moet je toch gaan afvragen waarom lopen deze mensen weg? Je kunt toch niet vrolijk verder gaan en net doen of er niks is gebeurd. Dat is toch niet hoe je een bedrijf runt?
Afvragen waarom die mensen weg lopen??

Heb je de laatste weken onder een steen geleefd?? Het is heel duidelijk waarom ze weggaan..

En wie doet alsof er niets gebeurt is? Volgens mij is Ajax hartstikke druk om de boel opnieuw in te vullen en neer te zetten..

Jij verzint het echt allemaal ter plekke he..
Loetje
 Loetje - woensdag 09 december 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 08:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Afvragen waarom die mensen weg lopen??

Heb je de laatste weken onder een steen geleefd?? Het is heel duidelijk waarom ze weggaan..

En wie doet alsof er niets gebeurt is? Volgens mij is Ajax hartstikke druk om de boel opnieuw in te vullen en neer te zetten..

Jij verzint het echt allemaal ter plekke he..
Bespaar de moeite toch jongen en laat die gast stikken.

Hoe is het met je kleine? Papa Remco nog niet moe?
Eide
 Eide - woensdag 09 december 2015 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 20:03 schreef Bobby1972 het volgende:
Je moet je toch gaan afvragen waarom lopen deze mensen weg?
nM1DyIB.gif
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 12:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bespaar de moeite toch jongen en laat die gast stikken.

Hoe is het met je kleine? Papa Remco nog niet moe?
Doodmoe, daarom ben ik er in de avond ook niet zo veel..

Maar gaat erg goed, groeit als kool man. vorige week woog hij nog 4015 gram en vandaag bij het consultatiebureau geweest en nu weegt hij 4720..
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 13:14 schreef Eide het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahahahaha
Eide
 Eide - woensdag 09 december 2015 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 15:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar gaat erg goed, groeit als kool man. vorige week woog hij nog 4015 gram en vandaag bij het consultatiebureau geweest en nu weegt hij 4720..
Hehe, zeker dat eerste jaar is uitsluitend eenzijdige zorg. Je loopt de godganse dag achter de kleine aan. Alle planning draait om de kleine. Ik was echt heel blij toen mijn zoon langzaam wat zelfstandiger werd en ik er wat meer mee kon. Baby's zijn hartstikke leuk hoor en je houdt zielsveel van het kind... maar ik vond er weinig aan gedurende de babytijd.
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2015 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 16:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Hehe, zeker dat eerste jaar is uitsluitend eenzijdige zorg. Je loopt de godganse dag achter de kleine aan. Alle planning draait om de kleine. Ik was echt heel blij toen mijn zoon langzaam wat zelfstandiger werd en ik er wat meer mee kon. Baby's zijn hartstikke leuk hoor en je houdt zielsveel van het kind... maar ik vond er weinig aan gedurende de babytijd.
Dat gevoel komt nu ook wel een beetje inderdaad. Je leeft gewoon van fles naar fles..

Afgelopen weekend ook, ik had bedacht de garage leeg te halen, schoon te maken en opnieuw in te richten, ook moest er wat straat werk opnieuw gelegd worden en had ik hele lichte lekkage.. Normaal gesproken iets wat prima in een weekendje te doen is.. 3 keer raden wat er aan de garage gedaan is.... Helemaal niets..

En natuurlijk allemaal niet erg, en is het een bewuste keuze, maar waar je echt achter komt is dat er helemaal niets is wat je op het ouderschap kan voorbereiden.. Nu heb ik van te voren niet heel veel gelezen en gedaan, maar mijn vrouwtje wel, en die zegt echt letterlijk dat het enige wat klopt aan al die boeken, is dat ieder kind anders is.. En dat is ook logisch..

Wel erg leuk, afgelopen weekend voor het eerst het idee gehad dat ie een beetje aan het glimlachen was.

Maar al weer een heel verhaal, maar je hebt gelijk, alles staat in het teken van die kleine.. Helemaal niet erg, maar wel hard werken..
Eide
 Eide - woensdag 09 december 2015 - 16:39   quote  deeplink  
Haha, zo herkenbaar allemaal :)

Een voordeel; het wordt alleen maar leuker. Als ik zie hoe veel lol ik nu heb met die kleine man van mij is dat echt iets om naar vooruit te kijken.
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2015 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 16:39 schreef Eide het volgende:
Haha, zo herkenbaar allemaal :)

Een voordeel; het wordt alleen maar leuker. Als ik zie hoe veel lol ik nu heb met die kleine man van mij is dat echt iets om naar vooruit te kijken.
Daar kijk ik ook echt naar uit, ik heb 3 neefjes in een nichtje in de leeftijdscategorie tot 9 jaar, die ik heel veel zie en dus ook heb zien opgroeien, en het wordt inderdaad alleen maar leuker, en eerlijk gezegd is het nu ook al wel leuk, alleen wel ook heel zwaar..

