|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Met hem als directeur zijn we binnen de kortste keren bankroet. Wil alles kopen wat los en vast zit. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 08:58 schreef riveco het volgende:[..] Lezen Hummels, Ik zeg niet dat je met name Duarte hebt genoemd, maar dat je allemaal middenmoot wil laten kopen. Nu ook weer, als Opbeche komt is het weer net als Duarte ( niet goed genoeg ) alleen het technisch hart wordt er op afgerekend. En Duarte noemde jezelf nog een gok en gokken pakken wel eens verkeerd uit. Je weet zelf niet wat je schrijft beste kerel |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 10:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Met hem als directeur zijn we binnen de kortste keren bankroet. Wil alles kopen wat los en vast zit. Lezen is nooit je sterkste kant geweest. Maakt niet uit. Als je wat ouder bent komt dat vanzelf. Als je mijn reacties leest en ook begrijpt dan weet je dat ik alleen spelers zou kopen die je versterken en geen middelmaat. Dus liever 10 miljoen voor een topaankoop als 3x 3 miljoen voor waardeloze meuk. Zo heb je weer wat geleerd knul |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 11:32 schreef Brandje het volgende:[..] Lezen is nooit je sterkste kant geweest. Maakt niet uit. Als je wat ouder bent komt dat vanzelf. Als je mijn reacties leest en ook begrijpt dan weet je dat ik alleen spelers zou kopen die je versterken en geen middelmaat. Dus liever 10 miljoen voor een topaankoop als 3x 3 miljoen voor waardeloze meuk. Zo heb je weer wat geleerd knul Mee eens. Je kunt niet zonder versterkingen. Dan maar meer voor een goede dan weinig voor rommel. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 08:58 schreef riveco het volgende:[..] Lezen Hummels, Ik zeg niet dat je met name Duarte hebt genoemd, maar dat je allemaal middenmoot wil laten kopen. Nu ook weer, als Opbeche komt is het weer net als Duarte ( niet goed genoeg ) alleen het technisch hart wordt er op afgerekend. Kerel kijk je wel eens voetbal? Ik hoef niet perse middelmaat te hebben. Kijk ik weet ook wel ogbeche geen topper is maar ik weet wel dat hij A Internationale ervaring heeft en B hij prima als pintchhitter gebruikt kan worden mocht Siggie vertrekken. Hij zit ook niemand in de weg. Kijk naar wat je team nodig heeft en kijk naar specifieke kwaliteiten. Dus verder dan je neus lang is. Zeg ik dat hij een topper is? Liever hem als vd Hoorn in de spits om iets te forceren. Heb het hier of een derde spits niet over een topaankoop. Duidelijk? Ook ik heb liever elf top aankopen van maar dat kan Ajax niet betalen. Dus moet je creatief zijn en goed zoeken. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 12:09 schreef Hummel10 het volgende:[..] Kerel kijk je wel eens voetbal? Ik hoef niet perse middelmaat te hebben. Kijk ik weet ook wel ogbeche geen topper is maar ik weet wel dat hij A Internationale ervaring heeft en B hij prima als pintchhitter gebruikt kan worden mocht Siggie vertrekken. Hij zit ook niemand in de weg. Kijk naar wat je team nodig heeft en kijk naar specifieke kwaliteiten. Dus verder dan je neus lang is. Zeg ik dat hij een topper is? Liever hem als vd Hoorn in de spits om iets te forceren. Heb het hier of een derde spits niet over een topaankoop. Duidelijk? Ook ik heb liever elf top aankopen van maar dat kan Ajax niet betalen. Dus moet je creatief zijn en goed zoeken. Creatief is een man die je koopt als 2e man in de verdediging ook te gebruiken pinchhitter te gebruiken (wat hij ook nog eens aardig doet) Dus kijk ik vaak genoeg om geen AANKOOP als Opbeche te doen(die dan weer als miskoop op Overmars z'n bordje komt. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 11:30 schreef Brandje het volgende:[..] En Duarte noemde jezelf nog een gok en gokken pakken wel eens verkeerd uit. Je weet zelf niet wat je schrijft beste kerel Ooohhh vertel? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 12:29 schreef riveco het volgende:[..] Creatief is een man die je koopt als 2e man in de verdediging ook te gebruiken pinchhitter te gebruiken (wat hij ook nog eens aardig doet) Dus kijk ik vaak genoeg om geen AANKOOP als Opbeche te doen(die dan weer als miskoop op Overmars z'n bordje komt. Dus jij weet nu al dat het dan een miskoop is? Vd Hoorn spits is gewoon triest pakt nu toevallig paar keer goed uit. Ik zie liever een ervaren spits komen als Siggie vertrekt. Al is Milik Uth Zivkovic voor mij ook prima. Lcv mag van mij een duurdere jongen gehaald worden daar is hij harder nodig. Gudelj Cvm is ook goed durf ik best te zeggen. Mocht het anders uitpakken dan mag je er op terugkomen. Veel andere namen die ik genoemd heb zijn nooit gehaald dus wel of geen aanwinst kunnen we toch nooit bewijzen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Blind levert zoveel op na dat hij eerst nog uit gevloten werd door eigen ( fans ) En Duarte heeft kwaliteiten ( maar net niet genoeg voor Ajax ) die door diverse hier werden vermeld dat die gehaald moest worden. Dat is af en toe een gok nemen waar hier zo vaak om wordt gevraagd. ( maar helaas is dat weer een bewijs dat je dat niet te veel moet doen )Maar als de gok verkeerd uitpakt is het wanbeleid. (haha) En Zimling idem ( ook een gok ) en zelfs op aanraden van een oud Ajax trainer.
Hier!! Verder heeft Duarte NET NIET genoeg kwaliteiten voor ajax maar bij Heerenveen zat hij ook gewoon op de bank.Dus ik ga even lachen om je voetbalkennis.
Dus elke speler die wordt aangeraden door elke oud-trainer moeten ze maar halen???? Ik ga nu hier weer om lachen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 13:18 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dus jij weet nu al dat het dan een miskoop is? Vd Hoorn spits is gewoon triest pakt nu toevallig paar keer goed uit. Ik zie liever een ervaren spits komen als Siggie vertrekt. Al is Milik Uth Zivkovic voor mij ook prima. Lcv mag van mij een duurdere jongen gehaald worden daar is hij harder nodig. Gudelj Cvm is ook goed durf ik best te zeggen. Mocht het anders uitpakken dan mag je er op terugkomen. Veel andere namen die ik genoemd heb zijn nooit gehaald dus wel of geen aanwinst kunnen we toch nooit bewijzen.. Die Viergever was gisteren ook weer zo slap bezig. Echt een lachwekkende aankoop want een versterking kan je het niet noemen. Dan zit ik nu naar W2-f'noord te kijken en dan zie ik Mitchell Dijks vanaf minuut 1 er vol op klappen. Die gaat niet aan de kant voor Richards. Had bovendien 4/5 prima voorzetten. iets wat Boilessen NOOIT heeft. Nu weet ik wel dat het niet de meest gepolijste speler is maar hij gaat er wel vol voor en is op dit moment gewoon beter dan onze AANVOERDER. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 14:32 schreef Brandje het volgende:[..] Blind levert zoveel op na dat hij eerst nog uit gevloten werd door eigen ( fans ) En Duarte heeft kwaliteiten ( maar net niet genoeg voor Ajax ) die door diverse hier werden vermeld dat die gehaald moest worden. Dat is af en toe een gok nemen waar hier zo vaak om wordt gevraagd. ( maar helaas is dat weer een bewijs dat je dat niet te veel moet doen )Maar als de gok verkeerd uitpakt is het wanbeleid. (haha) En Zimling idem ( ook een gok ) en zelfs op aanraden van een oud Ajax trainer. Hier!! Verder heeft Duarte NET NIET genoeg kwaliteiten voor ajax maar bij Heerenveen zat hij ook gewoon op de bank.Dus ik ga even lachen om je voetbalkennis. Dus elke speler die wordt aangeraden door elke oud-trainer moeten ze maar halen???? Ik ga nu hier weer om lachen Als je zo moet lachen, dan moet je je eigen reacties lezen haha. Duarte was basis bij Heerenveen hoor, ik weet niet met welke zonnebril jij kijkt als je blowt maar geeft niet. En Zimling wordt gehuurd omdat ze niet overtuigt waren, wat is er mis lachebek? Dus kijk maar wie er voetbal kennis heeft |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 13:18 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dus jij weet nu al dat het dan een miskoop is? Vd Hoorn spits is gewoon triest pakt nu toevallig paar keer goed uit. Ik zie liever