BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 14 december 2015 - 21:55   quote  deeplink  
Cruijff gaat zicht niet meer of minder uren met Ajax bezig houden dan nu het geval is. En gaat zeker niet meer op de club zijn dan nu. Zou niet weten waarom.
Eide
 Eide - maandag 14 december 2015 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2015 - 20:45 schreef enough het volgende:

[..]

geen herhaling van zetten als er nu daad werkelijk uitgevoerd wordt zoals de bedoeling was
en afspraken....dat is nu het punt
En wat was nu eigenlijk precies het probleem? Dat er geen goede organisatie is geweest initieel. Geen controle of het allemaal wel ging zoals bedoeld. En stromannen bleken daar geen invloed op te hebben of toch uiteindelijk van inzicht te verschillen.

Als Cruijff niet bereid is vaker aanwezig te zijn is dit alles volslagen kansloos.
enough
 enough - dinsdag 15 december 2015 - 01:08   quote  deeplink  
onderschatten jullie johan nu niet..en nu zeker niet
vele deden lacherig om wat hij zei,maar hij heeft altijd achteraf gelijk gehad
omdat ze hem vooraf nooit begrepen
geloof me nou er gaat nog een hoop gebeuren
//held// cruijff
Eide
 Eide - dinsdag 15 december 2015 - 05:23   quote  deeplink  
Ik onderschat Cruijff helemaal niet. Ik reageer op basis van historische gegevens. Van der Sar, Overmars, Jonk, Jongkind, Collee, Van Duivenbode enzovoorts waren zonder uitzondering mensen die zaten met de zegen van Cruijff. Allemaal bleken ze aan het einde van de rit machteloos of te verschillen van inzicht.

Dat is alleen te voorkomen als Johan bereid is zichzelf er meer mee te bemoeien, en dat doe je door minimaal geregeld die mensen face to face te spreken. Door in persoon de lijnen uit te zetten.
remco k
 remco k - dinsdag 15 december 2015 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2015 - 01:08 schreef enough het volgende:
onderschatten jullie johan nu niet..en nu zeker niet
vele deden lacherig om wat hij zei,maar hij heeft altijd achteraf gelijk gehad
omdat ze hem vooraf nooit begrepen
geloof me nou er gaat nog een hoop gebeuren
//held// cruijff
Cruijff heeft geen gelijk gehad.

Cruijff heeft gezegd dat met de invulling die hij aan Ajax heeft gegeven, de Europese subtop weer gehaald zou moeten worden. Dat plan is volkomen mislukt, en dus heeft hij ongelijk gehad.

Dat daar redenen aan ten grondslag liggen wat er op duid dat men zich niet aan het plan Cruijff heeft gehouden doet daar niets aan af. De uitvoering van het plan is tot nu toe voor het eerste volledig mislukt..

En dus heeft Cruijff geen gelijk.
enough
 enough - dinsdag 15 december 2015 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2015 - 09:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Cruijff heeft geen gelijk gehad.

Cruijff heeft gezegd dat met de invulling die hij aan Ajax heeft gegeven, de Europese subtop weer gehaald zou moeten worden. Dat plan is volkomen mislukt, en dus heeft hij ongelijk gehad.

Dat daar redenen aan ten grondslag liggen wat er op duid dat men zich niet aan het plan Cruijff heeft gehouden doet daar niets aan af. De uitvoering van het plan is tot nu toe voor het eerste volledig mislukt..

En dus heeft Cruijff geen gelijk.
met cruijffs gelijk bedoelde ik meer het verloop van zijn leven waar soms lacherig over gedaan werd,
maar waar men later op terug moest komen en dacht oja hij heeft toch gelijk
dat we de europeese subtop niet hebben bereikt weet je zelf ook alles van..met die rare de boer fratsen
dat waren niet de wegen van cruijff die daar in bewandeld werden.(en desnoods specifieke aankopen)
ik vind toch dat jullie (EIDE) er heel makkelijk overheen stappen van het ..plan is niet uitgevoerd dus
het deugd niet en mensen niet capabel ervoor waren,maar diegene hebben het bewust gesaboteerd en de controle
waar het steeds overgaat indeze daar is de rvc flink in gebreke gebleken ..duivenbode en de voorzitter
ik wil er niet meer te veel over uitweiden ,want anders gaan we teveel in herhaling vallen
maar de bodemline voor ''jullie'' is dat cruijff meer zijn smoel had moeten laten zien
mij karakter is een woord is een woord geven,maar dat is een utopie dat iedereen dat naleef
ik geloof nog steeds in zijn plan/visie,(maar niet meer met dezelfde mensen die er nu zitten)
dat al bewezen is bij barca en dat had bij AJAX in het klein moeten zijn....en dan hadden we al wel
halve/finale el kunnen halen
en cruijff kennende komt daar op die vergadering niet om zomaar een bakje doen,maar....wordt vervolgd
remco k
 remco k - dinsdag 15 december 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2015 - 15:34 schreef enough het volgende:

[..]

met cruijffs gelijk bedoelde ik meer het verloop van zijn leven waar soms lacherig over gedaan werd,
maar waar men later op terug moest komen en dacht oja hij heeft toch gelijk
dat we de europeese subtop niet hebben bereikt weet je zelf ook alles van..met die rare de boer fratsen
dat waren niet de wegen van cruijff die daar in bewandeld werden.(en desnoods specifieke aankopen)
ik vind toch dat jullie (EIDE) er heel makkelijk overheen stappen van het ..plan is niet uitgevoerd dus
het deugd niet en mensen niet capabel ervoor waren,maar diegene hebben het bewust gesaboteerd en de controle
waar het steeds overgaat indeze daar is de rvc flink in gebreke gebleken ..duivenbode en de voorzitter
ik wil er niet meer te veel over uitweiden ,want anders gaan we teveel in herhaling vallen
maar de bodemline voor ''jullie'' is dat cruijff meer zijn smoel had moeten laten zien
mij karakter is een woord is een woord geven,maar dat is een utopie dat iedereen dat naleef
ik geloof nog steeds in zijn plan/visie,(maar niet meer met dezelfde mensen die er nu zitten)
dat al bewezen is bij barca en dat had bij AJAX in het klein moeten zijn....en dan hadden we al wel
halve/finale el kunnen halen
en cruijff kennende komt daar op die vergadering niet om zomaar een bakje doen,maar....wordt vervolgd
De mensen die daar zaten zijn door Cruijf neergezet, dat hun falen in zijn beleid is dus ook zijn falen.

En ik denk het allemaal wel mee gaat vallen wat Cruijff nog voor Ajax zal doen..

En ik denk niet dat men bewust iets saboteerd, ik denk dat men gewoon niet wist wat te doen en daardoor een eigen weg is ingeslagen.. Ik vind dat wel een kwalijke zaak, want ze hadden ook zelf overleg kunnen zoeken met Cruijff om de problemen op te lossen..

Waar twee vechten hebben twee schuld, dat is altijd al zo geweest. Maar zeker ook Cruijff heeft gefaald, en dan met name in het gestelde vertrouwen wat blijkbaar niet terecht was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 december 2015 door remco k --
enough
 enough - dinsdag 15 december 2015 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2015 - 15:43 schreef remco k het volgende:

[..]

De mensen die daar zaten zijn door Cruijf neergezet, dat hun falen in zijn beleid is dus ook zijn falen.

En ik denk het allemaal wel mee gaat vallen wat Cruijff nog voor Ajax zal doen..

En ik denk niet dat men bewust iets saboteerd, ik denk dat men gewoon niet wist wat te doen en daardoor een eigen weg is ingeslagen.. Ik vind dat wel een kwalijke zaak, want ze hadden ook zelf overleg kunnen zoeken met Cruijff om de problemen op te lossen..

Waar twee vechten hebben twee schuld, dat is altijd al zo geweest. Maar zeker ook Cruijff heeft gefaald, en dan met name in het gestelde vertrouwen wat blijkbaar niet terecht was.
net wat je zeg er had meer telf verkeer moeten zijn ....had het van het tech hart dan iets met trots
te maken en van cruijff kant ..je heb me nr en als je advies wilt bel je maar..zo niet dan weetje
het maar beter (anders vraag je het maar aan jonk..en dat contact was vertroebeld) ,ja had meer met de koppen bij elkaar moeten zijn (zowel naar barcelona als naar amsterdam toe)(had geen hele delegatie hoeven zijn)
eigelijk dood zonde Remco ..met zoveel stijd vooraf en dan toch onderling stranden
nu kunnen we opmaken dat het vertrouwen op niets gestoeld was
cruijff weet natuurlijk ook niet alles,maar had een plan dat werkte (zie barca)
en daar heerst niet te vergeten een trotse cultuur die op zijn eige staat en hier is het meer van het zal wel
of betweters
we zullen nu nooit weten wat de afloop zou zijn geweest en dat vind ik jammer
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 15 december 2015 - 18:48   quote  deeplink  
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken, dat het al de zoveelste schijnbeweging is van onze "verlosser". Hoe vaak is Johan Cruijff al niet van mening veranderd om de club wel of niet (meer) te helpen? Hoeveel functies heeft hij wel niet gehad bij Ajax? Officiële en niet-officiële functies?