Hoe oud is dat kereltje bij jou?
Eide
 Eide - woensdag 09 december 2015 - 17:04   quote  deeplink  
Mijn zoon is 6.
enough
 enough - woensdag 09 december 2015 - 17:51   quote  deeplink  
wel leuk jullie te horen keuvelen over baby/kind tijd
het enigste wat ik van mij baby tijd overgehouden heb....
...is dat ik nog steeds van fles naar fles leeft ;-)
(valt wel mee hoor..voordat je het weet heb je een naam);-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2015 door enough --
Eide
 Eide - woensdag 09 december 2015 - 17:57   quote  deeplink  
Keuvelen. Zijn wij goed in. :)
enough
 enough - woensdag 09 december 2015 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 17:57 schreef Eide het volgende:
Keuvelen. Zijn wij goed in. :)
dat moet wel, anders geen baby/kind ;-)
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 17:51 schreef enough het volgende:
wel leuk jullie te horen keuvelen over baby/kind tijd
het enigste wat ik van mij baby tijd overgehouden heb....
...is dat ik nog steeds van fles naar fles leeft ;-)
(valt wel mee hoor..voordat je het weet heb je een naam);-)
Wij zijn zelf geen baby meer he. Even voor de duidelijkheid. ;-)
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 17:04 schreef Eide het volgende:
Mijn zoon is 6.
Een leuke leeftijd. Wil die al op voetbal?
Eide
 Eide - woensdag 09 december 2015 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 18:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Een leuke leeftijd. Wil die al op voetbal?
Hij wil alles. :)

Momenteel zwemles en judo. Judo blijft hij voorlopig wel even doen, dat vind ik een hele goede, nuttige sport voor kinderen. Als hij z'n zwemdiploma's heeft mag hij zelf kiezen wat hij wil.

Wat hij dan wil wisselt van dag tot dag. Voetballen en dansen zijn momenteel geloof ik de favorieten. Het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit. Ik hanteer maar één regel: zolang je in mijn huis woont wordt er gesport.
Loetje
 Loetje - woensdag 09 december 2015 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 15:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi hé. Gaat hard vriend en het is prachtig om mee te maken. De uurtjes dat jij kan bijrusten komen langzaam dichterbij! Geniet ervan.
Eide
 Eide - woensdag 09 december 2015 - 22:24   quote  deeplink  
'Molenaar en co bezorgen Ajax' bestuursraad flinke tegenvaller'

De bestuursraad van Ajax krijgt tijdens de ledenvergadering een motie van wantrouwen. Bovendien zal er een reeks van vragen worden afgevuurd op 17 december. De vragen moeten het handelen van de bestuursraad gedurende de bestuurlijke crisis van Ajax verhelderen, terwijl de motie dient om te peilen of de bestuursraad nog steeds de meerderheid van de leden achter zich kan vinden.

Een zestienkoppige groep, waaronder Keje Molenaar, Daniël Dekker, Lex Hes en Sjaak Swart, heeft de vragen en de motie voorafgaand aan de ledenvergadering ingestuurd. Dat weet Ajax Showtime te melden. De vragen zouden onder meer gaan over de behandeling van clubicoon Johan Cruijff door de bestuursraad. Bovendien liggen er vragen over het standpunt van de bestuursraad inzake het zeer kritische rapport van Tscheu La Ling. Er is namelijk nog altijd duidelijk wat de bestuursraad vindt van het rapport.

De RvC gaf aan dat de adviezen uit het rapport van Ling overgenomen zouden worden, maar later werd een eigen beleid uitgestippeld. Onder meer Cruijff, Jonk en Ling hebben vervolgens aangegeven dat de directie en raad van commissarissen het Plan Cruijff anders uitvoeren dan is afgesproken. Onduidelijk is nog of en hoe de bestuursraad denkt dat het Plan Cruijff nu nog steeds als leidraad voor de club kan gelden.

