BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ik ben goed genoeg, ik vertrek ok? Ja, prima. We proberen niet eens om je aan boord te houden.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - zondag 05 april 2015 - 16:22   quote  deeplink  
Ik ben er klaar mee.

Frank de Boer moet eruit! Of Overmars moet geld laten rollen! Of ...

Ergens gaat het fout, structureel.

Spelers met te weinig kwaliteit worden iedere keer opnieuw opgesteld. Spelers die een versterking kunnen zijn worden niet gehaald. Spelers die een versterking zijn worden gehaald en niet opgesteld.

Waar gaat het fout? Los het op Ajax.. Dit is niet om aan te zien.

Bazoer is een geweldige speler! Superspeler, speelde vandaag zijn 5e of 6e wedstrijd in de basis? Niet goed als hij opvalt, hoe goed hij ook is.

Was Siem de Jong maar niet vertrokken, samen met Anita, Blind, Krkic, Poulsen, Eriksen, Alderweireld, Vertonghen, Vd Wiel...

Als we goed spelen in ajax 1 vertrekken we meteen ok? Ja, prima hoor. We doen niet eens ons best om jullie te houden.
Loetje
 Loetje - zondag 05 april 2015 - 17:24   quote  deeplink  
Ik vraag me wel eens af waar de fout nu ligt. Degelijk zijn we niet meer. Laatste jaren waren niet eens altijd goed. Maar wel kwam het altijd goed. Dit seizoen continu door de ondergrens. Sommige spelers krijgen tig kansen terwijl ze falen en wissels zijn vreemd. Anderzijds zijn bepaalde jongens ook niet Ajax waardig. Lastig!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 05 april 2015 - 19:34   quote  deeplink  
Waar gaat dit precies over? Omg....
Pietje
 Pietje - maandag 06 april 2015 - 13:25   quote  deeplink  
Ajax is eigenlijk altijd al een "opleidingsclub" geweest. Zodra er een speler doorbrak en zijn wedstrijden in het eerste speelde meldden de rijke clubs uit Italië, Spanje en Engeland zich al snel. Vaak wilden die spelers Ajax maar al te graag inruilen voor het grote geld. Veel te vaak kwamen die spelers echter op de bank, of nog erger, op de tribune terecht. Dat is niet goed voor de ontwikkeling van die spelers. Zij zouden er goed aan doen, om eerst een aantal jaren zich bij Ajax verder te ontwikkelen. Ach en Ajax zelf vindt het ook niet erg wanneer er miljoenen aan spelers kan worden verdiend.
JOOD
 JOOD - maandag 06 april 2015 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 13:25 schreef Pietje het volgende:
Ajax is eigenlijk altijd al een "opleidingsclub" geweest. Zodra er een speler doorbrak en zijn wedstrijden in het eerste speelde meldden de rijke clubs uit Italië, Spanje en Engeland zich al snel. Vaak wilden die spelers Ajax maar al te graag inruilen voor het grote geld. Veel te vaak kwamen die spelers echter op de bank, of nog erger, op de tribune terecht. Dat is niet goed voor de ontwikkeling van die spelers. Zij zouden er goed aan doen, om eerst een aantal jaren zich bij Ajax verder te ontwikkelen. Ach en Ajax zelf vindt het ook niet erg wanneer er miljoenen aan spelers kan worden verdiend.
Is dat laatste wel zo? Ze willen wel iedere keer overwinteren in de Champions League. Dan moeten ze die hoop ook niet uitspreken.

Dan kunnen ze beter de doelstelling aanpassen naar: 30 miljoen aan inkomende transfergelden per seizoen.
Pietje
 Pietje - maandag 06 april 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 13:32 schreef JOOD het volgende:

[..]

Is dat laatste wel zo? Ze willen wel iedere keer overwinteren in de Champions League. Dan moeten ze die hoop ook niet uitspreken.

Dan kunnen ze beter de doelstelling aanpassen naar: 30 miljoen aan inkomende transfergelden per seizoen.
Ik ben er heilig van overtuigd, dat Ajax, het bedrijf Ajax althans, zwarte cijfers wil schrijven en om dat doel te bereiken is het gemakkelijk om spelers te verkopen.
JOOD
 JOOD - maandag 06 april 2015 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 13:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben er heilig van overtuigd, dat Ajax, het bedrijf Ajax althans, zwarte cijfers wil schrijven en om dat doel te bereiken is het gemakkelijk om spelers te verkopen.
Het lijkt er inderdaad op dat het voetbal helemaal niet meer belangrijk is.. Heel jammer dit. En dit lijkt me ook geen goed toekomstbeleid.