Ik kan me dank ook niet voorstellen, dat hij zo snel al nadat hijzelf de deur naar Ajax had dichtgedaan zich alweer bedacht heeft. Ik denk dat het opnieuw een schijnbeweging van hem is. Het was (en het is) niet verstandig van JC om in tijden van nood, gewoon in Barcelona te blijven. Hij was in Amsterdam gewenst!

Hoe dan ook ben ik het wel met Remco K eens, daar waar hij schrijft dat het falen van zijn "vazallen" ook zijn falen is geweest en bovendien, dat waar twee vechten er ook twee schuld hebben.

Ik opteer om zonder Cruijff de oplossing te gaan zoeken, maar wel met zijn ideeën van het "plan Cruijff", met name wat betreft de jeugdopleiding, in de achterzak.

Wie het weet mag het zeggen.
Eide
 Eide - dinsdag 15 december 2015 - 19:39   quote  deeplink  
Ik twijfel niet aan de bedoelingen van Cruijff. Ik geloof ook in zijn visie. Ik ben alleen wel stellig van mening dat de vorige poging heeft aangetoond dat het plan niet kan slagen als de grote man himself daar niet de wind achter houdt.
remco k
 remco k - woensdag 16 december 2015 - 09:06   quote  deeplink  
Voetbal International publiceerde in september een column van Marco van Basten over Johan Cruijff en de mislukte Fluwelen Revolutie bij Ajax. De harde uitlatingen van de assistent-bondscoach van Oranje deden het nodige stof opwaaien. Van Basten heeft allesbehalve spijt van het opiniestuk. Hij maakt zich vooral druk over de inmenging van De Telegraaf.

'Ik denk dat Johan best begrijpt wat ik ermee bedoelde. Zelf heeft hij er ook helemaal niet zo fanatiek tegen geageerd. Er is eigenlijk maar één partij die zich in de weken erna heel erg druk maakte en dat was De Telegraaf. Chef Jaap de Groot ging zon beetje in elk tv-programma zitten, zelfs de columnisten werden gemobiliseerd', schrijf Van Basten woensdag in VI.

'Ik krijg de indruk dat ze het vervelend vinden als mensen in voetballand een afwijkende mening verkondigen. Maar die krant is zó gekleurd dat het gênant begint te worden', vervolgt hij. 'Ik verbaas me daarover. En ik kan me voorstellen dat het voor de gewone man op een gegeven moment niet meer te volgen is.'

'Of we het nou Plan Cruijff of Plan Telegraaf moeten noemen; ik blijf erbij dat het één grote zeepbel is. In het begin hoorde je: We hebben vier, vijf jaar nodig. Dan gaan we oogsten. Nu zeggen ze weer dat het plan goed was, maar dat het verkeerd werd uitgevoerd. Oneindig politiek geneuzel Schei toch uit.'

'Punt één: als je zoveel publiciteit nodig hebt om jouw product te promoten, klopt het al niet. Een goed product verkoopt zichzelf. En punt twee: als het allemaal zo soepel verloopt, zou Ajax wel gek zijn om het op te geven. Maar vrijwel iedereen is weggestuurd of weggelopen. Dat zegt alles', besluit Van Basten.

http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/625195/van-basten-fileert-de-telegraaf-z-gekleurd-dat-het-g-nant-begint-te-worden-.html
remco k
 remco k - woensdag 16 december 2015 - 09:07   quote  deeplink  
Dennis Bergkamp heeft in gesprek met Voetbal International hard uitgehaald naar het rapport dat Tscheu La Ling maakte over de chaos binnen de technische staf en bestuurlijke organisatie van Ajax. De assistent-trainer van de Amsterdamse club noemt de analyse van Ling 'een regelrechte aanfluiting'.