Als de meerderheid van de leden het vertrouwen in de bestuursraad opzegt, dan is het aan de bestuursraad om af te treden of niet.

Bron

----------------------------

FC Hollywood aan de Amstel. Never a dull day.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 11 december 2015 - 21:03   quote  deeplink  
Gelukkig zijn er nog mensen die wel realistisch zijn. Op het moment dat je het huidige niveau zou gaan accepteren en normaal gaan vinden, moet je zien dat je wegkomt.

Omdat je als Ajax zijnde veel meer van jezelf mag gaan eisen. En dat baseer ik op de financiën , mogelijkheden en geschiedenis. Aan het begin van het seizoen zegt de Boer nog dat je de halve finales van de EL wil bereiken. Wanneer je dan zo snel uitgeschakeld bent en dat tegen een ploeg als Molde. Dat moet je je kapot schamen.

Die gene die dan zeggen je moet achter je ploeg staan, die begrijpen er geen kut van. Wat voor zwakkeling ben je dan. We hebben het verdomme over Ajax, niet 1 of ander loser team.

Bij Ajax horen gewoon mensen die met hart en ziel hun functie uitoefenen. En spelers die trots zijn op het feit dat ze bij Ajax mogen spelen. En zolang dat ontbreekt blijf je jezelf beperken.

Als je dat zou accepteren dan ben je een geboren loser en moet je snel wat anders gaan doen!
Eide
 Eide - vrijdag 11 december 2015 - 21:10   quote  deeplink  
Die laatste zin is zwanger van ironie.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 12 december 2015 - 13:46   quote  deeplink  
Topic titel aanpassen "oorlog op forum"
remco k
 remco k - zondag 13 december 2015 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2015 - 21:03 schreef Bobby1972 het volgende:
Gelukkig zijn er nog mensen die wel realistisch zijn. Op het moment dat je het huidige niveau zou gaan accepteren en normaal gaan vinden, moet je zien dat je wegkomt.

Omdat je als Ajax zijnde veel meer van jezelf mag gaan eisen. En dat baseer ik op de financiën , mogelijkheden en geschiedenis. Aan het begin van het seizoen zegt de Boer nog dat je de halve finales van de EL wil bereiken. Wanneer je dan zo snel uitgeschakeld bent en dat tegen een ploeg als Molde. Dat moet je je kapot schamen.

Die gene die dan zeggen je moet achter je ploeg staan, die begrijpen er geen kut van. Wat voor zwakkeling ben je dan. We hebben het verdomme over Ajax, niet 1 of ander loser team.

Bij Ajax horen gewoon mensen die met hart en ziel hun functie uitoefenen. En spelers die trots zijn op het feit dat ze bij Ajax mogen spelen. En zolang dat ontbreekt blijf je jezelf beperken.

Als je dat zou accepteren dan ben je een geboren loser en moet je snel wat anders gaan doen!
Bla bla bla.. En oja, Bla bla bla.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 december 2015 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 00:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Bla bla bla.. En oja, Bla bla bla.
Mwah...ik ga snel wat anders doen Remco.....SCHIJTEN...krijg de dunne van die Bob de leeuw

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - zondag 13 december 2015 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 00:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mwah...ik ga snel wat anders doen Remco.....SCHIJTEN...krijg de dunne van die Bob de leeuw
En goed gelukt?
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 14 december 2015 - 15:25   quote  deeplink  
"De legendarische nummer veertien, die momenteel behandeld wordt tegen longkanker, is bereid om voor even weer aan de slag te gaan bij Ajax.

Johan: Ik ben nu nog volop bezig met de genezing van mijn ziekte, waardoor ik mezelf in acht moet nemen. Maar moet er iets worden opgelost dan ben ik dus bereid er te staan.

Dit is nu loyaliteit en een Ajax hart, daar kunnen nog veel mensen wat van leren. En dit is nu de instelling en compassie wat nodig is bij Ajax.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 14 december 2015 - 15:26   quote  deeplink  
Blijf lekker met de wind mee gaan.......daar gaan we de oorlog mee winnen....
remco k
 remco k - maandag 14 december 2015 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 15:26 schreef Bobby1972 het volgende:
Blijf lekker met de wind mee gaan.......daar gaan we de oorlog mee winnen....
Wie gaat er met de wind mee dan?