een ervaren spits komen als Siggie vertrekt. Al is Milik Uth Zivkovic voor mij ook prima. Lcv mag van mij een duurdere jongen gehaald worden daar is hij harder nodig. Gudelj Cvm is ook goed durf ik best te zeggen. Mocht het anders uitpakken dan mag je er op terugkomen. Veel andere namen die ik genoemd heb zijn nooit gehaald dus wel of geen aanwinst kunnen we toch nooit bewijzen.. Ik denkkk dat het weg gegooid geld zou zijn, ik ben namelijk niet zo iemand die als een speler niet de beste van een elftal wordt hem gelijk een miskoop noem. En heb jij vd Hoorn al een keer zien beginnen als spits? Het is alleen een noodverband. In jou ogen is Gudelj een topper, ik heb mijn twijfels erbij maar dat is verschil van inzicht. Misschien gaat hij het hier super doen, maar tegen grote clubs heeft hij het nog niet laten zien. En de andere spelers die je noemde zijn spelers die naar PSV of Twente gingen en daar ook nog niet laten zien dat ze super top zijn ( al begint Narsing het wat beter te doen ) |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 14:37 schreef Brandje het volgende:[..] Die Viergever was gisteren ook weer zo slap bezig. Echt een lachwekkende aankoop want een versterking kan je het niet noemen. Dan zit ik nu naar W2-f'noord te kijken en dan zie ik Mitchell Dijks vanaf minuut 1 er vol op klappen. Die gaat niet aan de kant voor Richards. Had bovendien 4/5 prima voorzetten. iets wat Boilessen NOOIT heeft. Nu weet ik wel dat het niet de meest gepolijste speler is maar hij gaat er wel vol voor en is op dit moment gewoon beter dan onze AANVOERDER. Gelukkig geef je zelf al antwoord, en Boilessen heeft ook goeie wedstrijden gespeeld en zit na zijn blessure niet in zijn beste periode. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Brandje, sorry Heerenveen dat klopt niet ik bedoelde Heracles. Dus in het geval Heerenveen heb je gelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 07:16 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nou dol enthousiast waren ze haha. Mijn mening staat er ook nog tussen en dat was toen al niet Duarte.. Heb er wel kijk op al zeg ik het zelf. ;-) Ik geef eigenlijk iedere speler het voordeel van de twijfel.Maar was er ook geen fan van, ik vroeg me met name af voor welke positie hij gehaald werd. Ik had gehoopt voor de flanken waar hij eerder ook veel speelde.
Maar jammer dat hij het niet is geworden, wel een speler met de juiste drive namelijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 11:32 schreef Brandje het volgende:[..] Lezen is nooit je sterkste kant geweest. Maakt niet uit. Als je wat ouder bent komt dat vanzelf. Als je mijn reacties leest en ook begrijpt dan weet je dat ik alleen spelers zou kopen die je versterken en geen middelmaat. Dus liever 10 miljoen voor een topaankoop als 3x 3 miljoen voor waardeloze meuk. Zo heb je weer wat geleerd knul je kan simpelweg niet zonder versterkingen. Maar ook bij die spelers van 10 miljoen of meer heb je geen enkele garantie dat ze slagen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 14:37 schreef Brandje het volgende:[..] Die Viergever was gisteren ook weer zo slap bezig. Echt een lachwekkende aankoop want een versterking kan je het niet noemen. Dan zit ik nu naar W2-f'noord te kijken en dan zie ik Mitchell Dijks vanaf minuut 1 er vol op klappen. Die gaat niet aan de kant voor Richards. Had bovendien 4/5 prima voorzetten. iets wat Boilessen NOOIT heeft. Nu weet ik wel dat het niet de meest gepolijste speler is maar hij gaat er wel vol voor en is op dit moment gewoon beter dan onze AANVOERDER. En dan is de aankoop van Viergever nog 1 van de betere geweest. Qua aanschaf multi inzetbaarheid en slechter als Moisander vind ik hem ook niet. Versterking is het dan ook niet. Ja Dijks vond ik altijd wat lomp en wild maar hij groeit inderdaad nu hij veel speelt. Boilesen tja die staat flink stil in zijn ontwikkeling. . |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Optopic-28927/p2/#1305484]zondag 12 april 2015 - 16:58[/url] schreef remco k het volgende:
[..]