"Ling is niet objectief. Al voordat hij aan zijn rapport begon was duidelijk aan welke kant hij stond", steekt de oud-aanvaller van wal. "Met die insteek is hij aan de slag gegaan. Zonder zich te verdiepen in onze kant van het verhaal. Ik heb welgeteld twintig minuten met hem gesproken. Toen ik zei dat ik over de kern van het probleem wilde praten, stopte hij snel al zijn papieren in zijn tas en zei dat we dat in een later stadium zouden doen."

"Er zouden vervolggesprekken komen, individueel en met het technisch hart. Want hij wilde zich zo breed mogelijk laten informeren, voegde hij daar nog aan toe. Na die toezegging heb ik nooit meer wat van hem gehoord. En opeens was zijn rapport af. Echt ongelooflijk", vervolgt Bergkamp.

De onenigheid binnen het zogenaamde Technische Hart van Ajax leidde onlangs tot het (gedwongen) vertrek van Johan Cruijff en Wim Jonk. "Het raakt me in mijn ziel als mensen twijfelen aan mijn loyaliteit aan de visie van Johan", stelt de voormalig Oranje-international. "We streven hetzelfde aantrekkelijke voetbal na, met zoveel mogelijk spelers uit de opleiding, waar we talenten met een individuele aanpak op een hoger plan proberen te krijgen."

"Het gaat om de manier waarop je het invult. De professionele verwijdering tussen Wim en mij is een langdurig proces geweest. Het is heftig en emotioneel geweest binnen het technisch hart. Dat hakt erin. Er ontstond een muur tussen ons, steeds hoger, steeds dikker. Op het trainingsveld, in zijn voetbalvisie en als persoon vind ik Wim ontzettend goed. Maar als manager heeft hij zich te veel laten beïnvloeden door mensen die de opleiding steeds verder van het voetbal lieten wegdrijven", besluit Bergkamp.

http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/625170/boze-bergkamp-hanteert-botte-bijl-het-is-een-regelrechte-aanfluiting-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
enough
 enough - woensdag 16 december 2015 - 10:13   quote  deeplink  
wat er achter de schermen precies afspeelde weten we niet,maar langzaam aan zoals vaker
druppeld het wel naar buiten
wij lezen het in de media en geven onze mening of nemen aan dat het zo is
dat de telegraaf en ling gekleurd zijn/waren is oud nieuws,maar waar het mij meer om gaat is als je
zoals bergkamp nu ....wat is zijn waarheid dan,waarom zijn we nu nog steeds geen suptop van europa
ere divisie oke,maar de insteek was europees weer meedoen
enough
 enough - woensdag 16 december 2015 - 18:04   quote  deeplink  
bye ,bye,rvc en collee
tech hart krijgt nog een kans
ledenvergadering laat koppen rollen
hadden ze maar hun taak moeten doen ....toen erom gevraagd werd
motie van wantrouwen is terecht....stelletje schijtbakken
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 16 december 2015 - 18:08   quote  deeplink  
HO HO HOOO.....WE ZITTEN IN EEN FLOW!!
enough
 enough - woensdag 16 december 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2015 - 18:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
HO HO HOOO.....WE ZITTEN IN EEN FLOW!!
kerstmannetje komt zooooo
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 16 december 2015 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2015 - 18:04 schreef enough het volgende:
bye ,bye,rvc en collee
tech hart krijgt nog een kans
ledenvergadering laat koppen rollen
hadden ze maar hun taak moeten doen ....toen erom gevraagd werd
motie van wantrouwen is terecht....stelletje schijtbakken
Schijnbaar toch niet als je de laatste nieuwsberichten hebt gelezen!
remco k
 remco k - donderdag 17 december 2015 - 08:42   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/telesport/article24887637.ece/BINARY/Brief+Wim+Jonk+aan+vereniging+Ajax.pdf
remco k
 remco k - donderdag 17 december 2015 - 08:43   quote  deeplink  
Bijzonder stuk om te lezen..
enough
 enough - donderdag 17 december 2015 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 08:43 schreef remco k het volgende:
zeker bijzonder
waarin punt 5 en 6 alles zeggend is.... onbegrijpelijk!!
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 17 december 2015 - 12:04   quote  deeplink  
Zou Ajax durven om 55 miljoen neer te leggen, om van de beurs af te gaan en dan met mensen die wel verstand hebben van voetbal mee door te gaan ?