Ik betrap me er de laatste wedstrijden zelfs op dat ik door vreselijk falen van de spelers de laatste 10 minuten niet eens meer op zit te letten. Dat ik gewoon niet meer kijk!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 april 2015 - 23:49   quote  deeplink  
Dat komt door je leeftijd...ik blijf Ajax altijd steunen....maar goed ik ben 51 en volg Ajax al sinds mijn jeugd
JOOD
 JOOD - dinsdag 07 april 2015 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 23:49 schreef Nenam_tiL het volgende:
Dat komt door je leeftijd...ik blijf Ajax altijd steunen....maar goed ik ben 51 en volg Ajax al sinds mijn jeugd
En hoe oud ben ik dan? Als het aan mijn leeftijd ligt...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 april 2015 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 00:09 schreef JOOD het volgende:

[..]

En hoe oud ben ik dan? Als het aan mijn leeftijd ligt...
weet ik veel....zeg het maar
JOOD
 JOOD - dinsdag 07 april 2015 - 08:54   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/430243/ajax-wilde-stunten-dat-zou-helemaal-fantastisch-zijn-geweest-een-jonge-god-.html

Zou hij dit denken? Of zijn er echt gesprekken gevoerd met Klaas?
En waarom geen gesprek met Klaas, Nigel, Wesley tegelijk?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 april 2015 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2015 - 23:45 schreef JOOD het volgende:

[..]

Het lijkt er inderdaad op dat het voetbal helemaal niet meer belangrijk is.. Heel jammer dit. En dit lijkt me ook geen goed toekomstbeleid.

Ik betrap me er de laatste wedstrijden zelfs op dat ik door vreselijk falen van de spelers de laatste 10 minuten niet eens meer op zit te letten. Dat ik gewoon niet meer kijk!
Heb ik ook hoor zit dan een beetje te appen met andere Ajacieden meestal in de trant van:
Jezus wissel die Sigthorsson eens! Drama die Boilesen, Pff zaadpot, tikkie terug goed zo,
Tja hij kan ze allemaal wel wisselen.
Dat week in week uit gaat inderdaad een beetje vervelen.

Dit seizoen zijn er helaas veel te weinig die ook maar een beetje een redelijk niveau halen. Het spel is te voorspelbaar en er gebeurt soms helemaal niets. Laten ze nou zien dat ze hun stinkende best doen zeg ik ok maar die hele houding van ze zint me niet.
JOOD
 JOOD - vrijdag 10 april 2015 - 20:12   quote  deeplink  
http://www.feyenoordpings.nl/nieuws/16074/van-geel-wij-willen-een-team-formeren-waardoor-clasie-wellicht-zegt-ik-blijf-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
remco k
 remco k - vrijdag 10 april 2015 - 21:13   quote  deeplink  
Wat is er, gaan we hier de geruchten bijhouden van de andere clubs??
JOOD
 JOOD - vrijdag 10 april 2015 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 21:13 schreef remco k het volgende:
Ik wil alleen maar aangeven dat dit harde woorden zijn.. En terecht, want je wilt je beste spelers toch niet kwijt raken?
Eide
 Eide - vrijdag 10 april 2015 - 22:16   quote  deeplink  
Ik denk dat niemand dat wil. Maar je kan die spelers ook alleen houden als ze zelf willen.
JOOD
 JOOD - vrijdag 10 april 2015 - 22:18   quote  deeplink  
Arek Milik en Riechedly Bazoer kunnen op lovende woorden rekenen van hun hoofdtrainer Frank de Boer. De oefenmeester van de Amsterdammers is erg blij dat Milik is vastgelegd en dat Bazoer zijn contract heeft verlengd.

"Dit soort toptalenten wil je graag vastleggen. Niet dat ze na een jaar al weggekaapt worden. Als dat al zo zou zijn, moeten we echt de hoofdprijs vragen. Anderzijds moeten zij ook goed beseffen dat hun carrière nog moet beginnen en dat dit een goede stap voor hen is", aldus De Boer in gesprek met Ajax TV.