Ik geef eigenlijk iedere speler het voordeel van de twijfel.Maar was er ook geen fan van, ik vroeg me met name af voor welke positie hij gehaald werd. Ik had gehoopt voor de flanken waar hij eerder ook veel speelde.
Maar jammer dat hij het niet is geworden, wel een speler met de juiste drive namelijk..
Inderdaad hij heeft ook een goed schot en heel slecht is hij nou ook weer niet. Bij sommige kleinere clubs kan hij misschien vaker gaan spelen en zijn vorm hervinden. Weet ook dat jij in hem meer een buitenspeler zag maar die kans heeft hij niet gehad. Niet iedere speler kan ook slagen en in Duarte zijn geval waren er op voorhand betere opties blijft jammer. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 14:57 schreef riveco het volgende:[..] Ik denkkk dat het weg gegooid geld zou zijn, ik ben namelijk niet zo iemand die als een speler niet de beste van een elftal wordt hem gelijk een miskoop noem. En heb jij vd Hoorn al een keer zien beginnen als spits? Het is alleen een noodverband. In jou ogen is Gudelj een topper, ik heb mijn twijfels erbij maar dat is verschil van inzicht. Misschien gaat hij het hier super doen, maar tegen grote clubs heeft hij het nog niet laten zien. En de andere spelers die je noemde zijn spelers die naar PSV of Twente gingen en daar ook nog niet laten zien dat ze super top zijn ( al begint Narsing het wat beter te doen ) Gudelj is ook niet eens "de" topper hoor. Denk alleen dat hij kan brengen wat er af en toe bij Ajax aan ontbreekt. Jij kan blijkbaar niet in team belang denken. Narsingh voor zijn blessure is ook anders als na zijn blessure en daarbij had hij voor Sigthorsson een prima aangever kunnen zijn op dat moment. Die kreeg in die periode 0,0 aanvoer.
Ziyech bij Ajax had ook gelijk gefaald? Dat zijn gewoon dingen die je niet kan meten.. Pas als ze daadwerkelijk komen mag je me er aan herinneren nu bv met Gudelj kunnen we het gaan zien. Wat een Maher of een Ziyech, Narsingh of wie dan ook bij een andere club laat zien zegt helemaal niks over hoe ze bij Ajax zouden spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 18:12 schreef Hummel10 het volgende:[..] Gudelj is ook niet eens "de" topper hoor. Denk alleen dat hij kan brengen wat er af en toe bij Ajax aan ontbreekt. Jij kan blijkbaar niet in team belang denken. Narsingh voor zijn blessure is ook anders als na zijn blessure en daarbij had hij voor Sigthorsson een prima aangever kunnen zijn op dat moment. Die kreeg in die periode 0,0 aanvoer. Ziyech bij Ajax had ook gelijk gefaald? Dat zijn gewoon dingen die je niet kan meten.. Pas als ze daadwerkelijk komen mag je me er aan herinneren nu bv met Gudelj kunnen we het gaan zien. Wat een Maher of een Ziyech, Narsingh of wie dan ook bij een andere club laat zien zegt helemaal niks over hoe ze bij Ajax zouden spelen. Dat is natuurlijk niet helemaal waar..
Potentie is namelijk prima te zien bij spelers als ze bij andere top ploegen spelen..