Aan aandeelhouders die helemaal geen verstand hebben van voetballen, daar hebben we zeker niets aan.
Zal daar de schoen vanavond niet wringen bij Ajax ???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 december 2015 door Onze Ajax --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 december 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 08:43 schreef remco k het volgende:
Eigenlijk herhaalt hij telkens dat het Plan Cruijff niet gevolgd wordt. Over zijn eigen hand hierin zegt hij niks.
remco k
 remco k - donderdag 17 december 2015 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 12:32 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Eigenlijk herhaalt hij telkens dat het Plan Cruijff niet gevolgd wordt. Over zijn eigen hand hierin zegt hij niks.
Hij geeft wel aan wat de directie van hem vond in zijn functioneren.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 december 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 13:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij geeft wel aan wat de directie van hem vond in zijn functioneren.
Klopt, ze vonden dat hij het goed deed. Maar lieten dit in de praktijk niet zien. Overigens staat er ook nergens een duidelijk reden van hem voor het voortdurend weigeren van aanschuiven bij een werk-overleg. Hij zou toch zelf ook wel snappen dat dit leid tot een onwerkbare situatie.
remco k
 remco k - donderdag 17 december 2015 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 14:44 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Klopt, ze vonden dat hij het goed deed. Maar lieten dit in de praktijk niet zien. Overigens staat er ook nergens een duidelijk reden van hem voor het voortdurend weigeren van aanschuiven bij een werk-overleg. Hij zou toch zelf ook wel snappen dat dit leid tot een onwerkbare situatie.
Natuurlijk begrijpt hij dat..

Alleen wat ik raar vind, is dat dit overleg niet een dagelijks iets is. En zeker niet de belangrijkste taak..

Blijf het echt verschrikkelijk jammer vinden dat hij weg is..
enough
 enough - donderdag 17 december 2015 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2015 - 18:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Schijnbaar toch niet als je de laatste nieuwsberichten hebt gelezen!
gezien het "aller laatste " bericht dan zou het volgens ere lid arie van os (die ook ere voorzitter
michael van praag erbij wilt) het beter zijn dat er een frisse wind van mensen het over gaan nemen
en dat er in de huidige directie de nodige veranderingen moeten plaats vinden
schoonschip dus
in de ALV van van avond mag de bestuursraad het een en ander uitleggen,waarom het zo uit de klauwen is gelopen
wat onvermijdelijk is dat er dus toch koppen gaan rollen
of .............????
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 17 december 2015 - 17:40   quote  deeplink  
Laten ze lekker de boel inpakken en wegwezen.

Dan kan eindelijk daarna de nieuwe TD, RvC en bestuur komen.
En gelukkig hoeft het dan niet uit zoveel personen te bestaan, zoals nu.
Brandje
 Brandje - donderdag 17 december 2015 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 17:40 schreef Onze Ajax het volgende:
Laten ze lekker de boel inpakken en wegwezen.

Dan kan eindelijk daarna de nieuwe TD, RvC en bestuur komen.
En gelukkig hoeft het dan niet uit zoveel personen te bestaan, zoals nu.
Kerel ben je wel op de hoogte. Ze hebben juist met zijn allem in de rechtzaal gezeten dat er juist GEEN TD meer bijAjax zou zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 december 2015 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 14:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk begrijpt hij dat..

Alleen wat ik raar vind, is dat dit overleg niet een dagelijks iets is. En zeker niet de belangrijkste taak..

Blijf het echt verschrikkelijk jammer vinden dat hij weg is..
Klopt, je zou zeggen dat je dagelijks bij elkaar zou zitten. Blijkbaar niet dus. Maar als je dan alsnog weigert naar dit overleg te komen...

Het zal ongetwijfeld een groot gemis zijn voor de opleiding van Ajax, maar ik denk dat hij nog wel eens terug zal keren, eventueel als hoofdtrainer. Die ambitie heeft hij zelf ook uitgesproken.
remco k
 remco k - donderdag 17 december 2015 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 21:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Klopt, je zou zeggen dat je dagelijks bij elkaar zou zitten. Blijkbaar niet dus. Maar als je dan alsnog weigert naar dit overleg te komen...