Quote van Frank de Boer..

Zulke spelers kunnen onze club weer groot maken, die probeer je koste wat kost te houden.. Toch?
remco k
 remco k - vrijdag 10 april 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 22:12 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar aangeven dat dit harde woorden zijn.. En terecht, want je wilt je beste spelers toch niet kwijt raken?
Leuk.. En welke club wil dat wel dan?
Danielson 1448
 Danielson 1448 - vrijdag 10 april 2015 - 23:28   quote  deeplink  
Ik denk dat na het Bosman-arrest clubs zoals Ajax heel moeilijk een elftal bij
elkaar kan houden voor een paar jaar.
De spelersmanagers zijn de baas en niet de clubs.
Eide
 Eide - zaterdag 11 april 2015 - 01:35   quote  deeplink  
Nee, absoluut niet. De spelers bepalen zelf. Als een speler echt niet wil kan een makelaar ze echt niet dwingen. Het punt is dat een beetje profvoetballer met talent wel wil kijken waar z'n limieten liggen. En als ze die limiet hebben bereikt zijn er altijd nog competities waar het salaris aanzienlijk hoger ligt dan in Nederland.

En dus zijn er voor spelers heel veel redenen om op den duur hun heil ergens anders te zoeken. Ambitie & geld zijn twee van de voornaamste drijfveren in onze samenleving en juist die zaken zijn de aantrekkingskracht van buitenlandse competities.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 11 april 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
10 euro boete voor jou man. Slappe gejankt over die varkensclub
Brandje
 Brandje - zaterdag 11 april 2015 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 22:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Wij doen dat toch!!!!! Verkopen Blind op 31-08 en halen Zimling ervoor terug. Verkopen Eriksen terwijl de competitie al bezig is en halen Duarte. Spreekt niet echt ambitie uit en bovendien is wanbeleid ten voeten uit.
Bovendin vind ik 17 miljoen voor Blind niet echt de hoofdprijs na zo'n WK. Strootman heeft geen WK gespeeld, geen CL en die bracht 23(kan zelfs nog oplopen) miljoen door As Roma. Wij verkopen een speler aan een van de rijkste clubs ter wereld.
Brandje
 Brandje - zaterdag 11 april 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 21:13 schreef remco k het volgende:
Dit is een quote en heeft niks met gerucht te maken. Verder spreekt er ambitie uit.
riveco
 riveco - zaterdag 11 april 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 14:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dit is een quote en heeft niks met gerucht te maken. Verder spreekt er ambitie uit.
Oja, als een andere club het doet is het een Quote en spreekt er ambitie vanuit en als Ajax het zelfde doet ( denk aan Eto ó, van der Vaart, de Hunter en ga zo maar door) is het een wan beleid en een lul verhaal. Hmmmmm wat gaat er hier toch mis?
riveco
 riveco - zaterdag 11 april 2015 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 14:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wij doen dat toch!!!!! Verkopen Blind op 31-08 en halen Zimling ervoor terug. Verkopen Eriksen terwijl de competitie al bezig is en halen Duarte. Spreekt niet echt ambitie uit en bovendien is wanbeleid ten voeten uit.
Bovendin vind ik 17 miljoen voor Blind niet echt de hoofdprijs na zo'n WK. Strootman heeft geen WK gespeeld, geen CL en die bracht 23(kan zelfs nog oplopen) miljoen door As Roma. Wij verkopen een speler aan een van de rijkste clubs ter wereld.
Blind levert zoveel op na dat hij eerst nog uit gevloten werd door eigen ( fans ) En Duarte heeft kwaliteiten ( maar net niet genoeg voor Ajax ) die door diverse hier werden vermeld dat die gehaald moest worden. Dat is af en toe een gok nemen waar hier zo vaak om wordt gevraagd. ( maar helaas is dat weer een bewijs dat je dat niet te veel moet doen )Maar als de gok verkeerd uitpakt is het wanbeleid. (haha)
En Zimling idem ( ook een gok ) en zelfs op aanraden van een oud Ajax trainer.
JOOD
 JOOD - zaterdag 11 april 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 22:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax, heb ik het idee. Opleiden om te verkopen? Ooit van gehoord?
JOOD
 JOOD - zaterdag 11 april 2015 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 15:23 schreef riveco het volgende:

[..]