Ik blijf erbij dat jongens die aangetrokken worden bij ajax er direct moeten staan en niet een half jaar of langer niet presteren, gebeurt dat wel wordt zo'n jongen met de grond gelijk gemaakt.. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 18:12 schreef Hummel10 het volgende:[..] Gudelj is ook niet eens "de" topper hoor. Denk alleen dat hij kan brengen wat er af en toe bij Ajax aan ontbreekt. Jij kan blijkbaar niet in team belang denken. Narsingh voor zijn blessure is ook anders als na zijn blessure en daarbij had hij voor Sigthorsson een prima aangever kunnen zijn op dat moment. Die kreeg in die periode 0,0 aanvoer. Ziyech bij Ajax had ook gelijk gefaald? Dat zijn gewoon dingen die je niet kan meten.. Pas als ze daadwerkelijk komen mag je me er aan herinneren nu bv met Gudelj kunnen we het gaan zien. Wat een Maher of een Ziyech, Narsingh of wie dan ook bij een andere club laat zien zegt helemaal niks over hoe ze bij Ajax zouden spelen. In grote lijnen ben ik het er mee eens, dat Gudelj misschien het gif kan brengen, en het 2e stukje komt neer op wat ik altijd al zeg.( wat ze bij een andere club doen geeft geen garanties ) en dat is zo voor spelers van 3 maar ook van 10 miljoen. En ik denk alleen maar in club belang, daarom zie ik een hoop goeie dingen, en zie ik ook de jeugd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Van mij hoeft die Gudelj niet te komen, zo goed vind ik hem niet......weer zo'n Duarte aankoop |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 17:00 schreef remco k het volgende:[..] je kan simpelweg niet zonder versterkingen. Maar ook bij die spelers van 10 miljoen of meer heb je geen enkele garantie dat ze slagen.. Wie zegt dat dan??? De spelers die wij haalden speelden allemaal al in de eredivisie. Schone, duarte, Moisander, Viergever en Hoorn. Hoorn was een talent bij utreg. Maar de rest wist ik al dat ze Ajax niet beter zouden maken. Dan is Schone nog de beste aankoop qua rendement de rest is middelmaat. Dus elke miljoen die daar aan wordt uitgegeven is er een teveel. Schone is niet beter dan El Ghazi dus zit op de bank. Moisander is niet beter dan Denswil. Viergever is als LCV niet heter dan Moisander en als als back vind ik Riedewald 2 klasse beter. Hoorn is niet beter dan Veltman. Ajax zou alleen gaan kopen als ze ajax beter zouden maken en/of we zulke spelers niet in de jeugd hebben. Dus hey beleid faalt jammerlijk en geef gewoon eens toe ipv je te verschuilen achter slappe kutsmoesjes als spelers willen niet in de eredivisie spelen of garanties heb je nooit. Beken als een grote kerel gewoon een keer kleur |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 17:29 schreef Hummel10 het volgende:[..] En dan is de aankoop van Viergever nog 1 van de betere geweest. Qua aanschaf multi inzetbaarheid en slechter als Moisander vind ik hem ook niet. Versterking is het dan ook niet. Ja Dijks vond ik altijd wat lomp en wild maar hij groeit inderdaad nu hij veel speelt. Boilesen tja die staat flink stil in zijn ontwikkeling. . Viergever is net zo ruk als de rest want hij is niet beter als Denswil als LCV en als linksback is hij veel monder dan Riedewald en ik vind zelfs Dijks een betere back als dat meisje. Dus gewoon ruim 2 miljoen weg gegooid. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 19:44 schreef remco k het volgende:[..] Dat is natuurlijk niet helemaal waar.. Potentie is namelijk prima te zien bij spelers als ze bij andere top ploegen spelen.. Ik blijf erbij dat jongens die aangetrokken worden bij ajax er direct moeten staan en niet een half jaar of langer niet presteren, gebeurt dat wel wordt zo'n jongen met de grond gelijk gemaakt.. Potentie inderdaad dat kun je altijd zien maar dat heeft Boilesen ook. Maar wat ik wil zeggen misschien had Maher er bij ons wel gelijk gestaan. Psv en Ajax zijn gewoon niet te vergelijken. En dat geldt voor Ajax en iedere andere club. Sulejmani en Aissati hadden ook potentie en waar zitten ze nu? Blijft een lastig verhaal omdater ook een menselijk aspect is. Taken, rol verwachting enz enz |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
Wat een gezeik dat "jood" om het aftreden van De Boer schreeuwt. Worden we voor het eerst in 5 jaar geen kampioen, gaat hij zo iets roepen. Steun je club en zijn mensen altijd, ook als je in een mindere fase zit. Topaankopen kunnen we niet doen (geld is er wel, maar die spelers willen niet), dus dan met zoveel mogelijk eigen jeugd. Dat is financieel ook nog eens een stuk gezonder. En ja, dan kan je wisselvallig zijn. Maar als we deze groep weten te behouden (en dat lijkt me met zo'n matig seizoen niet zo moeilijk), geloof ik er 100% in dat er nog veel meer in deze ploeg zit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 20:23 schreef Brandje het volgende:[..] Wie zegt dat dan??? De spelers die wij haalden speelden allemaal al in de eredivisie. Schone, duarte, Moisander, Viergever en Hoorn. Hoorn was een talent bij utreg. Maar de rest wist ik al dat ze Ajax niet beter zouden maken. Dan is Schone nog de beste aankoop qua rendement de rest is middelmaat. Dus elke miljoen die daar aan wordt uitgegeven is er een teveel. Schone is niet beter dan El Ghazi dus zit op de bank. Moisander is niet beter dan Denswil. Viergever is als LCV niet heter dan Moisander en als als back vind ik Riedewald 2 klasse beter. Hoorn is niet beter dan Veltman. Ajax zou alleen gaan kopen als ze ajax beter zouden maken en/of we zulke spelers niet in de jeugd hebben. Dus hey beleid faalt jammerlijk en geef gewoon eens toe ipv je te verschuilen achter slappe kutsmoesjes als spelers willen niet in de eredivisie spelen of garanties heb je nooit. Beken als een grote kerel gewoon een keer kleur Het beleid is meer dan een paar aankopen doen kerel..
Maar goed, blijf jij lekker jouw manier van denken prediken.
Die aankopen zijn niet succesvol gebleken, dat is hier nu door iedereen al een keer of duizend aangegeven, wat je daar dus weer mee wilt bereiken snap ik niet zo goed.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 08:28 schreef remco k het volgende:[..] Het beleid is meer dan een paar aankopen doen kerel.. Maar goed, blijf jij lekker jouw manier van denken prediken. Die aankopen zijn niet succesvol gebleken, dat is hier nu door iedereen al een keer of duizend aangegeven, wat je daar dus weer mee wilt bereiken snap ik niet zo goed.. Heb ik gezegd dat het beleid alleen bestaat uit aankopen doen??? Nee dus wederom leg je iemand woorden in zijn mond. Begint een zeer naar trekje van je worden vrind. De revolutie heeft tot op heden niet veel gebracht. Aankopen ruk. Spelpeil ruk. Welke toppers zijn er de laatste vier jaar doorgestroomd vanaf de toekomst en dan heb ik het niet over jeugdspelers die van andere clubs zijn gehaald. We zouden na tussen de 3 en 5 jaar gaan oogsten wat gezaaid is. Ik zie er bitter weinig van tot op heden of het moeten de leden van het TH zijn die het niet met elkaar eens zijn.