Het zal ongetwijfeld een groot gemis zijn voor de opleiding van Ajax, maar ik denk dat hij nog wel eens terug zal keren, eventueel als hoofdtrainer. Die ambitie heeft hij zelf ook uitgesproken.
Ik bedoel het precies andersom. Eens in de week vergaderen is al te veel.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - donderdag 17 december 2015 - 22:16   quote  deeplink  
Op dit moment zijn de leden bij elkaar en praten over Johan de aller aller beste voetballer
die Nederland ooit gehad heeft en Ajax een plaats gegeven heeft.Johan was 17 jaar toen
Henk Groot de sportverslaggever Herman Kuyphof tegen kwam en zei, we hebben nu een
voetballer rond lopen een jong iel ventje die verteld ons hoe we moeten voetballen en hij
heeft nog gelijk ook. Dat is Johan's makke, hij heeft altijd gelijk. Daar kan niet
iedereen tegen.Nu gaan ze het recht zetten de stakkers.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 december 2015 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 22:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik bedoel het precies andersom. Eens in de week vergaderen is al te veel.
Hmmm, waarom?
Ik zou snappen dat er niet iedere dag wat te bespreken is, maar wat ik heb geleerd is dat in een goed lopend bedrijf transparantie voorop zou moeten staan. In ieder geval zou het een belangrijk punt moeten zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 december 2015 door NatjosFC --
Eide
 Eide - donderdag 17 december 2015 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 22:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hmmm, waarom?
Ik zou snappen dat er niet iedere dag wat te bespreken is, maar wat ik heb geleerd is dat in een goed lopend bedrijf transparantie voorop zou moeten staan. In ieder geval zou het een belangrijk punt moeten zijn.
Transparantie =/= vergaderen
Brandje
 Brandje - donderdag 17 december 2015 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 22:24 schreef Eide het volgende:

[..]

De Boer heeft zelf gezegd ook regelmatig NIET aanwezig te zijn geweest bij vergaderingen van TH. Ik vind dat er aan dat niet aanwezig zijn van Jonk veel ye zwaar wordt getild. Zoals ik er nu in sta. Is de Jonk de enige die echt de lijn JC heeft gevolgd en er zijn bewijzen genoeg dat anderen dat niet hebben gedaan. Het is toch van de zotte dat Sar pas op aandringen van van Kinsbergen pas in maart plan JC heeft ingelezen.
Brandje
 Brandje - donderdag 17 december 2015 - 23:25   quote  deeplink  
Leden hebben gesproken. Bestuursraad blijft zitten. Einde JC bij Ajax. Het pluche blijkt toch voor heel mensen heel veranderlijk te werken.

Kut godverdomme
Oceanu
 Oceanu - donderdag 17 december 2015 - 23:29   quote  deeplink  
Boudewijn, kom er maar in jongen. Er valt wat negatiefs te zeggen over De Legendarische nummer 14.

On: Ieder conflict binnen onze club is vervelend. Nog vervelender is nog steeds de verdeeldheid en dat zal nooit weggaan vrees ik.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 17 december 2015 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 23:25 schreef Brandje het volgende:
Leden hebben gesproken. Bestuursraad blijft zitten. Einde JC bij Ajax. Het pluche blijkt toch voor heel mensen heel veranderlijk te werken.

Kut godverdomme
Mooi voor Johan...kan hij zich op zijn gezondheid richten....niets is belangrijker
Eide
 Eide - donderdag 17 december 2015 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 23:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

De Boer heeft zelf gezegd ook regelmatig NIET aanwezig te zijn geweest bij vergaderingen van TH. Ik vind dat er aan dat niet aanwezig zijn van Jonk veel ye zwaar wordt getild. Zoals ik er nu in sta. Is de Jonk de enige die echt de lijn JC heeft gevolgd en er zijn bewijzen genoeg dat anderen dat niet hebben gedaan. Het is toch van de zotte dat Sar pas op aandringen van van Kinsbergen pas in maart plan JC heeft ingelezen.
Er is natuurlijk wel een fors verschil tussen niet elke vergadering bijwonen en stelselmatig weigeren een vergadering bij te wonen.