Oja, als een andere club het doet is het een Quote en spreekt er ambitie vanuit en als Ajax het zelfde doet ( denk aan Eto ó, van der Vaart, de Hunter en ga zo maar door) is het een wan beleid en een lul verhaal. Hmmmmm wat gaat er hier toch mis?
Volgens mij heb jij het over aankopen, niet over verkopen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 11 april 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 15:31 schreef riveco het volgende:

[..]

Blind levert zoveel op na dat hij eerst nog uit gevloten werd door eigen ( fans ) En Duarte heeft kwaliteiten ( maar net niet genoeg voor Ajax ) die door diverse hier werden vermeld dat die gehaald moest worden. Dat is af en toe een gok nemen waar hier zo vaak om wordt gevraagd. ( maar helaas is dat weer een bewijs dat je dat niet te veel moet doen )Maar als de gok verkeerd uitpakt is het wanbeleid. (haha)
Wat heeft het ermee te maken dat BLind is uitgefloten en wat ze voor hem kregen??????? Dom gezwets dus.
Duarte is een gok. Zimling is een gok. Hoorn is een gok. Sana was een gok want die kostte niet veel. Ga zo maar door. Jij zou een goede directeur zijn. NOT!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 april 2015 door Brandje --
riveco
 riveco - zaterdag 11 april 2015 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 16:00 schreef JOOD het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij het over aankopen, niet over verkopen.
Ik heb het over het algemeen, Ajax had ook liever Eriksen gehouden hoor, maar als een speler weg wil, wat hij een transfer periode daarvoor al had aangegeven kun je hem beter laten gaan.
riveco
 riveco - zaterdag 11 april 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 18:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat heeft het ermee te maken dat BLind is uitgefloten en wat ze voor hem kregen??????? Dom gezwets dus.
Duarte is een gok. Zimling is een gok. Hoorn is een gok. Sana was een gok want die kostte niet veel. Ga zo maar door. Jij zou een goede directeur zijn. NOT!!!!
Dom gezwets? Als eigen aanhangers hem uitfluiten is dat niet omdat het zo'n wereld speler is hoor! Dus daar zal een transfer bedrag toch wel van afhangen ( goeie speler of mindere speler )??? En als ik de namen voorbij zie komen die hier allemaal voorbij komen zijn ze bij hun club geen van allen beter als dat Duarte bij zijn club was (Ajax is toch iets anders ) Maar hier wordt er steeds gezegd dat er wel eens een gok genomen moet worden.
Makkelijk zat als je er zelf niet op wordt afgerekend.
Dus die laatste zin van jou slaat ook nergens op, en ja ik ben wel iemand die het van 2 kanten kan bekijken en niet alleen uit de ogen van een fan die geen verantwoording hoeft af te leggen.
JOOD
 JOOD - zaterdag 11 april 2015 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 18:41 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik heb het over het algemeen, Ajax had ook liever Eriksen gehouden hoor, maar als een speler weg wil, wat hij een transfer periode daarvoor al had aangegeven kun je hem beter laten gaan.
Nee maat... Precies wat ik bedoel :(

'Kun je hem beter laten gaan', nee! Dan kun je hem beter houden. Contract getekend is blijven. Bij upc kom je ook niet eerder weg hoor. Juist op het moment dat ze (voor alle ambitieloze) nederlandse voetbalkenners klaar zijn voor de stap moeten ze blijven! Dan pas heb je er iets aan... DAAR gaat dit topic over. Zet je maar af tegen de gevestigde orde, mag best hoor. Anders blijf je in europa altijd een leuk hollands clubje waar je voor een appel en een ei een toekomstige wereldtopper weg kunt halen.
riveco
 riveco - zaterdag 11 april 2015 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 19:17 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nee maat... Precies wat ik bedoel :(