Kom eens een x met echte informatie of meldingen waar iemand wat aan heeft behalve dat altijd en eeuwige in de lucht gezwam van je..

En oja, er staat ook nog een vraag of 400 open voor je. Ga je dat nog eens een x beantwoorden of blijf je de toffe ik ga naar de gym jongen uithangen..
enough
 enough - maandag 14 december 2015 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2015 - 13:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Topic titel aanpassen "oorlog op forum"
af en toe een gasbommetje moet kunnen
ik heb een gasmasker dus zit gebeiteld
wel zoek ik nog een E.O.D outfit bobby special
E; explosieve
O; opruimings
D; dienst

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 december 2015 door enough --
p111
 p111 - maandag 14 december 2015 - 16:05   quote  deeplink  
Spannend
Eide
 Eide - maandag 14 december 2015 - 17:10   quote  deeplink  
Cruijff plaatst er wel een rits aan voorwaarden bij en zegt nergens dat hij dan ook echt orde op zaken komt stellen, dus ook geregeld in persoon. Elke andere bemoeienis lijkt mij volslagen zinloos aangezien de huidige club met mensen door hem of met zijn goedkeuring zijn aangesteld.
enough
 enough - maandag 14 december 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 17:10 schreef Eide het volgende:
Cruijff plaatst er wel een rits aan voorwaarden bij en zegt nergens dat hij dan ook echt orde op zaken komt stellen, dus ook geregeld in persoon. Elke andere bemoeienis lijkt mij volslagen zinloos aangezien de huidige club met mensen door hem of met zijn goedkeuring zijn aangesteld.
klopt wel het waren cruijffs volgelingen die aangesteld waren,maar wel met de intentie om
cruijff zijn plan /visie uitevoeren en als het tech hart en de rvc een eigen koers gaan varen
dan wordt hij zoals gezegd in de maling genomen (waar hij flink zijn nek voor heeft uitgestoken)
en laten die heren zich daar nu maar eens voor verandwoorden
cruijff is en is cruijff die laat zich niet piepelen en hou van AJAX EN MOOI VOETBAL
dat nu jonk ontslagen is en een kleine 10 tal loyaal zijn mee opgestapt is toch een blamage
en dat cruijff ondanks onslag van jonk en escorte toch dacht van fuck you all het is mij AJAX
EN who the fuck is collee!!
en nu komt hij als ere lid met meerdere ereleden daar de neuzen de zelfde kant op zetten(tech hart)
en cruijff zal cruijff niet wezen dat hij zorgd dat de rvc eruit getrapt wordt
Eide
 Eide - maandag 14 december 2015 - 19:40   quote  deeplink  
Dat zal, maar als Cruijff niet bereid is dan regelmatig in Amsterdam te zijn dan is dit zinloos. Sterker nog, dan hebben we over 3 jaar weer deze discussie.

Cruijff eist bepaalde zaken, maar dan moet hij zelf ook bereid zijn 100% inzet te tonen. En dus in persoon, regelmatig, in Amsterdam. Voor minder is dit volslagen kansloos en slechts een herhaling van zetten waar Ajax niets aan heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 december 2015 door Eide --
enough
 enough - maandag 14 december 2015 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 19:40 schreef Eide het volgende:
Dat zal, maar als Cruijff niet bereid is dan regelmatig in Amsterdam te zijn dan is dit zinloos. Sterker nog, dan hebben we over 3 jaar weer deze discussie.

Cruijff eist bepaalde zaken, maar dan moet hij zelf ook bereid zijn 100% inzet te tonen. En dus in persoon, regelmatig, in Amsterdam. Voor minder is dit volslagen kansloos en slechts een herhaling van zetten waar Ajax niets aan heeft.
geen herhaling van zetten als er nu daad werkelijk uitgevoerd wordt zoals de bedoeling was
en afspraken....dat is nu het punt
en die coach en trainers zijn toch niet achterlijk en weten toch wat er nageleefd moet worden
enja als het niet gebeurd zitten we over 3jr weer zo
zijn directe contact persoon jonk is er niet meer dat is jammer en vertrouwde op afstand de afspraken en
overigens altijd aangaf afstand te doen
oke laat hem nu dan (als zijn gezondheid het toelaat) meer zijn gezicht laten zien..denk dat hij dat ook
na deze verraad doet
hij betaald zijn eigen vliegticket dus dat kunnen de kosten voor AJAX niet zijn;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?

0.0689759