Punt is en blijft dat beide partijen het over een andere boeg gooien en binnen de keuzes die ze maken zeer legitieme argumenten opvoeren. Dat maakt deze situatie ook zo bizar.
Eide
 Eide - donderdag 17 december 2015 - 23:39   quote  deeplink  
Alle 324 aanwezigen bij de algemene ledenvergadering van de club hebben het vertrouwen uitgesproken in Henrichs, Cees Vervoorn, Dick Schoenaker, Tonnie Bruins Slot, Jan Buskermolen, Maarten Oldenhof en Ronald Pieloor.
Bron

Dat alle leden zich unaniem uitspreken vind ik wel opvallend zeg. Blijkbaar heeft de bestuursraad de talloze vragen die er waren zeer overtuigend beantwoord.

Michael van Praag heeft zich nu als erevoorzitter opgeworpen toch nog een poging te doen de breuk wat te lijmen. Voorlopig is het laatste woord nog lang niet gesproken.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 december 2015 - 23:56   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik ben niet op de hoogte van de betekenis van het: =/= symbool.
Googlen bied geen uitkomst aangezien hij de tekens niet wil meenemen in de zoekopdracht. Zou jij mij kunnen vertellen wat dat betekent?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2015 door NatjosFC --
laulau
 laulau - vrijdag 18 december 2015 - 00:01   quote  deeplink  
Na een lang ziekbed is de voorheen voetbalvereniging Ajax helaas vandaag overleden
enough
 enough - vrijdag 18 december 2015 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 22:16 schreef Danielson 1448 het volgende:
Op dit moment zijn de leden bij elkaar en praten over Johan de aller aller beste voetballer
die Nederland ooit gehad heeft en Ajax een plaats gegeven heeft.Johan was 17 jaar toen
Henk Groot de sportverslaggever Herman Kuyphof tegen kwam en zei, we hebben nu een
voetballer rond lopen een jong iel ventje die verteld ons hoe we moeten voetballen en hij
heeft nog gelijk ook. Dat is Johan's makke, hij heeft altijd gelijk. Daar kan niet
iedereen tegen.Nu gaan ze het recht zetten de stakkers.
mooi gezegd!!
Eide
 Eide - vrijdag 18 december 2015 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 23:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik ben niet op de hoogte van de betekenis van het: =/= symbool.
Googlen bied geen uitkomst aangezien hij de tekens niet wil meenemen in de zoekopdracht. Zou jij mij kunnen vertellen wat dat betekent?
"Is niet gelijk aan" symbool.
enough
 enough - vrijdag 18 december 2015 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 23:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mooi voor Johan...kan hij zich op zijn gezondheid richten....niets is belangrijker
zijn gezondheid is bezig zijn
maak geen kasplantje van jopie
remco k
 remco k - vrijdag 18 december 2015 - 08:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

Transparantie is gewoon je werk goed doen binnen je eigen verantwoordelijkheden, en die verantwoordelijkheden ook nemen ten aller tijde. Je informeert de mensen voor wie het nodig is de zaken te weten. En je vergadert over inhoud, dat hoeft zeker niet eens per week. Alleen als er wat te bespreken is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2015 door remco k --
remco k
 remco k - vrijdag 18 december 2015 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 23:25 schreef Brandje het volgende:

Kut godverdomme
324 leden, en niet 1 die zijn had op stak om het vertrouwen op te zeggen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2015 door remco k --
Danielson 1448
 Danielson 1448 - vrijdag 18 december 2015 - 09:01   quote  deeplink  
Dit is allemaal zeer voorspelbaar, ik denk dat Johan zichzelf alsnog beschikbaar heeft
gesteld om te laten zien hoe ze tegenover hem staan. Het Ajax uit de Meer is hiermee
weggevaagd.Voor mij zijn het zielepoten.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 18 december 2015 - 09:45   quote  deeplink  
Het gaan nog wel moeilijke tijden worden voor Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2015 door Onze Ajax --
enough
 enough - vrijdag 18 december 2015 - 14:44   quote  deeplink  
Breaking:..ossenworst-revolutie

ere lid arie van os afgesneden
kok bereid voor in de rust een heerlijk bakje ossestaart soep voor de bestuursraad
wim jonk zit thuis voor de buis te kijken met z'n oude vertrouwde onsje paling
....wat een lul verhaal!!....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2015 door enough --
Danielson 1448
 Danielson 1448 - vrijdag 18 december 2015 - 15:58   quote  deeplink  
Frank is niet verbaasd dat Jonk en Johan aan het kortste eind trokken, en ik
ben niet meer verbaasd dat Frank Ajax saai laat voetballen en geen spelers
met Ajax kwaliteiten kan aantrekken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?

0.0271770