'Kun je hem beter laten gaan', nee! Dan kun je hem beter houden. Contract getekend is blijven. Bij upc kom je ook niet eerder weg hoor. Juist op het moment dat ze (voor alle ambitieloze) nederlandse voetbalkenners klaar zijn voor de stap moeten ze blijven! Dan pas heb je er iets aan... DAAR gaat dit topic over. Zet je maar af tegen de gevestigde orde, mag best hoor. Anders blijf je in europa altijd een leuk hollands clubje waar je voor een appel en een ei een toekomstige wereldtopper weg kunt halen.
Dit slaat nergens op, aan een ontevreden speler heb je niets en Clasie houden ze ook niet aan z'n contract, ze gaan er alles aan doen om hem om te praten dat hij wil blijven volgend seisoen. En om
UPC er bij te halen????? dat heeft er ten eerste niets mee te maken, of wilde je als ze je aan je contract houden ook minder je best doen? :) en dat zijn maar contracten van 1 jaar, daarna kun je iedere maand weg (dus niet vergelijkbaar) Vergelijk het met je werk, daar kun je ook weg als er een betere baan komt
JOOD
 JOOD - zaterdag 11 april 2015 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 20:15 schreef riveco het volgende:

[..]

Dit slaat nergens op, aan een ontevreden speler heb je niets en Clasie houden ze ook niet aan z'n contract, ze gaan er alles aan doen om hem om te praten dat hij wil blijven volgend seisoen. En om
UPC er bij te halen????? dat heeft er ten eerste niets mee te maken, of wilde je als ze je aan je contract houden ook minder je best doen? :) en dat zijn maar contracten van 1 jaar, daarna kun je iedere maand weg (dus niet vergelijkbaar) Vergelijk het met je werk, daar kun je ook weg als er een betere baan komt
Behalve als je voor bepaalde tijd onder contract staat. Dan krijg je te maken met een afkoopsom. Net als bij voetbal, toevallig he.

En ja upc is 1 jaar. En in dat jaar kun je er gewoon niet onderuit.

En een ontevreden speler heeft alleen zichzelf met koppig doen, want als ik me niet vergis is niemand groter dan ajax? Dan maar lekker verpieteren op de bank, helaas voor club en speler. Maar dan geef je wel een statement af!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 11 april 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 15:31 schreef riveco het volgende:

[..]

Nou zullen er vast veel zijn die Duarte wilden.. Not! De betere opties Djuricic, Maher, Chadli
hadden reeds een andere club toen Erikssen verkocht werd toen bedachten ze Serero
is zijn vervanger en Duarte voor de breedte. Dat is wanbeleid net als Blind op het laatste moment verkopen
en Zimling ervoor terug te halen. Zimling voor Poulsen was nog te verdedigen geweest.

Iedereen weet dat het aankoopbeleid afgelopen seizoenen gewoon beneden peil geweest is
en daar pluk je nu de vruchten van..
remco k
 remco k - zaterdag 11 april 2015 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 14:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tussen willen en wat er gebeurt zit een wereld van verschil.
remco k
 remco k - zaterdag 11 april 2015 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 14:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja man. Dat hebben we de laatste jaren gezien wat die ambitie ze oplevert. En nu is een 35 jarige speler ineens een aanwinst zeker.
remco k
 remco k - zaterdag 11 april 2015 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 15:59 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ajax, heb ik het idee. Opleiden om te verkopen? Ooit van gehoord?
O dus het doel is om ze zo snel mogelijk te verkopen.
Dat zal het zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 11 april 2015 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 18:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee jij zou er veel van bakken.
remco k
 remco k - zaterdag 11 april 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 20:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nou zullen er vast veel zijn die Duarte wilden.. Not! De betere opties Djuricic, Maher, Chadli
hadden reeds een andere club toen Erikssen verkocht werd toen bedachten ze Serero
is zijn vervanger en Duarte voor de breedte. Dat is wanbeleid net als Blind op het laatste moment verkopen
en Zimling ervoor terug te halen. Zimling voor Poulsen was nog te verdedigen geweest.

Iedereen weet dat het aankoopbeleid afgelopen seizoenen gewoon beneden peil geweest is
Volgens mijn waren er genoeg.

http://forum.headliner.nl/topic-27200/p2/
riveco
 riveco - zaterdag 11 april 2015 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 20:28 schreef JOOD het volgende:

[..]

Behalve als je voor bepaalde tijd onder contract staat. Dan krijg je te maken met een afkoopsom. Net als bij voetbal, toevallig he.

En ja upc is 1 jaar. En in dat jaar kun je er gewoon niet onderuit.