Dus ja ik blijf mijn mening geven omdat het om mijn cluppie gaat en het mij aan mijn hart gaat. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 12 april 2015 - 11:32 schreef Brandje het volgende:[..] Lezen is nooit je sterkste kant geweest. Maakt niet uit. Als je wat ouder bent komt dat vanzelf. Als je mijn reacties leest en ook begrijpt dan weet je dat ik alleen spelers zou kopen die je versterken en geen middelmaat. Dus liever 10 miljoen voor een topaankoop als 3x 3 miljoen voor waardeloze meuk. Zo heb je weer wat geleerd knul Dus jij denkt dat een speler van 10 miljoen wel direct je club versterken? Sulejmani gemist of ben je nog een beetje te jong daarvoor? Of moet je nog wat leren? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 11:01 schreef Brandje het volgende:[..] Heb ik gezegd dat het beleid alleen bestaat uit aankopen doen??? Nee dus wederom leg je iemand woorden in zijn mond. Begint een zeer naar trekje van je worden vrind. De revolutie heeft tot op heden niet veel gebracht. Aankopen ruk. Spelpeil ruk. Welke toppers zijn er de laatste vier jaar doorgestroomd vanaf de toekomst en dan heb ik het niet over jeugdspelers die van andere clubs zijn gehaald. We zouden na tussen de 3 en 5 jaar gaan oogsten wat gezaaid is. Ik zie er bitter weinig van tot op heden of het moeten de leden van het TH zijn die het niet met elkaar eens zijn. Dus ja ik blijf mijn mening geven omdat het om mijn cluppie gaat en het mij aan mijn hart gaat. Jeugdspelers komen altijd van een andere club voordat ze bij Ajax komen. Er is nog geen enkele speler die vanaf zijn geboorte direct bij de jeugd van Ajax is ingestroomd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 11:01 schreef Brandje het volgende:[..] Heb ik gezegd dat het beleid alleen bestaat uit aankopen doen??? Nee dus wederom leg je iemand woorden in zijn mond. Begint een zeer naar trekje van je worden vrind. De revolutie heeft tot op heden niet veel gebracht. Aankopen ruk. Spelpeil ruk. Welke toppers zijn er de laatste vier jaar doorgestroomd vanaf de toekomst en dan heb ik het niet over jeugdspelers die van andere clubs zijn gehaald. We zouden na tussen de 3 en 5 jaar gaan oogsten wat gezaaid is. Ik zie er bitter weinig van tot op heden of het moeten de leden van het TH zijn die het niet met elkaar eens zijn. Dus ja ik blijf mijn mening geven omdat het om mijn cluppie gaat en het mij aan mijn hart gaat. Kerel, ik reageer op dezelfde manier als jij naar mij, delen uit de post pakken en daar een beetje op duwen.
Mijn mening is bekend, en net als jij zal ik ook die blijven geven. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 16:21 schreef remco k het volgende:[..] Kerel, ik reageer op dezelfde manier als jij naar mij, delen uit de post pakken en daar een beetje op duwen. Mijn mening is bekend, en net als jij zal ik ook die blijven geven. Nee toch? ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 11:04 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dus jij denkt dat een speler van 10 miljoen wel direct je club versterken? Sulejmani gemist of ben je nog een beetje te jong daarvoor? Of moet je nog wat leren? Suarez, Zlatan en Kjh. Nu jij weer knul
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 11:06 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jeugdspelers komen altijd van een andere club voordat ze bij Ajax komen. Er is nog geen enkele speler die vanaf zijn geboorte direct bij de jeugd van Ajax is ingestroomd. Je bent dus nog dommer dan ik dacht. Hulde je hebt jezelf overtroffen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 16:21 schreef remco k het volgende:[..] Kerel, ik reageer op dezelfde manier als jij naar mij, delen uit de post pakken en daar een beetje op duwen. Mijn mening is bekend, en net als jij zal ik ook die blijven geven. En weer reageer je niet inhoudelijk. Je weet het echt niet mee he. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Suarez kostte Ajax 8 miljoen en Huntelaar 9,5! Nog steeds geen 10! Daarnaast heeft Ajax al tijden geleden aangegeven geen riante bedragen meer uit te geven aan spelers. Daarnaast geven deze aankopen ook helemaal geen zekerheid! Kijk maar naar de riante bedragen die voor spelers in het buitenland worden uitgegeven en de spelers die daar vervolgens mislukken! Wanneer je een speler koopt voor een aanzienlijk bedrag moet hij binnen je club en speelstijl passen. En daarnaast acclimatiseert de ene aankoop beter dan de andere! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jij trekt volle zalen? Wil je gelijk hebben, maar is gebasseerd op helemaal niets! Ja op een hoop kritiek! Jij zegt "jeugdspelers die niet bij andere clubs zijn weggehaald". Elke jeugdspeler wordt weggehaald bij een andere club voordat hij op de Toekomst binnenkomt!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 23:23 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Suarez kostte Ajax 8 miljoen en Huntelaar 9,5! Nog steeds geen 10! Daarnaast heeft Ajax al tijden geleden aangegeven geen riante bedragen meer uit te geven aan spelers. Daarnaast geven deze aankopen ook helemaal geen zekerheid! Kijk maar naar de riante bedragen die voor spelers in het buitenland worden uitgegeven en de spelers die daar vervolgens mislukken! Wanneer je een speler koopt voor een aanzienlijk bedrag moet hij binnen je club en speelstijl passen. En daarnaast acclimatiseert de ene aankoop beter dan de andere! Eriksen was 3,5 miljoen geloof ik. Fisher 2,5 miljoen, boilesen 2 miljoen, andersen ook 1,5 of 2 miljoen. Zijn best aanzienlijke bedragen voor mannekes van 16 of 17... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat minder heet eten slome...dan brand het niet zo |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Met die grote bek ga je het hier echt niet redden ....2 jaar terug was je er allang af getyft. Respect voor Remco mag je best wel hebben ook al ben je het niet met hem eens |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Hij is hier al 6 jaar en mij nooit negatief opgevallen.. Ook nu vind ik het wel mee vallen hoor.. Remco vind het alleen maar prettig dat er weer iemand tegen hem ingaat.;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kerel wat is er met je aan de hand man. Kijk eens hoe je reageert kerel..
Tering, gaat alles verder goed met je?? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2015 - 23:26 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jij trekt volle zalen? Wil je gelijk hebben, maar is gebasseerd op helemaal niets! Ja op een hoop kritiek! Jij zegt "jeugdspelers die niet bij andere clubs zijn weggehaald". Elke jeugdspeler wordt weggehaald bij een andere club voordat hij op de Toekomst binnenkomt!! Knurfie ik bedoel ermee te zeggen dat er tot op heden geen jeugd doorbreekt van spelers die vanaf de E-/D-pupillen bij Ajax zitten en niet zoals de El Ghazi, Kishna die vanaf de B/A bij Ajax spelen. Snap je het nu?? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2015 - 08:34 schreef remco k het volgende:[..] Kerel wat is er met je aan de hand man. Kijk eens hoe je reageert kerel.. Tering, gaat alles verder goed met je?? Ik reageer zoals jij op andere reageert. Niet miepen maar gewoon je rug rechten |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2015 - 00:50 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Met die grote bek ga je het hier echt niet redden ....2 jaar terug was je er allang af getyft. Respect voor Remco mag je best wel hebben ook al ben je het niet met hem eens Grote bek? Ik beledig niemand. Scheldt niet. Heb geen grof taalgebruik. Ja is discusieer vrij direct. We zijn allemaal volwassen of niet en zoals ik tegen Remco doe is niks anders zoals hij regelmatig tegen andere doet/deed. Dus ik begrijp niet zo goed waar je je "druk" om maakt. Ajaxwarrior heeft ook een grote mond en strooit regelmatig met krachttermen maar omdat hij toevallig in jouw straatje lult hoor ik je daar niet over. prima maar laat mij dan ook lekker mer rust zolang ik niet over de scheef ga. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2015 - 08:38 schreef Brandje het volgende:[..] Ik reageer zoals jij op andere reageert. Niet miepen maar gewoon je rug rechten Ik miep helemaal niet kerel. Het valt me gewoon op. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2015 - 08:37 schreef Brandje het volgende:[..] Knurfie ik bedoel ermee te zeggen dat er tot op heden geen jeugd doorbreekt van spelers die vanaf de E-/D-pupillen bij Ajax zitten en niet zoals de El Ghazi, Kishna die vanaf de B/A bij Ajax spelen. Snap je het nu?? Wel nieuwsgierig eigenlijk, wie heeft dit hele traject eigenlijk doorlopen van de basisspelers? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Veltman, Klaassen en Van Rhijn van de basisspelers. |
|
|
|