En een ontevreden speler heeft alleen zichzelf met koppig doen, want als ik me niet vergis is niemand groter dan ajax? Dan maar lekker verpieteren op de bank, helaas voor club en speler. Maar dan geef je wel een statement af!
Ja hoor, nee jij zou een goeie directeur zijn haha dan is Ajax met 2 jaar net als Twente. Die spelers hebben een waarde van ik weet niet hoeveel, dus jij wil een speler die 17 miljoen op kan leveren aan zijn contract houden zodat je een jaar later niets hebt??????? Jij bent echt een topper
riveco
 riveco - zaterdag 11 april 2015 - 23:34   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hummel, wil jij niks zeggen want jij was één van die mensen die allemaal namen van middenklasse noemt
riveco
 riveco - zaterdag 11 april 2015 - 23:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

ik zeg n
Hummel10 - zondag 01 september 2013 - 10:05 quote deeplink

quote:
Op zondag 01 september 2013 - 09:32 schreef Danielson 1448 het volgende:
Toen sulemany gekocht werd was iedereen enthousiast inclusief mezelf, we weten
nu wel beter.
Misschien pakt die wel goed uit.

Daarom beter drie talentvolle spelers kopen a 4 miljoen dan bv.
Tadic voor 12 miljoen. Ook ik was blij met Sulejmani en twijfel nog
steeds niet aan zijn kwaliteiten. Alleen je kan niet in spelers hun kopppie kijken!

iks maar geef je hier een kopie van jou eigen woorden!
JOOD
 JOOD - zondag 12 april 2015 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 23:33 schreef riveco het volgende:

[..]

Ja hoor, nee jij zou een goeie directeur zijn haha dan is Ajax met 2 jaar net als Twente. Die spelers hebben een waarde van ik weet niet hoeveel, dus jij wil een speler die 17 miljoen op kan leveren aan zijn contract houden zodat je een jaar later niets hebt??????? Jij bent echt een topper
Jij hebt het over een speler die in zijn laatste contractjaar zit.

En ja, HIJ, de Voetballer staat onder contract bij (het ondergeschikte platform en tevens de grootste club van NL genoemd, ook wel bekend van de 3 opeenvolgende europa cup I zeges. Waar de meeste ajacieden fan van zijn (in plaats van de spelers te aanbidden..) met oud gedienden zoals Cruijf, Seedorf, Rijkaard, Bergkamp enz enz enz)

Dus met andere woorden, als hij niet wilt voetballen moet hij niet voetballen.

Nogmaals, niemand is groter dan ajax..

(Trouwens moisander zien zitten op de bank?)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 april 2015 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 22:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mijn waren er genoeg.

http://forum.headliner.nl/topic-27200/p2/
Nou dol enthousiast waren ze haha. Mijn mening staat er ook nog tussen en dat was toen al niet Duarte..
Heb er wel kijk op al zeg ik het zelf. ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 april 2015 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 23:34 schreef riveco het volgende:

[..]

Hummel, wil jij niks zeggen want jij was één van die mensen die allemaal namen van middenklasse noemt
Haha Duarte heb ik nooit genoemd hoor! En welke spelers van de middenklasse heb je het nu over?
Lees alles hier maar na wat ik gepost heb de meeste zijn niet gehaald
dus bewijzen mijn ongelijk niet. Durf mijn fouten best toe te geven.
Enige waar ik echt goed naast gezeten heb is Sulejmani. Die
had ik bij ons wel zien slagen.

Nu komt Gudelj waarschijnlijk dus we gaan het zien.
Deze jongen heb ik hier al genoemd toen hij nog bij Nac zat en hen vertrouwen in hem.
Kijk spelers van de middenklasse zijn echt niet altijd slecht maar er moet wel
een rol of plan achter zitten. Viergever bv. Prima voor erbij
maar een topper is het niet en gaat het nooit worden.
Bv ogbeche is middenklasse maar wel een betere spits als vd Hoorn.
Kan makkelijk achter Milik en Zivkovic.
Ook Uth kan makkelijk ipv Siggie.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 april 2015 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 23:46 schreef riveco het volgende:

[..]

ik zeg n
Hummel10 - zondag 01 september 2013 - 10:05 quote deeplink

quote:
Op zondag 01 september 2013 - 09:32 schreef Danielson 1448 het volgende:
Toen sulemany gekocht werd was iedereen enthousiast inclusief mezelf, we weten
nu wel beter.
Misschien pakt die wel goed uit.

Daarom beter drie talentvolle spelers kopen a 4 miljoen dan bv.
Tadic voor 12 miljoen. Ook ik was blij met Sulejmani en twijfel nog
steeds niet aan zijn kwaliteiten. Alleen je kan niet in spelers hun kopppie kijken!

iks maar geef je hier een kopie van jou eigen woorden!
Wat wil je hier mee bewijzen dan? Ik noem volgens mij nergens Duarte hoor.
Zelfs als je verder gelezen had zag je dat ik andere voorkeuren (Djuricic, Maher) en
dat ik daar niemand mee wilde vervelen.
Nu kun je wel zo mooi een stukje kopiëren maar bewijst niks.
1 x 12 miljoen uitgeven of 3x 4 miljoen aan goed gescoute tallentvolle jongens
is minder risicovol want grotere kans dat er 1 slaagt niks meer niks minder.
En dan nog staat er niet dat ik niet liever een Tadic wilde hebben alleen
dat het financieel verantwoorder is.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 april 2015 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 23:34 schreef riveco het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 01 september 2013 - 10:13 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Duarte is een prima aankoop hoor.. mannetje kan aardig voetballen..
Tja mijn voorkeur heb ik meermaals gegeven daar zal ik niemand meer
mee vervelen. Duarte wens ik veel succes!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 april 2015 - 07:47   quote  deeplink  
  - vrijdag 21 juni 2013 - 08:28  quote  deeplink  quote:

donderdag 20 juni 2013 - 23:09 schreef jolanpalma het volgende:
Kapitaal vernietiging, maher is naar anderhalf jaar het dubbele waard.. duarte? Ik heb zo mijn twijfels

Nou je krijgt eerder het dubbele van 1 miljoen als van 8 miljoen! Als hij 1 dag bij AJAX heeft gespeelt is hij door de naam AJAX al het 3 dubbele waard. En als Maher nu al iets in zijn contract heeft staan om bij verkoop zelf rijker te worden, hoe denken we dan dat het bij AJAX is?

3x zoveel? 3x niks meer waard bedoelde je! ;-)
riveco
 riveco - zondag 12 april 2015 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 00:59 schreef JOOD het volgende:

[..]

Jij hebt het over een speler die in zijn laatste contractjaar zit.

En ja, HIJ, de Voetballer staat onder contract bij (het ondergeschikte platform en tevens de grootste club van NL genoemd, ook wel bekend van de 3 opeenvolgende europa cup I zeges. Waar de meeste ajacieden fan van zijn (in plaats van de spelers te aanbidden..) met oud gedienden zoals Cruijf, Seedorf, Rijkaard, Bergkamp enz enz enz)

Dus met andere woorden, als hij niet wilt voetballen moet hij niet voetballen.

Nogmaals, niemand is groter dan ajax..

(Trouwens moisander zien zitten op de bank?)
Zo was het jaren geleden, nu zijn de bedragen te groot die je verliest dus zul je een middenweg moeten zoeken.
riveco
 riveco - zondag 12 april 2015 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 07:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha Duarte heb ik nooit genoemd hoor! En welke spelers van de middenklasse heb je het nu over?
Lees alles hier maar na wat ik gepost heb de meeste zijn niet gehaald
dus bewijzen mijn ongelijk niet. Durf mijn fouten best toe te geven.
Enige waar ik echt goed naast gezeten heb is Sulejmani. Die
had ik bij ons wel zien slagen.

Nu komt Gudelj waarschijnlijk dus we gaan het zien.
Deze jongen heb ik hier al genoemd toen hij nog bij Nac zat en hen vertrouwen in hem.
Kijk spelers van de middenklasse zijn echt niet altijd slecht maar er moet wel
een rol of plan achter zitten. Viergever bv. Prima voor erbij
maar een topper is het niet en gaat het nooit worden.
Bv ogbeche is middenklasse maar wel een betere spits als vd Hoorn.
Kan makkelijk achter Milik en Zivkovic.
Ook Uth kan makkelijk ipv Siggie.
Lezen Hummels, Ik zeg niet dat je met name Duarte hebt genoemd, maar dat je allemaal middenmoot wil laten kopen. Nu ook weer, als Opbeche komt is het weer net als Duarte ( niet goed genoeg ) alleen het technisch hart wordt er op afgerekend.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ik ben goed genoeg, ik vertrek ok? Ja, prima. We proberen niet eens om je aan boord te houden.

0.0090169